die mail van paypal heb ik ook zou het anders nooit geweten hebben. Ben nu aan het zoeken naar m'n digipass om berichten van bank te checken, verdwijnt wel vaker post ongeopend in de lade. misschien geven ze geen creditcard aan mensen zonder inkomenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:50 schreef shiznuts het volgende:
Meh, je krijgt je spul uiteindelijk wel, of je item of een refund, maar dat altijd tot in de treuren laten duren en die brakke klantenservice, man-o-man.
BIC is een van de shops die wij graag aanraden omdat men daar doorgaans wel vlot en adequaat werkt. Ze hebben misschien niet zo'n ubergroot assortiment en breiden die ook niet heel rap uit, maar als ze hebben wat je zoekt, zou ik je ze zeker aanraden! En in dit geval dus nog goedkoper ook (vergeet recommender en couponkorting niet die je bij DX niet hebt).
Mijn VISA verloopt per 03/12. Heb al een nieuwe opgestuurd gekregen. Van Paypal kreeg ik zelfs een mailtje (zonder links, wel zo veilig) met de info dat m'n CC binnenkort verlopen zou en ik via de site de gegevens moest updaten zodra ik die had. Dus dat is ook geregeld. Ik ben klaar voor 03/2012.Lullige bank heb je dan.
Staat je order niet bij account managment Beta?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:13 schreef meth1745 het volgende:
Dispute geopend bij paypal ivm een DX bestelling. bestelling van 14 januari, heb op 14 februari een ticket ingevuld bij DX costumer service express, staat nog steeds op waiting to be processed.
35 items, nog niets verstuurd. En de order verschijnt niet in m'n order summary, de elf vorige staan er wel.
Ben benieuwd...
Als ik het order nummer ingeef krijg ik het te zien, maar er is dus nog niets geshipped, na 43 dagen...quote:Op maandag 27 februari 2012 08:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Staat je order niet bij account managment Beta?
Daar stonden mijn laatste orders ook (en dus niet meer op de ''gewone'' lijst.
Verwacht er maar niet te veel vanquote:Op maandag 27 februari 2012 13:08 schreef W00fer het volgende:
Ah bedankt voor de tip. Dan kan ik hem gewoon ruilen.
Amazon is geen chinese webshopquote:Op maandag 27 februari 2012 13:16 schreef bobbernaut het volgende:
DAFUQ
ik kijk ff op amazon,de krijg ik dit onderaan t scherm! http://www.amazon.de/gp/p(...)93407&pf_rd_i=301128
Mijn aanbevelingen zijn altijd scheerapparaten, tv's en audio-gear.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:16 schreef bobbernaut het volgende:
DAFUQ
ik kijk ff op amazon,de krijg ik dit onderaan t scherm! http://www.amazon.de/gp/p(...)93407&pf_rd_i=301128
ik zoek gewoon normale dingen, ECHT WAAR!! ik ben nog maar 14 weet je dus ik hoef nog geen buttplug te zoekenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mijn aanbevelingen zijn altijd scheerapparaten, tv's en audio-gear.
Vraag ik me toch af wat je daar zoal koopt/naar zoekt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:13 schreef Downstar het volgende:
new products @ BIC:Die pauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
uiteraard allang gedaan.. in zo verre gedomenteerd dat ik uiteindelijk uitkom bij een soort van kubusjequote:Op maandag 27 februari 2012 08:28 schreef bobbernaut het volgende:
Over die controller waarvan t pookje t niet doet, schroef m is open.
Soms is ie gewoon losgeschoten
Ik moet toevallig zo even naar de action, zal er is nakijken..( niet dat ik ze nodig heb maargoed..)quote:Op maandag 27 februari 2012 12:15 schreef Miniem het volgende:
Action heeft ook van die hamburger speakers.
Geen idee of ze goed zijn though.
hihihi doet me denken aan zo egg :$quote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik moet toevallig zo even naar de action, zal er is nakijken..( niet dat ik ze nodig heb maargoed..)
maar naar mijn weten hebben ze geen hamburger speakers toch?
De enige speakers die ik weet bij de action zijn van die grotere uhmm soort van ei vormige speakers?
update:
[ afbeelding ]
zoiets bedoel ik..
niks zeggen tegen DX en ook niet zeggen dat je ze hebt ontvangen! enne ik wil wel zo heli hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 15:28 schreef MacorgaZ het volgende:
WTF, ik had bij DX twee hoesjes voor mijn iPhone besteld van 3 dollar ofzo, krijg ik net opeens een pakket met 2 van die fucking dure remote control-helicopters erin? Echt van die $90 dingen ofzo.
Gaat DX dit terugvragen?? Of heb ik geluk
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:28 schreef MacorgaZ het volgende:
WTF, ik had bij DX twee hoesjes voor mijn iPhone besteld van 3 dollar ofzo, krijg ik net opeens een pakket met 2 van die fucking dure remote control-helicopters erin? Echt van die $90 dingen ofzo.
quote:
20Eu? Ik wil nog wel een iets grotere heliquote:Op maandag 27 februari 2012 15:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |