Nee, de echte kant en klaar!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:34 schreef Ewelina het volgende:
Je bedoelt de pakjes puff? Die beef teryaki is idd lekker.
Ik wordt nu al 's ochtends wakker van getetter van de merels en mussenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:41 schreef conleche het volgende:
Ik hoor vogeltjes fluiten nog. Het wordt zomer.
Nee, ik bedoel een ekte ekte kant en klare stoommaaltijdquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:38 schreef kwakz0r het volgende:
oh, van de grill-afdeling dan? ik vind alles van de grill wel lekker, daarom loop ik er met een boog omheen...
Even aan ruiken. Geloof me, als het niet goed meer is dan ruik je dat meteen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:43 schreef Mixende_match het volgende:
Ik heb kipfilet wat goed was tot gireren.. Kan ik da nog eten? Haha
Ja, maar 's avonds heb ik echt zo'n herinnering dat ik nog heul klein was en dus vroeg moest slapen en dat niet kon en dan zomers urenlang naar de vogeltjes lag te luisteren. Ik geloof dat ik toen al een avondmens was, niet nu though! Door de jetlag ben ik al up and running vanaf 4 uur vanochtend!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik wordt nu al 's ochtends wakker van getetter van de merels en mussen![]()
Geweldig!
Hoi trouwens
Kan waarschijnlijk welquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:43 schreef Mixende_match het volgende:
Ik heb kipfilet wat goed was tot gireren.. Kan ik da nog eten? Haha
Nostalgigischquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, maar 's avonds heb ik echt zo'n herinnering dat ik nog heul klein was en dus vroeg moest slapen en dat niet kon en dan zomers urenlang naar de vogeltjes lag te luisteren. Ik geloof dat ik toen al een avondmens was, niet nu though! Door de jetlag ben ik al up and running vanaf 4 uur vanochtend!
Hoi!!
Die eet ik niet, daar loop ik altijd met een grote boog omheen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel een ekte ekte kant en klare stoommaaltijd
Die zijn anders heel goed te doen. Die stoommaaltijden hebben meestal behoorlijk wat groenten en het is vers. Het enige wat je zou kunnen aanmerken is dat het vaak iets flauw van smaak is. Maar niks wat een beetje sambal of chilisaus niet kan oplossen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die eet ik niet, daar loop ik altijd met een grote boog omheen.
Eens, al eet ik ze praktisch nooit meer! En Co, met dat zomergevoel mag je UI ook wel wat zomerserquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zijn anders heel goed te doen. Die stoommaaltijden hebben meestal behoorlijk wat groenten en het is vers. Het enige wat je zou kunnen aanmerken is dat het vaak iets flauw van smaak is. Maar niks wat een beetje sambal of chilisaus niet kan oplossen.
Oh ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:54 schreef Nallie het volgende:
[..]
Eens, al eet ik ze praktisch nooit meer! En Co, met dat zomergevoel mag je UI ook wel wat zomerser
Ik mijd doorgaans het hele kant-en-klaar schap van AH, maar de combinaties die ze maken zijn ook niet echt mijn ding. En ik vind het doorgaans wat weinig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zijn anders heel goed te doen. Die stoommaaltijden hebben meestal behoorlijk wat groenten en het is vers. Het enige wat je zou kunnen aanmerken is dat het vaak iets flauw van smaak is. Maar niks wat een beetje sambal of chilisaus niet kan oplossen.
Nee nu niet. Betekent met name dat we de woning af moeten zeggen, of dat ik een stuk meer moet gaan reizen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat jammer Puff!
Heb je nog meer dingen lopen?
Jammer!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee nu niet. Betekent met name dat we de woning af moeten zeggen, of dat ik een stuk meer moet gaan reizen.
Oew, dat is wel een rottige keuze!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee nu niet. Betekent met name dat we de woning af moeten zeggen, of dat ik een stuk meer moet gaan reizen.
Heel praktisch, maar je werkt bestaat toch voor een deel uit standby diensten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
vanuit utrecht had ik bedacht dat het handiger zou zijn om dan met de trein te gaan en vouwfietsje mee te nemen. daar dan auto laten staan.
Klopt. Evt slapen in een piketkamertje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heel praktisch, maar je werkt bestaat toch voor een deel uit standby diensten?
Ik zou verwachten dat je dan binnen een bepaalde tijd op lokatie moet kunnen zijn?
Dat is m'n plan inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef _aurum_ het volgende:
Balen Puff!
Kan je niet alles door laten gaan en als een malle gaan sollliciteren in de omgeving Utrecht?
Vroeg vertrekken! Die laatste dag doe je toch meestal weinig omdat je ook moet uitchecken en je voorbereid op de reis terug al...quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ook lekker gegeten
Nu nog een paar aardbeien
Wat hebben jullie liever als je een week op zonvakantie gaat?
vertrek vroeg in de ochtend en dus op vakantie de hele dag meepakken en de laatste dag weer vroeg vertrekken dus die dag kwijt.
Of laat vertrekken laat op vakantie en laat weer vertrekken dus de laatste dag mee
Ligt er aan waar je heen gaat. Verder weg: in de nacht vertrekken. Kan je daarna lekker dood op het strand liggenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ook lekker gegeten
Nu nog een paar aardbeien
Wat hebben jullie liever als je een week op zonvakantie gaat?
vertrek vroeg in de ochtend en dus op vakantie de hele dag meepakken en de laatste dag weer vroeg vertrekken dus die dag kwijt.
Of laat vertrekken laat op vakantie en laat weer vertrekken dus de laatste dag mee
Thx! T was lekker!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan waarschijnlijk welgoed heet maken natuurlijk.
Maar waarom staat er een "Haha" achter als ik vragen mag?
http://www.tripadvisor.nl(...)oulevard-Berlin.htmlquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Heeft er iemand tips voor hotels voor een redelijke prijs in Berlijn?
www.hotelaanbiedingen.nlquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Heeft er iemand tips voor hotels voor een redelijke prijs in Berlijn?
Thanks! Zat maar een anderhalf uur tussen inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef Nallie het volgende:
Mooi lijstje wel creepy! Misschien ook wat T's tussen O en L of zat er weinig tijd tussen?
Ik heb net een heerlijke avondmaaltijd op
Volgens mij staan die er elke dag, maar pin me er niet op vast.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef Viking84 het volgende:
Vroeg vertrekken want op de laatste dag zit je toch al in de ik ga naar huis-modus. Weer op weg naar huis
Weet iemand toevallig op welke dagen die kraampjes langs de Oudegracht er staan? Ook op vrijdag? Zag vandaag een mooie sjawl die ok al een tijdje zoek maar ok had geen tijd em later was ie al weg.
ok thx ga ik morgen uit het werk weer even kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij staan die er elke dag, maar pin me er niet op vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |