Alvast bedankt voor het lezen, ik hoop dat jullie me tips kunnen geven.------
Ik heb op 05-12-2011 2 artikelen besteld op
www.Bol.com ter waarde van ¤301,93.
De releasedatum van deze objecten waren 20-12-11.
Op 13-12-2011 besloot ik dat ik de objecten toch niet meer wilde en wou ik de bestellen annuleren.
Dit was niet meer mogelijk omdat ze al verstuurd waren. Ik heb toen de bestelling retour aangemeld met de melding dat ik het niet meer wou en dat Annuleren niet meer mogelijk was.
Op (~)15-12-2011 heb ik toch een 1 van de twee artikelen ontvangen, deze was bij de buren afgeleverd...
Ik heb toen 1 week gewacht op de volgende maar deze is nooit gekomen, ik heb toen
www.bol.com gebeld met de melding dat ik er maar 1 ontvangen heb en of ik deze wel terug kon sturen of dat ik moet wachten tot de volgende arriveert om verwarring te voorkomen. De medewerker zei dat de 2de onderweg was en dat ik maar even moest wachten.
(~)25-12-2011 weer gebeld dat ik de 2de niet ontvangen heb en er werd me weer verteld dat de 2de echt onderweg was en in de loop van de week zou ontvangen. Niet dus!
08-01-2012 Weer gebeld en zeggen dat het niet was aangekomen, woest heb ik gevraagt om een opzichter die ik niet aan de lijn kon krijgen, toch zou het worden doorgestuurd naar iets hogers ofzo.
09-01-2012 een email ontvangen van een medewerker met de naam : Angelique met het volgende:
---
Het spijt ons dat u een artikel uit uw bestelling niet heeft ontvangen.
Uiteraard kunt u uw bestelling kosteloos retourneren. Uit onze gegevens blijkt dat u het artikel al retour heeft aangemeld. Zogauw wij uw zending retour hebben verwerkt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging en zal de betalingsverplichting op uw factuur komen te vervallen.
Wij sturen u niet automatisch een nieuw artikel toe. U kunt er zelf voor kiezen om een nieuwe bestelling te plaatsen in onze winkel. Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.---
i.v.m met tijd heb ik het artikel 12-01-12 retour gebracht bij het lokale postkantoor, trackntrace nummer: 3SLFVZ477099761, Postcode: 5140VA
Bij deze dacht ik dat het voorbij was... tot vandaag.
Ik heb 23-02-2012 in een mail van het incasso bureau ACCOUNTOR GROUP ontvangen of ik even ¤373,66 wil betalen. ¤71,73 incasso kosten.
www.Bol.com meteen gebeld en deze zei dat ze niets meer konden doen en dat ik het maar moest uitzoeken met de het incasso bureau.
Het is al te laat dus ik heb het incasso bureau niet meer kunnen bellen, maar volgens de forum van Radar heeft het geen nut omdat ze me gewoon gaan negeren.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."