Nee joh, klinkt zo honds...en Lemmy ist ook niet!quote:
Sofie is in het locatie Sofia van het ziekenhuis hier geboren.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:13 schreef livelink het volgende:
Meander is de naam van een ziekenhuis in Amersfoort. Ik kan die naam dus alleen maar met ziekte en ellende associeren. Het zou op zich wel een idee zijn om je kind te vernoemen naar het ziekenhuis waarin ze geboren is.
Oh, en we zaten weer op de oud-hollandsche namen van de Jopopinoloukicoclub.![]()
(Joop, Pop, Pien, Noor, Louk, Kitty en Connie uit mijn hoofd)
Nou ja, van die namen vind ik Kitty stiekem zo heel erg leuk.
Haha, "De Stadsmaten" (ben ik geboren) bekt ook al niet lekker...quote:Op maandag 12 maart 2012 20:11 schreef Kleurdoos het volgende:
dan zou ik Wezenlanden moeten heten, thnx but no thnx
Nee joh, PC Hooftstraat 137! In een taxi heb je een groter probleem BA-BY-12..quote:Op maandag 12 maart 2012 22:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Pf en wat als je thuis bent geboren dan, ben je dan gewoon Koos naamloos?
Variant van Ingeborg. Vind ik wel kunnen, hoor!quote:
Isabel en Améliequote:
Jasmijn hequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuke namen Skoap!
"onze" naam staat er ook bijGrappig ook dat je Joris erop heb staan
(lijkt toch weer op Floris )
En ik Engelenbergquote:Op maandag 12 maart 2012 20:11 schreef Kleurdoos het volgende:
dan zou ik Wezenlanden moeten heten, thnx but no thnx
Alles beter dan Vroedvrouwenschool, lijkt mequote:Op donderdag 15 maart 2012 15:10 schreef Quarant het volgende:
[..]
En ik Engelenberg![]()
Is nu opgegaan met het Sophia en de Weezenlanden in Isala klinieken.
Ik heb het gelezen ja. Vegasquote:Op maandag 19 maart 2012 12:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Alles beter dan Vroedvrouwenschool, lijkt me
Wat vinden we van Vegas voor een meisje?
Mijn Sofie is in het Sophia geboren!quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:10 schreef Quarant het volgende:
[..]
En ik Engelenberg![]()
Is nu opgegaan met het Sophia en de Weezenlanden in Isala klinieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |