Had je nou weer een koortsdroom Boorquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:36 schreef borisz het volgende:
Tot el camp, es un clam,
Som la gent blaugrana,
tan se val d'on venim,
si del sud o del nord,
ara estem d'acord, estem d'acord;
una bandera ens agermana,
Blaugrana al vent,
un crit valent,
tenim un nom, el sap tothom,
BARÇA!! BARÇA!! BAAAARÇA!!!!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had je nou weer een koortsdroom Boor
Ook last van het "beetjeziek-virus" of echt ziek?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:42 schreef borisz het volgende:
[..].
Beetje jammer dat sinds vanmorgen niet meer in slaap ben gekomen. Wellicht ook een positief teken. Maar na een half uurtje tegen een scherm aan kijken ben ik direct dizzy. Dat is nog wat minder.
39.4 noem ik echte griepquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:44 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ook last van het "beetjeziek-virus" of echt ziek?
Heb je nog duimen danquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:48 schreef golfer het volgende:
FFT, ben vanaf gisterochtend 9 uur geen moment gestopt met duimen.
Ohoo die doen zeer nuquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:48 schreef golfer het volgende:
FFT, ben vanaf gisterochtend 9 uur geen moment gestopt met duimen.
wow dat is lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Jaaaaaa!!! Een 8 voor mijn toets![]()
![]()
![]()
Wat goedquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Gracias!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:35 schreef Bluezz het volgende:
Voor Steer : het linker zaakje.
http://www.barcelonarenta(...)e-barcelona-stations
Insite the passage staat er, helemaal doorlopen en achterin links. Aggenebbies maar vriendelijk
Goed bezigquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Je maakt het best vaak laat P.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Goede tussentijdse feedback gekregen zeker..
Ik had inderdaad een aantal bijzonder zinnige opmerkingen meegegevenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Goede tussentijdse feedback gekregen zeker..
Daar doelde ik uiteraard ook opquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had inderdaad een aantal bijzonder zinnige opmerkingen meegegeven
Ja. Maar het probleem is dat dat enige tijdstippen zijn waarop ik echt productief kan zijn.quote:
Ik kan veel doe-werk delegeren, dat maakt echt een heel groot verschil. Plus ik kan redelijk autonoom prioriteiten bepalen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Maar het probleem is dat dat enige tijdstippen zijn waarop ik echt productief kan zijn.
Ik heb grote bewondering voor jou. Hoe hou je het vol. ik word inmiddels helemaal gek
dat is het betere werk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Ow nee hoor het is ook gezelligquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:13 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, over wat Sarabi vertelde over haar verjaardag. Ik vind het wel gek dat je zegt dat je het voor je familie vierde en 'dacht aardig te zijn' door je schoonouders uit te nodigen. Maar je schoonouders zijn toch ook gewoon je familie? Of is de relatie zo verstoord?
Ik delegeer me gek, maar het wil niet lukken om het uitgevoerd te krijgenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kan veel doe-werk delegeren, dat maakt echt een heel groot verschil. Plus ik kan redelijk autonoom prioriteiten bepalen.
En ik heb ook mindere periodes, ik ben erg blij dat ik goed kan relativeren en het in de regel makkelijk van me af kan zetten zodra ik thuis ben. Als dat niet meer lukt wordt het link.
Eensquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef LieLie het volgende:
Oef, auw.. Van Dam bij DWDD is niet sterk en Matthijs heel irritant.
Matthijs is héél irritant! Té.. Maar goed, denk dat Diederik de betere keuze zou zijn, net ff wat meer bagage en pit. Maar deze knul komt er nog welquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef LieLie het volgende:
Matthijs loopt hem te testen en hij heeft duidelijk nog wat meer branduren nodig. Denk dat die gozer uiteindelijk wel potentie heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef LieLie het volgende:
Tja, toen ik begon lukte dat ook niet zo lekker. Daar heb ik wel de nodige tijd en energie in moeten steken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik delegeer me gek, maar het wil niet lukken om het uitgevoerd te krijgenalthans niet hoe ik het wil hebben
En dat van me af zetten lukt me ook moeilijk, maar dat hadden we al gemerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Lukt vanzelf als het praktisch onmogelijk wordt om alles zelf te doen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:58 schreef minilot het volgende:
Ik wou dat ik kon delegeren. Ik doe het uiteindelijk toch altijd weer zelf.![]()
Wat heb je er uiteindelijk mee gedaan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:58 schreef minilot het volgende:
Brrrrrrr! Te weinig truien tegelijk aan vandaag: bevroren geraakt tijdens een dagje Efteling en alleen maar rommel gegeten.![]()
Nu tegen de verwarming aankruipen met een bak winterpostelein.![]()
Gefeliciteerd met je cijfer Sun!
Ik wou dat ik kon delegeren. Ik doe het uiteindelijk toch altijd weer zelf.![]()
Leuk he? Dat Sport1 het etalagekanaal is nu bij Ziggo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:08 schreef borisz het volgende:
Dat Basel zal nog wel iets leuks kunnen doen tegen Bayern.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk he? Dat Sport1 het etalagekanaal is nu bij Ziggo.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, toen ik begon lukte dat ook niet zo lekker. Daar heb ik wel de nodige tijd en energie in moeten steken.Daar heb ik gisteravond over na liggen denken. Ik denk dat ik de persoon in kwestie niet goed heb ingeschat en teveel losgelaten heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb daar nog heel wat leermomenten te maken denk ik. Maar dit icm een overkill aan werk geeft me het gevoel niet meer in control te zijn van die projecten die lopen.
Dat, en een oververmoeidheid door een januarimaand waarin ik zo ongeveer de ICT was
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Bespreek het gewoon voor je echt conclusies trektquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb ik gisteravond over na liggen denken. Ik denk dat ik de persoon in kwestie niet goed heb ingeschat en teveel losgelaten heb.
Echt kijken? Of moet het in je buurt zijn? Want zo'n wake-up light valt ook onder lichttherapie toch ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn neuroloog had het nog over lichttherapie. Maar omdat je daarbij 's ochtends een half uur eerder op moet staan om in een lamp te kijken vond hij dat toch niet helemaal geschikt voor mij![]()
Echte lichttherapie betekent er een half uur lang voor zitten ja. Wakeup light is ook een soort light vorm zegmaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Echt kijken? Of moet het in je buurt zijn? Want zo'n wake-up light valt ook onder lichttherapie toch ofzo?
Ja oke, daar kwam ik mijn bed ook niet eerder voor uitquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echte lichttherapie betekent er een half uur lang voor zitten ja. Wakeup light is ook een soort light vorm zegmaar
Is ook meer bedoeld om niet wakker getetterd te worden door een piepding en wat relaxter wakker gemaakt te worden dan als echte lichttherapie waarmee je je biologische klok resetquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja oke, daar kwam ik mijn bed ook niet eerder voor uit
Ja, die wake up. Maar ik bedoelde dat ik voor therapie waarbij ik een half uur op een stoel moest zitten mijn bed niet eerder uitkwamquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is ook meer bedoeld om niet wakker getetterd te worden door een piepding en wat relaxter wakker gemaakt te worden dan als echte lichttherapie
hehe dat was dus ook de redenatie van mijn neuroloog.. vond hij niet doenlijk voor mijquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, die wake up. Maar ik bedoelde dat ik voor therapie waarbij ik een half uur op een stoel moest zitten mijn bed niet eerder uitkwam
Dat probeer ik te vermijdenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bespreek het gewoon voor je echt conclusies trektNiet eenzijdig willen beheersen
Beter daar moe van dan moe van de sleur.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben trouwens weer doodmoe. Inwerkperiode in combinatie met veel ontwikkelingen (uitgerekend in mijn nieuwe vakgebied) gaan me niet in de koude kleren zitten![]()
Absoluut!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Beter daar moe van dan moe van de sleur.
MrLie hoort het hoogstwaarschijnlijk ook morgenvroeg nog, en ik word het sowieso wel, dus driedubbel feestje denk ikquote:
Mooie overwinning van ze..quote:
Bij de winterpostelein van gisteren die dressing met gembersiroop en peer en macadamia's: was lekker. De berg die ik nog over had at ik daarnet op met niks, gewoon rauw, frisgewassen in ijswater.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat heb je er uiteindelijk mee gedaan?
O jee, was het echt erg?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef LieLie het volgende:
Je loopt natuurlijk ook wel het risico als je ze gaat pushen om de beslissing eerder te nemen dan ze oorspronkelijk van plan waren dat je dan zeker afgewezen wordt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen mail ik hen wat docs toe waar om werd gevraagd en ze wilden vlg week uitslag geven maar ik heb gevraagd of deze week nog mag omdat ik misschien vanaf vlg week voor 46 dagen werk kan krijgen. We zien t wel maar ik ben bang dat iemand anders het gaat worden.
Ik heb niet gepusht, zo stom ben ik heus niet! Heb het vriendelijk en rustig gevraagd of het misschien mogelijk was en hij begreep het zei hij en zou kijken wat hij kon doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Je loopt natuurlijk ook wel het risico als je ze gaat pushen om de beslissing eerder te nemen dan ze oorspronkelijk van plan waren dat je dan zeker afgewezen wordt.
Oké, dan is er toch geen reden om te denken dat het niets zou worden?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb niet gepusht, zo stom ben ik heus niet! Heb het vriendelijk en rustig gevraagd of het misschien mogelijk was en hij begreep het zei hij en zou kijken wat hij kon doen.
Helemaal goed dus toch nog?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb vandaag nog gebeld of hij docs wil ontvangen (zelf voorgesteld) en dat vond hij fijn.
Het feit dat ik met sommige dingen nog geen ervaring mee heb. De rest gelooft me wel dat ik snel kan leren maar ik merkte onzekerheid aan zijn kant, of ik het wel zou kunnen..zoiets. Ik heb gewoon geen leuk voorgevoel en hoop dat de dames die in mij geloven hem over kunnen halen voor mij te kiezen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, dan is er toch geen reden om te denken dat het niets zou worden?
[..]
Helemaal goed dus toch nog?
Kies nu maar even in dit geval voor jezelf.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Stomme is dat ik zo erg met mn vriendin bezig ben dat dit mij minder kan schelen. Iets met 'anderen zijn belangrijker', heb ik altijd
quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:27 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen
Heb me even in mijn hok terug getrokken, bij hoge uitzondering met de deur dicht. Ben wat prikkelbaar en moet eerste even rustig wakker worden geloof ik...
3x feliquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:00 schreef LieLie het volgende:
Het is definitief, ik krijg een contract voor 32 u/w! MrLie heeft de functie ook en dan straks m'n diploma ophalen!
Driewerf hoera!!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:00 schreef LieLie het volgende:
Het is definitief, ik krijg een contract voor 32 u/w! MrLie heeft de functie ook en dan straks m'n diploma ophalen!
Driewerf Hoera Hoera Hoera!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:00 schreef LieLie het volgende:
Wat een feestdag vooor julliequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:00 schreef LieLie het volgende:
Alweer feest hier. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:00 schreef LieLie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil deze picca even delen, want hier is M. weer zo'n schatjeLiev.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
3x liev dan.quote:
Feestuhquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:00 schreef LieLie het volgende:
Denk niet dat hij een kans maakt. Hoewel heel bekwaam.Teveel oude garde en te beschaafd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:01 schreef borisz het volgende:
Plasterk gooit zich nu ook in de strijd om Cohen op te volgen.
Doen ze best handigquote:
Eh haar en kapper en het woord grijs in 1 postquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:47 schreef AnneX het volgende:
![]()
Wat een saaie grijze dag.
Gister een onderhoudsbeurt van het velletje en vanmorgen mijn haar laten knippen & kleuren.
Nu krult het weer en het was té lang.
En mn schaatsen uit de schuur aan de kapster meegegeven. Zij blij![]()
/ ijs is hard
Haha !quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh haar en kapper en het woord grijs in 1 post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, dus op zich stap in goede richting dit, hopen dat het niet te laat is..quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
RvB was toch niet goed bezig bij jullie?
Gisteravond:quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:46 schreef Den_Haag het volgende:
En is er al een update van FFT sollicitaties?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Sollicitatie; ik weet t niet. Voel me minder zeker dan na 1e gesprek. De vrouw en dochter waren enthousiast maar ik merkte bij de man nu toch wat twijfel betreft mijn kunnen/vaardigheden. Jammer (zag ik met een schuin oog). Morgen mail ik hen wat docs toe waar om werd gevraagd en ze wilden vlg week uitslag geven maar ik heb gevraagd of deze week nog mag omdat ik misschien vanaf vlg week voor 46 dagen werk kan krijgen. We zien t wel maar ik ben bang dat iemand anders het gaat worden.
Was je erbij? Ik denk dat ik zo langzamerhand wel weet hoe t gaat en hoe ik mij gedraag. Hoe ik daar praat/overkom is een ding, hoe ik dan thuis er verder over nadenk is een ander.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:13 schreef Den_Haag het volgende:
Thanx Golfer
FFT, wees eens niet zo negatief over jezelf. Dit straalt af tijdens je gesprekken.
Goed zo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef Den_Haag het volgende:
FFT, ik hoef er niet bij te zijn om te weten hoe je hier klinkt. maar laat maar.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
Die dates mogen nu al wel beginnen met opsparen![]()
Ja zoiets blijft plakken he.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jezus waarom onthou jij altijd de stomste dingen en komen ze heel irritant jarenlang terug
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben geloof ik blij dat ik geen idee heb waar het over gaat![]()
Ik welquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben geloof ik blij dat ik geen idee heb waar het over gaat![]()
Ik krijg er ook wel zin in zelfsquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik welEn ik was het al lang weer vergeten!
Maar klinkt tof, FFT!Dat van dat programma, niet dat sparen.
Gefelielielieciteerdquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:00 schreef LieLie het volgende:
ik heb er 1 gereserveerd. lang geleden dat ik een bios van binnen heb gezien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef MissHobje het volgende:
gaan er nog meer CUL-ers mee ?? [Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter - voorpremière in IMAX 3D
Dat kan je wel zeggen na zo een lange tijd.quote:
Maarre...stel dat je die baan toch wel krijgt kan je dan gelijk daarvoor vrij krijgen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Terug van Talpa. Tis nu wel duidelijk.. 3 dagen in maart zonder telefoon en interneten met 5 dates haha
Nee, ben geen bioscoopganger en al zeker geen fan van dit soort films.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef MissHobje het volgende:
gaan er nog meer CUL-ers mee ?? [Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter - voorpremière in IMAX 3D
Dan zal ik voorzichtig moeten zeggen dat ik vrijdag 16 maart wat heb in de hoop dat....quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Maarre...stel dat je die baan toch wel krijgt kan je dan gelijk daarvoor vrij krijgen?
600 mensen die voor het eerst buiten komenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ben geen bioscoopganger en al zeker geen fan van dit soort films.
En nog erger: 600 Fok!-ers in 1 zaal. *ril*
Oh joepiequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef MissHobje het volgende:
Ik moet de volgende dag vroeg op om te werkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef MissHobje het volgende:
En dan allemaal custom burgers bestellen, extra bacon, geen kaas, geen augurk, etcquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef Bluezz het volgende:
Ze zijn een premeet aan het organiseren... stel je voor met zijn 600-en bij de mac binnen komen zetten
als je wil kan ik wel voor taxi spelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet de volgende dag vroeg op om te werken
En dan vraag ik me überhaupt af of er nog wel een trein naar huis rijdt
Ik probeer het op ns.nl, maar ik krijg van Amsterdam Arena - Hoogeveen 'geen advies gevonden'
Volgens 9292ov laatste trein om 23:30, met twee overstappen onder de 5 min
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef golfer het volgende:
M'n Mol vanaf het begin zit er nog steeds in.
De kans is wel 50 % nu.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
de mijne ook
Zouden we het dan toch zomaar goed hebben??
![]()
Ook dat gemier met die vingers van haarquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]de mijne ook
Zouden we het dan toch zomaar goed hebben??
![]()
Hoe het ook afloopt, erg leukquote:
Nogal! Deed ze goed. Vind ik dan, he.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:31 schreef borisz het volgende:
Tweebeeke veegt even de vloer aan met BaardOerlemans en twee mensjes van de VUmc.
Iemand van de raad van bestuur (voorzitter volgens mij)en de directeur van de SEH. Zeer verantwoordelijke mensjes dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef golfer het volgende:
Wie van de VUmc zaten er? Ook een voorlichter soms?
Ga je zaterdag al?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
Slapie
Morgen wat visitekaartjes uitprinten en dan de dag erna een dagje voor mezelf in Barcelona voordat het werk begint.
Nee, zo werkt dat niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:45 schreef Smallish het volgende:
Ik ga slapen. Zou het VUmc geld hebben gekregen van Eyeworks? Trusten.
In dat kader voor mijzelf als onbestorven weduwnaar maar alvast een lamsrack uit de vriezer ter ontdooiing gelegd.quote:
Mogguh Bloessiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:01 schreef Bluezz het volgende:
Veel suc66 dan maar PeeSpannend!!
Wij wachtn nog op een koppeling (vanaf december)Zodat het papier in de container kan
Welneequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef z80 het volgende:
als je wil kan ik wel voor taxi spelen.
Prettig is dat hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:03 schreef TAV74 het volgende:
ThuiswerkdagZo fijn dat de faciliteiten steeds beter worden, kan bijna overal bij inmiddels.
Hier ook lekker stil. Kan ik veel tijd stoppen in het migreren van allerlei data van onze vestiging in Bunnikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:55 schreef Bluezz het volgende:
Lekker stil hier, en ook lekker stil onderweg
Elmer Mulder, voorzitter van het VU Medisch Centrum & Jaap Bonjer, hoofd van de spoedeisende hulp.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef golfer het volgende:
Wie van de VUmc zaten er? Ook een voorlichter soms?
Wanneer komen de oudere Cullers meespelen?quote:23-02-2012
World of Warcraft doet brein ouderen goed
Ouderen die cognitief gezien niet zo goed functioneren, presteren aanzienlijk beter wanneer ze World of Warcraft gaan spelen.
Dat concluderen wetenschappers in het blad Computers in Human Behaviour. Ze baseren hun conclusies op experimenten met mensen tussen de 60 en 77 jaar.
Experiment
Eerst werd het cognitief functioneren van de ouderen vastgesteld. Daarna deelden de onderzoekers de proefpersonen in twee groepen in. De ene groep kreeg de opdracht om in de twee weken die volgden 14 uur World of Warcraft te spelen. De controlegroep kreeg die opdracht niet. Beide groepen moesten zich na twee weken weer melden. Dan werd hun cognitief functioneren opnieuw beoordeeld. De onderzoekers keken tijdens een test naar het geheugen van de proefpersonen. Maar ook naar hun concentratievermogen en hun ruimtelijk inzicht.
Resultaat
De ouderen die voor de test al heel goed presteerden, deden het na veertien uur World of Warcraft niet beter. Hun prestaties waren gelijk gebleven. Maar de ouderen die eerder minder goed presteerden, waren na veertien uur World of Warcraft aanzienlijk vooruitgegaan. Hun geheugen was hetzelfde gebleven, maar hun ruimtelijk inzicht en concentratievermogen was sterk verbeterd. “De mensen die het het meest nodig hadden – degenen die het in de eerste test het slechtst deden – maakten de grootste verbetering door,” vertelt onderzoeker Jason Allaire in een persbericht.
In datzelfde persbericht lichten de onderzoekers ook hun keuze voor World of Warcraft toe. De keuze om juist met dit spel te experimenteren, werd ingegeven door het feit dat het een uitdaging is voor het brein. Dat komt mede doordat spelers voortdurend in nieuwe situaties terechtkomen, waarin iets van ze verwacht wordt.
(scientias.nl)
Dat doe je toch al?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wanneer komen de oudere Cullers meespelen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:45 schreef Smallish het volgende:
Ik ga slapen. Zou het VUmc geld hebben gekregen van Eyeworks? Trusten.
Ik hoop het niet. Het Grote Geld speelt alleen wel vaak een grote rol als drijfveer. En Reinout Oerlemans is vast een aardige vent, maar ik denk niet aan een liefdadigheidsinstelling als ik hem zie.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wanneer komen de oudere Cullers meespelen?
Wat zal bloes zijn als karakter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Te ruig feestje gisteravond?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:44 schreef LieLie het volgende:
Mogguh![]()
Mweh, zere keel, hoest, slijm..
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:33 schreef borisz het volgende:
Wat zal bloes zijn als karakter?
Tauren?Nou ja zeg! Zeg je nu dat ze een koe isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Blooooooeeeeeeezzzzzquote:
Ik heb ooit een poppetje Isamooo aangemaaktquote:
Gewijzigd naar niet onstabiel maar in levensgevaar?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Om 12 uur nieuws (persco) over Friso!
Voorspelt niet veel goeds.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:04 schreef borisz het volgende:
Friso heeft een hartstilstand van 50 minuten gehad.
Ze weten niet of Friso ooit nog bij bewustzijn komt.
Nee dat klopt, ernstige hersenschade en onzeker of hij uberhaupt nog uit coma komt.quote:
Wat ik van de expert nu begrijp is dat nog niet te voorspellen.quote:
Lijkt mij vreselijk voor de familie. Je weet niet of hij er überhaupt uitkomt en hoe zijn situatie dan is. Je wil ook niet zomaar de stekker eruittrekken, maar het kan nog jaren duren.quote:
Dat herken ik wel ja. Hoewel het helemaal niet logisch is, maar goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef TAV74 het volgende:
Gek eigenlijk, merk nu dat ik er eigenlijk helemaal geen rekening mee hield dat het bericht zo slecht zou zijn, alsof je er vanuit gaat dat het bij iemand uit het koningshuis wel mee zal vallen
Hoe bedoel je precies?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef Isabeau het volgende:
De anaesthesioloog was hier ook al nee aan het schudden toen een patiënt het vertelde.
Dat weten velen denk ik, maar volgens mij was het niet bekend dat het 50 minuten geduurd heeft en ook niet of de oorzaak voor de hartaanval zuurstoftekort of onderkoeling was..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef golfer het volgende:
Dat slechte nieuws rond Friso was te verwachten. B. wist al een week geleden dat een langdurige hartstilstand en lange reanimatie zelden meer oplevert dan een minimale hersenactiviteit.]
Hij zag het zeer somber in.quote:
Nee, die 50 minuten hartstilstand was niet bekend.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:28 schreef TAV74 het volgende:
Dat weten velen denk ik, maar volgens mij was het niet bekend dat het 50 minuten geduurd heeft en ook niet of de oorzaak voor de hartaanval zuurstoftekort of onderkoeling was..
Lijkt me verschrikkelijk ditquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij vreselijk voor de familie. Je weet niet of hij er überhaupt uitkomt en hoe zijn situatie dan is. Je wil ook niet zomaar de stekker eruittrekken, maar het kan nog jaren duren.
Het lijkt mij vooral aan Mabel?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:14 schreef AnneX het volgende:
Hopelijk schippert Beatrix majestueus naar een consensus en " mag" hij
overlijden aan de " complicaties" ...
/ de verschillende religies en geloven...
Lijkt me nog wat voorbarig. hij zal er niet goed uitkomen, maar wellicht nog menswaardig?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:14 schreef AnneX het volgende:
Hopelijk schippert Beatrix majestueus naar een consensus en " mag" hij
overlijden aan de " complicaties" ...
/ de verschillende religies en geloven...
Herkenbaar. Maf. En wat een triest nieuws.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef TAV74 het volgende:
Gek eigenlijk, merk nu dat ik er eigenlijk helemaal geen rekening mee hield dat het bericht zo slecht zou zijn, alsof je er vanuit gaat dat het bij iemand uit het koningshuis wel mee zal vallen
Zou je denken in geval van een burger, niet de zoon van de Koningin en het verdeelde land bij elkaar zien te houden...quote:
Scheelt waarschijnlijk niet veel. Nu al. Zeer ernstige hersenbeschadiging betekent hoogstwaarschijnlijk dat ie een vegetatief bestaan krijgt, als Mabel en de rest van de familie niet verstandig besluiten hem te laten euthaniseren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik denk dat hij straks hersendood is, dacht ik vorige week al...![]()
Nee joh, dan vraag je gewoon aan Kees Tulleken om advies.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:43 schreef TAV74 het volgende:
Als ik ooit medisch advies nodig heb moet ik hier zijn merk ik
Alleen de koude wind blijft wat vervelend. Heb al boodschappen gedaan en het was echt niet leuk druk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef golfer het volgende:
Overigens van een geheel andere orde: het is zo zacht buiten dat ik zojuist gewoon zonder handschoenen aan met de scooter naar het dorp gereden ben om wat boodschappen te halen.
U mag zich achter het gordijn ontkleden, dan kom ik zo bij uquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:43 schreef TAV74 het volgende:
Als ik ooit medisch advies nodig heb moet ik hier zijn merk ik
Ze zien je wel staan, maar hebben gewoon schijt aan jequote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Of ik ff waspoeder bij de Aldi wil halen voor mam...
Ik haat de Aldi! Jantje druk en 1, hoogstens 2 kassa's open, allemaal volle karren en niemand die mij met 1 boodschap ziet staan en denkt 'goh die mag wel ff voor'.![]()
Nou tot over een uur dan maar
Wandel zequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga een overuurtje opnemen, wandelen door de winkelstraat om hoofd leeg te maken en eten met collega's
Nou ja zegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze zien je wel staan, maar hebben gewoon schijt aan jeDat heb ik ook altijd met mensen die met 1 boodschap in de rij gaan staan en dan heel smekend kijken of ze eerst mogen
Waarom is het fatsoenlijk om iemand voor te laten gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
Ik ken trouwens niemand die smekend kijkt of ze eerst mogen, ik vind het gewoon fatsoenlijk om mensen dan voor te laten gaan. Doe ik zelf ook.
Oh cool...kan ik binnenkort weer kinderen gaan teleurstellen die staan te bedelen om die plaatjesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:51 schreef Sarabi het volgende:
Bij de AH wil je op dit moment ook niet komenstomme voetbalplaatjes
C.A.F. Tulleken ofwel mn. Koelewijn. Dus Cees !quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee joh, dan vraag je gewoon aan Kees Tulleken om advies.
Hij noemt zichzelf toch echt Kees en zo staat ie verder ook bekend.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef AnneX het volgende:
C.A.F. Tulleken ofwel mn. Koelewijn. Dus Cees !
Heb je een recept? Lekker uit de oven....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zoete aardappel gehaald bij de Turk, nog nooit gehad, dus ben benieuwd zo.
Oh zijn ze er weer? Rijen kinderen voor de ingangquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:51 schreef Sarabi het volgende:
Bij de AH wil je op dit moment ook niet komenstomme voetbalplaatjes
Laat ik ook voor als ik het zie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom is het fatsoenlijk om iemand voor te laten gaanWe staan toch allemaal in de rij met boodschappen. En waarom zou ik iemand met maar 1 boodschap voor laten gaan? Waarom niet mensen met 2 of 3 boodschappen? Of 4?
Heb je een recept? Lekker uit de oven....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zoete aardappel gehaald bij de Turk, nog nooit gehad, dus ben benieuwd zo.
Of ik daar nog wil werken? Natuurlijk. Ze vroeg wat ik van het laatste gesprek vond en ik zei dat ik het gevoel had dat haar vader (dochter belde) enige twijfel had en ik had gelijk.quote:
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Of ik daar nog wil werken? Natuurlijk. Ze vroeg wat ik van het laatste gesprek vond en ik zei dat ik het gevoel had dat haar vader (dochter belde) enige twijfel had en ik had gelijk.
Dus ik pakte gelijk mn kans om nogmaals te vertellen waarom de twijfel niet hoeft met voorbeelden uit vorige banen en dat ik nog steeds hartstikke gemotiveerd ben.
Vond ze wel fijn dat ik dat nog even zei (ook al was dat voor de 100e keer).
Nu kan ik alleen maar wachten op ergens volgende week.
nope.. die uren moet je namelijk gewoon inhalen.. en wanneer ga je dat doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Trouwens staakt jullie school 6 maart?
Die van ons is nog steeds niet afgeleverd.quote:
Velsen en Haarlem gaan er wel een hoop dicht. En op de school van moeders hebben ze steun van het hoofdbestuur.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nope.. die uren moet je namelijk gewoon inhalen.. en wanneer ga je dat doen?
Dat hebben wij ook, school moet dan zelf voor vervanging zorgen en zo en als er dus te veel zouden gaan gaat de school dicht en moeten we een dag inhalen. Kortom: het wordt je niet erg makkelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Velsen en Haarlem gaan er wel een hoop dicht. En op de school van moeders hebben ze steun van het hoofdbestuur.
Ookquote:
Zoeentje met lamsracks?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:36 schreef golfer het volgende:
Zo'n maaltijdsalade vult best nog wel. :
Kun je eem harde reset uitvoeren oid?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:03 schreef TAV74 het volgende:
Voorlopig kun je de uitnodigingen vergeten, aangezien het ding vastgelopen lijkt tijdens de update van Android. En aangezien er er geen fuck aan kan doen vrees ik dat het ding niet meer aan de praat raakt en terug kan... Damn, ben het nu gruwelijk zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |