Ik gun het andere. Ik weet niet of ik hem in de bios wil zien of niet...quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:23 schreef RanTheMan het volgende:
jongens toch: http://fok.nl/johncarter/
ik f5 me al de tyfus
met mij?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik gun het andere. Ik weet niet of ik hem in de bios wil zien of niet...
Ah, Arena vind ik tegenwoordig al te ver om naar de bios te gaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:23 schreef RanTheMan het volgende:
ik f5 me al de tyfus
Waarom zou ik daar zo graag naartoe willen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:23 schreef RanTheMan het volgende:
ik f5 me al de tyfus
Ah.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Watch the throne in het sportpaleis in Antwerpen
ik zeg iets over de bios en vervolgens zeg je dat je niet met mij in de bios wil zitten ofzoquote:
Minderwaardigheidscomplex? Je ziet spoken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:26 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik zeg iets over de bios en vervolgens zeg je dat je niet met mij in de bios wil zitten ofzo
omdat t kan, dr zijn toch een aantal fmt-ers die wel gaan anders, maar met jouw vragen begrijp ik t wel, met die van dyon daarentegenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar zo graag naartoe willen?
[..]
Ah.
huh? ik snap het niet...quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
omdat t kan, dr zijn toch een aantal fmt-ers die wel gaan anders, maar met jouw vragen begrijp ik t wel, met die van dyon daarentegen
normaal zijn ze toch wel ehh... normaal?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:29 schreef Gillingham het volgende:
Mooi, die gesprekken tussen jullie twee.
nou ik verwacht dat dat jij john carter leuker zal vinden dan Gil..quote:
Ik zal er eens op gaan letten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
normaal zijn ze toch wel ehh... normaal?
Het is dus gewoon Avatar in het rood?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:31 schreef dyonvbaal het volgende:
o ja, ok dat snap ik... Maar ik weet niet of ik een pocahontas op een rode planeet zo interresant ga vinden... en of ik em bioscoopwaardig vind
maar t geeft je wel de kans om zo ongeveer een wereldpremiere te zien, en mij de kans jou een exemplaar van de wachttoren te geven, ik zeg win winquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:31 schreef dyonvbaal het volgende:
o ja, ok dat snap ik... Maar ik weet niet of ik een pocahontas op een rode planeet zo interresant ga vinden... en of ik em bioscoopwaardig vind
Doe dat..quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:32 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik zal er eens op gaan letten.
[..]
Het is dus gewoon Avatar in het rood?
Wachttoren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
maar t geeft je wel de kans om zo ongeveer een wereldpremiere te zien, en mij de kans jou een exemplaar van de wachttoren te geven, ik zeg win win
ok, ik snap het nog niet...quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:35 schreef RanTheMan het volgende:
- het heeft de kracht je leven te veranderen in positieve zin...
ignorance is bliss ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:35 schreef RanTheMan het volgende:
- het heeft de kracht je leven te veranderen in positieve zin...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |