SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
You can call me Commander.
kramer niet kennenquote:
wutquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
Geen idee ik moest zeggen dat je die DM zo diep in je reet kan steken dat ie je neus weer uitkomt en toen ging ze naar bed
Hard.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
Geen idee ik moest zeggen dat je die DM zo diep in je reet kan steken dat ie je neus weer uitkomt en toen ging ze naar bed
Ja nee, even geen grappen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze is boos naar bed nu dankzij jou
Wat heb je gestuurd dan ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja nee, even geen grappen.Even serieus. D:
Ik houd je voor het lapjequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten of ze echt boos op me is of niet. ;_;
Afgelopen zondag zag je Rene Froger in Life 4 You zijn nieuwe single ten gehore brengen. Deze single is afkomstig van zijn nieuwe album 'Froger'. Wil jij kans maken op dit album? Kijk op life4you.nl/CDfrogerquote:
allemaal neergeschoten en op de BBQ gedaan heerlijk, rest ingevrorenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:18 schreef 2Happy4U het volgende:
hoe is het verder met de diertjes van het ARGbos?
Smakelijk wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
allemaal neergeschoten en op de BBQ gedaan heerlijk, rest ingevroren
Jammer dat je ze niet ergens in een hoekje hebt gegooid, dan komen er maden op afquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
allemaal neergeschoten en op de BBQ gedaan heerlijk, rest ingevroren
Jij komt erboven op het spit, met je dikke varkensnek.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:27 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ben een varken, kom ik nu niet op de BBQ?
Dan is het goedquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij komt erboven op het spit, met je dikke varkensnek.
Omg zegt hij nu hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jammer dat je ze niet ergens in een hoekje hebt gegooid, dan komen er maden op af [ afbeelding ]
Zit je weer Tetris te spelen met je penis en een vrouwelijk paard wat de benaming daar ook voor is ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:35 schreef Hooidraad het volgende:
Klinker, ik ging net spelletje doen en ik heb een veulentje
Hahaha omg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:35 schreef Hooidraad het volgende:
Klinker, ik ging net spelletje doen en ik heb een veulentje
Nee! Het paardenspel waar ik toen over vertelde toen jij chillings zette ;squote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zit je weer Tetris te spelen met je penis en een vrouwelijk paard wat de benaming daar ook voor is ?
Als je dit bedoelt...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zit je weer Tetris te spelen met je penis en een vrouwelijk paard wat de benaming daar ook voor is ?
http://nl.howrse.com/quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha omg.![]()
Wat was de link uberhaupt..
Lammetje?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Struma.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:41 schreef Hooidraad het volgende:
Mijn gezinnetje![]()
[ afbeelding ]
[..]
http://nl.howrse.com/![]()
Maar ik had vroeger anorexia kippen :S anorexiapaard niks mis meequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef Hooidraad het volgende:
Hij is een beetje mager hoor Klinkie.
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Maar ik had vroeger anorexia kippen :S anorexiapaard niks mis mee
ZE WILLEN HET GVD ZELF!!!!!!
Gingen ze stiekem de korrels weer uitkotsen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ik had vroeger anorexia kippen :S anorexiapaard niks mis mee
ZE WILLEN HET GVD ZELF!!!!!!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Inderdaadgewoon vuist in die strot schuiven want als jij het niet doet dan doen ze het zelf
tis er mis mee :$ Hij slaapt.. Zeebraquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:47 schreef Hooidraad het volgende:
En je arme zebra, wat doe je Klinkie
[ afbeelding ]
Ondeugden zijn het ..quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gingen ze stiekem de korrels weer uitkotsen?
Hij is verdrietig en alleen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
tis er mis mee :$ Hij slaapt.. Zeebra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
W-w-wat?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:51 schreef HappyBob het volgende:
Helaas ben je al overleden, Hooidraad
[ afbeelding ]
inb4/v/ raidquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Wie is de hoofd antagonist in dat spel? De paardenslager?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:51 schreef HappyBob het volgende:
Helaas ben je al overleden, Hooidraad
[ afbeelding ]Omggggg ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, alleen Bobo is onsterfelijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf hoe kan hij overleden zijn? Was hij nie tonsterverlijk?![]()
![]()
En de liefde die Henkie voor Bobo heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, alleen Bobo is onsterfelijk
quote:Klinkje heeft je felicitaties ontvangen!
quote:Hoodraaid heeft je felicitaties ontvangen!
Omg, playerquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En de liefde die Henkie voor Bobo heeft.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is het doel van het spel nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:55 schreef JanPiraat het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist hierik wil ook een paard vermoorden
Ik zal het nooit wetenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat is het doel van het spel niet
Ik voel niks meer mennn ik heb zo vaak al dode vogeltjes moeten rapen door mn bloeddorstige katquote:
jmrquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik voel niks meer mennn ik heb zo vaak al dode vogeltjes moeten rapen door mn bloeddorstige kat
:""") 'quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik voel niks meer mennn ik heb zo vaak al dode vogeltjes moeten rapen door mn bloeddorstige kat
niiice, ohooidraad2?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:03 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb er een paard bij [ afbeelding ]
Moet je betalen voor een koei ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik wil zo'n pasje, wil jij die voor me kopen?
Neen, voor een pasje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Moet je betalen voor een koei ?
Geef mij er een.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:10 schreef HappyBob het volgende:
Mensen die nog geen 100 pasjes hebben gekocht
Neequote:
diequote:Op donderdag 23 februari 2012 00:12 schreef Henkie94 het volgende:
Mensen die pasjes kopen
Pasjes
Mensen
Kopen
Ik doe aan een dressuur mee maar de wedstrijd is nog niet geweest. Jij?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:14 schreef HappyBob het volgende:
Hebben jullie ook al competities gedaan?
Ik heb 1 wedstrijd gedaan en heb me nu ingeschreven voor nog 2 wedstrijdenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik doe aan een dressuur mee maar de wedstrijd is nog niet geweest. Jij?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb geen zin om zoveel paarden te hebben, is zoveel werk
Je bent duidelijk geen echte fokkerquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb geen zin om zoveel paarden te hebben, is zoveel werk
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je bent duidelijk geen echte fokker
Slaap lekker booziequote:Op donderdag 23 februari 2012 00:30 schreef Henkie94 het volgende:
ja ok ik ga toch maar s maffen gr kus
Hallo.quote:
Volgens mij krijg je per dag, per paard een nieuw verouderingspuntquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:00 schreef Hooidraad het volgende:
Wtf, ik heb geen verouderingspunten meer voor Snoodaard
Hoe kom je aan diamanten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je per dag, per paard een nieuw verouderingspunt
Dat weet ik ook nog nietquote:
Heb je gekocht? Eerlijk zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog nietMaar bij het eerste pasje dat je koopt, krijg je er één gratis
Foto's?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hallo.
Leuke foto's heb je hoor. Je bent best een schatje.
Neequote:Op donderdag 23 februari 2012 01:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb je gekocht? Eerlijk zeggen
Als je er maar van geleerd hebtquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:17 schreef Hooidraad het volgende:
Tja, zo'n beetje de meest nutteloze uitgaven van mijn leven
En nu heb ik dat al een jaar niet meer gespeeld
Tja, ze zouden dat spel enorm gaan uitbreiden en er een soort competitie van maken dus ik zorgde ervoor dat mijn vechtertje de beste eigenschappen had. Die uitbreiding bleef uit (niet genoeg animo misschien) dus ik had ook geen zin meer om het te spelen. Gelukkig kon ik het geld missen en het was best leuk om te doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je er maar van geleerd hebtEerst goed nadenken over je uitgaven en indien twijfel ever overleggen met financieel adviseur Bob.
Ik haat niet. Ik liefkoos alleen maar.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:18 schreef HappyBob het volgende:
Even een kleine mededeling:
Ik heb inmiddels 6 paardenHehehe Fokkerij, ik snap 'mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik snap 'mquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hehehe Fokkerij, ik snap 'm [ afbeelding ]
Vet he?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom heeft Flipsje vleugels?Dood engelpaard?
Kan je dat niet op je mobiel spelen?quote:
Oh myquote:
Royallll sadnesssssquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:00 schreef Beach het volgende:
vet iemand wenst me net via dm kanker toe
Dat is wel heel erg jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
"Ik denk dat menigeen nu met samengeknepen billen op de bank zit", denkt de Zweedse internetexpert Anders Nilsson. "Waarschijnlijk hebben veel gebruikers een zakelijk e-mailadres ingevuld. Zij zullen dan gemakkelijk te identificeren zijn."
Das ook best dom..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:07 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou niemand de ziekte kanker wensen, heb net 3 weken geleden een familielid daaraan verloren. Dat wens ik niemand toe.
gecondoleerd ;oquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:07 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou niemand de ziekte kanker wensen, heb net 3 weken geleden een familielid daaraan verloren. Dat wens ik niemand toe.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Buh, Bart zn stage ook niet gehaald.
hoi bloempjequote:Op donderdag 23 februari 2012 18:26 schreef Bloempje. het volgende:
JongensIk wil gewoon onschuldig hoi zeggen. Ik ga gewoon met mijn Klipje
Film kijken met één oog, goed ideequote:Op donderdag 23 februari 2012 18:26 schreef Bloempje. het volgende:
Misschien kunnen we allemaal een ooglapje op doen
NEEHEE. Alleen in het begin, om elkaar te herkennen. Vlegelquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Film kijken met één oog, goed idee
Mij wel. (duh)quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:19 schreef Bloempje. het volgende:
Wie van jullie zie ik in de bios 6 maart?
Ik zou anders inderdaad niet weten hoe jullie eruit zienquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NEEHEE. Alleen in het begin, om elkaar te herkennen. Vlegel
Jekan ook 1 kaartje bestellen. Maar ik kom sowieso al binnen.quote:
Jan en Klinks stonden me de eerste keer heel schaapachtig aan te kijken of ik het nou was of niet andersquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou anders inderdaad niet weten hoe jullie eruit zien
Wie wil je bannen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:32 schreef Beach het volgende:
Cosmo kan jij zorgen dat iemand geband kan worden?
Diplomauitreikingquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jan en Klinks stonden me de eerste keer heel schaapachtig aan te kijken of ik het nou was of niet anders
Hihi. Zoek naar een heel lange jongen met een in verhouding heel klein meisje er naastquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]Nu ga ik ook twijfelen of ik jullie zou herkennen. Jan herken is sowieso wel aan z'n baard
En Cosje heb ik al eens gezien..dus dat moet ook niet zo'n probleem zijn.
En ik dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]Nu ga ik ook twijfelen of ik jullie zou herkennen. Jan herken is sowieso wel aan z'n baard
En Cosje heb ik al eens gezien..dus dat moet ook niet zo'n probleem zijn.
Beach tochquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:39 schreef Beach het volgende:
Diploma krijg je toch ook wel zonder aanwezigheid.
Bloempje in het echt zien is 100x belangrijker.
quote:
Als jullie bij elkaar staan moet het makkelijk te doen zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi. Zoek naar een heel lange jongen met een in verhouding heel klein meisje er naast
quote:
Ik snapte de vraag al niet..quote:
af en toe moet ik het met je eens zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:39 schreef Beach het volgende:
Diploma krijg je toch ook wel zonder aanwezigheid.
Bloempje in het echt zien is 100x belangrijker.
Je begint het te lerenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
af en toe moet ik het met je eens zijn
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
af en toe moet ik het met je eens zijn
Vast welquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als jullie bij elkaar staan moet het makkelijk te doen zijn
[..]
[..]
Ik snapte de vraag al niet..
Ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:08 schreef HappyBob het volgende:
Ik ben hipster, ik heb tumblrMorgen even een iPhone halen.
Doet Klinks er wel iets mee?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik weet nog niet goed wat ik er mee moet doen. Behalve Klinks volgen.
Weet niet, moet je klinks vragenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doet Klinks er wel iets mee?Ik wilde eerst gewoon een blog achtig iets maken met verschillende categorieën naast elkaar in kolommen. Maar nu ging ik eerst even hier kijken of dat mogelijk was, krijg het alleen niet voor elkaar..
Je volgt 2 mensen en weet ik niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef Beach het volgende:
Ik heb ook tumblr volg mij.
http://bietsj.tumblr.com/
alleen ik weet niet hoe het werkt verder
hoe kan ik zien wie mij volgt en hoe kan ik iemand volgen oa?
Echt he..quote:
Je kan wel meerdere kolommen gebruiken, maar niet op de manier als ik het wilquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Weet niet, moet je klinks vragenIk heb al heul lang niet gekeken. En volgens mij kan dat wel zoiets?
helemaal niet gewoon op kies deze thema klikkenquote:
Maar om dat aan te passen moet je eerst in die html code duikenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helemaal niet gewoon op kies deze thema klikkenik dacht je gaat zelf aan de slag met CSS / html shizzle
same for me brahquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar om dat aan te passen moet je eerst in die html code duikenweet je wel niet hoe lang dat geleden is dat ik dat voor het laatst deed?
jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heb je die kaart al verstuurd dan g?
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heb je er 'gr gr je g beach' eronder gezet dan g?
Nee dat is kut tegenwoordig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bespreek dit in udowu dan,.
Dit jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bespreek dit in udowu dan,.
Oh. Ik kan er wel een katheter in rossen hoorquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar wij kotsen jullie twee uit, dus perfext voor jullie.
Ja sommige mensen zijn echt te dom en vervelend en de leuke zijn weg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gek he ..
Klinky, ik wil je followen
Ik schaam me voor mn tumblr.. drie mensen hebben de link ernaartoe maar...quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gek he ..
Klinky, ik wil je followen
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik schaam me voor mn tumblr.. drie mensen hebben de link ernaartoe maar...
Ik kots jou niet uit. Maar wel hoe idioot jij en p_z soms doenquote:
Mijn tumblr blijft voorlopig nog verborgen voor het publiekquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja sommige mensen zijn echt te dom en vervelend en de leuke zijn weg.
dm me jouw tumblr ding dan eens!!
Waarom die 3 mensen wel en ik niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik schaam me voor mn tumblr.. drie mensen hebben de link ernaartoe maar...
soms?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik kots jou niet uit. Maar wel hoe idioot jij en p_z soms doen
Dat moet je helemaal zelf wetenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:34 schreef Beach het volgende:
Dus volgende keer hoef ik me niet in te houden als hier iemand post die ik niet mag?
wie mag je niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:34 schreef Beach het volgende:
Dus volgende keer hoef ik me niet in te houden als hier iemand post die ik niet mag?
Er stond niets op toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:35 schreef Beach het volgende:
Jullie willen me niet eens volgen terwijl ik de link postte
ik ben mobiel maar ik ga je wel volgen denk ik.. notsure.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:35 schreef Beach het volgende:
Jullie willen me niet eens volgen terwijl ik de link postte
Ik weet alles al van je, dit kan er nog wel bij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben mobiel maar ik ga je wel volgen denk ik.. notsure.mn tumblr privacy!!!
Maak er een foto van en zet 'm op tumblrquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef Bloempje. het volgende:
Bohh. Ik haak een keitoffe deken.
Wie?quote:
Kan nog niet, want hij is nu in vierkantjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maak er een foto van en zet 'm op tumblrVergeet niet je link te geven
[..]
Wie?Ik wil meehaten.
Had 'm al via Bietsjequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan nog niet, want hij is nu in vierkantjesHet wordt een uppaddestoelvormige deken.
http://delayofyourproblems.tumblr.com/
http://www.tumblr.com/customize/bietsjequote:
Request deniedquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Had 'm al via Bietsje
[..]
http://www.tumblr.com/customize/bietsje
Je moet eerst ook inloggenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Request denied
You do not have permission to access this page.
If you believe this was in error, please contact support.
Email Support
O, die 'e' moet wegquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef Beach het volgende:
Het zal er wel aan liggen dat in jouw link Bietsje staat en ik daar zo niet heet.
Daar linksbovenin staat 'Themes'. Daarop klikken en dan eentje kiezen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef Beach het volgende:
Ja maar dan wordt het moeilijk de vorige tien keren strandde (hihi) ik daar ook.
Gewoon niet te moeilijk doen en alleen toffe kleurtjes makenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef Beach het volgende:
Ja weet ik maar die aanpassen is te lastig.
Geen ideequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef HappyBob het volgende:
Bloempje, waar kan ik jouw followers vinden?
Graagquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Geen ideeZal ik dat eens uitzoeken voor je?
Als je normaal doet nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef Plastic_zak het volgende:
hey bloempje ben je nog boos op mij
ik doe normaal toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:08 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee
[..]
Als je normaal doet niet. Sowieso word ik nooit echt boos op mensen die ik niet eens ken in het echt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |