Ballie? For reall????quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:24 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ach zo ken ik een B illie en B allie!!
Ja, ze hebben nog geprobeerd om dat toen dat ventje naar school moest te veranderen maar dat koste teveel geld en dat hadden ze niet. Op school noemen ze hem niet zo in overleg. Gelukkig voor hem!!quote:
Hoe noemden ze hem dan op school?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:27 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben nog geprobeerd om dat toen dat ventje naar school moest te veranderen maar dat koste teveel geld en dat hadden ze niet. Op school noemen ze hem niet zo in overleg. Gelukkig voor hem!!
Nee volgens mij zijn 2de naam. Was ook niet zo heel normaal maar beter dan B ally!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe noemden ze hem dan op school?
Bal?
![]()
Mijn neefje heet A rchimedes M alaihollo - P attipeilohy.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:32 schreef Shopaholic1984 het volgende:
En sommige kinderen hebben veel moeite om hun eigen naam te schrijven. Arme kinderen!
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Ergste naam van iemand die ik ken is Lavieenschka.
Ja ja met dubbel e, maar geen puntjes hoor, want dat is zo lastig met typen ( was serieus de reden)
Je zus spoort ook niet hoor?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn neefje heet A rchimedes M alaihollo - P attipeilohy.
Ouders wilden persé een dubbele achternaam geven, alsof een van beide achternamen niet al moeilijk zat was
Niet van mn zus hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je zus spoort ook niet hoor?![]()
En je spreekt het uit La-fie-jen-esjka.quote:
Ik gok op pleegkinderenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:22 schreef Leandra het volgende:
Hoe zit er een tweeling bij met 3 personen van 34 jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |