Leuk en aardig, maar dan krijgt lijn 71 het dus voor z'n kiezen..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:03 schreef Zug-Chef het volgende:
Zo de eerste Niteliner in Fryslân is, overigens geheel terecht, per direct opgeheven. Het gaat om lijn 443 tussen Harlingen en Berlikum.
http://www.lc.nl/frieslan(...)-geschrapt-om-geweld
http://www.connexxion.nl/(...)gen-en-berlikum/2318
Die lui moeten er ook heen hè. En zondagochtend de 1e rit weer terugquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Lijn 71 rijdt z'n laatste rit op zaterdagavond uit Harlingen ri Leeuwarden om half 12.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Kenteken is niet bekend bij zowel rdw als vwe, lijkt als laatst een camper geweest te zijn. Wie weet meer van deze bus?
[ afbeelding ]
Merk en type: Den Oudsten?
Eigenaar: Friesland Coach Builders
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Joure
Datum: 22 februari 2012
Alsof je dat merkt als je zo dronken uit de disco komtquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ruim vier uren wachten voor de eerste bus?
Welke omgeving als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:57 schreef Tha_T het volgende:
Vrijdag het kennismakingsgesprek voor parttime buschauffeur. Ben benieuwd wat ze te bieden hebben. Mijn C en CE heb ik al dus de lengte moet wel redelijk goed komen. Hoor ook van meerdere mensen in mijn omgeving dat het goed is om je C te hebben ivm lessen met D. Ik hoop in ieder geval wel dat ze me aannemen. Lijkt me in ieder geval 100 keer leuker dan vrachtwagenchauffeur. Dat had ik na een half jaar echt wel gezien.
Dat is dus nog maar de vraag. Vrijdag gesprek bij het uitzendbureau en dan moeten we nog maar zien hoe snel het loopt. Ik ga even ervan uit dat je ongeveer 4 maanden (Als alles sequentieel is) bezig bent voor je daadwerkelijk met passagiers mag rijden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welke omgeving als ik vragen mag?
Edit: Phew, Maastricht. Dat betekent dat ze bij de mijne nog niet verder zijn gaan kijken naar kandidaten.
Bijna 6 maanden zelfs als je het rijbewijs ook nog moet halen. Ik had eind januari mijn eerste gesprek en ben 2 weken terug voor t tweede gesprek geweest. Zit nu te wachten op een belletje voor het psychologisch onderzoek en de medische keuring. Ze (van het uitzendbureau) wisten te vertellen dat er ook nog een rijtest en een gesprek bij de vervoerder zelf gaat komen. En dan dus ook nog rijlessen 20 tot 30 uur. Gaat nog allemaal tot zeker de zomer duren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat is dus nog maar de vraag. Vrijdag gesprek bij het uitzendbureau en dan moeten we nog maar zien hoe snel het loopt. Ik ga even ervan uit dat je ongeveer 4 maanden (Als alles sequentieel is) bezig bent voor je daadwerkelijk met passagiers mag rijden.
Waar in het traject zit jij dan?
RASquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:22 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Bijna 6 maanden zelfs als je het rijbewijs ook nog moet halen. Ik had eind januari mijn eerste gesprek en ben 2 weken terug voor t tweede gesprek geweest. Zit nu te wachten op een belletje voor het psychologisch onderzoek en de medische keuring. Ze (van het uitzendbureau) wisten te vertellen dat er ook nog een rijtest en een gesprek bij de vervoerder zelf gaat komen. En dan dus ook nog rijlessen 20 tot 30 uur. Gaat nog allemaal tot zeker de zomer duren.
Bij welke uitzendbureaus zitten jullie trouwens, en voor welke standplaatsen?
Misschien laten ze de bushokjes dan zelfs heel, om niet op de tocht te liggenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
de roes uitslapen bij de bushalte
Wat mij betreft mag het hier; heeft immers alles met bussen te maken. Op busfoto's alleen kan deze reeks echt niet leven..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
RAS. Ik hoop in Margraten geplaatst te worden maar Maastricht zou een mooie 2e zijn
.
Wellicht beter om hier een los topic van te maken? Aangezien we zo het topic een beetje vervuilen?
Rotterdam / Delft.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat is dus nog maar de vraag. Vrijdag gesprek bij het uitzendbureau en dan moeten we nog maar zien hoe snel het loopt. Ik ga even ervan uit dat je ongeveer 4 maanden (Als alles sequentieel is) bezig bent voor je daadwerkelijk met passagiers mag rijden.
Waar in het traject zit jij dan?
Deze reden in Utrecht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Hainje
Eigenaar: ESA?
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Drachten
Datum: 22 februari 2012
Zo nu en dan laten ze nog zo'n oude bus rondjes rijden bij het GVU, gewoon op de lijn. Is dat toevallig hetzelfde type?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:08 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Deze reden in Utrecht.
Hier het overzicht van deze serie:
http://www.destichtsestadsbus.nl/materieel_totaal_401-407.html
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:14 schreef springer1980 het volgende:
Een nieuw hoofdstuk in het leed dat de Veluwelijn heet:
http://www.veluweland.nl/(...)welijn_23159996.html
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Deze mooie foto staat sinds vandaag op OVIB maar volgens mij klopt er iets niet...
[ afbeelding ]
Of werd een aantal jaar geleden extra als ekstra geschreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |