Google daar eens opquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet yoghurt ook nog eens met zoetstof idd.
Kan dat niet@ work?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens.
Hey, vast een domme vraag, maar kun je bij een kopieerzaak ook een document scannen en dat vervolgens meteen naar jezelf mailen?. Ik wil dus geen afdruk op papier.
Oeh alles af? Betekend dat vrij zijn?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:31 schreef An24 het volgende:
Morgen![]()
Ik zou zo'n dikke reet krijgen van die chino....brrrr![]()
Rare dag vandaag. Wil ik werken...maar er is geen werk. Alles is al af! vervelend!![]()
Vik: Over je ontbijt is alles al gezegd. maar kan je vanavond dan niet nog even naar de winkel, omdat wat extra groenten en eiwitten in je salade te kunnen gooien?
Ik ga maar eens beginnen met twee volkorenboterhammen met oude kaas en kipfilet.
Yup! Nou ja moet nog even een belletje plegen, maar dat is niets bijzonders. Vanmiddag een controleafspraak bij de gynaecoloog, maar verder kan ik mijn gang gaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh alles af? Betekend dat vrij zijn?
Oh, dus op usb-stick opslaan kan sowieso? Hm, thanks.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:31 schreef Phaidra het volgende:
Veel moderne scanners / kopieerapparaten kunnen documenten mailen ja. Of de copyshop dat ook aanbiedt, weet ik niet. Voor de zekerheid een usb-stick meenemen?
Ja, kankerverwekkend toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Google daar eens opgooi er dan gewoon suiker of beter agave oid in.
[..]
Kan dat niet@ work?
Ja, maar ik moet een pasfoto scannen voor de NS en ik krijg hem niet scherp in beeld met mijn mobiel. Bovendien wordt 'ie dan wel erg groot.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:32 schreef _aurum_ het volgende:
Vik , je hebt van de apps voor je foon dat als je een foto maakt dat het geconverteerd wordt naar pdf.
Makkelijker dan naar een copyshop gaan
Wij hebben op het werk verschillende soorten zogenaamde multifunctionals staan en daarbij is het óf usb-poort óf de mogelijkheid tot bestanden e-mailen. Vandaar. Kan me niet voorstellen dat een copyshop je per se een printje wil slijtenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dus op usb-stick opslaan kan sowieso? Hm, thanks.
Wij hebben een kopieerapparaat op het werk dat continu vastloopt momenteel, dus ik ga het niet eens proberen. M. zou het ook proberen op het werk, maar als dat hem niet wordt, ga ik wel even langs een copyshop.
Als je alleen scant zal 'ie niet vastlopenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dus op usb-stick opslaan kan sowieso? Hm, thanks.
Wij hebben een kopieerapparaat op het werk dat continu vastloopt momenteel, dus ik ga het niet eens proberen. M. zou het ook proberen op het werk, maar als dat hem niet wordt, ga ik wel even langs een copyshop.
Oh, daar heb je wel een punt natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je alleen scant zal 'ie niet vastlopen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nofi Viz, maar ik denk dat jij en ik prima kunnen eten voor de functie.
Maar niet iedereen kan of wil dat, of staat er bij stil dat het kan
Lang leve de wereld waar je alles kunt kopen wat je lekker vindt
Vind ik niet. Maar dat betekent niet dat je er niet van mag genieten, of lekker mag maken...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:25 schreef anna82 het volgende:
"Eten voor de functie ervan", wat een lelijke zin.
IKEA is leuk! Ik zou daar echt dagen door kunnen brengenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:57 schreef Novem het volgende:
Mogge!
Sterkte met de spierpijn Aurum, mijn hele achterkant is ietwat pijnlijk van het deadliften van eergisteren
Vandaag vrij, moet een "leuk" bezoekje aan IKEA brengen...ennn de huisarts denkt ook dat ik inspanningsastma heb en ik moet nu 2 weken 15 minuten voor het hardlopen een inhaler gebruiken, kijken of dat werkt!
Lijstje:
O - volle griekse yoghurt met gemengde noten en halve banaan
T - vk pompoenpitcracker met boter en kaas, gekookt eitje
L - 2 speltbth met Branston pickle en kaas, cherrytomaatjes en wortels
B - door IKEA ploegen
T - 1 vk cracker met pindakaas, halve banaan
D - bloemkool, biefstuk, aardappeltjes (laatste groente die over is, Albert komt vandaag pas laat)
T - koffie verkeerd
Nou kies ik tamelijk bewust wat ik eet, maar ik eet nooit puur alleen vanwege de functie ervan. Onder het mom van: als het toch moet, kan je maar beter zorgen dat je er ook een beetje van geniet. Ik eet echt alleen dingen die ik lekker vind.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nofi Viz, maar ik denk dat jij en ik prima kunnen eten voor de functie.
Maar niet iedereen kan of wil dat, of staat er bij stil dat het kan
Lang leve de wereld waar je alles kunt kopen wat je lekker vindt
Oh Vizke, het ging me niet om de betekenis achter de zin, ik vind de zin an sich niet mooiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]oja, niet van jezelf uitgaan altijd...
Altijd alleen maar eten wat ik lekker vind heeft tot het probleem geleid, dus misschien dat daar de crux zit.
[..]
Vind ik niet. Maar dat betekent niet dat je er niet van mag genieten, of lekker mag maken...
Alleen als dat niet lukt ga ik niet ineens heel iets anders eten.
Als ik geen melk meer heb voor m'n havermout 's ochtends meng ik het gewoon met water ondanks dat ik dat veel minder lekker vind, en pak dan niet een 1/2 droge worst uit de kast omdat het lekkerder is.
En bij sommigen in m'n omgeving ben ik van mening dat die ook wel eens zo mogen gaan denken
Die eten inderdaad alleen maar wat ze lekker vinden want eten moet genieten zijn, gaan dan een half jaar crashen omdat het resultaat van zo eten ze tegenstaat. Om daarna weer precies hetzelfde te doen...
Mjaah, dat kan. Maar sommige dingen moet je ook leren eten voor je ze lekker gaat vinden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nou kies ik tamelijk bewust wat ik eet, maar ik eet nooit puur alleen vanwege de functie ervan. Onder het mom van: als het toch moet, kan je maar beter zorgen dat je er ook een beetje van geniet. Ik eet echt alleen dingen die ik lekker vind.
Onzin, ik lust bijna allesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mjaah, dat kan. Maar sommige dingen moet je ook leren eten voor je ze lekker gaat vinden.
Dus met jouw manier van eten voeg je nooit iets nieuws toe
Wil niet weten hoe d'r haar zat. Ter compensatie hijs ik me vandaag wel in een jurkje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh Vizke, het ging me niet om de betekenis achter de zin, ik vind de zin an sich niet mooi![]()
Speciaal voor Li: ik zag zojuist iemand met een high-waist chino, van corduroy in de kleur oker-geel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |