abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108310425
Alvast bedankt voor het lezen, ik hoop dat jullie me tips kunnen geven.
------
Ik heb op 05-12-2011 2 artikelen besteld op www.Bol.com ter waarde van ¤301,93.

De releasedatum van deze objecten waren 20-12-11.

Op 13-12-2011 besloot ik dat ik de objecten toch niet meer wilde en wou ik de bestellen annuleren.
Dit was niet meer mogelijk omdat ze al verstuurd waren. Ik heb toen de bestelling retour aangemeld met de melding dat ik het niet meer wou en dat Annuleren niet meer mogelijk was.

Op (~)15-12-2011 heb ik toch een 1 van de twee artikelen ontvangen, deze was bij de buren afgeleverd...

Ik heb toen 1 week gewacht op de volgende maar deze is nooit gekomen, ik heb toen www.bol.com gebeld met de melding dat ik er maar 1 ontvangen heb en of ik deze wel terug kon sturen of dat ik moet wachten tot de volgende arriveert om verwarring te voorkomen. De medewerker zei dat de 2de onderweg was en dat ik maar even moest wachten.

(~)25-12-2011 weer gebeld dat ik de 2de niet ontvangen heb en er werd me weer verteld dat de 2de echt onderweg was en in de loop van de week zou ontvangen. Niet dus!

08-01-2012 Weer gebeld en zeggen dat het niet was aangekomen, woest heb ik gevraagt om een opzichter die ik niet aan de lijn kon krijgen, toch zou het worden doorgestuurd naar iets hogers ofzo.

09-01-2012 een email ontvangen van een medewerker met de naam : Angelique met het volgende:
---
Het spijt ons dat u een artikel uit uw bestelling niet heeft ontvangen.

Uiteraard kunt u uw bestelling kosteloos retourneren. Uit onze gegevens blijkt dat u het artikel al retour heeft aangemeld. Zogauw wij uw zending retour hebben verwerkt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging en zal de betalingsverplichting op uw factuur komen te vervallen.

Wij sturen u niet automatisch een nieuw artikel toe. U kunt er zelf voor kiezen om een nieuwe bestelling te plaatsen in onze winkel. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

---

i.v.m met tijd heb ik het artikel 12-01-12 retour gebracht bij het lokale postkantoor, trackntrace nummer: 3SLFVZ477099761, Postcode: 5140VA

Bij deze dacht ik dat het voorbij was... tot vandaag.

Ik heb 23-02-2012 in een mail van het incasso bureau ACCOUNTOR GROUP ontvangen of ik even ¤373,66 wil betalen. ¤71,73 incasso kosten.

www.Bol.com meteen gebeld en deze zei dat ze niets meer konden doen en dat ik het maar moest uitzoeken met de het incasso bureau.

Het is al te laat dus ik heb het incasso bureau niet meer kunnen bellen, maar volgens de forum van Radar heeft het geen nut omdat ze me gewoon gaan negeren.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:26:29 #2
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_108310520
ik denk dat je iets teveel info geeft..

-edit geen onz hier-
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_108310553
En de vraag is?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:30:39 #4
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_108310652
Eigen schuld, moet je maar niet annuleren.
pi_108310697
angelique is overigens een standaard naam!

communiceren met incasso bureau's is geen mogelijkheid aangezien daar alleen josti's werken, dus je moet rechtsbijstand inschakelen (advocaat het werk over laten nemen) en het verder allemaal negeren totdat het voorkomt en dan ben je er van af
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_108310758
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:30 schreef Barbapapamama het volgende:
Eigen schuld, moet je maar niet annuleren.
Zeker nog nooit gehoord van de wet koop op afstand. :')

Zolang TS niks heeft ontvangen kan hij de koop ongedaan maken. Dat www.bol.com roept dat het al verzonden is is een truc imo, zodat het termijn verstrijkt en ja, die is om.

Enige uitzondering zijn produkten op maat en enkele andere produkten echter gelden die pas na ontvangst zoals software.
pi_108310927
TS:

Je T&T nr geeft aan dat het alleen is aangemeld bij PostNL. Er is nog niets ontvangen door www.bol.com ofwel het antwoordnummer?
Jij draagt het risico voor de zending. Mocht dit artikel dus niet aankomen bij www.bol.com heb je helaas gewoon pech. Tenzij je pakket is verzekerd.

Wat dit betreft zou je dus gewoon dat ene artikel moeten betalen aan www.bol.com en kun je gaan schelden naar PostNL.

De andere artikelen die je nooit hebt ontvangen hoef je niet te betalen. Je hoeft ook niets te bewijzen, het is aan www.bol.com te bewijzen dat jij deze hebt ontvangen.

Van het incasso bureau moet je niets aantrekken. Probeer nog eens contact met www.bol.com op te nemen. Mochten ze niet naar je willen luisteren of je niet willen helpen dan is dat tevens hun fout. Hun geven immers de opdracht aan het incasso bureau.

Zoals gezegd heb je recht om het (gratis (service bol.com?)) te retourneren. Echter dient het dus wel aan te komen. Verzeker je het niet, en maakt PostNL het kwijt, is het jouw verantwoordelijkheid.
pi_108311017
Er zijn 2 losse dingen, ten eerste is het punt dat jij blijkbaar hebt besteld met een acceptgiro en die nooit hebt betaald? Daarom zal je wel die melding krijgen van het incassobureau. Normaliter is het zo dat je het bedrag betaald en na retour het geld teruggestort krijgt van www.bol.com Er zal ook vast wel ergens staan dat je dat bedrag binnen een x aantal dagen moet voldoen.

Daarnaast het product wat je nooit ontvangen hebt..., wat zegt de track en trace code daarover die www.bol.com je vrijwel altijd toestuurt? Is het daar al op jouw adres aangekomen of niet?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_108311562
Betaald heb ik uiteraard niet, ik heb niets ontvangen.

Die TracknTrace van www.bol.com zegt dat het is aangekomen, mijn buurman heeft getekend omdat het daar is aangekomen.
Ik heb dus nooit getekend, dat is mijn buurman. En als ik mijn retour zending track staat er
"Zending is ontvangen door postNL".

Ik ben bereid dit voor het gerecht te halen als het niet netjes kan, hoeveel kans maak ik? Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb!

[ Bericht 6% gewijzigd door benx op 23-02-2012 19:03:46 ]
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_108312073
Kun je ook bewijzen dat iemand tegen je gezegd heeft dat je moest wachten met retour zenden? Op de site staat immers dat je na retour melden het product binnen 7 kalenderdagen retour moet sturen, en jij hebt dat niet gedaan.
pi_108312114
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:53 schreef benx het volgende:
Die TracknTrace van www.bol.com zegt dat het is aangekomen, mijn buurman heeft getekend omdat het daar is aangekomen.
En je buurman zegt dat hij niets heeft of wat? Want je hebt maar één artikel ontvangen?

quote:
Ik heb dus nooit getekend, dat is mijn buurman. En als ik mijn retour zending track staat er
"Zending is ontvangen door postNL".
Dit betekent dus dat er iets gruwelijks mis is gegaan. Hoelang geleden heb je 'm verzonden? Normaliter zie je dezelfde avond nog dat het pakket is gescanned door postNL.

quote:
Ik ben bereid dit voor het gerecht te halen als het niet netjes kan, hoeveel kans maak ik? Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb!
Het artikel dat je retour zend en www.bol.com niet heeft ontvangen zal je toch echt moeten betalen, hoe gemeen het ook klinkt. De artikelen die jij niet hebt ontvangen en waar jij nooit voor hebt getekent hoef je natuurlijk niet te betalen. Logisch. Heeft je buurman getekend en heeft hij deze op de brandstapel gegooid, ook dan hoef je je in principe geen zorgen te maken. www.Bol.com draagt de verantwoordelijkheid over de zending.

Echter wat rene90 zegt kan wel eens kloppen. Je moet eerst betalen en dan kun je het geld terug krijgen bij een retourzending. Dat ene artikel zal je dan niet terugkrijgen totdat postnl het afleverd aan www.bol.com. De andere twee zullen lastig worden, aangezien www.bol.com blijft volhouden dat ze het hebben afgeleverd is je kans in de rechtzaak natuurlijk zeer groot. Het is niet jouw handtekening die gezet is bij het afleveren van het pakket.
pi_108312136
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:05 schreef gelestipjes het volgende:
Kun je ook bewijzen dat iemand tegen je gezegd heeft dat je moest wachten met retour zenden? Op de site staat immers dat je na retour melden het product binnen 7 kalenderdagen retour moet sturen, en jij hebt dat niet gedaan.
Volgens mij heeft www.bol.com een 14 dagen retourtermijn.
pi_108312283
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:05 schreef gelestipjes het volgende:
Nee, was allemaal via de telefoon :'(
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:10:48 #14
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_108312299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:24 schreef benx het volgende:
08-01-2012 Weer gebeld en zeggen dat het niet was aangekomen, woest heb ik gevraagt om een opzichter die ik niet aan de lijn kon krijgen, toch zou het worden doorgestuurd naar iets hogers ofzo.
Ik geef dit topic 3 opzichters!

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_108312456
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:07 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft www.bol.com een 14 dagen retourtermijn.
Ik had het dan ook niet over de retourtermijn. Als je iets terug wilt sturen moet je het eerst als zodanig aanmelden. En als je dat gedaan hebt moet je het daarna binnen 7 kalenderdagen terug hebben gestuurd.
pi_108314671
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:10 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik geef dit topic 3 opzichters!

[ afbeelding ]
Ja, nice ...
pi_108324769
Nog iemand een mening ? Tips ?
pi_108326648
Ik kan me voorstellen dat je het artikel dat je wel hebt ontvangen moet betalen, aangezien je het niet teruggestuurd hebt binnen 14 dagen. Maar wat zei Bol.com over het artikel dat je nooit hebt ontvangen?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_108345174
Incasso en www.Bol.com beide een mail gestuurd met het zelfde verhaal, ff kijken wat ze zeggen.
pi_108345564
Rechtsbijstand inschakelen en zoveel mogelijk op papier proberen te krijgen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_108346354
KLACHTEN procedure starten, gewoon naar vragen over de telefoon, dan lopen de kosten in ieder geval niet hoger op
pi_108378098
Vandaag deze mail ontvangen:
quote:
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 24 februari 2012.

U heeft contact opgenomen met www.bol.com Klantenservice omdat de vordering van uw bestelling met het bestelnummer 79512xxx00 is overgedragen aan het incassobureau, terwijl u een game binnen de retourtermijn heeft geretourneeerd en een game niet aan u is verzonden door een vergissing bij de leverancier. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en dat u hier veel last van ondervindt. Dit is uiteraard niet de service die u van www.bol.com mag verwachten. Doordat de games in twee delen zijn verzonden, eerste de pre-order codes en later de games is de retourverwerking niet goed gegaan. Het bedrag bleef onterecht openstaan.

Na een overdracht aan incasso heeft www.bol.com geen inzage meer in de gegevens van de betreffende vordering. Daarom kunnen wij u voor uw vragen alleen verwijzen naar ons incassobureau. De medewerkers helpen u dan graag verder. Indien blijkt dat de incasso-overdracht onterecht is, zal het incassobureau er direct zorg voor dragen dat het dossier wordt gesloten.

Wij vragen u vriendelijk om in de correspondentie altijd uw referentienummer van Accountor Netherlands BV of uw www.bol.com klantnummer te vermelden.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sven
pi_108378234
Beetje achterlijk. www.Bol.com erkent een fout, maar doet er verder niets mee.
Dit mailtje naar het incasso bureau doorsturen?
pi_108378280
quote:
De medewerkers helpen u dan graag verder. Indien blijkt dat de incasso-overdracht onterecht is, zal het incassobureau er direct zorg voor dragen dat het dossier wordt gesloten.
Is Sven achterlijk?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_108378323
Ik heb het meteen naar het incasso gestuurd maar deze hebben tot op heden niet geantwoord.
pi_108378368
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:48 schreef benx het volgende:
Ik heb het meteen naar het incasso gestuurd maar deze hebben tot op heden niet geantwoord.
Verwacht dat ook niet. Regel wel alles via de mail, niet via de telefoon, zorg dat je al die mailtjes bewaart (of print) en dan moet het wel goedkomen.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 12:01:37 #27
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_108378653
Juridisch gezien is www.Bol.com gewoon aanspreekpunt, beetje belachelijk dat ze je alsnog doorverwijzen naar het incassoburea.
pi_108378727
Alsof een incassoburo jou gaat helpen om jou niet te laten betalen. :')
pi_108378822
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 12:01 schreef Sovereign het volgende:
Juridisch gezien is www.Bol.com gewoon aanspreekpunt, beetje belachelijk dat ze je alsnog doorverwijzen naar het incassoburea.
Dit zojuist verteld aan bol.
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 12:04 schreef Poepoog het volgende:
Alsof een incassoburo jou gaat helpen om jou niet te laten betalen. :')
Daar ben ik ook bang voor, maar ik heb igg genoeg bewijs voor als ze me willen dagvaarden, daar is accountor tot toe in staat volgens andere Fora.
pi_108379289
Zojuist een echte brief in de bus van accountor, natuurlijk dikke dreiging.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 14:38:35 #31
320254 Zorians
Quarter-brain
pi_108383169
dus je kreeg je bestelling al voor de release? iig 1 van de 2

of lees ik verkeerd..
pi_108384167
Ben zojuist gebeld door een 'hogere' piet van www.bol.com, deze vertelde mij dat het hun schuld was en een oprechte excuus bla bla, ik moest nu even de officiële bevestiging doorsturen naar het incassobureau en dan moest het goed zijn. Tevens heeft hij me een 25 euro bon gedaan voor het ongemak. :')
pi_108384228
Hoe zit het nu met het pakketje dat jij naar www.bol.com hebt verzonden, en dat www.bol.com niet heeft ontvangen?? Of klopt die t&t status gewoon niet?
pi_108384301
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:11 schreef benx het volgende:
Ben zojuist gebeld door een 'hogere' piet van www.bol.com, deze vertelde mij dat het hun schuld was en een oprechte excuus bla bla, ik moest nu even de officiële bevestiging doorsturen naar het incassobureau en dan moest het goed zijn. Tevens heeft hij me een 25 euro bon gedaan voor het ongemak. :')
voel je je nu een hoertje? 25 euro is wel niet veel , maar toch O+
pi_108384543
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe zit het nu met het pakketje dat jij naar www.bol.com hebt verzonden, en dat www.bol.com niet heeft ontvangen?? Of klopt die t&t status gewoon niet?

T&T naar antwoordnummers klopt niet altijd, daar kan je geen waarde aan hechten.
pi_108384700
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:13 schreef Snoepje5 het volgende:

Heeft hij het niet eens over gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')