Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoelt voor mensen die hardlopen gebruiken om bv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Challenges 2012:
Omdat mensen zichzelf willen motiveren en om een leuke stok achter de deur te hebben stellen mensen zich een doel, een challenge. Hoeveel km ze willen lopen in een jaar. Elke week kunnen mensen doorgeven hoeveel ze gelopen hebben, waardoor er weer wat op de teller in de OP bijkomt. Wil je jouw persoonlijke challenge ook in de lijst hebben? Dat kán met dank aan Swetsenegger!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig. When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Straks om 8:30 rennen met een oud-collega. Ben benieuwd naar zijn tempo. Hij trainde vorig jaar voor een marathon maar een blessure gooide roet in het eten.
Denk dat we een uurtje oid gaan lopen. Gaat leuk worden.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Hmz.. toch m'n kuit gevoelig na het lopen op verkeerde schoenen gister Maar even goed uitkijken tot ik m'n goede schoenen weer terug heb, geen zin in een serieuze blessure.. Dan maar een dikke week minder lopen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Ik zak steeds verder af in de challenges 2012 lijst . Helaas niks aan te doen aangezien ik last heb van mijn voet. Eerst dus maar het gesprek met de podoloog afwachten, voordat we weer gaan hardlopen. Gelukkig staat mijn challenge afstand niet belachelijk hoog .
Wat jammer E.T. hoop dat je snel je goede schoenen weer terug hebt! En ik hoop dat het mee valt Swets! Oefeningen zullen vast helpen.
Rondje Karpendonk lijkt me wel leuk, maar ik ben altijd bang dat ik zoiets niet vol houd of de verkeerde kant op loop etc. Stiekem wandel ik nog af en toe stukjes in plaats van een heel deel te lopen en omdat dan ook tijdens zoiets te doen.. Wat motiveert jullie om aan zulke wedstrijden mee te doen?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
nog 8 dagen en dan weer mijn eerste wedstrijd in bijna 15 jaar (laatste was HM in Shoorl 1997) ik heb er nu al zin in...alleen moeilijk om mijzelf nu een beetje te pacen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op donderdag 23 februari 2012 08:29 schreef amaranta het volgende: zijn er hier nog renners die zich gaan aanmelden voor de run op/ rond de Karpendonk in Eindhoven op 11 maart?
Welke run is dat? Google helpt me niet verder. Linkje?
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig. When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Op donderdag 23 februari 2012 09:36 schreef rechtsedirecte het volgende: nog 8 dagen en dan weer mijn eerste wedstrijd in bijna 15 jaar (laatste was HM in Shoorl 1997) ik heb er nu al zin in...alleen moeilijk om mijzelf nu een beetje te pacen
Komt goed, gewoon relaxed beginnen en dan loop je die 13 miles vanzelf. He, das een HM of ni? Jaaaa. Rustig beginnen en knallen op het einde (als je nog energie over hebt).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Nu heb ik gisteren gerend, en dan zou ik vandaag weer heel graag gaan. Maar dat mag niet, want rustdag. Maar morgen vind ik het veel moeilijker om dan wel te gaan hebben jullie dat ook?
Op donderdag 23 februari 2012 14:13 schreef Guppyfriend het volgende: Nu heb ik gisteren gerend, en dan zou ik vandaag weer heel graag gaan. Maar dat mag niet, want rustdag. Maar morgen vind ik het veel moeilijker om dan wel te gaan hebben jullie dat ook?
Nope, maar ik doe dan ook krachttraining op de rustdagen. Of ik loop op de rustdagen. Ik heb maar één echte rustdag, de zondag. En dan doe ik helemaal niks. Heerlijk!
Op donderdag 23 februari 2012 14:13 schreef Guppyfriend het volgende: Nu heb ik gisteren gerend, en dan zou ik vandaag weer heel graag gaan. Maar dat mag niet, want rustdag. Maar morgen vind ik het veel moeilijker om dan wel te gaan hebben jullie dat ook?
Ja! De dag erna ben ik tot het bot gemotiveerd, en 2 dagen later heb ik totaaaal geen zin
Op donderdag 23 februari 2012 09:18 schreef Niara het volgende: Wat jammer E.T. hoop dat je snel je goede schoenen weer terug hebt! En ik hoop dat het mee valt Swets! Oefeningen zullen vast helpen.
Rondje Karpendonk lijkt me wel leuk, maar ik ben altijd bang dat ik zoiets niet vol houd of de verkeerde kant op loop etc. Stiekem wandel ik nog af en toe stukjes in plaats van een heel deel te lopen en omdat dan ook tijdens zoiets te doen.. Wat motiveert jullie om aan zulke wedstrijden mee te doen?
dr lopen echt genoeg mensen mee om iemand te volgen en de weg niet kwijt te raken...daarbij is de route doorgaans met bordjes aangegeven...
Wat mij motiveert is...de stok achter de deur om te blijven trainen.
En er zijn trouwens wel meer mensen die stukjes lopen hoor, daar kijkt niemand van op.
ik ken je dan wel niet, maar ik wil best samen lopen hoor... of vlak voor/achter je
[ Bericht 8% gewijzigd door amaranta op 23-02-2012 18:53:21 ]