Had je nou weer een koortsdroom Boorquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:36 schreef borisz het volgende:
Tot el camp, es un clam,
Som la gent blaugrana,
tan se val d'on venim,
si del sud o del nord,
ara estem d'acord, estem d'acord;
una bandera ens agermana,
Blaugrana al vent,
un crit valent,
tenim un nom, el sap tothom,
BARÇA!! BARÇA!! BAAAARÇA!!!!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had je nou weer een koortsdroom Boor
Ook last van het "beetjeziek-virus" of echt ziek?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:42 schreef borisz het volgende:
[..].
Beetje jammer dat sinds vanmorgen niet meer in slaap ben gekomen. Wellicht ook een positief teken. Maar na een half uurtje tegen een scherm aan kijken ben ik direct dizzy. Dat is nog wat minder.
39.4 noem ik echte griepquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:44 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ook last van het "beetjeziek-virus" of echt ziek?
Heb je nog duimen danquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:48 schreef golfer het volgende:
FFT, ben vanaf gisterochtend 9 uur geen moment gestopt met duimen.
Ohoo die doen zeer nuquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:48 schreef golfer het volgende:
FFT, ben vanaf gisterochtend 9 uur geen moment gestopt met duimen.
wow dat is lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Jaaaaaa!!! Een 8 voor mijn toets![]()
![]()
![]()
Wat goedquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Gracias!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:35 schreef Bluezz het volgende:
Voor Steer : het linker zaakje.
http://www.barcelonarenta(...)e-barcelona-stations
Insite the passage staat er, helemaal doorlopen en achterin links. Aggenebbies maar vriendelijk
Goed bezigquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Je maakt het best vaak laat P.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Goede tussentijdse feedback gekregen zeker..
Ik had inderdaad een aantal bijzonder zinnige opmerkingen meegegevenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Goede tussentijdse feedback gekregen zeker..
Daar doelde ik uiteraard ook opquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had inderdaad een aantal bijzonder zinnige opmerkingen meegegeven
Ja. Maar het probleem is dat dat enige tijdstippen zijn waarop ik echt productief kan zijn.quote:
Ik kan veel doe-werk delegeren, dat maakt echt een heel groot verschil. Plus ik kan redelijk autonoom prioriteiten bepalen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Maar het probleem is dat dat enige tijdstippen zijn waarop ik echt productief kan zijn.
Ik heb grote bewondering voor jou. Hoe hou je het vol. ik word inmiddels helemaal gek
dat is het betere werk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Ow nee hoor het is ook gezelligquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:13 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, over wat Sarabi vertelde over haar verjaardag. Ik vind het wel gek dat je zegt dat je het voor je familie vierde en 'dacht aardig te zijn' door je schoonouders uit te nodigen. Maar je schoonouders zijn toch ook gewoon je familie? Of is de relatie zo verstoord?
Ik delegeer me gek, maar het wil niet lukken om het uitgevoerd te krijgenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kan veel doe-werk delegeren, dat maakt echt een heel groot verschil. Plus ik kan redelijk autonoom prioriteiten bepalen.
En ik heb ook mindere periodes, ik ben erg blij dat ik goed kan relativeren en het in de regel makkelijk van me af kan zetten zodra ik thuis ben. Als dat niet meer lukt wordt het link.
Eensquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef LieLie het volgende:
Oef, auw.. Van Dam bij DWDD is niet sterk en Matthijs heel irritant.
Matthijs is héél irritant! Té.. Maar goed, denk dat Diederik de betere keuze zou zijn, net ff wat meer bagage en pit. Maar deze knul komt er nog welquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef LieLie het volgende:
Matthijs loopt hem te testen en hij heeft duidelijk nog wat meer branduren nodig. Denk dat die gozer uiteindelijk wel potentie heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef LieLie het volgende:
Tja, toen ik begon lukte dat ook niet zo lekker. Daar heb ik wel de nodige tijd en energie in moeten steken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik delegeer me gek, maar het wil niet lukken om het uitgevoerd te krijgenalthans niet hoe ik het wil hebben
En dat van me af zetten lukt me ook moeilijk, maar dat hadden we al gemerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Lukt vanzelf als het praktisch onmogelijk wordt om alles zelf te doen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:58 schreef minilot het volgende:
Ik wou dat ik kon delegeren. Ik doe het uiteindelijk toch altijd weer zelf.![]()
Wat heb je er uiteindelijk mee gedaan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:58 schreef minilot het volgende:
Brrrrrrr! Te weinig truien tegelijk aan vandaag: bevroren geraakt tijdens een dagje Efteling en alleen maar rommel gegeten.![]()
Nu tegen de verwarming aankruipen met een bak winterpostelein.![]()
Gefeliciteerd met je cijfer Sun!
Ik wou dat ik kon delegeren. Ik doe het uiteindelijk toch altijd weer zelf.![]()
Leuk he? Dat Sport1 het etalagekanaal is nu bij Ziggo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:08 schreef borisz het volgende:
Dat Basel zal nog wel iets leuks kunnen doen tegen Bayern.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk he? Dat Sport1 het etalagekanaal is nu bij Ziggo.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, toen ik begon lukte dat ook niet zo lekker. Daar heb ik wel de nodige tijd en energie in moeten steken.Daar heb ik gisteravond over na liggen denken. Ik denk dat ik de persoon in kwestie niet goed heb ingeschat en teveel losgelaten heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb daar nog heel wat leermomenten te maken denk ik. Maar dit icm een overkill aan werk geeft me het gevoel niet meer in control te zijn van die projecten die lopen.
Dat, en een oververmoeidheid door een januarimaand waarin ik zo ongeveer de ICT was
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Bespreek het gewoon voor je echt conclusies trektquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb ik gisteravond over na liggen denken. Ik denk dat ik de persoon in kwestie niet goed heb ingeschat en teveel losgelaten heb.
Echt kijken? Of moet het in je buurt zijn? Want zo'n wake-up light valt ook onder lichttherapie toch ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn neuroloog had het nog over lichttherapie. Maar omdat je daarbij 's ochtends een half uur eerder op moet staan om in een lamp te kijken vond hij dat toch niet helemaal geschikt voor mij![]()
Echte lichttherapie betekent er een half uur lang voor zitten ja. Wakeup light is ook een soort light vorm zegmaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Echt kijken? Of moet het in je buurt zijn? Want zo'n wake-up light valt ook onder lichttherapie toch ofzo?
Ja oke, daar kwam ik mijn bed ook niet eerder voor uitquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echte lichttherapie betekent er een half uur lang voor zitten ja. Wakeup light is ook een soort light vorm zegmaar
Is ook meer bedoeld om niet wakker getetterd te worden door een piepding en wat relaxter wakker gemaakt te worden dan als echte lichttherapie waarmee je je biologische klok resetquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja oke, daar kwam ik mijn bed ook niet eerder voor uit
Ja, die wake up. Maar ik bedoelde dat ik voor therapie waarbij ik een half uur op een stoel moest zitten mijn bed niet eerder uitkwamquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is ook meer bedoeld om niet wakker getetterd te worden door een piepding en wat relaxter wakker gemaakt te worden dan als echte lichttherapie
hehe dat was dus ook de redenatie van mijn neuroloog.. vond hij niet doenlijk voor mijquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, die wake up. Maar ik bedoelde dat ik voor therapie waarbij ik een half uur op een stoel moest zitten mijn bed niet eerder uitkwam
Dat probeer ik te vermijdenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bespreek het gewoon voor je echt conclusies trektNiet eenzijdig willen beheersen
Beter daar moe van dan moe van de sleur.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben trouwens weer doodmoe. Inwerkperiode in combinatie met veel ontwikkelingen (uitgerekend in mijn nieuwe vakgebied) gaan me niet in de koude kleren zitten![]()
Absoluut!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Beter daar moe van dan moe van de sleur.
MrLie hoort het hoogstwaarschijnlijk ook morgenvroeg nog, en ik word het sowieso wel, dus driedubbel feestje denk ikquote:
Mooie overwinning van ze..quote:
Bij de winterpostelein van gisteren die dressing met gembersiroop en peer en macadamia's: was lekker. De berg die ik nog over had at ik daarnet op met niks, gewoon rauw, frisgewassen in ijswater.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat heb je er uiteindelijk mee gedaan?
O jee, was het echt erg?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef LieLie het volgende:
Je loopt natuurlijk ook wel het risico als je ze gaat pushen om de beslissing eerder te nemen dan ze oorspronkelijk van plan waren dat je dan zeker afgewezen wordt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen mail ik hen wat docs toe waar om werd gevraagd en ze wilden vlg week uitslag geven maar ik heb gevraagd of deze week nog mag omdat ik misschien vanaf vlg week voor 46 dagen werk kan krijgen. We zien t wel maar ik ben bang dat iemand anders het gaat worden.
Ik heb niet gepusht, zo stom ben ik heus niet! Heb het vriendelijk en rustig gevraagd of het misschien mogelijk was en hij begreep het zei hij en zou kijken wat hij kon doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Je loopt natuurlijk ook wel het risico als je ze gaat pushen om de beslissing eerder te nemen dan ze oorspronkelijk van plan waren dat je dan zeker afgewezen wordt.
Oké, dan is er toch geen reden om te denken dat het niets zou worden?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb niet gepusht, zo stom ben ik heus niet! Heb het vriendelijk en rustig gevraagd of het misschien mogelijk was en hij begreep het zei hij en zou kijken wat hij kon doen.
Helemaal goed dus toch nog?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb vandaag nog gebeld of hij docs wil ontvangen (zelf voorgesteld) en dat vond hij fijn.
Het feit dat ik met sommige dingen nog geen ervaring mee heb. De rest gelooft me wel dat ik snel kan leren maar ik merkte onzekerheid aan zijn kant, of ik het wel zou kunnen..zoiets. Ik heb gewoon geen leuk voorgevoel en hoop dat de dames die in mij geloven hem over kunnen halen voor mij te kiezen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, dan is er toch geen reden om te denken dat het niets zou worden?
[..]
Helemaal goed dus toch nog?
Kies nu maar even in dit geval voor jezelf.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Stomme is dat ik zo erg met mn vriendin bezig ben dat dit mij minder kan schelen. Iets met 'anderen zijn belangrijker', heb ik altijd
quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:27 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen
Heb me even in mijn hok terug getrokken, bij hoge uitzondering met de deur dicht. Ben wat prikkelbaar en moet eerste even rustig wakker worden geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |