En volgens mij is ze afgevallen. Ze was in ieder geval een stuk dunner dan ik me haar herinnerde!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:40 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ja, ze is 47, nog ouder dan WA. En sowieso de lelijkste prinses.
De knapste prins blijft toch Mauritsquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Constantijn is toch wel met afstand de knapste van de drie. En dat zeg ik als hetero-man.
Dan is ze snel ouder geworden of ze heeft geen make-up op.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:40 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ik vind Laurentien de laatste jaren aardig opgedroogd en Mabel is nou ook niet echt moeder's mooistequote:Op donderdag 23 februari 2012 15:40 schreef Quarant het volgende:
[..]
Mauritsquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
De knapste prins blijft toch Maurits
Laurentien is geen knap poppetje nee, maar ik vind dat ze zich onwijs goed inzet voor alles en iedereenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Laurentien de laatste jaren aardig opgedroogd en Mabel is nou ook niet echt moeder's mooiste
Da's waar, als je de rest inbegrijpt wel. En ik lijk op geen van beidenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
De knapste prins blijft toch Maurits
Van de drie is Máxima de enige die echt mooi is vind ik. Maar andere prinsen hebben ook wel hele leuke vrouwen gevonden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Laurentien de laatste jaren aardig opgedroogd en Mabel is nou ook niet echt moeder's mooiste
Ik vond Marilene altijd een heel leuk type, maar toen ik haar laatst zag was ze gratenmager engquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Van de drie is Máxima de enige die echt mooi is vind ik. Maar andere prinsen hebben ook wel hele leuke vrouwen gevonden.
Ik denk eerder dat jij niet doet wat je werkcomputer wiltquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:48 schreef Starlie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik googlede even op Prins Constantijn... en kwam dit plaatje tegen....
http://royaltyprinsessen.(...)ile_in_apeldoorn.jpg
Het is gewoon 1 grote conspiracy theory!
Edit...![]()
mijn werkcomputer doet niet wat ik wil....
Die gaat inderdaad een beetje bergafwaards vrees ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Marilene altijd een heel leuk type, maar toen ik haar laatst zag was ze gratenmager eng
Nou ja.. thuis doet ie het wel met plaatjes erin zetten maar hier niet... Maar snel naar huis gaan dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij niet doet wat je werkcomputer wilt
Die van Floris is ook wel een knappe meid. Friso was als tiener de leukste van de drie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Marilene altijd een heel leuk type, maar toen ik haar laatst zag was ze gratenmager eng
Vind Friso nu ook nog wel iets leuks hebben, hij heeft iets ondeugends over zich...quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:53 schreef miep63 het volgende:
[..]
Die van Floris is ook wel een knappe meid. Friso was als tiener de leukste van de drie.
En ze heeft een heel vriendelijk gezicht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laurentien is geen knap poppetje nee, maar ik vind dat ze zich onwijs goed inzet voor alles en iedereen
Friso is denk ik ook de slimste van het stel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vind Friso nu ook nog wel iets leuks hebben, hij heeft iets ondeugends over zich...
Hoe dan ook, als ze geboren is in 1966 en nu al 47 is dan heeft ze of een Delorean gekocht of ze is gewoon 45.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan is ze snel ouder geworden of ze heeft geen make-up op.
Ik vind ze niet echt veel op elkaar lijken, maar Constantijn lijkt wel heul veul op Claus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:58 schreef roos85 het volgende:
Stiekem lijken Friso en Constantijn best veel op elkaar:
[ afbeelding ]
Het gezicht van Friso is wat ronder en hij het van warrige haartjes
Goed, ergens in mei pas 47, las ik net.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hoe dan ook, als ze geboren is in 1966 en nu al 47 is dan heeft ze of een Delorean gekocht of ze is gewoon 45.
Ik vind Constantijn toch ook wel wat hebben van opa Bernhard.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind ze niet echt veel op elkaar lijken, maar Constantijn lijkt wel heul veul op Claus.
Ik wou net hetzelfde posten!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:04 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik vind Constantijn toch ook wel wat hebben van opa Bernhard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |