abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144306929
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 9 oktober 2014 @ 00:29:44 #177
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_145352719
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_145353927
quote:
Gaan nog kijken of juridische stappen moeten volgen?

Hallo?!
Wakie wakie...
Die gast heeft bijna een ton gestolen.

Natuurlijk moet ie vervolgd worden en strafverzwaring wat mij betreft vanwege het benadelen van wetenschappelijk onderzoek doen naar een ongeneeslijk ziekte :(
I feel kinda Locrian today
pi_145354274
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 06:16 schreef starla het volgende:

[..]

Gaan nog kijken of juridische stappen moeten volgen?

Hallo?!
Wakie wakie...
Die gast heeft bijna een ton gestolen.

Natuurlijk moet ie vervolgd worden en strafverzwaring wat mij betreft vanwege het benadelen van wetenschappelijk onderzoek doen naar een ongeneeslijk ziekte :(
Hij heeft het teruggestort. Als hij dat niet had gedaan, hadden ze vast niet getwijfeld :)
pi_145354299
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 07:53 schreef Serinde het volgende:

[..]

Hij heeft het teruggestort. Als hij dat niet had gedaan, hadden ze vast niet getwijfeld :)
Ja, omdat ze erachter gekomen waren... als dat niet was gebeurd was ie vast niet zo 'eerlijk' geweest.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_145354312
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 07:53 schreef Serinde het volgende:

[..]

Hij heeft het teruggestort.
Dus? Het blijft stelen.

Als ik naar de winkel ga en een TV meeneem zonder te betalen en die later terugbreng, dan word ik gewoon gepakt voor diefstal hoor. Of geloof je nog in 'even geleend'? _O-
  donderdag 9 oktober 2014 @ 09:19:49 #182
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_145355149
Gewoon triest
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_145360641
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 07:59 schreef starla het volgende:

[..]

Dus? Het blijft stelen.

Als ik naar de winkel ga en een TV meeneem zonder te betalen en die later terugbreng, dan word ik gewoon gepakt voor diefstal hoor. Of geloof je nog in 'even geleend'? _O-
Ik geef alleen aan wat ik denk dat de achterliggende reden voor hun twijfel is. Ik heb nergens mijn eigen mening gegeven :)
pi_145360820
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:32 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ik geef alleen aan wat ik denk dat de achterliggende reden voor hun twijfel is. Ik heb nergens mijn eigen mening gegeven :)
Oki
pi_145360937
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 07:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, omdat ze erachter gekomen waren... als dat niet was gebeurd was ie vast niet zo 'eerlijk' geweest.
Volgens mij heeft hij zelf opgebiecht: http://www.nu.nl/binnenla(...)hebben-gestolen.html
pi_145361049
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:43 schreef sprezzatura het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zelf opgebiecht: http://www.nu.nl/binnenla(...)hebben-gestolen.html
Leden van de raad van toezicht hebben het verklaard, daarna kwam die directeur pas op de proppen.

http://www.als.nl/verklaring/
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:55:42 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145361266
Het bericht is dat dezelfde man ook elders een greep in de kas heeft gedaan.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ij-andere-stichting/
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:15:13 #188
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_145361952
“Ik heb geld geleend van de Rudolf Steiner Kliniek om de schuld bij ALS terug te betalen. Ik vind dat geen verduistering. "

|:(
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 13 januari 2015 @ 12:43:19 #189
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_148637601
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:07 schreef Mark het volgende:
Valt me trouwens wel op dat een aantal van die BN'ers niet aan de 400 euro sponsorgeld zijn gekomen (volgens de website). Dat vind ik wel een beetje raar.
Heb dit nog even nagevraagd bij de organisatie en dit was de reactie:

We hebben de BN’ers niet verplicht om geld voor Stichting ALS op te halen, maar wel gevraagd om donatiegeld op te halen.
Deze BN’ers maken vaak ook bekend op Social Media dat ze mee doen met het evenement. Dit draagt weer bij aan de bekendheid van het evenement en Stichting ALS.
We hopen natuurlijk dat dit er weer verzorgt dat meer mensen een donatie doen voor Stichting ALS. Het doel is namelijk zo veel mogelijk geld op te halen voor Stichting ALS.

Overigens sluiten we niemand uit van deelname als ze de ¤400,- aan donatiegeld niet ophalen. Wel is de consequentie dat we deelnemers die niet aan de donatie inspanning hebben voldaan helaas niet mee worden genomen in de voorinschrijving van de Amsterdam City Swim van het volgende jaar.

Persoonlijk ben ik van mening dat 400 euro voor een BN'er geen enkele moeite kan zijn, beetje teleurstellend.
Dommage arachide-fromage
pi_148704441
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 12:43 schreef Mark het volgende:

[..]

Heb dit nog even nagevraagd bij de organisatie en dit was de reactie:

We hebben de BN’ers niet verplicht om geld voor Stichting ALS op te halen, maar wel gevraagd om donatiegeld op te halen.
Deze BN’ers maken vaak ook bekend op Social Media dat ze mee doen met het evenement. Dit draagt weer bij aan de bekendheid van het evenement en Stichting ALS.
We hopen natuurlijk dat dit er weer verzorgt dat meer mensen een donatie doen voor Stichting ALS. Het doel is namelijk zo veel mogelijk geld op te halen voor Stichting ALS.

Overigens sluiten we niemand uit van deelname als ze de ¤400,- aan donatiegeld niet ophalen. Wel is de consequentie dat we deelnemers die niet aan de donatie inspanning hebben voldaan helaas niet mee worden genomen in de voorinschrijving van de Amsterdam City Swim van het volgende jaar.

