Ik gun het andere. Ik weet niet of ik hem in de bios wil zien of niet...quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:23 schreef RanTheMan het volgende:
jongens toch: http://fok.nl/johncarter/
ik f5 me al de tyfus
met mij?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik gun het andere. Ik weet niet of ik hem in de bios wil zien of niet...
Ah, Arena vind ik tegenwoordig al te ver om naar de bios te gaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:23 schreef RanTheMan het volgende:
ik f5 me al de tyfus
Waarom zou ik daar zo graag naartoe willen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:23 schreef RanTheMan het volgende:
ik f5 me al de tyfus
Ah.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Watch the throne in het sportpaleis in Antwerpen
ik zeg iets over de bios en vervolgens zeg je dat je niet met mij in de bios wil zitten ofzoquote:
Minderwaardigheidscomplex? Je ziet spoken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:26 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik zeg iets over de bios en vervolgens zeg je dat je niet met mij in de bios wil zitten ofzo
omdat t kan, dr zijn toch een aantal fmt-ers die wel gaan anders, maar met jouw vragen begrijp ik t wel, met die van dyon daarentegenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar zo graag naartoe willen?
[..]
Ah.
huh? ik snap het niet...quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
omdat t kan, dr zijn toch een aantal fmt-ers die wel gaan anders, maar met jouw vragen begrijp ik t wel, met die van dyon daarentegen
normaal zijn ze toch wel ehh... normaal?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:29 schreef Gillingham het volgende:
Mooi, die gesprekken tussen jullie twee.
nou ik verwacht dat dat jij john carter leuker zal vinden dan Gil..quote:
Ik zal er eens op gaan letten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
normaal zijn ze toch wel ehh... normaal?
Het is dus gewoon Avatar in het rood?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:31 schreef dyonvbaal het volgende:
o ja, ok dat snap ik... Maar ik weet niet of ik een pocahontas op een rode planeet zo interresant ga vinden... en of ik em bioscoopwaardig vind
maar t geeft je wel de kans om zo ongeveer een wereldpremiere te zien, en mij de kans jou een exemplaar van de wachttoren te geven, ik zeg win winquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:31 schreef dyonvbaal het volgende:
o ja, ok dat snap ik... Maar ik weet niet of ik een pocahontas op een rode planeet zo interresant ga vinden... en of ik em bioscoopwaardig vind
Doe dat..quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:32 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik zal er eens op gaan letten.
[..]
Het is dus gewoon Avatar in het rood?
Wachttoren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
maar t geeft je wel de kans om zo ongeveer een wereldpremiere te zien, en mij de kans jou een exemplaar van de wachttoren te geven, ik zeg win win
ok, ik snap het nog niet...quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:35 schreef RanTheMan het volgende:
- het heeft de kracht je leven te veranderen in positieve zin...
ignorance is bliss ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:35 schreef RanTheMan het volgende:
quote:
Nou ja, geen abnormale gesprekken. Ik ben gewoon te dom ze te begrijpenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik zie nog geen verbetering, Dyon.
satanisme ook. Het is maar net waar je kracht uit put.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:35 schreef RanTheMan het volgende:
Ditquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Ok, kom op. zeg nou wat is die wachttoren?
ehh...ja.. daar zit ik ook echt op te wachten...quote:
sommigen gelukkig wel, maar onze vragensteller is offline, wie plaatst een opstarter?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ehh...ja.. daar zit ik ook echt op te wachten...
Dat moeten ze helemaal zelf weten natuurlijk, zolang ze mij niet proberen te bekeren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:03 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
sommigen gelukkig wel, maar onze vragensteller is offline, wie plaatst een opstarter?
dus ik hoef er maar 597 mee te nemen begrijp ik?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat moeten ze helemaal zelf weten natuurlijk, zolang ze mij niet proberen te bekeren.
Ik zal er wel 1 stellen
dat zijn strnge grefo'squote:Op donderdag 23 februari 2012 19:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar ik dacht altijd dat jehova's niks met moderne technieken hadden? TV's, internet en dat soort zaken
Daar ben ik afgelopen jaar achter gekomen dat die ook al aan het versoepelen zijn. Kwam bij een gezin thuis, geen tv te bekennen. Maar ze hadden wel 4 of 5 computers in huis....quote:
in photoshop 3 handelingen en je bent klaar volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:24 schreef RanTheMan het volgende:
ik zou niet weten hoe dat moet...
owww...??? hoe dan? ik heb paint kan dat ook?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
in photoshop 3 handelingen en je bent klaar volgens mij.
hmm.. dat weet ik dan weer niet. En wat ik net geprobeerd heb liep uit op een zwart vlak waarin niks meer te herkennen was...quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
owww...??? hoe dan? ik heb paint kan dat ook?
ik photoshop wekelijks enkele uurtjes om advertenties e.d. in elkaar te flansen, dus zelfs gemaakt, overigens doe je dat in 1 klik en het hele project 5 klikken incl savenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou ja, geen sorry nodig. Maar door het kleurloze wist ik het niet. En die eerste plaatjes zagen er nieuw uit en toen weer plaatjes dat ik dacht dat het een oudere film was... dus wist het echt niet meer. Maar waar heb je die zwart-wit plaatjes vandaan?
het kan ook met paintquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Tja, ik doe dan weer niks met photoshop...
quote:
1 regeltje met je registratie codequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef FireFox1 het volgende:
Kregen jullie ook een bevestiging mail met heel veel codes?
nou dan niet....quote:
Geintje manquote:
Weet niet of ik wel bij jullie wil zitten hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geintje man![]()
Zal leuk zijn als het FMT groepje bij elkaar gaat zitten
is net gebeurd door Ran...quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geintje man![]()
Zal leuk zijn als het FMT groepje bij elkaar gaat zitten
Mij benieuwen wie het eerste is die een vraag stelt over deze film
check pagina 1 van t huidige fmt topicquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mij benieuwen wie het eerste is die een vraag stelt over deze film
Was er een keuze dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet niet of ik wel bij jullie wil zitten hoor... en hebben jullie 1 of 2 kaarten gereserveerd?
ehh.. jaquote:
Zijn nog 280 kaarten over. Heb het even geannuleerd en opnieuw gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ehh.. jaik heb er voor 2 gekozen
Moet jij niet trainenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn nog 280 kaarten over. Heb het even geannuleerd en opnieuw gedaan.
Nou ik heb ook 2 kaartjes, dus hoef je al 2 exemplaren minder mee te nemen...quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef RanTheMan het volgende:
ja er was een keuze![]()
ja ik heb er 2, in mn eentje kan ik al die exemplaren van de wachttoren niet tillen nml
Ik stond als enige op het veldquote:
Ben je wel de bestequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik stond als enige op het veld![]()
Internet op je PS3 deed het niet dus singleplayer?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik stond als enige op het veld![]()
quote:
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Baszh het volgende:
[..]
Internet op je PS3 deed het niet dus singleplayer?
Ik probeerde nog het positieve erin te zienquote:
Balen. Nou heb je geen kaartje dus?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef picodealion het volgende:
Ik probeerde ook te reserveren, krijg ik:
Je hebt al gereserveerd.
Wil je je plek weer afstaan?
Annuleer ze dan evenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef picodealion het volgende:
Ik probeerde ook te reserveren, krijg ik:
Je hebt al gereserveerd.
Wil je je plek weer afstaan?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze zit ook in 2 delen waar de mensen teveel glitteren
Als je die hint snapt zou je toe moeten geven dat je deze films gezien hebt...quote:
Er zijn films die ik mijdt als de pest...quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb deel 1 gezien en snapte de hint niet...
Zelfde hierquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb deel 1 gezien en snapte de hint niet...
ik vond dat ik ze moest kijken omdat ze toch al een soort van status bereikt hebben...quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zijn films die ik mijdt als de pest...
Net als de HP reeks, weiger ik dit soort films te kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik vond dat ik ze moest kijken omdat ze toch al een soort van status bereikt hebben...
Gast, dat is hardstikke leuk!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net als de HP reeks, weiger ik dit soort films te kijken
Neequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gast, dat is hardstikke leuk!
Dat weet jij helemaal niet of ze leuk zijn of niet, je kijkt ze nietquote:
Bij de trailers gaan mijn nekhaar al overeindquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet of ze leuk zijn of niet, je kijkt ze niet
De twilight films zijn niet best, maar vampires suck vind ik echt een van de slechtste spoofs allertijden. Kijk nog liever Twilight twee keer. Echt waar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:38 schreef RanTheMan het volgende:
ik schaam me er niet voor dat ik 2 twilight films heb gezien.. maar meer heft ook niet. et glinsteren is me met name blijven hangen door vampire sucks een lollige spoof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |