abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108336679
Ik ga gewoon naar de winkel als iets op is en haal het dan. Maar ik heb eiks altijd wel wat te ontbijten in huis. Als het brood op is zijn er altijd nog wel beschuiten of crackers. Zelfde voor de rest van de dag. Volgens mij kan ik wel een maand vooruit voordat alles op is.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:02 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mjaah, dat kan. Maar sommige dingen moet je ook leren eten voor je ze lekker gaat vinden.

Dus met jouw manier van eten voeg je nooit iets nieuws toe :)
Ze zegt toch niet dat ze nooit iets nieuws probeert, ik lees het dat als ze het probeert en niet lekker vindt, het daarna niet meer eet. En havermout met water hoef je niet eens te proberen. Da's zo ook wel duidelijk dat het vies is.
pi_108336687
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:04 schreef Quinazoline het volgende:
Planning voor vandaag:

O: kwark, diepvriesfruit, muesli
T: appel
L: 4 bth kipfilet/paprika
T: banaan
D: flink gevulde salade met pasta of aardappeltjes of brood erin

Ik twijfel of ik morgen moet gaan hardlopen. Heb do-za-di gelopen en dinsdag ging het echt niet lekker, voel nu nog steeds een plekje net onder mijn knie. Heb gisteren ook al de training geskipt en het doet geen pijn ofzo, maar ik wil geen blessure oplopen.
Mee uitkijken Q! Misschien even rustdagje inlassen dan. Heb je goeie schoenen? Ik heb door verkeerde schoenen ook blessure gehad en daar ben ik nog steeds niet helemaal vanaf!
Be someone that makes you happy
pi_108336702
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:04 schreef MarMar het volgende:

[..]

Onzin, ik lust bijna alles :P en idd, als ik iets echt niet lekker vind, eet ik het geen tweede keer. Wil niet zeggen dat ik nooit eens iets proef wat ik niet eerder gehad heb. Bovendien, als je een goed gevarieerd palet hebt, wat is de zin ervan om iets nieuws toe te voegen? Als het bevalt zoals het is, prima toch?
Een gevarieerd palet moet je ontwikkelen. Ik geloof dat een kind maar 3000 actieve smaakpapillen heeft en ze ontwikkelt naar de 9000 van een volwassenen. Evolutieding. Dus wat aurum zegt is geen onzin.
pi_108336734
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Een gevarieerd palet moet je ontwikkelen. Ik geloof dat een kind maar 3000 actieve smaakpapillen heeft en ze ontwikkelt naar de 9000 van een volwassenen. Evolutieding. Dus wat aurum zegt is geen onzin.
Ik ben dan ook geen kind meer ;) klein maar wellicht niet onbelangrijk detail. Wat aurum zegt is nogal een aanmame, dat stukje vond ik onzin.
pi_108336745
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:07 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik ben dan ook geen kind meer ;) klein maar wellicht niet onbelangrijk detail. Wat aurum zegt is nogal een aanmame, dat stukje vond ik onzin.
Das waar :P Je zei ook al dat je alles lust.

Maar is is ook waar dat een volwassene soms heel lang blijft hangen in "dat lust ik niet", omdat hij het vroeger vies vond. Dat betekent dat de smaakpapillen nog niet geheel ontwikkeld zijn. Dat kan men wel leren.
pi_108336802
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:06 schreef Nallie het volgende:

[..]

Mee uitkijken Q! Misschien even rustdagje inlassen dan. Heb je goeie schoenen? Ik heb door verkeerde schoenen ook blessure gehad en daar ben ik nog steeds niet helemaal vanaf!
Ja, het zijn goede schoenen, aangemeten via hardloopwinkel en loop er nu ongeveer een jaar op. Heb de afgelopen week vrij fanatiek getraind, maar thuis blijven voelt ook niet echt goed..
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_108336809
Je went aan bepaalde smaken, als ik iets niet lust probeer ik het gewoon nog een paar keer en vaak is het dan wel lekker of eetbaar.

Ik eet voor de functie althans probeer het, zo baalde ik gisteravond omdat ik misselijk was naar RPM en dat was niet op te lossen met even liggen dus geen eiwitten erna op.
Daar kan ik tegenwoordig serieus van balen :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108336837
Thanks Nallie! Ik vind de spulletjes altijd leuk en je kan er echt veel ideeen opdoen, maar de drukte kan ik niet zo goed tegen! Hopelijk is het vanmiddag niet zo druk.

Ik eet ook niets dat ik niet lekker vind, tijdje geprobeerd kwark en magere yoghurt te eten ipv Griekse, maar die smaak en zurigheid kan ik gewoon niet aan.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_108336863
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:10 schreef Novem het volgende:
Thanks Nallie! Ik vind de spulletjes altijd leuk en je kan er echt veel ideeen opdoen, maar de drukte kan ik niet zo goed tegen! Hopelijk is het vanmiddag niet zo druk.

Ik eet ook niets dat ik niet lekker vind, tijdje geprobeerd kwark en magere yoghurt te eten ipv Griekse, maar die smaak en zurigheid kan ik gewoon niet aan.
Ik vind de magere kwark van de ah (groene/witte bak) aanzienlijk minder zuur dan andere kwark. Als je het toch nog een keer aandurft ;).
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_108336874
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:05 schreef conleche het volgende:
Ik ga gewoon naar de winkel als iets op is en haal het dan. Maar ik heb eiks altijd wel wat te ontbijten in huis. Als het brood op is zijn er altijd nog wel beschuiten of crackers. Zelfde voor de rest van de dag. Volgens mij kan ik wel een maand vooruit voordat alles op is.

[..]

Ze zegt toch niet dat ze nooit iets nieuws probeert, ik lees het dat als ze het probeert en niet lekker vindt, het daarna niet meer eet. En havermout met water hoef je niet eens te proberen. Da's zo ook wel duidelijk dat het vies is.
nah, dan lees ik het anders.

Jij vindt de combinatie havermout/water vies of je denkt dat het vies is. Zijn zat mensen die geen problemen hebben met de combo.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? vrijdag 24 februari 2012 @ 10:12:13 #161
70532 loveli
N
pi_108336880
Of volle kwark :9

Carbs zijn enger dan vet.
crap in = crap out
pi_108336902
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh Vizke, het ging me niet om de betekenis achter de zin, ik vind de zin an sich niet mooi :P

Speciaal voor Li: ik zag zojuist iemand met een high-waist chino, van corduroy in de kleur oker-geel.
8)7 :')
Vizke :D klinkt zo koddig O+

Bewust eten is toch al gericht op de functie Mar? :P
Ik lust ook een heleboel, maar je hebt altijd dat je iets lekkerder vind dan het andere. Als ik 's ochtends iets eet wat normaal een 7 is, maar bij gebrek aan een ingrediënt een 5 wordt vind ik dat niet erg en grijp dan niet naar iets dat ook minimaal een 7 of hoger is.

Mag ik vragen wat je DL't Novem? :@

Ghehe, zijn hier maar weinig die kwark of yoghurt echt lekker vinden om hoe het smaakt volgens mij :D Vind het zure er van juist heerlijk! :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108336923
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:11 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik vind de magere kwark van de ah (groene/witte bak) aanzienlijk minder zuur dan andere kwark. Als je het toch nog een keer aandurft ;).
Hmmm, ik weet het niet :P Ik vond de milde halfvolle yoghurt van AH al te zuur :')
pi_108336928
Mogge,
Ben vast de enige die die broeken best mee vind vallen.
Beter dan zo'n laag kruis/harembroek.
Morgen vast de eerste klusspullen kopen :)
  Vis een optie? vrijdag 24 februari 2012 @ 10:13:43 #165
70532 loveli
N
pi_108336930
Ik denk ook dat havermout met water vies is. En dat het beter voor me is dan met melk. Zometeen maar een functionele bak havermout met geitemelk wegwerken, eet de laatste dagen met tegenzin. Wel functioneel.
crap in = crap out
pi_108336933
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:10 schreef Novem het volgende:

Misschien een keer biologische varianten proberen?
Die zijn zachter van smaak ben ik achter.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? vrijdag 24 februari 2012 @ 10:14:52 #167
70532 loveli
N
pi_108336965
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:12 schreef V1z0R het volgende:
Ghehe, zijn hier maar weinig die kwark of yoghurt echt lekker vinden om hoe het smaakt volgens mij :D Vind het zure er van juist heerlijk! :9
Almhof :9 Lepel zo een pot yoghurt leeg pmdat het lekker is.
crap in = crap out
pi_108337041
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Almhof :9 Lepel zo een pot yoghurt leeg pmdat het lekker is.
Heb ik dus met C1000 kwark :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108337057
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:12 schreef V1z0R het volgende:

[..]

8)7 :')
Vizke :D klinkt zo koddig O+

Bewust eten is toch al gericht op de functie Mar? :P
Ik lust ook een heleboel, maar je hebt altijd dat je iets lekkerder vind dan het andere. Als ik 's ochtends iets eet wat normaal een 7 is, maar bij gebrek aan een ingrediënt een 5 wordt vind ik dat niet erg en grijp dan niet naar iets dat ook minimaal een 7 of hoger is.

Mag ik vragen wat je DL't Novem? :@

Niet puur op de functie, ik kies havermout omdat ik dat echt heel lekker vind, van alle opties die er zijn kies ik altijd degene die ik het lekkerste vind. Ik grijp dus wel naar wat minimaal een 7 is :P Gelukkig vind ik gezonde dingen meestal lekkerder dan ongezond ;) dat scheelt.
Nou heb ik ook gewoon wel altijd meer dan zat op voorraad, havermout op, dan kwark met fruit, lekker :) zoiets.
Nu eet ik wel min of meer voor de functie omdat ik eigenlijk helemaal geen trek heb, maar wel wat binnen wil krijgen met mn zieke lijf, maar dan nog kies ik de dingen waar ik nu het meeste trek in (of minste weerstand tegen) heb.
Met het rantsoen waar ik op zit vind ik het gewoon zonde om dat te vullen met iets wat niet echt lekker is of niet gezond is. Op die laatste maak ik dan soms een uitzondering want chocola en wijn en lekkere baksels zijn O+
pi_108337112
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:13 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Misschien een keer biologische varianten proberen?
Die zijn zachter van smaak ben ik achter.
Ja das die milde bio yoghurt volgens mij! Mwah, ik hou het wel gewoon bij lekker vol en romig :')

@ V1z0r - moet ik even kijken in het schemaatje van m'n trainer, maar 40 kilo volgens mij (nog niet echt veel :@ )
Ik maak overigens best wel veel spieren aan, het gaat super snel alleen zie je nog geen definitie door de speklaag :9

Edit: 40kg was optimistich :P ergens rond de 30 denk ik! Volgens mij is het de bedoeling dat we doorgaan totdat ik mijn lichaamsgewicht kan doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Novem op 24-02-2012 10:24:42 ]
pi_108337113
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:17 schreef MarMar het volgende:

[..]

Niet puur op de functie, ik kies havermout omdat ik dat echt heel lekker vind, van alle opties die er zijn kies ik altijd degene die ik het lekkerste vind. Ik grijp dus wel naar wat minimaal een 7 is :P Gelukkig vind ik gezonde dingen meestal lekkerder dan ongezond ;) dat scheelt.
Nou heb ik ook gewoon wel altijd meer dan zat op voorraad, havermout op, dan kwark met fruit, lekker :) zoiets.
Nu eet ik wel min of meer voor de functie omdat ik eigenlijk helemaal geen trek heb, maar wel wat binnen wil krijgen met mn zieke lijf, maar dan nog kies ik de dingen waar ik nu het meeste trek in (of minste weerstand tegen) heb.
Met het rantsoen waar ik op zit vind ik het gewoon zonde om dat te vullen met iets wat niet echt lekker en meestal ook gezond is.
Denk dat je dat goed doet! Eten moet wel altijd lekker zijn, vind ik dan. Probeer elke maaltijd lekker te maken. Kan ook echt balen als ik op werklunch bijvoorbeeld alleen de keus heb om saaie bruine bolletjes ham te eten :')
Be someone that makes you happy
pi_108337169
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:19 schreef Nallie het volgende:

[..]

Denk dat je dat goed doet! Eten moet wel altijd lekker zijn, vind ik dan. Probeer elke maaltijd lekker te maken. Kan ook echt balen als ik op werklunch bijvoorbeeld alleen de keus heb om saaie bruine bolletjes ham te eten :')
Die laatste zin was een beetje krom ;) quote before edit. Maar idd, zo denk ik er ook over. Het is ook zo simpel om iets gewoon lekker te maken, vind ik dan. Beetje onder het mom van: als het de moeite waard is om te doen, is het ook de moeite waard om het goed te doen.
  Vis een optie? vrijdag 24 februari 2012 @ 10:24:13 #173
70532 loveli
N
pi_108337232
*pleur melk in pan*
*pleur havermout erbij*
*roer*
*constateer dat er teveel havermout in zit*
*pleur melk erbij*
*roer*
*constateer dat het te waterig is*
Da Capo al fine.