Of er mogen maar drie mensen per keer mee en anders schiet het niet op.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:51 schreef Lily1987 het volgende:
Ze is trouwens ook voor het eerst niet mee op ziekenbezoek 's middags. Constantijn en Laurentien zijn met Mabel mee.
Maar goed, dat zegt ook weinig want misschien wil ze wel een dagje met haar kleinkinderen de piste op en gaat ze vanavond weer met Mabel mee.
Moet het opschieten dan? We vermaken osn toch prima in dit topic?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of er mogen maar drie mensen per keer mee en anders schiet het niet op.
Een snippertje nieuws zou fijn zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet het opschieten dan? We vermaken osn toch prima in dit topic?
quote:Toestand prins Friso onveranderd
Van onze verslaggevers
AMSTERDAM - In de gezondheidssituatie van prins Friso is geen verandering opgetreden. Zijn toestand is nog steeds stabiel, maar hij is nog niet buiten levensgevaar. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst woensdag laten weten. „De behandelend artsen zullen inhoudelijke mededelingen doen over de prognose, zodra zij daartoe in staat zijn. Dat is op dit moment nog niet het geval.”
Bij patiėnten als prins Friso, die op een ondertemperatuur worden gestabiliseerd, is de normale gang van zaken dat ze op een gegeven moment langzaam en zeer voorzichtig uit de coma worden gehaald. Vervolgens wordt de lichaamstemperatuur weer opgebouwd. Het is waarschijnlijk dat dit nu ook bij Friso plaatsvindt, melden onbevestigde bronnen. De RVD en het ziekenhuis in Innsbrück willen deze informatie bevestigen noch ontkennen. Het ziekenhuis verwijst voor alle informatie naar de RVD.
Prins Friso kwam vrijdag onder een lawine terecht en wordt sindsdien in de Unversitätskliniken in Innsbruck in Oostenrijk behandeld. Friso (43) was aan het skiėn met een vriend van hem, Florian Moosbrugger (42).
De politie heeft Moosbrugger afgelopen dagen gehoord, zo liet de Oostenrijkse justitie woensdag weten. Het Openbaar Ministerie (OM) onderzoekt of sprake is van het toebrengen van lichamelijk letsel door nalatigheid onder gevaarlijke omstandigheden. De hoofdofficier van Justitie heeft intussen het tussenbericht van de politie ontvangen. Het wachten is nu op het rapport van de lawinedeskundige.
Waarschijnlijk worden ook nog andere getuigen gehoord over het ongeluk, schrijft het Oostenrijkse persbureau APA. Enkele skileraren bevonden zich vrijdag in de buurt van de plek des onheils tijdens het ongeluk. Zij waren het ook die de hulpdiensten inschakelden
quote:Laurentien, Constantijn en Mabel op bezoek bij Friso
Gepubliceerd op 23 februari 12, 14:40 Laatst bijgewerkt op 23 februari 12, 14:41
INNSBRUCK - Prins Constantijn, prinses Laurentien en prinses Mabel zijn donderdag aan het begin van de middag naar de universiteitskliniek van het Landeskrankenhaus in Innsbruck geweest om prins Friso te bezoeken. Voor Laurentien was het de eerste keer dat ze bij haar zwager op ziekenbezoek ging. Constantijn is al een keer eerder geweest.
Na anderhalf uur beėindigden ze hun bezoek. Met gespannen gezichten verlieten ze het ziekenhuis.
Mabel bezocht haar echtgenoot elke middag, sinds hij vrijdag na een ski-ongeval in het ziekenhuis van Innsbruck belandde. De afgelopen 5 dagen kwam koningin Beatrix in de middag met haar mee.
Van alle volwassen Oranjes in Lech heeft nu iedereen de 120 kilometer lange weg naar Innsbruck afgelegd voor een bezoek aan de prins. Van de kinderen is alleen Zaria (5), de jongste dochter van Friso en Mabel, langsgeweest. De gezondheidssituatie van Friso wordt nog altijd omschreven als stabiel, maar niet buiten levensgevaar.
Het interesseert mij wel, en vele met mij dus wie is ons?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgen we de hele tijd maar beelden te zien van Mabel en [insert] die het ziekenhuis binnenhobbelen. Alsof dat ons interesseert zeg. Als je geen nieuws hebt over Friso. Zend dan ook echt nieuws uit ipv dat.
De beelden van wie er met Mabel op ziekenbezoek komt? Mij interesseert het iig geen flikker. Als er geen nieuws is, is er geen nieuws dan zeg je gewoon dat de toestand van Friso hetzelfde is, geen nutteloze opvulling van wie er op ziekenbezoek komt. Daar zit de gemiddelde Nederlander echt niet op te wachten. En er zal vast meer aan de hand zijn in de wereld.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het interesseert mij wel, en vele met mij dus wie is ons?
Zoals met wie Johan Cruijf nu weer ruzie aan het maken is?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De beelden van wie er met Mabel op ziekenbezoek komt? Mij interesseert het iig geen flikker. Als er geen nieuws is, is er geen nieuws dan zeg je gewoon dat de toestand van Friso hetzelfde is, geen nutteloze opvulling van wie er op ziekenbezoek komt. Daar zit de gemiddelde Nederlander echt niet op te wachten. En er zal vast meer aan de hand zijn in de wereld.
Zaria (die wel geweest is) is jonger. Wellicht waren ze er allebei maar was Luana niet opgemerkt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:09 schreef Swiffer het volgende:
Misschien om dat ze nog wat jong is om alles te begrijpen... en de pers lijkt me ook een aardige reden.
Of misschien is ze langs een ander ingang al eens wezen kijken. Who knows?
Jawel, maar dat is een interne studie, die al met de paplepel begint.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een studie koningschap is er ook niet.
Nou, krijg wel een heel naar gevoel van die fotoquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:04 schreef roos85 het volgende:
Aankomst Constantijn, Mabel en Laurentien
[ afbeelding ]
[..]
Omdat Laurentien zo'n ordinaire & lelijke bril op heeft?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Nou, krijg wel een heel naar gevoel van die foto
Dat ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
Omdat Laurentien zo'n ordinaire & lelijke bril op heeft?
Kinderen kunnen heel verschillend zijn qua karakter, misschien was het voor de jongste wel goed om papa te zien, om de situatie te kunnen begrijpen, en heeft de oudste daar juist helemaal geen behoefte aan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:06 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ben benieuwd waarom Luana nog niet is langsgeweest.
Ze was ook niet mee toen WA en Mįxima gisteren meewaren. Drie is het maximum.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:51 schreef Lily1987 het volgende:
Ze is trouwens ook voor het eerst niet mee op ziekenbezoek 's middags. Constantijn en Laurentien zijn met Mabel mee.
Maar goed, dat zegt ook weinig want misschien wil ze wel een dagje met haar kleinkinderen de piste op en gaat ze vanavond weer met Mabel mee.
Ja, ze is 47, nog ouder dan WA. En sowieso de lelijkste prinses.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:36 schreef Haarklip het volgende:
Wat ziet die Laurentien er slecht uit zeg
Constantijn is toch wel met afstand de knapste van de drie. En dat zeg ik als hetero-man.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:44 schreef Starlie het volgende:
Constantijn doet me ook wel denken aan die man van Prinses Victoria van Zweden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |