RanTheMan + 1quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:24 schreef hornage het volgende:
Kom op mensen, ik weet zeker dat jullie allemaal de film linksboven hebben gezien!
nopequote:
met michelle williams dan?quote:
dat reken ik goed, nu nog 2 naampjes van deze damesquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:52 schreef DragonFodder het volgende:
Ziet er uit als een MTV movie awards ding
je hebt de duitse kant goed, de namen nog nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sarah Michelle Gellar en Selma Blair?
nee man, die is vies...quote:
quote:
Is dit weer zo'n cryptische RanTheMan hint?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:56 schreef RanTheMan het volgende:
nope, feitelijk klinkt t als je erg creatief bent op iets duits..
de duitse hint heb ik in de laatste pic al duidelijk gemaakt, SS was dat en intre snapte hem primaquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n cryptische RanTheMan hint?
das degene waar ik net een vette quote van aan het plaatsen ben, moest ik verdikke helemaal vertalen terwijl die blonde daar helemaal niet goed in is...quote:
En je had haar naam ook nog laten staanquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
das degene waar ik net een vette quote van aan het plaatsen ben, moest ik verdikke helemaal vertalen terwijl die blonde daar helemaal niet goed in is...
nee, ik was t aan het veranderen toen ik je update al zag... maar lees mn vorige post nog ff goed, dan weet je t zo samquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En je had haar naam ook nog laten staan
intre + 1quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Leg het eens uit want ik heb nog steeds geen idee waar je op doelde
lost in translationquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
, moest ik verdikke helemaal vertalen terwijl die blonde daar helemaal niet goed in is...
Moynahan heet ze.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
bridget moyahan (ofzo) bedoel je?
mohikaan, zei ik tochquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:31 schreef RanTheMan het volgende:
waarom denk ik dat dat Michelle Trachtenberg is?
quote:
getting closer....quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:39 schreef RanTheMan het volgende:
ow crap, is die met die boobies naar band camp geweest?
Ran +1quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:52 schreef Dopekoe het volgende:
Want haar naam zegt me helemaal niks...
RanTheMan +1quote:
nopequote:Op donderdag 23 februari 2012 15:53 schreef Baszh het volgende:
Zat die niet in From dusk till dawn ?
@dope, zo ziet ze er uitquote:
das al 1 en hier is nr 2:quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
En in Waterworld, als die engerd.
Oopsquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
@dope, zo ziet ze er uit
[ afbeelding ]
en dan pak je t punt ook nogquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:06 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Oops
Maar hem ken ik wel
The last boy scout
En Black Hawk down ?
Meer geluk dan wijsheidquote:
Op tijd win jij hem, maar op efficientie is Dragon de winnaarquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
mel - passion of the christ - caviezel - deja vu - denzel - the siege - willis - sin city - rourke - iron man 2 - samuel l - jurassic park - jeff goldblum - id4 - will
Omdat dat niet gevraagd werd?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:24 schreef RanTheMan het volgende:
waarom zit kevin bacon in geen van beide?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |