De laatste dagen krijgt het toch wel degelijk aardig wat aandacht hoor:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:13 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven he, dit was amper nieuws in Amerika.
Wat een draak van een vent is Santorum ookquote:Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef zuiderbuur het volgende:
Santorum zou nog maar de tweede katholieke president na Kennedy zijn, maar hij is het met die laatste helemaal niet eens als het op scheiding van kerk en staat aankomt, erger nog, hij moet ervan kotsen en vindt dat logisch:
http://abcnews.go.com/blo(...)me-want-to-throw-up/
Doet niet iedere kandidaat dat?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:07 schreef popolon het volgende:
Het zal geen verrassing zijn, Romney's campagneteam deelt van die nepborden uit om het toch nog wat meer kleur te geven. Tja bij kandidaten die wel een echte aanhang hebben hoef je dat niet te doen natuurlijk. 't Mooie is dat de mensen die na afloop weer in moeten leveren. Ook flauw.
Mitt Romney FAKE "grassroots" sign wave rally in Baptist church
klopt, dat is typisch zoiets dat enorm in scene gezet wordt... op de juiste plaatsen enthousiaste 'fans' die mooie foto-opportunities geven en de juiste boodschappen op borden hebben staan...quote:
Niet iedereen heeft 't nodig, Obama in 2008 niet echt en Paul ook niet. Die twee verkopen 'merchandise' als geen ander al moet ik het nog zien met Obama dit jaar.quote:
Over Ron Paul:quote:...
Het probleem van Romney is dat zijn glimlach zelden congruent is met de rest van zijn lichaamstaal. Dat zit zo: Romney is het zichtbaar niet gewend om te worden tegengesproken. Zijn hoofd wordt dan een beetje rood, hij begint sneller en luider te spreken en neemt een gesloten en defensieve lichaamshouding aan. Alles straalt uit dat hij zwaar geïrriteerd is. Totdat Romney zich realiseert dat hij die irritatie niet mag tonen en - als donderslag bij heldere hemel - zijn Colgate Smile toont. De glimlach komt nep over en werkt averechts.
......
quote:Durft impopulaire standpunten te verdedigen. Beargumenteert ieder standpunt vanuit zijn ideologie en komt daarmee zeer consistent over. Pleit in ieder optreden voor een kleine overheid en trouw aan de grondwet. Predikt fel en vol overgave, maar weet mensen die het nog niet met hem eens zijn niet te raken. Toont weinig begrip voor afwijkende standpunten. Komt soms over als de crazy uncle van het stel vanwege zijn ongepolijste presentatie.
+ recht voor de raap, bevlogen
- richt zich alleen op kiezers die het al met hem eens zijn
Ron Paul: small government als hij het wil, maar big government moet ingrijpen in de persoonlijke levenssfeer als het om abortus gaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:50 schreef zuiderbuur het volgende:
Interessant stuk over de campagne en stijl van communicatie van de republikeinen:
http://www.demorgen.be/dm(...)omney-de-robot.dhtml
[..]
Over Ron Paul:
[..]
A small federal government, wat niet zegt over de grote van de overheid in een staat waar ze abortus willen verbieden of legaliserenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:00 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ron Paul: small government als hij het wil, maar big government moet ingrijpen in de persoonlijke levenssfeer als het om abortus gaat.
"but now we’re going to turn around and say we’re going to impose our values from the government on people of faith"quote:Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef zuiderbuur het volgende:
Santorum zou nog maar de tweede katholieke president na Kennedy zijn, maar hij is het met die laatste helemaal niet eens als het op scheiding van kerk en staat aankomt, erger nog, hij moet ervan kotsen en vindt dat logisch:
http://abcnews.go.com/blo(...)me-want-to-throw-up/
Je weet dat het Santorum is, geen Santroum?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:11 schreef RM-rf het volgende:
Overigens een robocall die Santorum zou betaald hebben in Michigan, gericht op democraten om hen op te roepen 'romney te grazen te nemen door op santroum te gaan stemmen in de primary'
Volgens een woordvoerder van Santroum's campagne klopt het idd dat hun team die robocall betaald en het dus geen 'false flag' is om santroum tin diskrediet te brengen, maar tóch denk ik dat Santroum met dit soort trucs zich érg impopulair bij de republikeinen zélf maakt zo...
Soeiweo lijkt Santroum nu een aantal domme fouten te maken en domme dingen te roepen (hij noemde onderwijs voor 'snobs')
Misschien moet je je nog eens inlezen over de Sanctity of Life Act waarmee Paul in feite abortus landelijk illegaal wil maken..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:06 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
A small federal government, wat niet zegt over de grote van de overheid in een staat waar ze abortus willen verbieden of legaliseren
Obama een snob noemen is iets wat het volgens mij heel goed doet bij de conservatieven hoor. Het zou me trouwens verbazen als Democraten massaal op Santorum zouden gaan stemmen, al weet je het nooit natuurlijk. Sowieso, zou er iemand luisteren naar die vreselijke robocalls? Misschien zijn de Amerikanen agressieve reclamevoering meer gewend maar ik zou echt binnen een seconde of twee ophangen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:11 schreef RM-rf het volgende:
Overigens een robocall die Santorum zou betaald hebben in Michigan, gericht op democraten om hen op te roepen 'romney te grazen te nemen door op santroum te gaan stemmen in de primary'
Volgens een woordvoerder van Santroum's campagne klopt het idd dat hun team die robocall betaald en het dus geen 'false flag' is om santroum tin diskrediet te brengen, maar tóch denk ik dat Santroum met dit soort trucs zich érg impopulair bij de republikeinen zélf maakt zo...
Soeiweo lijkt Santroum nu een aantal domme fouten te maken en domme dingen te roepen (hij noemde onderwijs voor 'snobs')
Nu roepen zelfs MI democraten op om als democraat Santorum te stemmen. Yep, ook de dems hebben die enge truukjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:11 schreef RM-rf het volgende:
Hoezo enge truukjes? Het is gewoon tactiek. Als je niet wil dat zoiets gebeurt moet je Democraten geen stemrecht geven..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Nu roepen zelfs MI democraten op om als democraat Santorum te stemmen. Yep, ook de dems hebben die enge truukjes.
Da's lekker democratisch dan!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:38 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Hoezo enge truukjes? Het is gewoon tactiek. Als je niet wil dat zoiets gebeurt moet je Democraten geen stemrecht geven..
Waarom is het ondemocratisch om alleen Republikeinen (en evt onafhankelijken) te laten kiezen wie hun leider gaat worden? Het is wat apart dat je je politieke tegenstanders daarvoor mee laat stemmen. Ik weet niet of je de Nederlandse politiek ook een beetje volgt, maar VVD'ers stemmen toch ook niet mee over de opvolger van Cohen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's lekker democratisch dan!Ik vind het juist goed dat je je niet hoeft te registreren voor een partij om te stemmen. Neemt niet weg dat robo calls en andere manieren van lastigvallen rete-irritant zijn. Het zijn praktijken waarmee ik me i.i.g niet mee zou willen identificeren.
Soeiweoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:11 schreef RM-rf het volgende:
Eigenlijk van de zotte inderdaad dat die Santorum nog enigszins in de race is, Bush was nog een intellectueel hoogstandje in vergelijking met die kwast. Waar de Republikeinen die nou weer vandaan hebben geplukt, de tering zeg.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Soeiweo
Jon Stewart har een goed segment over die domme opmerking van Santorum:
http://www.thedailyshow.c(...)ed-this-guy-already-
ik vrees dat je het niet begrijpt, het spotje is van Santorum's team zélf....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Nu roepen zelfs MI democraten op om als democraat Santorum te stemmen. Yep, ook de dems hebben die enge truukjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |