Zeker nog nooit gehoord van de wet koop op afstand.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:30 schreef Barbapapamama het volgende:
Eigen schuld, moet je maar niet annuleren.
En je buurman zegt dat hij niets heeft of wat? Want je hebt maar één artikel ontvangen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:53 schreef benx het volgende:
Die TracknTrace van www.bol.com zegt dat het is aangekomen, mijn buurman heeft getekend omdat het daar is aangekomen.
Dit betekent dus dat er iets gruwelijks mis is gegaan. Hoelang geleden heb je 'm verzonden? Normaliter zie je dezelfde avond nog dat het pakket is gescanned door postNL.quote:Ik heb dus nooit getekend, dat is mijn buurman. En als ik mijn retour zending track staat er
"Zending is ontvangen door postNL".
Het artikel dat je retour zend en www.bol.com niet heeft ontvangen zal je toch echt moeten betalen, hoe gemeen het ook klinkt. De artikelen die jij niet hebt ontvangen en waar jij nooit voor hebt getekent hoef je natuurlijk niet te betalen. Logisch. Heeft je buurman getekend en heeft hij deze op de brandstapel gegooid, ook dan hoef je je in principe geen zorgen te maken. www.Bol.com draagt de verantwoordelijkheid over de zending.quote:Ik ben bereid dit voor het gerecht te halen als het niet netjes kan, hoeveel kans maak ik? Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb!
Volgens mij heeft www.bol.com een 14 dagen retourtermijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:05 schreef gelestipjes het volgende:
Kun je ook bewijzen dat iemand tegen je gezegd heeft dat je moest wachten met retour zenden? Op de site staat immers dat je na retour melden het product binnen 7 kalenderdagen retour moet sturen, en jij hebt dat niet gedaan.
Nee, was allemaal via de telefoonquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:05 schreef gelestipjes het volgende:
Kun je ook bewijzen dat iemand tegen je gezegd heeft dat je moest wachten met retour zenden? Op de site staat immers dat je na retour melden het product binnen 7 kalenderdagen retour moet sturen, en jij hebt dat niet gedaan.
Ik geef dit topic 3 opzichters!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:24 schreef benx het volgende:
08-01-2012 Weer gebeld en zeggen dat het niet was aangekomen, woest heb ik gevraagt om een opzichter die ik niet aan de lijn kon krijgen, toch zou het worden doorgestuurd naar iets hogers ofzo.
Ik had het dan ook niet over de retourtermijn. Als je iets terug wilt sturen moet je het eerst als zodanig aanmelden. En als je dat gedaan hebt moet je het daarna binnen 7 kalenderdagen terug hebben gestuurd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:07 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft www.bol.com een 14 dagen retourtermijn.
Ja, nice ...quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geef dit topic 3 opzichters!
[ afbeelding ]
quote:Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 24 februari 2012.
U heeft contact opgenomen met www.bol.com Klantenservice omdat de vordering van uw bestelling met het bestelnummer 79512xxx00 is overgedragen aan het incassobureau, terwijl u een game binnen de retourtermijn heeft geretourneeerd en een game niet aan u is verzonden door een vergissing bij de leverancier. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en dat u hier veel last van ondervindt. Dit is uiteraard niet de service die u van www.bol.com mag verwachten. Doordat de games in twee delen zijn verzonden, eerste de pre-order codes en later de games is de retourverwerking niet goed gegaan. Het bedrag bleef onterecht openstaan.
Na een overdracht aan incasso heeft www.bol.com geen inzage meer in de gegevens van de betreffende vordering. Daarom kunnen wij u voor uw vragen alleen verwijzen naar ons incassobureau. De medewerkers helpen u dan graag verder. Indien blijkt dat de incasso-overdracht onterecht is, zal het incassobureau er direct zorg voor dragen dat het dossier wordt gesloten.
Wij vragen u vriendelijk om in de correspondentie altijd uw referentienummer van Accountor Netherlands BV of uw www.bol.com klantnummer te vermelden.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Sven
Is Sven achterlijk?quote:De medewerkers helpen u dan graag verder. Indien blijkt dat de incasso-overdracht onterecht is, zal het incassobureau er direct zorg voor dragen dat het dossier wordt gesloten.
Verwacht dat ook niet. Regel wel alles via de mail, niet via de telefoon, zorg dat je al die mailtjes bewaart (of print) en dan moet het wel goedkomen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:48 schreef benx het volgende:
Ik heb het meteen naar het incasso gestuurd maar deze hebben tot op heden niet geantwoord.
Dit zojuist verteld aan bol.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:01 schreef Sovereign het volgende:
Juridisch gezien is www.Bol.com gewoon aanspreekpunt, beetje belachelijk dat ze je alsnog doorverwijzen naar het incassoburea.
Daar ben ik ook bang voor, maar ik heb igg genoeg bewijs voor als ze me willen dagvaarden, daar is accountor tot toe in staat volgens andere Fora.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:04 schreef Poepoog het volgende:
Alsof een incassoburo jou gaat helpen om jou niet te laten betalen.
voel je je nu een hoertje? 25 euro is wel niet veel , maar tochquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:11 schreef benx het volgende:
Ben zojuist gebeld door een 'hogere' piet van www.bol.com, deze vertelde mij dat het hun schuld was en een oprechte excuus bla bla, ik moest nu even de officiële bevestiging doorsturen naar het incassobureau en dan moest het goed zijn. Tevens heeft hij me een 25 euro bon gedaan voor het ongemak.
T&T naar antwoordnummers klopt niet altijd, daar kan je geen waarde aan hechten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe zit het nu met het pakketje dat jij naar www.bol.com hebt verzonden, en dat www.bol.com niet heeft ontvangen?? Of klopt die t&t status gewoon niet?
Heeft hij het niet eens over gehad.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe zit het nu met het pakketje dat jij naar www.bol.com hebt verzonden, en dat www.bol.com niet heeft ontvangen?? Of klopt die t&t status gewoon niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |