Nou ja, geen abnormale gesprekken. Ik ben gewoon te dom ze te begrijpenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik zie nog geen verbetering, Dyon.
satanisme ook. Het is maar net waar je kracht uit put.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:35 schreef RanTheMan het volgende:
- het heeft de kracht je leven te veranderen in positieve zin...
Ditquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Ok, kom op. zeg nou wat is die wachttoren?
ehh...ja.. daar zit ik ook echt op te wachten...quote:
sommigen gelukkig wel, maar onze vragensteller is offline, wie plaatst een opstarter?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ehh...ja.. daar zit ik ook echt op te wachten...
Dat moeten ze helemaal zelf weten natuurlijk, zolang ze mij niet proberen te bekeren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:03 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
sommigen gelukkig wel, maar onze vragensteller is offline, wie plaatst een opstarter?
dus ik hoef er maar 597 mee te nemen begrijp ik?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat moeten ze helemaal zelf weten natuurlijk, zolang ze mij niet proberen te bekeren.
Ik zal er wel 1 stellen
dat zijn strnge grefo'squote:Op donderdag 23 februari 2012 19:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar ik dacht altijd dat jehova's niks met moderne technieken hadden? TV's, internet en dat soort zaken
Daar ben ik afgelopen jaar achter gekomen dat die ook al aan het versoepelen zijn. Kwam bij een gezin thuis, geen tv te bekennen. Maar ze hadden wel 4 of 5 computers in huis....quote:
in photoshop 3 handelingen en je bent klaar volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:24 schreef RanTheMan het volgende:
ik zou niet weten hoe dat moet...
owww...??? hoe dan? ik heb paint kan dat ook?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
in photoshop 3 handelingen en je bent klaar volgens mij.
hmm.. dat weet ik dan weer niet. En wat ik net geprobeerd heb liep uit op een zwart vlak waarin niks meer te herkennen was...quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
owww...??? hoe dan? ik heb paint kan dat ook?
ik photoshop wekelijks enkele uurtjes om advertenties e.d. in elkaar te flansen, dus zelfs gemaakt, overigens doe je dat in 1 klik en het hele project 5 klikken incl savenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou ja, geen sorry nodig. Maar door het kleurloze wist ik het niet. En die eerste plaatjes zagen er nieuw uit en toen weer plaatjes dat ik dacht dat het een oudere film was... dus wist het echt niet meer. Maar waar heb je die zwart-wit plaatjes vandaan?
het kan ook met paintquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Tja, ik doe dan weer niks met photoshop...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |