Is het ook, als ik naar de buurt hier kijk.. + Sanne ook een hema-kak naam.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Fleur vind ik inmiddels echt een Hema- kakker naam.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Een honda civic is een Hema- porsche. Dus dan weet je ook wat een hema- kakker is
Haha, dat zat ik me ook al te bedenken!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Het was tof geweest als m'n onderzoek stiekem over vooroordelen ging.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:16 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Nog een Sterre en een Luna erbij en je bent klaar!
Ik heb een Honda Civicquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Een honda civic is een Hema- porsche. Dus dan weet je ook wat een hema- kakker is
Nou ja, je bent in ieder geval geen Hema-punker,quote:
Zo'n artsendochter die heel kakkineus is eigenlijk maar in de puberteit "alternatief" wordt. Maar net niet.quote:
Ik ken een Suna.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ken overigens een Sunna en een Nova!
Ja, heel Wageningen loopt er vol mee, allemaal anders zijn... op dezelfde manierquote:Op zondag 26 februari 2012 00:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo'n artsendochter die heel kakkineus is eigenlijk maar in de puberteit "alternatief" wordt. Maar net niet.
nah, niet helemaal dat, ik geloof wel dat dát bij Wageningen hoort. Meer zo kant en klaar gekocht uniform, maar niet écht alternatief zijn. dus "verkleed"maar zelf denken dat je dan alternatief bent.quote:Op zondag 26 februari 2012 08:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, heel Wageningen loopt er vol mee, allemaal anders zijn... op dezelfde manier
Echt, ik heb sinds 1982 niet zoveel punkers bij elkaar gezien als op bevrijdingsdag (2009?) in Wageningen.
Je komt wel over als zo iemand die meteen haar (negatieve) oordeel over iemand klaar heeft. Op mij dan.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nah, niet helemaal dat, ik geloof wel dat dát bij Wageningen hoort. Meer zo kant en klaar gekocht uniform, maar niet écht alternatief zijn. dus "verkleed"maar zelf denken dat je dan alternatief bent.
nou ja, niet belangrijk verder.
Fleur is voor mij iig allang geen kak meer. Zelfde probleem. door je kind zo te noemen kom je zelf niet in een sociaal hogere klasse. dat denk ik wel eens, dat mensen zo redeneren. Maar dan vergeten hun Nike air Max uit te doen.
hahahaha! de pot verwijt de ketel?quote:Op zondag 26 februari 2012 09:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Je komt wel over als zo iemand die meteen haar (negatieve) oordeel over iemand klaar heeft. Op mij dan.
Primaquote:Op zondag 26 februari 2012 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahaha! de pot verwijt de ketel?
ik denk dat het meevalt persoonlijk. dat hema-gedoe stamt nog uit mijn middelbare schooltijd (auw) en leek mij beeldend om uit te leggen wat ik zie gebeuren bij de naam Fleurquote:
punkers/metalheads komen dan allemaal bij elkaar op Kabaal am Gemaal pleinquote:Op zondag 26 februari 2012 08:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, heel Wageningen loopt er vol mee, allemaal anders zijn... op dezelfde manier
Echt, ik heb sinds 1982 niet zoveel punkers bij elkaar gezien als op bevrijdingsdag (2009?) in Wageningen.
oh dat verklaart een hoop!quote:Op zondag 26 februari 2012 09:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
punkers/metalheads komen dan allemaal bij elkaar op Kabaal am Gemaal plein
Ach welnee, dat komt ze helemaal niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Je komt wel over als zo iemand die meteen haar (negatieve) oordeel over iemand klaar heeft. Op mij dan.
quote:Op maandag 27 februari 2012 11:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Zo ken ik een Steen(ja als in een steen ja
)
Ik moet er even over nadenken.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef Iwanius het volgende:
Wat denken jullie van de meisjesnaam Liefka.
bij ons wel hoor!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:15 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, in 1980 was "kakker" nog geen scheldwoord, of dat was het wel maar je droeg het als een geuzennaam.
ik vind 't niet zo mooi, net iets teveel of je 'm zelf bedacht en samengesteld hebt. dan liever Livka of Rifka.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef Iwanius het volgende:
Bij ons niet, maar wij waren per definitie al kakkers, op basis van de straatnaam zeg maarquote:
ik ben even heel eerlijk..quote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef Iwanius het volgende:
Ach zo ken ik een B illie en B allie!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Shayla en Shaya als zusjes, lekker orgineel ook
LOLquote:Op maandag 27 februari 2012 13:57 schreef Ynske het volgende:
K krijg hier net de naam Lubbert onder ogen
dat geef je je zoon toch niet als naam
Hey Lubbert, lubbert je ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |