Ik hou echt van kokosquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij ook een toplijstje Nallie, Q ken ik niet zo en kokos dat is vies maar enfin
Nu was het idd wat weinig. Komt ook omdat dit een werkdag was, dan heb ik gewoonweg geen tijd tussendoor (geeft zo lastig les he, al kauwendquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Sunny alweer zo weinig, pas je op?
Datte!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef An24 het volgende:
Wat je zelf zegt Mar, je hebt met eten je best gedaan. Sterkte
Haha die is mooiquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Datte!
Nallie, Q is good for you
Jaaaa! Vanochtend ook! En het rook naar buiten spelen dus dan wordt het lentequote:Op donderdag 23 februari 2012 18:41 schreef conleche het volgende:
Ik hoor vogeltjes fluiten nog. Het wordt zomer.
da's mooi! Want ik herinner me nog dat je een tijdje geleden niet zo tevreden was met je jezelfquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Goodbye het volgende:
Nu jullie het zo zeggen valt het inderdaad best mee, misschien is het meer omdat ik vandaag zo'n drang had om te snaaien. Vandaar het koekje en de cappuccino vanmiddag en het roomtoetje.
Maar ik ben tevreden hoor, als ik op deze manier eet en er naast sport gaat mijn gewicht gestaag naar beneden!
Ben ik nog steeds niet helemaal, hoor. Maar emo eten heeft helemáál een negatieve uitwerking op mijn humeur. Heb vorige week nog een lijstje gepost, ik weet niet of je hem gezien hebt, wat voornamelijk bestond uit junkfoodquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
da's mooi! Want ik herinner me nog dat je een tijdje geleden niet zo tevreden was met je jezelf
Ja. Vind jij ook dat het je oma niet meer is zo? Dat vind ik altijd als ik een overledene zie. Het is die persoon gewoon niet meer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Balen Puff!
Uit haast bij de Mac beland vanavond. Maar de wake was mooi. Een overledene die je gekend hebt zien blijft gek...
Rare zin, maar jullie snappen het wel.
Snap het, zag ze er wel mooi uit?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Balen Puff!
Uit haast bij de Mac beland vanavond. Maar de wake was mooi. Een overledene die je gekend hebt zien blijft gek...
Rare zin, maar jullie snappen het wel.
Je mist toch je oma's persoonlijkheid er bij, denk ik. Dat maakt iemand compleet. Wel fijn dat ze er vredig uit ziet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja en nee. Het is oma, maar ook weer niet. Ze ziet er vredig uit. Alsof ze slaapt.
Het blijft een naar gezicht. Alle kleur en leven weg... Bah, sterktequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja en nee. Het is oma, maar ook weer niet. Ze ziet er vredig uit. Alsof ze slaapt.
Dat is ook iets om trots op te zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik moet gewoon leren daar wat sneller overheen te stappen en dat lukt me tegenwoordig eigenlijk steeds beter. Waar ik vooral heel blij mee ben is dat het sporten zo lekker gaat de laatste tijd
Klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij staan die er elke dag, maar pin me er niet op vast.
Het is pas februari, dus hij zal toch nog zat snipperdagen hebben?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Xennia!
Vakantieveiling gewonnen maar dat kost meneer wel even 1 snipperdag en nu is hij een soort van boos dat ik dat heb gedaan...
44 euro voor 2 nachten met ontbijt... Lekker toch?
Dat is ook een keuze die je maakt, inderdaad. Ze hebben ook yoghurtjes of gezondere broodjes daar!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:17 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Had geen frambozen meer voor door m'n yoghurt, dus ik was vanochtend veroordeeld tot een croissantje en zoete, chemische bagger van de AH to go. Bah. En in zo'n bakje peer met amandelschaafsel zit dan wel 257 calorieën. Zonde. Bedacht me iets te laat dat ik ook gewone yoghurt had kunnen kopen en er dan een banaan door doen.
Juist ja, dat croissantje is natuurlijk de slechtste keuze die je kunt maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:17 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Had geen frambozen meer voor door m'n yoghurt, dus ik was vanochtend veroordeeld tot een croissantje en zoete, chemische bagger van de AH to go. Bah. En in zo'n bakje peer met amandelschaafsel zit dan wel 257 calorieën. Zonde. Bedacht me iets te laat dat ik ook gewone yoghurt had kunnen kopen en er dan een banaan door doen.
Laatste loodjes... succes iig!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Juist ja, dat croissantje is natuurlijk de slechtste keuze die je kunt maken.
Goeiemorgen, alemaal!
Vandaag m'n laatste dag wiskunde. Ik ben zo moe nu. Heb vannacht 8 uur in coma gelegen, maar dat hielp niet. Ach ja...
*stil*quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Laatste loodjes... succes iig!
Ik weet niet of dat croissantje het slechtste is, ze had ook bokkepootjes en cola kunnen ontbijten
Komt zeer zelden voor dat ik geen ontbijt heb, hoor, maar nu was ik even vergeten dat de frambozen op warenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
Maar voorbereiding is het woord Vik!
Echt lekker ja, van die saaie yoghurt met niks erdoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:49 schreef V1z0R het volgende:
alsof geen frambozen een reden is om dan de yoghurt ook maar te skippen
Zoete chemische bagger van de AH was wel lekker dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt lekker ja, van die saaie yoghurt met niks erdoor![]()
.
Nee, ik zei toch dat dat niet lekker wasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zoete chemische bagger van de AH was wel lekker dan?
Sowieso, yoghurt zonder is ook best lekker ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |