Als ik om 15:30 een sollicitatiegesprek met jou wil, wil ik dat jij om 15:30 op mijn kantoor bent, en niet iets na 15:30 aan komt kakken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef Spro het volgende:
Gewoon doen. die 5minuten omkleding boeien imo niets.... en zeker als je altijd op de motor zal komen, mogen ze dat best nu al weten
Waar slaat dit nou weer opquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Als ik om 15:30 een sollicitatiegesprek met jou wil, wil ik dat jij om 15:30 op mijn kantoor bent, en niet iets na 15:30 aan komt kakken.
Ben altijd wel minstens 10 tot 15 minuten te vroeg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:26 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer opTS zorgt er vast wel voor dat ie om 15:25 aanwezig is of eerder
Drukte is voornamelijk op de terugweg, en niet op de heenweg dus dat scheelt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:40 schreef elkravo het volgende:
...of je neemt de tijd, gaat bijtijds weg met de auto.
wat? Solliciteren doe je in pak. Behalve als je vakkenvuller bij de AH wil worden ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef lipjes het volgende:
Maakt dat geen slechtere indruk als je in motorbroek met helm aan de arm binnen komt zetten in plaats van in een nette spijkerbroek?
Jij snapt hem helemaalquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Als ik om 15:30 een sollicitatiegesprek met jou wil, wil ik dat jij om 15:30 op mijn kantoor bent, en niet iets na 15:30 aan komt kakken.
Bullshit. Hangt totaal van de functie af, heeft niets met vakkenvuller te maken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
wat? Solliciteren doe je in pak. Behalve als je vakkenvuller bij de AH wil worden ofzo.
In motorpak is ook "in pak"quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
wat? Solliciteren doe je in pak. Behalve als je vakkenvuller bij de AH wil worden ofzo.
Jij trekt zeker al een jaartje of 10 een uitkering? Ga maar lekker interessant doen bij het UWV met je C&A maatpak, in plaats van hier onzin uitkramen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wel even een das erbij doenquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zou dat niet ook zo zijn als je motor hierboven vervangt door auto?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
Als je sollicitant/toekomst werkgever zijn zoon heeft verloren in een motorongeluk en een pesthekel aan motoren heeft, zal hij anders reageren dan wanneer hij zelf motorfanaat is
Dus het is lastig te zeggen. Over het algemeen zou ik zeggen dat auto een betere indruk geeft, maar als ik jou was zou ik daar schijt aan hebben en gewoon met de motor komen.
Neequote:Op donderdag 23 februari 2012 08:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Zou dat niet ook zo zijn als je motor hierboven vervangt door auto?
Stage is toch iets andersquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:41 schreef lipjes het volgende:
Ja inderdaad, motorpak is ook in pak
Alleen die stropdas erbij, dat word dan goed zoeken.
Maar betreffende merk auto, ook dat is een normale auto, renault megane berline 5-deurs.
Geen uitvoerige gepimpt VW golf met neon verlichting en zoveel inch LM-velgen.
En betreffende mijn pak bij een tankstation in de buurt uit doen, dat zie ik niet zo zitten.
Dan zou ik mijn motor dus bij dat tankstation moeten laten staan.
Dus wat ik gewoon doe, ik ga gewoon op de motor, en als ik dan nog mijn motorbroek aanheb jammer dan.
Bedenk mij net dat ik mijn stage-sollicitatie in een blauwe 20jaar oude motorbroek had gedaan, toen reed ik nog brommeren toen ben ik ook aangenomen.
inderdaad, eigenlijk is deze hele discussie een beetje moeilijk doen om niets. En dat op momenten dat je dat juist niet kunt gebruiken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:18 schreef lezzer het volgende:
Ik ging gewoon met de auto en nam een eventuele file op de terugweg op de koop toe.
Je wil toch graag die baan, of niet?
En dat zou ik dus ook denken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:21 schreef CafeRoker het volgende:
inderdaad, eigenlijk is deze hele discussie een beetje moeilijk doen om niets. En dat op momenten dat je dat juist niet kunt gebruiken.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:25 schreef lezzer het volgende:
Nou, eerlijk gezegd, als werkgever krijg ik wel meteen een beeld van iemand op de motor, en als ik dat de eerste keer al zie, dan kleurt dat meteen en niet de juiste kant op.
Verklaar je nader? Ik vindhet namelijk nogal bekrompen.
(heb auto en motor, bij werkgever zijn parkeer problemen dus ga dan wel eens op de motor (gratis parkeren)
Ja, nou en, dat je dat bekrompen vindt. Het is toch zo?quote:
Het is zo? Jij bent vrouw en werkgever? Dan kan niet goed gaan, dat is ook gewoon zo en ik ben ook niet de enige die zo denkt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, nou en, dat je dat bekrompen vindt. Het is toch zo?
Het is heus niet dat ik de enige ben die zo denkt hoor.
Je weet niet eens een reden aan te leveren zeg. En jij moet mensen aannemen? Ben je 16 ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, nou en, dat je dat bekrompen vindt. Het is toch zo?
Het is heus niet dat ik de enige ben die zo denkt hoor.
Helaas werkt het zo nog ook...quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:39 schreef Casos het volgende:
[..]
Het is zo? Jij bent vrouw en werkgever? Dan kan niet goed gaan, dat is ook gewoon zo en ik ben ook niet de enige die zo denkt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef lipjes het volgende:
Vraag het me toch wel eventjes af wat de mensen hier er van vinden.
Misschien is de werkgever wel ooit anaal misbrukt door een man in een pak. Dan schrikt hij zich kapot als er een sollicitant met pak voor hem staat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
Als je sollicitant/toekomst werkgever zijn zoon heeft verloren in een motorongeluk en een pesthekel aan motoren heeft, zal hij anders reageren dan wanneer hij zelf motorfanaat is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |