abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:29:52 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108335799
Ik eet yoghurt ook nog eens met zoetstof idd :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_108335802
:W mogge!!

Lijstje:
O: boterham met geitenkaas (eigengebakken spelt-lijnzaad boterhammen :9 )
T: nog zo 1 en wat noten
L: tomaten-komkommer en 3 gebakken eieren met champi's
T: appel
D: @wokrestaurant (werk) en ik eet lekker gewoon alles :+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108335841
Veel moderne scanners / kopieerapparaten kunnen documenten mailen ja. Of de copyshop dat ook aanbiedt, weet ik niet. Voor de zekerheid een usb-stick meenemen?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108335857
Morgen :W

Ik zou zo'n dikke reet krijgen van die chino....brrrr :')

Rare dag vandaag. Wil ik werken...maar er is geen werk. Alles is al af! vervelend! *O*

Vik: Over je ontbijt is alles al gezegd. Maar kan je vanavond dan niet nog even naar de winkel, omdat wat extra groenten en eiwitten in je salade te kunnen gooien?

Ik ga maar eens beginnen met twee volkorenboterhammen met oude kaas en kipfilet.
pi_108335858
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet yoghurt ook nog eens met zoetstof idd :@.
Google daar eens op :D gooi er dan gewoon suiker of beter agave oid in.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eens.

Hey, vast een domme vraag, maar kun je bij een kopieerzaak ook een document scannen en dat vervolgens meteen naar jezelf mailen? :@. Ik wil dus geen afdruk op papier.
Kan dat niet@ work?
pi_108335872
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:31 schreef An24 het volgende:
Morgen :W

Ik zou zo'n dikke reet krijgen van die chino....brrrr :')

Rare dag vandaag. Wil ik werken...maar er is geen werk. Alles is al af! vervelend! *O*

Vik: Over je ontbijt is alles al gezegd. maar kan je vanavond dan niet nog even naar de winkel, omdat wat extra groenten en eiwitten in je salade te kunnen gooien?

Ik ga maar eens beginnen met twee volkorenboterhammen met oude kaas en kipfilet.
Oeh alles af? Betekend dat vrij zijn?
pi_108335878
Vik , je hebt van de apps voor je foon dat als je een foto maakt dat het geconverteerd wordt naar pdf.

Makkelijker dan naar een copyshop gaan ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108335890
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oeh alles af? Betekend dat vrij zijn?
Yup! Nou ja moet nog even een belletje plegen, maar dat is niets bijzonders. Vanmiddag een controleafspraak bij de gynaecoloog, maar verder kan ik mijn gang gaan.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:33:43 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108335896
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:31 schreef Phaidra het volgende:
Veel moderne scanners / kopieerapparaten kunnen documenten mailen ja. Of de copyshop dat ook aanbiedt, weet ik niet. Voor de zekerheid een usb-stick meenemen?
Oh, dus op usb-stick opslaan kan sowieso? Hm, thanks.
Wij hebben een kopieerapparaat op het werk dat continu vastloopt momenteel, dus ik ga het niet eens proberen. M. zou het ook proberen op het werk, maar als dat hem niet wordt, ga ik wel even langs een copyshop.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:34:30 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108335916
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Google daar eens op :D gooi er dan gewoon suiker of beter agave oid in.

[..]

Kan dat niet@ work?
Ja, kankerverwekkend toch? :O . Je krijgt overal wel kanker van tegenwoordig.
En wat is agave? :?.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:35:14 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108335933
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:32 schreef _aurum_ het volgende:
Vik , je hebt van de apps voor je foon dat als je een foto maakt dat het geconverteerd wordt naar pdf.

Makkelijker dan naar een copyshop gaan ;)
Ja, maar ik moet een pasfoto scannen voor de NS en ik krijg hem niet scherp in beeld met mijn mobiel. Bovendien wordt 'ie dan wel erg groot.
Niet meer actief op Fok!
pi_108335962
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wij hebben een kopieerapparaat op het werk dat continu vastloopt momenteel, dus ik ga het niet eens proberen. M. zou het ook proberen op het werk, maar als dat hem niet wordt, ga ik wel even langs een copyshop.
Wij hebben op het werk verschillende soorten zogenaamde multifunctionals staan en daarbij is het óf usb-poort óf de mogelijkheid tot bestanden e-mailen. Vandaar. Kan me niet voorstellen dat een copyshop je per se een printje wil slijten :).
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? vrijdag 24 februari 2012 @ 09:50:52 #138
70532 loveli
N
pi_108336289
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je alleen scant zal 'ie niet vastlopen :+
crap in = crap out
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:52:23 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108336332
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je alleen scant zal 'ie niet vastlopen :+
Oh, daar heb je wel een punt natuurlijk :')
Niet meer actief op Fok!
pi_108336447
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:19 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

nofi Viz, maar ik denk dat jij en ik prima kunnen eten voor de functie.

Maar niet iedereen kan of wil dat, of staat er bij stil dat het kan :P

Lang leve de wereld waar je alles kunt kopen wat je lekker vindt O+
:@ oja, niet van jezelf uitgaan altijd...
Altijd alleen maar eten wat ik lekker vind heeft tot het probleem geleid, dus misschien dat daar de crux zit.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:25 schreef anna82 het volgende:
"Eten voor de functie ervan", wat een lelijke zin.
Vind ik niet. Maar dat betekent niet dat je er niet van mag genieten, of lekker mag maken...
Alleen als dat niet lukt ga ik niet ineens heel iets anders eten.
Als ik geen melk meer heb voor m'n havermout 's ochtends meng ik het gewoon met water ondanks dat ik dat veel minder lekker vind, en pak dan niet een 1/2 droge worst uit de kast omdat het lekkerder is.

En bij sommigen in m'n omgeving ben ik van mening dat die ook wel eens zo mogen gaan denken :@
Die eten inderdaad alleen maar wat ze lekker vinden want eten moet genieten zijn, gaan dan een half jaar crashen omdat het resultaat van zo eten ze tegenstaat. Om daarna weer precies hetzelfde te doen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108336464
Mogge!

Sterkte met de spierpijn Aurum, mijn hele achterkant is ietwat pijnlijk van het deadliften van eergisteren :P

Vandaag vrij, moet een "leuk" bezoekje aan IKEA brengen...ennn de huisarts denkt ook dat ik inspanningsastma heb en ik moet nu 2 weken 15 minuten voor het hardlopen een inhaler gebruiken, kijken of dat werkt!

Lijstje:

O - volle griekse yoghurt met gemengde noten en halve banaan
T - vk pompoenpitcracker met boter en kaas, gekookt eitje
L - 2 speltbth met Branston pickle en kaas, cherrytomaatjes en wortels
B - door IKEA ploegen
T - 1 vk cracker met pindakaas, halve banaan
D - bloemkool, biefstuk, aardappeltjes (laatste groente die over is, Albert komt vandaag pas laat)
T - koffie verkeerd
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_108336528
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:57 schreef Novem het volgende:
Mogge!

Sterkte met de spierpijn Aurum, mijn hele achterkant is ietwat pijnlijk van het deadliften van eergisteren :P

Vandaag vrij, moet een "leuk" bezoekje aan IKEA brengen...ennn de huisarts denkt ook dat ik inspanningsastma heb en ik moet nu 2 weken 15 minuten voor het hardlopen een inhaler gebruiken, kijken of dat werkt!

Lijstje:

O - volle griekse yoghurt met gemengde noten en halve banaan
T - vk pompoenpitcracker met boter en kaas, gekookt eitje
L - 2 speltbth met Branston pickle en kaas, cherrytomaatjes en wortels
B - door IKEA ploegen
T - 1 vk cracker met pindakaas, halve banaan
D - bloemkool, biefstuk, aardappeltjes (laatste groente die over is, Albert komt vandaag pas laat)
T - koffie verkeerd
IKEA is leuk! Ik zou daar echt dagen door kunnen brengen :)
Verder weer een heerlijk en een mooi lijstje!
Be someone that makes you happy
pi_108336538
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:19 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

nofi Viz, maar ik denk dat jij en ik prima kunnen eten voor de functie.

Maar niet iedereen kan of wil dat, of staat er bij stil dat het kan :P

Lang leve de wereld waar je alles kunt kopen wat je lekker vindt O+
Nou kies ik tamelijk bewust wat ik eet, maar ik eet nooit puur alleen vanwege de functie ervan. Onder het mom van: als het toch moet, kan je maar beter zorgen dat je er ook een beetje van geniet. Ik eet echt alleen dingen die ik lekker vind.
pi_108336595
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:56 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:@ oja, niet van jezelf uitgaan altijd...
Altijd alleen maar eten wat ik lekker vind heeft tot het probleem geleid, dus misschien dat daar de crux zit.

[..]

Vind ik niet. Maar dat betekent niet dat je er niet van mag genieten, of lekker mag maken...
Alleen als dat niet lukt ga ik niet ineens heel iets anders eten.
Als ik geen melk meer heb voor m'n havermout 's ochtends meng ik het gewoon met water ondanks dat ik dat veel minder lekker vind, en pak dan niet een 1/2 droge worst uit de kast omdat het lekkerder is.

En bij sommigen in m'n omgeving ben ik van mening dat die ook wel eens zo mogen gaan denken :@
Die eten inderdaad alleen maar wat ze lekker vinden want eten moet genieten zijn, gaan dan een half jaar crashen omdat het resultaat van zo eten ze tegenstaat. Om daarna weer precies hetzelfde te doen...
Oh Vizke, het ging me niet om de betekenis achter de zin, ik vind de zin an sich niet mooi :P

Speciaal voor Li: ik zag zojuist iemand met een high-waist chino, van corduroy in de kleur oker-geel.
pi_108336597
Ik zou dan dus ipv havermout met water wat ik echt vies vind, gewoon een boterham nemen of een eitje, of crackers met kaas oid.. iig geen havermout met water.
Ook niet iets ongezonds, genoeg opties die wel lekker en wel gezond zijn :)
maar het komt eigenlijk nooit voor dat we geen melk in huis hebben, dat de havermout op is, gebeurd dan weer wel af en toe.
pi_108336600
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:00 schreef MarMar het volgende:

[..]

Nou kies ik tamelijk bewust wat ik eet, maar ik eet nooit puur alleen vanwege de functie ervan. Onder het mom van: als het toch moet, kan je maar beter zorgen dat je er ook een beetje van geniet. Ik eet echt alleen dingen die ik lekker vind.
Mjaah, dat kan. Maar sommige dingen moet je ook leren eten voor je ze lekker gaat vinden.

Dus met jouw manier van eten voeg je nooit iets nieuws toe :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108336646
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:02 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mjaah, dat kan. Maar sommige dingen moet je ook leren eten voor je ze lekker gaat vinden.

Dus met jouw manier van eten voeg je nooit iets nieuws toe :)
Onzin, ik lust bijna alles :P en idd, als ik iets echt niet lekker vind, eet ik het geen tweede keer. Wil niet zeggen dat ik nooit eens iets proef wat ik niet eerder gehad heb. Bovendien, als je een goed gevarieerd palet hebt, wat is de zin ervan om iets nieuws toe te voegen? Als het bevalt zoals het is, prima toch?

edit: als ik iets nieuws probeer, is dat omdat het me lekker lijkt, niet omdat het nieuw moet zijn.
pi_108336647
Planning voor vandaag:

O: kwark, diepvriesfruit, muesli (~350 kcal)
T: appel (80)
L: 4 bth kipfilet/paprika (550)
T: banaan (125)
D: flink gevulde salade met pasta of aardappeltjes of brood erin (~600-700)

totaal 1700-1800 kcal

Ik twijfel of ik morgen moet gaan hardlopen. Heb do-za-di gelopen en dinsdag ging het echt niet lekker, voel nu nog steeds een plekje net onder mijn knie. Heb gisteren ook al de training geskipt en het doet geen pijn ofzo, maar ik wil geen blessure oplopen.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_108336663
Ik eet havermout altijd met water... moet zeggen dat het verschil me niet echt opvalt ofzo. Maar ik mag dan ook geen gewone melk gebruiken en die vervangers zijn vaak toch wat wateriger :)
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? vrijdag 24 februari 2012 @ 10:05:24 #150
70532 loveli
N
pi_108336668
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh Vizke, het ging me niet om de betekenis achter de zin, ik vind de zin an sich niet mooi :P

Speciaal voor Li: ik zag zojuist iemand met een high-waist chino, van corduroy in de kleur oker-geel.
Wil niet weten hoe d'r haar zat. Ter compensatie hijs ik me vandaag wel in een jurkje.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')