Persoonlijk ben ik van mening dat 400 euro voor een BN'er geen enkele moeite kan zijn, beetje teleurstellend.
Elke euro telt in deze crisis
Irene is bae <3
pi_148727747
En een positief berichtje vandaag:
http://fd.nl/economie-pol(...)aan-geneesmiddel-als

quote:
Twee Nederlandse biotechbedrijven hebben de handen ineen geslagen bij de ontwikkeling van een geneesmiddel voor de spierziekte ALS. Het jonge biotechbedrijf Treeway gaat testen of een gentherapie van het beursgenoteerde Uniqure positieve effecten heeft voor ALS-patiënten, zo hebben de twee bedrijven woensdag bekendgemaakt.

Treeway is vorig jaar opgericht door twee ondernemers, Bernard Muller en Robbert Jan Stuit, die beiden getroffen zijn door ALS. Met name Muller trad regelmatig in de publiciteit. Voor ALS is tot nu toe geen geneesmiddel beschikbaar. Patiënten overlijden gemiddeld drie jaar nadat de diagnose is gesteld.

Over twee jaar testen

Volgens de overeenkomst stelt Uniqure het geneesmiddel beschikbaar waarmee Treeway het komende jaar preklinisch onderzoek kan doen. Treeway hoopt dat het middel, dat TW002 is gedoopt, binnen twee jaar op patiënten kan worden getest, zo zegt chief development officer Ronald van der Geest.

Treeway werkt momenteel aan drie mogelijke geneesmiddelen voor de gevreesde spierziekte die vorig jaar veel aandacht kreeg dankzij een inzamelingsactie via de ‘ice bucket challenge’. De eerste testen met het kandidaat-geneesmiddel TW001 zullen naar verwachting dit jaar van start gaan. Indien de testen met TW002 succesvol verlopen, zullen Uniqure en Treeway het middel gezamenlijk introduceren.

Voor de ontwikkeling van een derde mogelijk geneesmiddel werkt Treeway al samen met het biotechbedrijf Armana Therapeutics uit Leiden. Als de ontwikkeling van dit middel, TW003, succesvol verloopt, zou het in staat moeten zijn ALS te genezen. Beide andere middelen zijn vooral gericht op het vertragen van het ziekteverloop.

In een persverklaring zegt ceo Jörn Aldag van Uniqure onder de indruk te zijn van ‘de immense energie’ waarmee de oprichters van Treeway werken aan de ontwikkeling van een geneesmiddel voor ALS. Uniqure uit Amsterdam ging bijna een jaar geleden naar de Nasdaq, de Amerikaanse beurs voor technologiebedrijven. Het bedrijf legt zich toe op de ontwikkeling van gentherapie en geniet bekendheid als producent van Glybera, een peperduur middel voor mensen met de zeldzame ziekte LPLD.
  donderdag 16 april 2015 @ 00:48:27 #192
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151730776
Maar weer een kick, aangezien ik een mailtje kreeg van de ACS dat er vrijdag een voorinschrijving begint voor deelnemers van afgelopen jaar.
Ik heb me voorgenomen om 1x mee te doen, met name omdat ik niet telkens mijn familie en vrienden wil lastig vallen om te doneren. Maar nu gaat het stiekem toch wel weer kriebelen......
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:03:29 #193
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151777607
Toch maar weer opgegeven :)

Iemand zin om mij te sponsoren? O-)
Dommage arachide-fromage
pi_151778543
pm maar een linkje, mijn zussen doen dit jaar niet mee :)
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:55:23 #195
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151782404
Waarom niet?
Dommage arachide-fromage
  maandag 20 april 2015 @ 10:43:07 #196
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151852483
En hoe is het met je vader, Ceased2Be?
Dommage arachide-fromage
pi_151864124
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:55 schreef Mark het volgende:
Waarom niet?
Geloof dat het vooral een tijdsgebrek is dit jaar.

quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 10:43 schreef Mark het volgende:
En hoe is het met je vader, Ceased2Be?
Paar weken terug 'vierden' we dat we de diagnose 4 jaar terug te horen kregen. Situatie is (uiterlijk) niet zo heel veel slechter geworden het afgelopen jaar, maar je merkt dat zijn weerstand fiks achteruit begint te gaan. sinds vorig jaar September eigenlijk elke 6 / 7 weken wel een fikse verkoudheid of ontsteking die, vooralsnog, met antibiotica bestreden kan worden, maar daarvan is vooral de vraag hoe lang dat gaat lukken natuurlijk. 2 maanden nog en dan wordt hij 63 (als hij dat haalt).
  maandag 27 juli 2015 @ 22:35:54 #198
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_154688264
Zo, hotel is geboekt (dag en avond ervoor 2 feestjes in de omgeving), de ACS komt alweer dichtbij!
Dommage arachide-fromage
  maandag 27 juli 2015 @ 22:43:43 #199
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_154688573
quote:
2s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:35 schreef Mark het volgende:
Zo, hotel is geboekt (dag en avond ervoor 2 feestjes in de omgeving), de ACS komt alweer dichtbij!
Succes alvast :)
  zaterdag 5 september 2015 @ 01:31:52 #200
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_155833062
Zo, we kunnen bijna weer, tijd voor een schopje. Zijn er nog meer mensen hier die meezwemmen?

Oja, psst:
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:41 schreef Ceased2Be het volgende:
pm maar een linkje
;)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')