Dat vind ik inderdaad erg genoeg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gill waarom weet jij het gewoon eerder dan ik
quote:
Kloptquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dan ken je Gill nog niet zo goed wimIk vond het overigens ook een vreselijke film
Ik wilde net zeggen, zelfs voor een film in dat genre is ie ronduit slecht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dan ken je Gill nog niet zo goed wimIk vond het overigens ook een vreselijke film
Je mist een 's' en wat accents, maar ach...quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
George Melies (of hoe je het ook schrijft) weer?
Je weet dat me Frans niet zo best isquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je mist een 's' en wat accents, maar ach...![]()
De gezochte film is stukken simpeler dan Mission Impossiblequote:Op donderdag 23 februari 2012 11:22 schreef RanTheMan het volgende:
een mission impossible? Al lijkt me dat wat te simpel voor Sam
Was het proberen waardquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat was geen poging tot een verstopte voorzeg hint dope
[ afbeelding ]
Ja, dat denk ik ook, maar kan het nog niet plaatsen...quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik weet 99,9999...% zeker dat je hem kent.
dat jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:29 schreef RanTheMan het volgende:
nou ik weet t nog steeds niet, al doet de laatste me denken aan the italian job.. maar de rest totaal niet
? dat kan ik dr al helemaal niet van maken,quote:
Volgens mij niet underworld de 1e, maar evolution of rise of the lycans...quote:
daar zitten toch helemaal geen computers en survailence shizzle in? die laatste zeker niet, daar schieten ze met speren en rijden ze op paarden ipv audi'squote:Op donderdag 23 februari 2012 12:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Volgens mij niet underworld de 1e, maar evolution of rise of the lycans...
Lycans heb ik nog niet gezienquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
daar zitten toch helemaal geen computers en survailence shizzle in? die laatste zeker niet, daar schieten ze met speren en rijden ze op paarden ipv audi's
Makkelijker dan gisteren dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:05 schreef Asap het volgende:
Dude where is my car?
Catch me if you can
Pearl Harbor
Daredevil
Jennifer Garner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |