abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108290908
Gewoon doen, bepaalde merken/modellen auto kunnen ook een verkeerde indruk wekken.
pi_108290980
meerdere keren gedaan en ook alle keren aangenomen :P

ik nam gewoon een grote tas mee waar ik mijn textielpak + helm + laarzen in kwijt kon
en zo stond ik dan netjes in pak met nette schoenen voor mijn toekomstige baas :)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_108291077
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

wat? Solliciteren doe je in pak. Behalve als je vakkenvuller bij de AH wil worden ofzo.
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:42:33 #29
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_108291443
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
Als je sollicitant/toekomst werkgever zijn zoon heeft verloren in een motorongeluk en een pesthekel aan motoren heeft, zal hij anders reageren dan wanneer hij zelf motorfanaat is :')

Dus het is lastig te zeggen. Over het algemeen zou ik zeggen dat auto een betere indruk geeft, maar als ik jou was zou ik daar schijt aan hebben en gewoon met de motor komen.
Zou dat niet ook zo zijn als je motor hierboven vervangt door auto?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_108291700
Moet dat echt heel zichtbaar zijn, die verkleedpartij? Ligt er niet een tankstation naast waar vandaan je naar dat bedrijf kunt wandelen?
Het hoeft toch niet in beeld?
pi_108291831
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 08:42 schreef sanger het volgende:

[..]

Zou dat niet ook zo zijn als je motor hierboven vervangt door auto?
Nee
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 23 februari 2012 @ 09:41:15 #32
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_108292306
Ja inderdaad, motorpak is ook in pak _O-
Alleen die stropdas erbij, dat word dan goed zoeken.

Maar betreffende merk auto, ook dat is een normale auto, renault megane berline 5-deurs.
Geen uitvoerige gepimpt VW golf met neon verlichting en zoveel inch LM-velgen.

En betreffende mijn pak bij een tankstation in de buurt uit doen, dat zie ik niet zo zitten.
Dan zou ik mijn motor dus bij dat tankstation moeten laten staan.
Dus wat ik gewoon doe, ik ga gewoon op de motor, en als ik dan nog mijn motorbroek aanheb jammer dan.

Bedenk mij net dat ik mijn stage-sollicitatie in een blauwe 20jaar oude motorbroek had gedaan, toen reed ik nog brommer _O- en toen ben ik ook aangenomen.
pi_108292392
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:41 schreef lipjes het volgende:
Ja inderdaad, motorpak is ook in pak _O-
Alleen die stropdas erbij, dat word dan goed zoeken.

Maar betreffende merk auto, ook dat is een normale auto, renault megane berline 5-deurs.
Geen uitvoerige gepimpt VW golf met neon verlichting en zoveel inch LM-velgen.

En betreffende mijn pak bij een tankstation in de buurt uit doen, dat zie ik niet zo zitten.
Dan zou ik mijn motor dus bij dat tankstation moeten laten staan.
Dus wat ik gewoon doe, ik ga gewoon op de motor, en als ik dan nog mijn motorbroek aanheb jammer dan.

Bedenk mij net dat ik mijn stage-sollicitatie in een blauwe 20jaar oude motorbroek had gedaan, toen reed ik nog brommer _O- en toen ben ik ook aangenomen.
Stage is toch iets anders ;)

Ik zou gewoon 10 minuten eerder komen en bij de receptie ff vragen waar je je even kan omkleden. :)
pi_108292421
Als ik jou was zou ik toch je motorbroek uit doen bij je sollicitatie?? wtf man.

Je kan je pak en helm vast wel kwijt in de garderobe , even naar de wc om je haar te doen en schoenen aan en klaar.
pi_108293119
Ik ging gewoon met de auto en nam een eventuele file op de terugweg op de koop toe.
Je wil toch graag die baan, of niet?
pi_108293194
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:18 schreef lezzer het volgende:
Ik ging gewoon met de auto en nam een eventuele file op de terugweg op de koop toe.
Je wil toch graag die baan, of niet?
inderdaad, eigenlijk is deze hele discussie een beetje moeilijk doen om niets. En dat op momenten dat je dat juist niet kunt gebruiken.

oja, wat betreft de optie dat de motor een pluspunt zou zijn als aan de andere kant van de tafel ook een liefhebber zit; dat kan, maar het is wat minder waarschijnlijk en het gaat hier uiteindelijk om de kansen zo goed mogelijk naar je hand te zetten.
  Moderator donderdag 23 februari 2012 @ 10:24:57 #37
9859 crew  Karina
Woman
pi_108293288
Als het een beetje groot bedrijf is met een receptie, vraag je gewoon aan de receptioniste of je je ergens kunt omkleden. En misschien kun je dan ook je helm en tas even daar achterlaten tijdens je gesprek.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_108293295
Nou, eerlijk gezegd, als werkgever krijg ik wel meteen een beeld van iemand op de motor, en als ik dat de eerste keer al zie, dan kleurt dat meteen en niet de juiste kant op.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:21 schreef CafeRoker het volgende:
inderdaad, eigenlijk is deze hele discussie een beetje moeilijk doen om niets. En dat op momenten dat je dat juist niet kunt gebruiken.
En dat zou ik dus ook denken.
pi_108293450
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:25 schreef lezzer het volgende:
Nou, eerlijk gezegd, als werkgever krijg ik wel meteen een beeld van iemand op de motor, en als ik dat de eerste keer al zie, dan kleurt dat meteen en niet de juiste kant op.

Verklaar je nader? Ik vindhet namelijk nogal bekrompen.

(heb auto en motor, bij werkgever zijn parkeer problemen dus ga dan wel eens op de motor (gratis parkeren)

pi_108293657
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:31 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Ja, nou en, dat je dat bekrompen vindt. Het is toch zo?
Het is heus niet dat ik de enige ben die zo denkt hoor. :D
pi_108293724
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:37 schreef lezzer het volgende:

[..]

Het is zo? Jij bent vrouw en werkgever? Dan kan niet goed gaan, dat is ook gewoon zo en ik ben ook niet de enige die zo denkt.

Kortzichtigheid ten top dit en dat moet mensen aannemen :').
pi_108293940
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:37 schreef lezzer het volgende:

[..]

Je weet niet eens een reden aan te leveren zeg. En jij moet mensen aannemen? Ben je 16 ofzo?
pi_108294127
Waarom denk je dat een eerste indruk bij een werkgever anders werkt dan bij een willekeurig iemand op straat? Wil je nou weten hoe het echt is, of wil je iets horen over wat jij vindt dat een werkgever moet vinden?

Als je een goede eerste indruk wilt maken, ben je op tijd, goed verzorgd gekleed (passend bij de branche) en verder laat je zoveel mogelijk persoonlijke details weg tot je het moment van de eerste indruk voorbij bent. Dan helpt het als je niet in motorpak binnen komt en allerlei extra gedoe hebt omdat je je helm kwijt moet en om moet kleden en dat soort dingen.

TS vraagt wat mensen er van vinden, maar als iemand dan zegt dat het misschien niet zo'n goed idee is, zeker als er een alternatief is, dan is dat niet oké?
pi_108294150
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:39 schreef Casos het volgende:

[..]

Het is zo? Jij bent vrouw en werkgever? Dan kan niet goed gaan, dat is ook gewoon zo en ik ben ook niet de enige die zo denkt.
Helaas werkt het zo nog ook...

Maar euh, TS, ga lekker op de motor als je dat wilt. ^O^
pi_108294201
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:52 schreef lezzer het volgende:

[..]

Helaas werkt het zo nog ook...
En terecht, blijkbaar.
pi_108294225
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef lipjes het volgende:
Vraag het me toch wel eventjes af wat de mensen hier er van vinden.
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:29:56 #47
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_108295562
betreffende het omkleden, ik heb altijd gewone kleding onder mijn pak aan
dus voor mij is het gewoon een kwestie van schoenen uit, broek uit, schoenen aan.
Heb geen laarzen maar gewone verhoogde schoenen met verstevigde neuzen dus dat zit wel goed.
En nogmaals, betreffende mijn haar, even vingers erdoorheen en het zit alweer goed, heel makkelijk mijn kapsel :P
pi_108299811
Parkeer om de hoek, trek daar je pak uit, stop het in ern tas, zet die bij de receptie. Je toekomstige baas heeft dan nog geeneens door dat je op de motor bent gekomen.
  donderdag 23 februari 2012 @ 13:21:26 #49
354577 qazplm
knowledge is power
pi_108299840
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
Als je sollicitant/toekomst werkgever zijn zoon heeft verloren in een motorongeluk en een pesthekel aan motoren heeft, zal hij anders reageren dan wanneer hij zelf motorfanaat is :')
Misschien is de werkgever wel ooit anaal misbrukt door een man in een pak. Dan schrikt hij zich kapot als er een sollicitant met pak voor hem staat. :o
pi_108300103
Of je komt gewoon met motorpak aan en integraal helm op binnen en vraagt om de inhoud van de kluis.
Hoef je voorlopig ook niet meer te werken.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')