Pfff,... ja moet eigenlijk wel een spot in mijn agenda met koeienletters RUST inbouwen.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:24 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Volg er ook zoveel!
En komen een paar vette nieuwe binnenkort.. Touch en Missing
[..]
Tijd voor maken..
We kijken ze niet direct allemaal. Je hebt ook winter/zomer stops, en dan komt de 'B' keuze op tv. We kijken praktisch elke dag een seriequote:Op maandag 27 februari 2012 10:12 schreef Doodkapje het volgende:
Damn,... dat jullie daar tijd voor hebbenBen al blij als ik gewoon even op mijn gat op de bank kan zitten.
Eén aflevering? Mijn vriendin volgt ook wel eens The Bold, maar dan ben je in een klein half uurtje al klaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:51 schreef freud het volgende:
[..]
We kijken ze niet direct allemaal. Je hebt ook winter/zomer stops, en dan komt de 'B' keuze op tv. We kijken praktisch elke dag een serie
Meeste series duren 42 minutenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eén aflevering? Mijn vriendin volgt ook wel eens The Bold, maar dan ben je in een klein half uurtje al klaar.
The Bold and the Beautiful niet...quote:
Acteurs incluis...quote:Op maandag 27 februari 2012 13:10 schreef Isdatzo het volgende:
Niemand die daar 42 minuten van zou overleven.
Hangt er vanaf. Als het een goede vriend van mij is zou ik het persoonlijk los laten lopen omdat ik de publicatie tof vind. Maar als het een 1 of andere DJ is die je totaal niet kent en goed geld verdiend is een vergoeding niet onterecht imo.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:31 schreef Treces het volgende:
Okee, dilemma.
Ik heb onlangs een DJ gefotografeerd. Niet op een feest, gewoon buiten voor de geouwehoer. Nu wil hij een van de foto's gebruiken voor op een poster van een feest waar hij gaat draaien.
Ik vind het geen probleem dat hij de foto's gebruikt voor op facebook ofzo, maar dit wordt wat serieuzer. Zouden jullie er geld voor vragen?
Jonge, ik heb voor geen enkele foto die ik zelf maak geld over. Als ik het al kan is er dus echt geen kunst aan.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
Denk je er geld voor te kunnen krijgen?
Zou je zelf geld voor die foto overhebben?
Dat is denk ik de reden waarom ik er in eerste instantie geen geld voor heb gevraagd. Ik doe zulke "shoots" namelijk nooit.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
Denk je er geld voor te kunnen krijgen?
Zou je zelf geld voor die foto overhebben?
Aan de andere kant, eens is de eerste keer dat je geld gaat krijgen voor een foto.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:35 schreef Treces het volgende:
[..]
Dat is denk ik de reden waarom ik er in eerste instantie geen geld voor heb gevraagd. Ik doe zulke "shoots" namelijk nooit.
4GBquote:Op maandag 27 februari 2012 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartje kopen? ¤15 p/s.
Doet het primaquote:Op maandag 27 februari 2012 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
4GB.
2006 belde, hij wil z'n geheugenkaartje terug.
Voor 15,60 koop ik ze nieuwquote:Op maandag 27 februari 2012 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartje kopen? ¤15 p/s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |