quote:Sexting is the act of sending sexually explicit messages or photographs, primarily between mobile phones. The term was first popularized in early 21st century, and is a portmanteau of sex and texting, where the latter is meant in the wide sense of sending a text possibly with images.
Een simpele nederlandse vertaling: elkaar opgeilen dmv text berichtjes (ping, whatsapp, email, enz tellen ook mee in 2012).quote:In a 2008 survey of 1,280 teenagers and young adults of both sexes on Cosmogirl.com sponsored by The National Campaign to Prevent Teen and Unplanned Pregnancy, 20% of teens (13-20) and 33% of young adults (20-26) had sent nude or semi-nude photographs of themselves electronically. Additionally, 39% of teens and 59% of young adults had sent sexually explicit text messages.[5] A sociologist at Colorado College interviewed 80 students and believes this claim is overblown; she claims "I had them go through their last ten messages, their last ten photos and I never saw it."[6]
Wat is dat voor bullshit?quote:Additionally, 39% of teens and 59% of young adults had sent sexually explicit text messages.[5] A sociologist at Colorado College interviewed 80 students and believes this claim is overblown; she claims "I had them go through their last ten messages, their last ten photos and I never saw it."[6]
Die 'onderzoeksmethode'quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:28 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Wat is dat voor bullshit?Een beetje tiener stuurt wel ietsje meer dan 10 berichtjes per dag
Die hoopte gewoon op naaktfotos van minderjarigequote:Op woensdag 22 februari 2012 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die 'onderzoeksmethode'
Net alsof als je er wel eens aan doet dat ook in de laatste 10 berichten zou staan.
Dus je doet het terwijl je een relatie hebt?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:05 schreef VVDer het volgende:
waarom doe je dit
Ik vrees toch een beetje aandacht en voor de spanning
met wie
Alleen met vrouwen die ik aantrekkelijk vind en waar ik een klik mee heb. Eigenlijk zo'n beetje 1 per jaar
vind je er van
Spannend, vermakelijk en soms opwindend. Soms is het maar beter dat ik niet afspreek, want dan zou het wellicht serieus mis gaan en dat terwijl ik een relatie heb die ik niet kwijt wil!
oud was je
Ehm, doe het nog steeds. Maar ik deel geen foto's
Helaas wel..quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus je doet het terwijl je een relatie hebt?
Oke.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:20 schreef VVDer het volgende:
[..]
Helaas wel..
Maar het is meer communiceren en daarna groeit het die kant op. De perceptie is altijd heeeeel duidelijk gemanaged vanuit mijn kant. Dat ik niet op zoek ben naar een relatie oid en dat ik nooit weg zou gaan bij mijn partner
Absoluut, Meestal wel. Ik geef ook niemand anders de schuld. Het is de spanning die zo lekker isquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke.
Maar "en dan groeit het die kant op", tsja daar ben je zelf bij natuurlijk he.
Dit is totaal andere spanning. Het kan en mag eigenlijk niet. Dus de fantasie is gewoon spannend.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:58 schreef PixieDot het volgende:
Waarom krijg je die spanning niet met je vriendin dan?
Meestal wel? Soms doet een van je andere persoonlijkheden het?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:36 schreef VVDer het volgende:
[..]
Absoluut, Meestal wel. Ik geef ook niemand anders de schuld. Het is de spanning die zo lekker is
Ik zoek toch altijd wel personen die ik mega aantrekkelijk vind. Wellicht dat ik het daarom zo spannend vind als ze zich laten gaan door bepaalde dingen te zeggen of in detail te benoemen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:05 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind het eigenlijk echt niet zo spannend. Vind het ook niet per se zo'n ego boost.
Maar dat ligt er misschien aan omdat ik het niet doe terwijl ik in een relatie zit.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Meestal wel? Soms doet een van je andere persoonlijkheden het?![]()
Sexting kan erg leuk zijn. Maar het wordt vaak al snel een beetje triest. Dat je iets terug gestuurd krijgt en denkt:
"Nee, gewoon nee."
Daar heb ik nooit last van eigenlijkquote:
Het stomme is, dat ik dan maar wel wat terugstuur omdat het anders maar zo lullig is. En ik stuur dat dan met zo'n hoofd:quote:
Hahaha you read my mindquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het stomme is, dat ik dan maar wel wat terugstuur omdat het anders maar zo lullig is. En ik stuur dat dan met zo'n hoofd:
"Ok, ik schuif nu de weekgeslobberde prei in mijn anus. "quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het stomme is, dat ik dan maar wel wat terugstuur omdat het anders maar zo lullig is. En ik stuur dat dan met zo'n hoofd:
Ik snap hier niks van.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:56 schreef Godshand het volgende:
MMS helaas niet ontvangen, wel een scharrel gekent die naaktfoto's in haar verzendlijst had staan naar een exscharrel voor mij. Maar haar MMS instellingen klopten niet ofzo, dus de status bleef op "zenden" staan. Zonder naar mij door te sturen, wist ze ze opeens. En ze had ze verder niet op haar mobiel staan
Wat voor dingen moeten dit in godsnaam geweest zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Terecht, ik heb het aangepastquote:
Je doet het dus eerder met relatief onbekenden dan met iemand die je leuk vindt/vriend?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:19 schreef Sinosappel het volgende:
waarom doe je dit
Zelfde als TS en leuk als je je verveelt
met wie
Mannen die ik heb leren kennen, bijvoorbeeld via uitgaan ofzo. Inderdaad met iemand die ik echt leuk vind of m'n vriend vind ik het niet leuk om te doen.
vind je er van
Interessant. Vermakelijk. Soms opwindend.
oud was je
Begin 20.
Ja zekerweten. Zou mezelf niet snel van die kant laten zien als ik hem echt leuk zou vinden. Misschien omdat het ook iets goedkoops/triests heeft ofzo ( no offence verder want ik doe het zelf ook). Maar bij iemand die ik echt leuk vind wil ik niet zo'n indruk geven...Dan wil ik dat het over meer gaat dan geile smsjes heen en weerquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:23 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Je doet het dus eerder met relatief onbekenden dan met iemand die je leuk vindt/vriend?
Ik zou het juist eerder met iemand doen die ik echt leuk vind...
Ik vind het ook wel logisch eigenlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja zekerweten. Zou mezelf niet snel van die kant laten zien als ik hem echt leuk zou vinden. Misschien omdat het ook iets goedkoops/triests heeft ofzo ( no offence verder want ik doe het zelf ook). Maar bij iemand die ik echt leuk vind wil ik niet zo'n indruk geven...Dan wil ik dat het over meer gaat dan geile smsjes heen en weer
Hoe bedoel je...quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel logisch eigenlijk.
Soms is het alleen lastig onderscheid maken.Dat is wel kut.
Van wie die tieten ook alweer waren op dat fotootje?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel logisch eigenlijk.
Soms is het alleen lastig onderscheid maken.Dat is wel kut.
Of iemand wel echt leuk is of niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je...
Onderscheid maken waartussen?
TMF-chat vroeger. Daar wist ik het echt niet meer op een gegeven moment.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Van wie die tieten ook alweer waren op dat fotootje?
O dat weet ik altijd meteenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Of iemand wel echt leuk is of niet.
quote:TMF-chat vroeger. Daar wist ik het echt niet meer op een gegeven moment.![]()
Zoiets heb ik ook wel eens naar een man gestuurd.... *bloos*quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:56 schreef Godshand het volgende:
Sommige meiden kunnen smsen van "Ik wil weer op die heerlijke pik van je kunnen zuigen, blij je vanavond te zien
het was in ieder geval speciaal genoeg dat ik de moeite nam om dat bericht te sturenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:59 schreef Knoflook het volgende:
Wou je zeggen dat het iets speciaals was?
Je moet ook wel erg asexueel of full gay zijn om het niet te kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:04 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
het was in ieder geval speciaal genoeg dat ik de moeite nam om dat bericht te sturen
Ja, de enige op de wereld!quote:
Stuur eens nieuwe dan!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:47 schreef Nouk84 het volgende:
waarom doe je dit
Geil!
met wie
Vriendje, scharrels
vind je er van
Opwindend![]()
oud was je
22 ofzo?
Niemand zal je tegen houden om er mee te stoppenquote:
Ik heb je nummer toch niet meer johquote:
Ik vind het vaak wel leuk juist. Als ik in een relatie zou zitten en diegene is op dat moment niet in de buurt, vind ik het vaak wel wat om zulke dingen te smsen/whatsappen om 'm te teasenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:55 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Dat is sex van het laagste niveau
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:50 schreef Juminelle het volgende:
Niet alleen met smsjes trouwens, ook gewoon op verjaardagen o.i.d. random dingen in zijn oor fluisteren wetende dat hij niets kan doen op dat moment.
Tease!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind het vaak wel leuk juist. Als ik in een relatie zou zitten en diegene is op dat moment niet in de buurt, vind ik het vaak wel wat om zulke dingen te smsen/whatsappen om 'm te teasen
Niet alleen met smsjes trouwens, ook gewoon op verjaardagen o.i.d. random dingen in zijn oor fluisteren wetende dat hij niets kan doen op dat moment.
Dat is ook leuk ja, vooral op momenten waarop hij het totaal niet verwacht.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tease!
Ex van me deed dat in de kroeg bijv. Hand onder de tafel op mijn kruis leggen, me even geil aankijken en dingen in mijn oor fluisteren en daarna net doen of er niets aan de hand is... Meestal blijf je dan niet heel lang meer in de kroeg.
Stiekem is het ook wel leuk om geteased te worden. Tenzij je met blauwe ballen achterblijft...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is ook leuk ja, vooral op momenten waarop hij het totaal niet verwacht.
Sowieso teasen
Als je een relatie hebt dan vind ik het ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:21 schreef Robbiej het volgende:
Ik snap alleen niet dat mensen dit doen terwijl ze een relatie hebben.. