Ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was gisteren in de kroeg, bier zuipen en kut roepen
Oh dat doe ik ook welquote:
Ik dacht: ik heb zin in een korte borrel. Dat liep uit de handquote:
bij ons was het erg druk bij het quizzen dus duurde het allemaal wat langer dan normaal, dus dan doe je ook een biertje extraquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht: ik heb zin in een korte borrel. Dat liep uit de hand
Je weet niet welke ik weetquote:
Ik hoop eerder de dokter dan de school. Ik volg beide series, en de school weet ik écht nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet niet welke ik weet
En dit soort dingen zou je ook op kunnen pikken tijdens een eerder quiz waar die vragen zijn gesteld en een vrouw weet dat soort dingen
Alsjeblieft niet zegquote:Sinead O'Connor. De 45-jarige zangeres verschijnt dikwijls in de media met haar opvallende uitspraken en ook dit keer is het haar gelukt de aandacht op zichzelf te vestigen. Sinead wil poseren voor de Playboy en deinst niet terug voor een interview in evakostuum.
De zangeres is naar eigen zeggen ruimdenkend nu ze ouder wordt. 'Het lijkt me leuk om helemaal naakt een interview te geven over een heel serieus onderwerp, bijvoorbeeld over de economie', vertelt Sinead volgens Contactmusic.
Een fotoshoot in Playboy staat op de 'bucket list' van de 45-jarige. (Redactie)
Ja, hij kan duidelijk zaken en vriendschap niet scheiden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook welmaar het is gewoon lullig om te zien dat hij het zo speelt. Als in: niet meer naar de koffieavond komen als de ander er ook is, zeggen niet mee te gaan op vakantie als de ander wel meegaat op vakantie, en zelfs een aanbod van die ander om gewoon een keer koffie te gaan drinken afwijzen met de woorden 'ik wil je nooit meer zien'. Dan ben je 35, en zo zielig, terwijl hij fout zit en niemand anders. Degene die het geld moet hebben heeft hem al een jaar(!) de tijd gegeven
Ik denk wel dat het een "o ja-tje" voor je is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop eerder de dokter dan de school. Ik volg beide series, en de school weet ik écht niet
Nope. Ik ga er niks van zeggen, behalve als hij me er naar vraagtquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, hij kan duidelijk zaken en vriendschap niet scheiden.
McDreamy, McSteamyquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het een "o ja-tje" voor je is.
Die doktoren het allemaal Mc-nog iets.
Ik kan alle namen van GA wel opnoemen, denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wel overleden inmiddels zeker?
Oh en nog even klagen over gister, in 1 ronde de vragen hoe een of andere arts in Greys Anatomy heet en hoe de school van Glee heet.
Hallo, ik ben man en hetero, dat weet ik toch niet!
Dreamy zat in mijn hoofd. Daar hoor ik dan ook de meeste vrouwen over.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope. Ik ga er niks van zeggen, behalve als hij me er naar vraagt
Ach, degene die het geld krijgt is toch toffer
[..]
McDreamy, McSteamy
Een halve ananasmeter breed en 1 ananasmeter lang?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:10 schreef TradeMarkie het volgende:
en hoe groot is een volleybalveld?
Averyquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:12 schreef B.ertha het volgende:
Komt ie:
[ afbeelding ]
Sloan, Karev, Sheppard, Webber, Hunt, Avery
nee, volgens mij 9/10 ananasmeter bij 1 4/5 ananasmeterquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een halve ananasmeter breed en 1 ananasmeter lang?
Och, Karev is ook wel okayquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal niet zo.
Alhoewel, Avery is dan nog het best
Vanwege de onderbelichte vrouwen in die serie.quote:
goed punt! vrouwonvriendelijk is het!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vanwege de onderbelichte vrouwen in die serie.
Gezien het redelijke gehalte eyecandy vind ik de serie heulemaal niet vrouwonvriendelijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
goed punt! vrouwonvriendelijk is het!
Oh, excuse mequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:12 schreef B.ertha het volgende:
Komt ie:
[ afbeelding ]
Sloan, Karev, Sheppard, Webber, Hunt, Avery
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vanwege de onderbelichte vrouwen in die serie.
Your points are invalid.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar...ze werden hier niet besproken. Dus waren ze onderblicht. My point was valid.quote:
Daarom zijn katholieke meisjesscholen ook zo interessant.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat er te weinig mannen zijn, wellicht?
quote:Ja hoor, het duurde nog best lang maar daar issie dan eindelijk. De onuitroeibare gristelijke gewoonte om andermans ellende te duiden als 'straf van God.' Deze keer is Beatrix het mikpunt van de walgelijke haatwoekeringen van religie: omdat zij destijds haar handtekening zette onder de Abortuswet vindt God het een gepaste straf om drie decennia na dato haar kind te grazen te nemen, gelijk, en wij citeren: "een nietige foetus die met geweld van de baarmoederwand wordt gerukt." Die God van jullie is dan wel een enorm pedante prutser he, Adrie Streefland? Duizenden foetusjes gaan er jaarlijks door de stofzuiger en het enige wat God klaarmaakt is 1 prins lawineren, na dertig jaar? En dan nog geeneens dood? FAAL. Als God zou bestaan zou Hij eerder harteloze hufters die in Zijn Naam dit soort onzindelijke smut op de internets kotsen met een machtige zwaai van Zijn Arm van de aardbodem vegen, denk je niet Adrie? Het bewijs dat God niet bestaat is dat types als jij geen enge ziektes en nare ongelukken krijgen. Wat is er gebeurd met jou dat je nu zo bent? Je moeder wilde een abortus maar zei nadat driekwart van je premature schedeltje was leeggelepeld, 'neh, lama, ik hou het wel'? Religie. Kwaadaardige trollen ♥ het.
Eerste prioriteit hierbij is dat Friso nooit euthenasie krijgt, indien van toepassing. Verder iedere dag bidden en een paar keer naar Lourdes. Wat aflaten kopen en op audiëntie bij de paus. Nooit meer op visite bij moslims, boeddhisten, hindoeïsten, atheïsten (!), joden of bosjesmannen. En geen haren knippen, piercings nemen of kleding van verschillende stoffen dragen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:38 schreef Soempie het volgende:
Bea kan -na deze waarschuwing- nog op het rechte pad komen, natuurlijk.
Lexiequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, excuse me
[..]
[ afbeelding ]
Dames: Kepner, Torres, Robbins, Grey, Grey, Yang, Bailey, Teddy
Och, de repercussies komen toch pas na 30 jaar. Zo lang geef ik Bea niet meer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Eerste prioriteit hierbij is dat Friso nooit euthenasie krijgt, indien van toepassing. Verder iedere dag bidden en een paar keer naar Lourdes. Wat aflaten kopen en op audiëntie bij de paus. Nooit meer op visite bij moslims, boeddhisten, hindoeïsten, atheïsten (!), joden of bosjesmannen. En geen haren knippen, piercings nemen of kleding van verschillende stoffen dragen.
Nou, dat is nog maar de vraagquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och, de repercussies komen toch pas na 30 jaar. Zo lang geef ik Bea niet meer.
Ik was niet serieusquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:48 schreef B.ertha het volgende:
Ze is 74 hè, denk je dat ze 104 wordt?
Slechts 1050,- per Belg.quote:BRUSSEL - De Belgisch-Franse bank Dexia heeft 2011 afgesloten met een nettoverlies van 11,6 miljard euro.
Een jaar eerder bleef onder de streep nog een nettowinst over van 723 miljoen euro. Dat maakte het bedrijf donderdag bekend.
Het megaverlies is getekend door eenmalige posten. Dexia werd vorig jaar grotendeels genationaliseerd door de Belgische overheid, die Dexia Bank België kocht.
Op die transactie leed de bank een verlies van 4 miljard euro. Daarbovenop komen een waardevermindering van onder meer Griekse staatsobligaties van 3,4 miljard euro en andere kosten ter waarde van bijna 3,6 miljard euro.
Volgens Dexia is van het verlies van 11,6 miljard euro zo'n 6,4 miljard euro toe te schrijven aan de voortgezette activiteiten. Die bestaan, na de verkoop van enkele kleine onderdelen, voor het overgrote deel uit slechte leningen.
ik neem aan dat de bedrfijfstop zijn bonus heeft ingeleverd, of is dat naief?quote:
Ze hebben toch uitstekend gepresteerd door het verlies beperkt te houden ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik neem aan dat de bedrfijfstop zijn bonus heeft ingeleverd, of is dat naief?
Haar anatomie is in ieder geval wel de moeite waard ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:43 schreef Mark het volgende:
Zonder Katherine Heigl is Grey's Anatomy niet veel meer waard
[ afbeelding ]
Heiden! Srubs is lachen...en soms juist totaal niet want serieus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:48 schreef Soempie het volgende:
Zo lang jullie scrubs maar slecht vinden.
Ik kijk liever naar dr Reidquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:49 schreef Mark het volgende:
Ik kan het altijd wel kijken, met name dr Cox:
"I know you and I have never really connected - maybe that's because you're relentlessly annoying, or maybe it's my fault because I can't tolerate relentlessly annoying people - I don't know."
Dr. Reid van Criminal Minds?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar dr Reid
Cox is wel lachen. Nu heb ik 'm wel eens in een film of andere serie gezien..en dan doet 'ie ook zo. Dat is wel een beetje het jammere van zo'n karakteristieke kop.
Ook leuke Arnie's:quote:
Nog nooit van gehoord!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:48 schreef Soempie het volgende:
Zo lang jullie scrubs maar slecht vinden.
Die is leuk!quote:
Wel bij de les blijven he? We hadden het over Scrubsquote:
Voor een drugsverlaafse AIDSpatient ziet 'ie er niet slecht uitquote:
Ja hij is leuk zonder verdere gevoelensquote:
Weet ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel bij de les blijven he? We hadden het over Scrubs
quote:
Ik vind Martijn van Dam ook een sympathieke vent. Maar ik vrees dat hij het niet gaat redden i.v.m. leeftijd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
Na Samson nu ook Plasterk kandidaat.
Allebei goede kandidaten denk ik alhoewel Samson misschien nog wat te jong is/oogt.
Eensquote:
Wut?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor een drugsverlaafse AIDSpatient ziet 'ie er niet slecht uit
Vindt je hem er gezond uitzien dan?quote:
Zo'n schatje is dat he!quote:
Ook een schatje (geen naakt, maar toch lichtelijk NSFW)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Gelukkig heb ik geen epilepsie, dan lag ik nu te schuimbekken op de grond manquote:
Huhquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
MM! Ik heb wellicht je hulp nodig voor een Bierkoningrun!
Heb jij nog geen auto-rijbewijsquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:22 schreef Whiteguy het volgende:
Zo, das ook weer geregeld. Eerste rijles: woensdag ochtend.
False alarm. De Bierkoning heeft een aantal bijzondere flessen bier en ik dacht dat die wel eens heeeeeel snel weg zouden kunnen zijn. Maar met 22 euro per fles zal dat wel meevallenquote:
Ha...quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
False alarm. De Bierkoning heeft een aantal bijzondere flessen bier en ik dacht dat die wel eens heeeeeel snel weg zouden kunnen zijn. Maar met 22 euro per fles zal dat wel meevallen
Jawel, maar nog niet voor zo een:quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb jij nog geen auto-rijbewijs
Weet ik, maar een paar km/u sneller, en de mogelijkheden om ook van N-wegen en autosnelwegen gebruik te maken spreken mij wel aanquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:40 schreef Mark het volgende:
Bij je rijbewijs zit het brommer-certificaat automatisch bij
ahquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jawel, maar nog niet voor zo een:
[ afbeelding ]
Ik heb 'm. Maar nog nooit een meter op een motor gereden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ahMijn motor-rijbewijs wil ik ook wel halen
Je kreeg hem gratis bij een pak melk?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb 'm. Maar nog nooit een meter op een motor gereden.
Tja, Defensie. Afrijden voor C en vervolgens ook de stempels A en D krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kreeg hem gratis bij een pak melk?
Hmz, en het boeit ze verder niet of je de vaardigheden wel of niet hebt.. apart.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, Defensie. Afrijden voor C en vervolgens ook de stempels A en D krijgen.
Maar mij boeit het wel. Mij zul je dus niet zien rijden op een motor of in een bus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz, en het boeit ze verder niet of je de vaardigheden wel of niet hebt.. apart.
Heel apart. Want veiligheid is natuurlijk voor 't plebsquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz, en het boeit ze verder niet of je de vaardigheden wel of niet hebt.. apart.
Moet je groupon even in de gaten houden, staan regelmatig aanbiedingen op (ook in Groningen zo te zien) van rijinstructeurs. Ik was 269,- kwijt voor 5 lessen voertuigbeheersing + examen, + 5 lessen verkeersdeelname + examen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ahMijn motor-rijbewijs wil ik ook wel halen
misselijk makend kan een behoorlijk heftige ervaring zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
TV-reclame: "Boursin Cuisine..elk zintuig ontwaakt"
Nou..
Ja vindt jij dat nou ook? Boursin moet koud..niet warmquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
misselijk makend kan een behoorlijk heftige ervaring zijn
quote:Het is zover: Paradiso, de film. In Amsterdam kun je hem zien in het Ketelhuis en in Kriterion (daar is op vrijdag 9 mei zelfs een feestje bij). Win een Paradiso-film-pakket met posters, t-shirts, twee kaartjes voor de film én twee kaartjes voor The Scene (op 11 maart in Paradiso). Mail vóór a.s. maandag naar prijsvraag@paradiso.nl en vertel ons wie de frontman van de punkband Black Flag was. Volgende week een nieuwe prijsvraag!
Voorbeeld?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:03 schreef Etcetera het volgende:
What is up met mensen die op FB berichtjes posten namens hun-vriend-en-zichzelfIk doe dat alleen af en toe met verjaardagswensen via sms, maar anders echt nooit
quote:Nog een fijne avond gewenst! Liefs R. en C.
Bijna op de helft.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Aantal kaarten gaat best hard omlaag
Dat irriteert me.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:56 schreef Bart het volgende:
Voor de liefhebbers nog even een reminder: http://fok.nl/johncarter/
4 minuten nog. Geen idee hoe hard het gaat met de kaartjes dus als je zekerheid wil...
quote:
jij bent de enige die dat mag, jij doet iets met films enzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vooral de eerste minuut ging het heel hard
Ja, ik heb niets beters te doen![]()
Ik had van tevoren toch aangekondigd dat ik me zou irriteren op het moment dat de kaartregistratie plaats zou vinden? Nou...quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geef dit topic 3 opzichters!
Nou het was binnen een minuutje gefixtquote:
Of een 15 jaar oude Fiat Cinquecento, die om nog onduidelijke reden momenteel 1 op 5 loopt...quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan snap ik dat van 130 en wegwaaien wel, maar he, het is beter dan een 11 jaar oude skoda fabia
Stiekum toch een volvo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of een 15 jaar oude Fiat Cinquecento, die om nog onduidelijke reden momenteel 1 op 5 loopt...
Ik moest wat meer gaan rijden als BMW-rijder (had les in een 1-serie), maar blijkbaar valt gas bij in een bocht waar natte bladeren op de grond liggen daar niet onderquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
mijn zeiksnor van een instructeur heeft ook 1 keer geroepen dat ik wel wat feller weg mocht rijden bij het stoplicht.
1 stoplicht en 2 gierende banden later vond hij mij ook niet meer zo leuk. Ik mocht hem toch al niet
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
had iemand al gezegd dat er nog ongeveer 250 kaartjes zijn?
Vind je het erg als ik daar nog nooit over heb nagedacht? Eigenlijk denk ik sowieso zelden aan Gerrit Hiemstra...quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zien jullie Gerrit Hiemstra stiekem ook aan voor frequent bezoeker van nudistencampings?
Wellicht dat PS daar antwoord op kan geven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zien jullie Gerrit Hiemstra stiekem ook aan voor frequent bezoeker van nudistencampings?
Dit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik daar nog nooit over heb nagedacht? Eigenlijk denk ik sowieso zelden aan Gerrit Hiemstra...
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat minder is, is dat ik me Gerrit Hiemstra nu naakt voorstel![]()
En bedankt![]()
Heerlijk toch, mensen een vervelende mental image geven?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hou ervan beelddenkers in de buurt te hebben
Je moet naar de konten kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:11 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn de shapes en sizes dan![]()
en ik weet niet wie Gerrit Hiemstra is, maar ik ben wel een beelddenker. Missed a bullet
Ik ben wel een 3 geloof ik. Een lange jas vind ik niet mooi staan, mijn kont steekt uitquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet naar de konten kijken.
2 en vooral 3 doen het erg goed.
*helpt een handjequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:11 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
en ik weet niet wie Gerrit Hiemstra is, maar ik ben wel een beelddenker. Missed a bullet
Yeah well thanks a lotquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
*helpt een handje
[ afbeelding ]
Maar dat is juist de bedoeling van een kont.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben wel een 3 geloof ik. Een lange jas vind ik niet mooi staan, mijn kont steekt uit![]()
Je ziet hem gewoon denken aan campingbuurvrouw Angelaquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
*helpt een handje
[ afbeelding ]
Ik ben geen eend verdoriequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is juist de bedoeling van een kont.
Welke is dat? En dit plaatje mag, geen tetten te zien!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je ziet hem gewoon denken aan campingbuurvrouw Angela
Je bent als nummer 3. En dan vindt jij dat je op een eend lijkt?quote:
Tweede van links. Rare advertentie trouwens voor een lemon-lime frisdrankquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke is dat? En dit plaatje mag, geen tetten te zien!
[ afbeelding ]
I don't care, ik vind het stomquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent als nummer 3. En dan vindt jij dat je op een eend lijkt?
Waarom denk je dat vrouwen zulke konten hebben. Omdat het niet natuurlijk is?
vanaf 3 en verder begint het ergens op te lijkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:11 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
whehequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vrouwen hebben wel eens gelijk....
http://www.dumpert.nl/med(...)e/de_m_lf_top_3.html
Soempie, nee! Jij ook al? Een baby met een eigen site.quote:
Oh, dan heb ik vast ook een hoog IQ.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:12 schreef Soempie het volgende:
Potverdorie, bewijst de SC dat een collega van m'n instructeur toch gelijk had: hoog IQ, rijden tijdens de les: waardeloos.
Die had ik twee keer in één keerquote:
Ja. Wel afgeslagen in mijn examen, maar niemand doodgereden. En die kans had ik wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben ook de eerste keer gezakt.
Zijn er hier ook van die sukkels die wel direct geslaagd zijn?
Theorie in 1 keer, praktijk in 2quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sorry.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Soempie, nee! Jij ook al? Een baby met een eigen site.![]()
Mijn god, zul je zien dat ik over tien jaar opeens 3 kinderen heb en ze ook allemaal een site heb gegeven.![]()
Gelukkig heb je er een educatieve site van gemaakt. En ik vind die updates hier helemaal niet erg, want zo veel zijn het er helemaal niet.
Ja..quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je had er beter aan gezien dat familielid te unfrienden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:17 schreef Soempie het volgende:
Stap 4 ofzo: Je account zal nog steeds worden verwijderd.
En nu heb ik 14 dagen bedenktijd.
theorie en praktijk allebei de eerste keer geslaagdquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is natuurlijk niet de enige reden. Heb zelf ook weinig te melden en er zijn echt maar een handje vol mensen van wie ik de pagina leuk vind. En op de een of andere manier worden m'n berichtjes (privee) de laatste tijd compleet verkeerd begrepen. Vind het dan vooral vermoeiend worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je had er beter aan gezien dat familielid te unfrienden.
De reden dat ik nog niet in bed lig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat minder is, is dat ik me Gerrit Hiemstra nu naakt voorstel![]()
En bedankt![]()
ja, maar ik ben niet zo slimquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Let op: mocht je je nog bedacht hebben vannacht, er zijn nog 47 kaartjes beschikbaar voor de film.
Auto gezakt, tweede keer geslaagd. Motor eerste keer in de pocketquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Netjes tochquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:03 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen
Auto: theorie in 1 keer, auto in 3.
Ik zie nauwelijks verschil tussen 2 en 3quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:11 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, niks te klagen. Behalve dat de eerste keer praktijk eigenlijk zonde van mijn geld was. Ik wist dat ik nog niet klaar was, maar ik kon kiezen tussen dan afrijden (begin december) of pas in februari. Ik werd gepusht richting het eerste en had niet het lef om te weigeren.quote:
Huh, echt niet? Je bent hartstikke mooi slank.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:06 schreef B.ertha het volgende:
Trouwens, ik zou mezelf omschrijven als slank, maar no way dat ik in die broeken pas hoor!
Ja da's wel zonde...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, niks te klagen. Behalve dat de eerste keer praktijk eigenlijk zonde van mijn geld was. Ik wist dat ik nog niet klaar was, maar ik kon kiezen tussen dan afrijden (begin december) of pas in februari. Ik werd gepusht richting het eerste en had niet het lef om te weigeren.
Ik welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zie nauwelijks verschil tussen 2 en 3
Totaalbeeld wel, maar mijn onderlijf iets minder. Past overigens nog steeds in een 38, maar dat dragen zij nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Huh, echt niet? Je bent hartstikke mooi slank.
vriend van jou, vriend van mij?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoe doe je dat met de boedelscheiding?
3 is ronder, 2 is iets hoger, of zoals je jezelf omschrijft.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zie nauwelijks verschil tussen 2 en 3
Maar ik denk dat ik 2 ben, mijn kont is eerder lang dan diep. Dat klinkt echt heel raar
Trouwens, ik zou mezelf omschrijven als slank, maar no way dat ik in die broeken pas hoor!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:59 schreef TradeMarkie het volgende:
oh, ik zie net trouwens een facebook account van een stelletje, die hebben dus samen 1 account, dat is nog treuriger dan wat etc gister zei over het reageren namens beide
Yup.quote:
Oh, sorry, ja. Nadat 'ie gevonden is dus. Maar 50 minuten reanimeren is lang..meestal té langquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:14 schreef Etcetera het volgende:
Die hartstilstand van 50 minuten was in het ziekenhuis toch? Ik heb het uit 2de hand, persmoment niet gezien
The awkward moment you realise you spelled "biceps" wrongquote:
50 minuten is redelijk kansloos.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, sorry, ja. Nadat 'ie gevonden is dus. Maar 50 minuten reanimeren is lang..meestal té lang
En nu is na een test gisteren dus gebleken dat het daadwerkelijk ernstige schade heeft achtergelaten
Ik ben in één keer voor mijn staatsexamen geslaagd nadat ik 4 keer gezakt was. Hyperintelligent dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja. Voor iedereen die dit overkomt trouwens, maar die krijgen heel wat minder media-aandacht geloof ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:40 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Oei, wat een drama voor zijn familie.
Die krijgen enorm veel mediaaandacht..maar dat willen ze niet. Lijkt me logisch op zo'n moment.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja. Voor iedereen die dit overkomt trouwens, maar die krijgen heel wat minder media-aandacht geloof ik
Sssst! Dit soort dingen hielden we toch stil voor Soempie en speelden we rechtstreeks door aan Wiebel?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind de photoshop fouter
[ afbeelding ]
Soeoeoeoemp!!!
Ja het is geen keuze en ontslag nemen gaat ook niet zomaar...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt me ook best een kutbaan om bij de oranje familie te horen
Hier derde keer geslaagd. Eerste keer geheel terecht gezakt overigens. Tweede natuurlijk geheel onterechtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:40 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik ben in één keer voor mijn staatsexamen geslaagd nadat ik 4 keer gezakt was. Hyperintelligent dus![]()
Verbaast het je/jullie?quote:
wat is hierin het verband?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef Soempie het volgende:
Ik had niet eens in de gaten dat er al zoveel dagen verstreken zijn.![]()
Heb me meer bezig gehouden met de berichtgeving in de NRC.
Nee verbaast me niet, ik zei gelijk al toen er die dag bekend werd gemaakt dat ie 20 minuten onder de sneeuw heeft gelegen, dat ie een hersenbeschadiging heeft opgelopen. Hoe ernstig, dat was natuurlijk de vraag. Maar dat is nu wel duidelijk...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verbaast het je/jullie?
Mij niet, alle berichten/info -of beter gezegd, het gebrek daaromtrent- wees al die kant op.
Vooral vervelend voor de familie, maar ook in die kringen kan dit dus gebeuren...
Het verband bestaat alleen in mijn hoofd.quote:
Bij normale temperaturen niet, maar door de koude van de sneeuw is het wel mogelijk zonder schade langere tijd zuurstofloos te zijn. Maar niet zo lang dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:37 schreef Soempie het volgende:
50 minuten, ik wist niet eens dat dat mogelijk was.
geven ze kaartjes weg voor de premiere?quote:
Leuk! Welke?quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zou pas nieuws zijn als ze dat niet meer zouden doen...
Noodlesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:08 schreef TradeMarkie het volgende:
tevens bijna weekend.
zo nog maar even naar de winkel om eten te halen voor vanavond.
Nog tips? niet te duur en niet meer dan 30 minuten bereidingstijd en wel lekker
wat een strafquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga maar weer eens uit eten vanavond
Oh, maar die Piaget-testjes zijn juist zo leuk. Wel gaan doen met Mattís!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:10 schreef Soempie het volgende:
Sorry.![]()
't Leek me leuk om al die testen van Piaget na te doen en de gezichtsherkenning en dergelijke. Maar dan moet ik ook weer een aantal jaar wachten, dus dat schiet ook niet op.
Dan ben ik zeker weer de uitzondering op de regel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Same here.
Laat je rijbewijs halen werkt zo te zien....
Ik ben een 2 met de diepe kont van 3, denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:06 schreef B.ertha het volgende:
Maar ik denk dat ik 2 ben, mijn kont is eerder lang dan diep. Dat klinkt echt heel raar
Haha! Doen, Soempie! Je kunt toch wel breien?quote:
Zijn vrouw vooral. Ze is nog zo jong, twee (?) kindjes, en dan een man die een kasplant is. Fuck.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:40 schreef PhysicsRules het volgende:
Oei, wat een drama voor zijn familie.
Jaah, Vriend liet gisteren het filmpje zien. Die wil ik ook zienquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:02 schreef Soempie het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-sprookje-van-pixar/
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:51 schreef wyccie het volgende:
Cool.
Ik wil nu al foto's zien, maar spullen in de verpakking zijn natuurlijk niet zo spannend. Of heb je misschien foto's die je ter inspiratie hebt?
en is ie hier straks ook geldig?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Theorie in 2 x, rijbewijs de 3e. En vals gespeeld door het hier te halenVijftien minuutjes examen rijden
Niet zo slim als ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:58 schreef MaJo het volgende:
Ik heb in twee keer mijn rijbewijs gehaald, met stuuringreep de eerste keer. Ben ik nu ook slim?theorie had ik in een keer, met maar 1 fout
voor 3 maanden, geloof ik. En dan moet ik wat...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en is ie hier straks ook geldig?
dan moet je examen doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
voor 3 maanden, geloof ik. En dan moet ik wat...
quote:Your mobile phone has more computing power than all of NASA in 1969. NASA launched a man to the moon... I launch pissed off birds at pigs
weet ik niet precies. ik heb allemaal verschillende verhalen gehoord... We zien het wel. Auto rijden kan ik tegen die tijd toch welquote:
wil je alvast een volvo kopen?quote:
Oh zoveel hou je dus van mequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wil je alvast een volvo kopen?
ja, onverwoestbaar en veilig!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh zoveel hou je dus van me
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar waarschijnlijk heb je al gelezen waarom ie weggaat
Haha jij wintquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet zo slim als ik
Tweede staatsexamen pas geslaagd, dus da's de zesde keer
Theorie had ik wel in 1x gehaald, maar die was inmiddels verlopen, dus heb ik dat nog eens moeten doen.
he jammer, maar ik hou wel van je hoorquote:
Ja maar ik heb al wel honderden mijlen al achter het stuur gezetenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha jij wintik heb het wel binnen 2 weken gehaald, zat geloof ik maar 1 extra les tussen
En PS, je kunt je rijbewijs hebben maar dat betekent niet dat je kunt rijden hoordacht ik destijds ook maar echt goed rijden heb ik geleerd door veel te doen
als ik nu terugkijk was ik echt niet zo goed destijds
jaja...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
he jammer, maar ik hou wel van je hoor
quote:
Van afstanden rijden leer je weinig, al helemaal niet in een automaatquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al wel honderden mijlen al achter het stuur gezeten
oik heb echt alles en overal gereden op mijn tripquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van afstanden rijden leer je weinig, al helemaal niet in een automaatecht rijden leer je in een drukke stad
Dan leer je het wel goed jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oik heb echt alles en overal gereden op mijn tripen nu nog rijd ik veel.
Klinkt apart. Laat dan even een foto zien!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:01 schreef LadyBlack het volgende:
Bij de Ikea, wit met hout en zwart metaal.
Klopt. Heb ik van de winter ook gereden, in mijn papa's grote bakquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan leer je het wel goed jamaar denk dat het wel even wennen voor je wordt in Amsterdam, dat is toch een slagje anders dan de VS denk ik
Als je naar de Ikea website gaat, naar keukeninspiratie, dan plaatje 15 van 16, zoietsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt apart. Laat dan even een foto zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |