Idd...quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Het wordt tijd voor nieuws uit Insbruck
En terecht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:18 schreef Korine het volgende:
Toen mijn moeder plotseling kwam te overlijden ben ik ook een maand lang niet naar school geweest, niemand die daar moeilijk over gedaan heeft
Natuurlijk is dat niet hetzelfde, de onzekerheid over het eventuele overlijden van je vader of het overlijden van je oma is toch heel iets anders. Totaal niet vergelijkbaar zelfs.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:29 schreef Document1 het volgende:
[..]
Echt ik bedoel het niet verkeerd maar het blijft hetzelfde leed. Dat ervoor die Oranjes speciale regelingen in het leven zijn getrokken moeten we maar mee leren leven... net als dat zij en hun Oranjefans moeten leren leven met de, terechte, kritiek daarop.
Er zijn nou eenmaal dingen die belangrijker zijn dan school. En maar goed ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:18 schreef Korine het volgende:
Toen mijn moeder plotseling kwam te overlijden ben ik ook een maand lang niet naar school geweest, niemand die daar moeilijk over gedaan heeft
Neehee, het gaat over de week extra vrij van de meisjes van Friso en Mabel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:36 schreef L-E het volgende:
Oh god, zijn we nu wéér bezig met het classificeren van elkaars leed.
Tijdverdrijf....quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:36 schreef L-E het volgende:
Oh god, zijn we nu wéér bezig met het classificeren van elkaars leed.
Met een paar man naar de coffeeshop, vervolgens even de kroeg in en daarna de speelhal in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal dingen die belangrijker zijn dan school.
We kennen geen nationale rouw.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:58 schreef Klummie het volgende:
Er zit toch wel een dagje nationale rouw in als ie het hoekje om gaat? Dat liepen we de voorgaande 3 keer mooi mis.
Dat is er ondertussen al bijna een week niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Het wordt tijd voor nieuws uit Insbruck
Die meiden vallen onder de Engelse leerplichtwet. Denk dat weinig mensen hier weten hoe die in elkaar zit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neehee, het gaat over de week extra vrij van de meisjes van Friso en Mabel.
Die meisjes die in Londen wonen, en dus niets te maken hebben met de schoolvakanties hier, die?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die vallen niet onder de nederlandse wet. De kinderen van Maxima en WA blijven volgende week ook nog in Lech.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou het gewone volk eens een vinger geven, schijnbaar zijn al die rouwende Oranjefans toch niet zo belangrijk voor de familie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:40 schreef Swiffer het volgende:
[..]
We kennen geen nationale rouw.
http://www.uitvaart.nl/ju(...)tionale-rouw/840/840
Te weinig vakantiedagen naar je zin?
Bedankt voor je hulp!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:41 schreef kibo het volgende:
[..]
Dat is er ondertussen al bijna een week niet.
En dit topic kakelt gewoon 27 afleveringen door
Onderbouw het gewauwel nu eens met feiten m.b.t die zogenaamde speciale regelingen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:29 schreef Document1 het volgende:
[..]
Echt ik bedoel het niet verkeerd maar het blijft hetzelfde leed. Dat ervoor die Oranjes speciale regelingen in het leven zijn getrokken moeten we maar mee leren leven... net als dat zij en hun Oranjefans moeten leren leven met de, terechte, kritiek daarop.
En die zijn nog een week vrij omdat hun school 2 weken krokusvakantie heeft of omdat WA & en Maxima een week extra hebben geregeld, net zoals iedere ouder in Nederland kan indien daar redenen toe zijn (geloof dat het maximaal 5 dagen per jaar zijn).quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
die vallen niet onder de nederlandse wet. De kinderen van Maxima en WA blijven volgende week ook nog in Lech.
Ik denk als Bea iets regelen voor de uitvaart zou moeten regelen ze dat wel vanuit Lech kan doen, maar ik begrijp dat ze terug naar NL is..?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:42 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Maar goed, wat anders...zou Bea terug vliegen omdat de situatie stabiel/beter is of omdat ze dingen voor de uitvaart wil gaan regelen?
Nou ergens dit weekend vliegt ze terug maar onbekend voor hoe lang en wanneer. Kan dus ook goed zaterdagochtend heen, zaterdagavond terug zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:45 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ik denk als Bea iets regelen voor de uitvaart zou moeten regelen ze dat wel vanuit Lech kan doen, maar ik begrijp dat ze terug naar NL is..?
Ze wonen in Londen want Friso werkt daar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:42 schreef L-E het volgende:
Die meisjes die in Londen wonen, en dus niets te maken hebben met de schoolvakanties hier, die?
Of werkt hij in Londen en wonen zij hier? Kan ik me niet voorstellen.
hou eerst eens op alles af te doen met gewauwel, muts.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:44 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Onderbouw het gewauwel nu eens met feiten m.b.t die zogenaamde speciale regelingen?
Goede comeback ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:54 schreef Document1 het volgende:
[..]
hou eerst eens op alles af te doen met gewauwel, muts.
Ik doe alleen jouw posts af als gewauwel, omdat jij, noch ik in de gezinslevens van deze mensen kunnen kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:54 schreef Document1 het volgende:
[..]
hou eerst eens op alles af te doen met gewauwel, muts.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Document1 het volgende:
Sorry hoor maar de voorjaarsvakantie duurt toch geen twee weken? Duidelijk gevalletje hier voldoen wij aan de leerplicht omdat wij Oranjes zijn.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:29 schreef Document1 het volgende:
Als jij nou eens gewoon een eind optieft?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:42 schreef Document1 het volgende:
Je zou het gewone volk eens een vinger geven, schijnbaar zijn al die rouwende Oranjefans toch niet zo belangrijk voor de familie.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
In het kader van beter goed gejat dan slecht verzonnen:
En dat!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Als mijn broer 'stabiel maar niet buiten levensgevaar' in het buitenland in het ziekenhuis zou liggen, kunnen wat mij betreft alle leerplichtambtenaren in hun blote kont ondersteboven de polka dansen, maar ik bleef waar ik was, al duurde het nog drie weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |