quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als ik havermout Brinta maak kan je er bijna iemand mee knock-out slaan
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:24 schreef loveli het volgende:
*pleur melk in pan*
*pleur havermout erbij*
*roer*
*constateer dat er teveel havermout in zit*
*pleur melk erbij*
*roer*
*constateer dat het te waterig is*
Da Capo al fine.
Het dikt altijd wat in als je het laat staan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:24 schreef loveli het volgende:
*pleur melk in pan*
*pleur havermout erbij*
*roer*
*constateer dat er teveel havermout in zit*
*pleur melk erbij*
*roer*
*constateer dat het te waterig is*
Da Capo al fine.
Zo bedoel ik het dus ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die laatste zin was een beetje kromquote before edit. Maar idd, zo denk ik er ook over. Het is ook zo simpel om iets gewoon lekker te maken, vind ik dan. Beetje onder het mom van: als het de moeite waard is om te doen, is het ook de moeite waard om het goed te doen.
Ja lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt lekker ja, van die saaie yoghurt met niks erdoor![]()
.
Ja nou ehm, ik vind die dikke bak shoarma echt viesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het dus ookMaar een bak havermout met melk en een banaan kan nooit de 10 worden wat een grote bak shoarma met knoflooksaus wel is
Dus dan neem ik genoegen met een 7 voor de functieBetekent niet dat ik het niet lekker vind of er van geniet.
Al kan ik dat dus wel als het in mijn ogen nodig is, maar die gedachtegang is bij mij ook noodzakelijk (en ik vind het niet erg meer) omdat ik weet dat ik toch anders weer in het 8+ patroon verval.
Gelukkig is het belonen met verkeerd eten er bij mij wel uit!
Netjes hoor NovemEn dan met dumbells of barbell(en is het dan 30 incl of excl stang)?
Datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja nou ehm, ik vind die dikke bak shoarma echt viesfrituur en snackmeuk hou ik gewoon NIET van. Goed bereide gerechten met verse ingrediënten daarentegen, dat vind ik superlekker, dus ik heb wellicht gewoon mazzel met mijn smaak
Wat is je doel? Mannen pakken veel gewicht om massa aan te zetten. Dat vrouwen geen spieren kunnen kweken is onzin, zeker in het begin zet je massa aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:48 schreef Novem het volgende:
Met barbell, incl stang! Volgende week gaan we een stapje verder en doen we er 5kg bij, vind het best wel pittig en ben ook steeds kapot na dl of squatten, heb dan meteen zin om een dutje te doen
Hoeveel kg doe jij?
En @ Aurum, hoeveel dl/squat jij? Ik heb eigenlijk geen vrouwen om mee te vergelijken of ik het goed doe!
lalalala 102,5kg op zijn zwaarst, maar ik zit nu weer in de opbouw, van de week was het 80kg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:48 schreef Novem het volgende:
Met barbell, incl stang! Volgende week gaan we een stapje verder en doen we er 5kg bij, vind het best wel pittig en ben ook steeds kapot na dl of squatten, heb dan meteen zin om een dutje te doen
Hoeveel kg doe jij?
En @ Aurum, hoeveel dl/squat jij? Ik heb eigenlijk geen vrouwen om mee te vergelijken of ik het goed doe!
En dat ik eerder een wat problematischer geval was helpt ook niet mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:41 schreef Mini. het volgende:
Herkenbaar hoor Viz, dat sommige ongezonde troep toch altijd lekkerder zal blijven. Maar havermout met appel en kaneel vind ik wel écht heel lekker, beetje als appelcrumble.
Bah, FOK klaagt dat ik advertenties blokkeer maar ik weet van niks.Weet iemand toevallig waar je dat in Safari kunt instellen?
Dat dus ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
lalalala 102,5kg op zijn zwaarst, maar ik zit nu weer in de opbouw, van de week was het 80kg.
Maakt bij mij ook heeeeel veel uit of ik begin met DL of eindig. Als ik ermee eindig dan heb ik pudding power
Oh en ik haaaaat squatten, volgens mij zit ik rond de 50 kg en dan een widowmaker (), da's 21 hh zonder te stoppen.
Heb je inderdaad geluk mee. Ik vind veel gezonde dingen ook lekker, en het is echt geen straf om gezond te eten, maar het allerlekkerst blijft toch de vette troep.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja nou ehm, ik vind die dikke bak shoarma echt viesfrituur en snackmeuk hou ik gewoon NIET van. Goed bereide gerechten met verse ingrediënten daarentegen, dat vind ik superlekker, dus ik heb wellicht gewoon mazzel met mijn smaak
Ik doe dit al een paar jaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:00 schreef Novem het volgende:
@Loveli: uhm, ja lastig! Slank en sterk, denk ik. Ik wil wel dat je duidelijk kan zien dat ik train, ik vind spieren op een vrouw best mooi, maar zeker niet richting de BB kant.
@Aurum: DamnIk zit al te janken bij 30kg! We doen squats en DL altijd eerst, als laatst lukt het me ook niet. Squatten vind ik ook een stuk minder dan DL, doe ik nu ook 30kg en dan 3x12 dacht ik.
Edit: @V1z0r: Wow! Klinkt goedmannen en vrouwen zijn dus niet echt te vergelijken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |