quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:24 schreef picodealion het volgende:
Oh hm, ik had een leuken vraag maar mijn IMDb app werkt niet mee. Dan maar 1 die ik niet hoef na te checken.
Mag ik 6 films met Jena Malone?
Geen animatiequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:08 schreef Haarklip het volgende:
Hmm, ik zou Megamind denken door die onderste, maar dat zijn geen twee woorden.
maak er dan he ro van, dan heb je nog 2 woordenquote:
hornage +1quote:
Jaaaaquote:
wyccie +1quote:
Stand februari 2012:quote:
Oh, gemistquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Met dank aan die Katie Holmes-vragen vandaag
Dat is 8quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef wyccie het volgende:
Katie Holmes: Go, The Gift, Teaching Mrs. Tingle
Michelle Williams: Brokeback Mountain, Blue Valentine
James Vanderbeek: Vatsity Blues
Josh ....: Final Destination, Skulls
En Jack & Jill maakt 10.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Skulls
Varsity Blues
Go
Batman Begins
The Gift
Jack & Jill
Teaching Mrs. Tingle
Phone Booth
My Week With Marilyn
Brokeback Mountain
Verbaasde me al, maar jij zat te suffen blijkbaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
En niemand die Jay & Silent Bob Strike Back noemt?
Ik zou niet weten wie in die film zit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
En niemand die Jay & Silent Bob Strike Back noemt?
Wie zat er in Shame dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Verbaasde me al, maar jij zat te suffen blijkbaar.
Ik miste ook Shame, maar die heeft men hier nog niet gezien blijkbaar.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef wyccie het volgende:
The Good Sheperd, Selena, ?, ?, The Hours.
James vanderbeek, speelt zichzelf als acteur die Jay speelt in de Bluntman & Chronicle film in de film. Snappie?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie in die film zit.
En de Katie Holmes-vraag had ik bij het scrollen wel even gezien, maar niks van onthouden.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zie een Rainmaker, een U-turn en Terminator 3. rest weet ik ff niet. Rechtsonder THe orthers?
Aha. Ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:45 schreef DragonFodder het volgende:
James vanderbeek, speelt zichzelf als acteur die Jay speelt in de Bluntman & Chronicle film in de film. Snappie?
We vullen elkaar goed aan.quote:Ik zie een Rainmaker, een U-turn en Terminator 3. rest weet ik ff niet. Rechtsonder THe orthers?
Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef DragonFodder het volgende:
Zat Harvey Keitel niet in zowel Rainmaker als U-turn?
Nee.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aha. Ja.
[..]
We vullen elkaar goed aan.
wyccie +1quote:
quote:
quote:
Nu alleen film 2 nog.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:31 schreef picodealion het volgende:
Is 1 dan toch Pineapple Express?Lijkt op James Franco als stoner.
![]()
Niet? Ik was er best wel van overtuigd...quote:
Das stimmt.quote:
Dat is goed.quote:
duivel? demoon?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:25 schreef picodealion het volgende:
Nee, het gaat specifiek om een rol. Scarlet valt er een beetje buiten, zij speelt maar een halve.
Ik wilde eigenlijk horen dat ze allemaal stemmen van vissen deden, maar ik ga dit gewoon goedrekenen en snel naar bed. Geef jezelf een punt!quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:39 schreef DragonFodder het volgende:
allemaal een stem in een animatiefilm gedaan?
idd maar je moet specifieker zijnquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 02:43 schreef Mainport het volgende:
30 nights and 30 days of zoiets. Vampierenfilm
Lijkt me idd ook....quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zie Jackman en Schreiber denk ik... X-Men Origins Wolverine
Eindelijkquote:
Mn 1e gedacht was Tucker & Dale Vs evil, maar dat is hem niet...quote:
Dat is 'm idd niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Mn 1e gedacht was Tucker & Dale Vs evil, maar dat is hem niet...
Dat vind ik inderdaad erg genoeg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gill waarom weet jij het gewoon eerder dan ik
quote:
Kloptquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dan ken je Gill nog niet zo goed wimIk vond het overigens ook een vreselijke film
Ik wilde net zeggen, zelfs voor een film in dat genre is ie ronduit slecht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dan ken je Gill nog niet zo goed wimIk vond het overigens ook een vreselijke film
Je mist een 's' en wat accents, maar ach...quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
George Melies (of hoe je het ook schrijft) weer?
Je weet dat me Frans niet zo best isquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je mist een 's' en wat accents, maar ach...![]()
De gezochte film is stukken simpeler dan Mission Impossiblequote:Op donderdag 23 februari 2012 11:22 schreef RanTheMan het volgende:
een mission impossible? Al lijkt me dat wat te simpel voor Sam
Was het proberen waardquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat was geen poging tot een verstopte voorzeg hint dope
[ afbeelding ]
Ja, dat denk ik ook, maar kan het nog niet plaatsen...quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik weet 99,9999...% zeker dat je hem kent.
dat jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:29 schreef RanTheMan het volgende:
nou ik weet t nog steeds niet, al doet de laatste me denken aan the italian job.. maar de rest totaal niet
? dat kan ik dr al helemaal niet van maken,quote:
Volgens mij niet underworld de 1e, maar evolution of rise of the lycans...quote:
daar zitten toch helemaal geen computers en survailence shizzle in? die laatste zeker niet, daar schieten ze met speren en rijden ze op paarden ipv audi'squote:Op donderdag 23 februari 2012 12:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Volgens mij niet underworld de 1e, maar evolution of rise of the lycans...
Lycans heb ik nog niet gezienquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
daar zitten toch helemaal geen computers en survailence shizzle in? die laatste zeker niet, daar schieten ze met speren en rijden ze op paarden ipv audi's
Makkelijker dan gisteren dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:05 schreef Asap het volgende:
Dude where is my car?
Catch me if you can
Pearl Harbor
Daredevil
Jennifer Garner
RanTheMan + 1quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:24 schreef hornage het volgende:
Kom op mensen, ik weet zeker dat jullie allemaal de film linksboven hebben gezien!
nopequote:
met michelle williams dan?quote:
dat reken ik goed, nu nog 2 naampjes van deze damesquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:52 schreef DragonFodder het volgende:
Ziet er uit als een MTV movie awards ding
je hebt de duitse kant goed, de namen nog nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sarah Michelle Gellar en Selma Blair?
nee man, die is vies...quote:
quote:
Is dit weer zo'n cryptische RanTheMan hint?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:56 schreef RanTheMan het volgende:
nope, feitelijk klinkt t als je erg creatief bent op iets duits..
de duitse hint heb ik in de laatste pic al duidelijk gemaakt, SS was dat en intre snapte hem primaquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n cryptische RanTheMan hint?
das degene waar ik net een vette quote van aan het plaatsen ben, moest ik verdikke helemaal vertalen terwijl die blonde daar helemaal niet goed in is...quote:
En je had haar naam ook nog laten staanquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
das degene waar ik net een vette quote van aan het plaatsen ben, moest ik verdikke helemaal vertalen terwijl die blonde daar helemaal niet goed in is...
nee, ik was t aan het veranderen toen ik je update al zag... maar lees mn vorige post nog ff goed, dan weet je t zo samquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En je had haar naam ook nog laten staan
intre + 1quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Leg het eens uit want ik heb nog steeds geen idee waar je op doelde
lost in translationquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
, moest ik verdikke helemaal vertalen terwijl die blonde daar helemaal niet goed in is...
Moynahan heet ze.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
bridget moyahan (ofzo) bedoel je?
mohikaan, zei ik tochquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:31 schreef RanTheMan het volgende:
waarom denk ik dat dat Michelle Trachtenberg is?
quote:
getting closer....quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:39 schreef RanTheMan het volgende:
ow crap, is die met die boobies naar band camp geweest?
Ran +1quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:52 schreef Dopekoe het volgende:
Want haar naam zegt me helemaal niks...
RanTheMan +1quote:
nopequote:Op donderdag 23 februari 2012 15:53 schreef Baszh het volgende:
Zat die niet in From dusk till dawn ?
@dope, zo ziet ze er uitquote:
das al 1 en hier is nr 2:quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
En in Waterworld, als die engerd.
Oopsquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
@dope, zo ziet ze er uit
[ afbeelding ]
en dan pak je t punt ook nogquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:06 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Oops
Maar hem ken ik wel
The last boy scout
En Black Hawk down ?
Meer geluk dan wijsheidquote:
Op tijd win jij hem, maar op efficientie is Dragon de winnaarquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
mel - passion of the christ - caviezel - deja vu - denzel - the siege - willis - sin city - rourke - iron man 2 - samuel l - jurassic park - jeff goldblum - id4 - will
Omdat dat niet gevraagd werd?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:24 schreef RanTheMan het volgende:
waarom zit kevin bacon in geen van beide?
je hebt nu 16 stappen, in theorie had je het dus in 12 kunnen doen samquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Omdat dat niet gevraagd werd?
neequote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zeg nu wel heel leuk passion... maar is die daar uberhaupt wel als acteur te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |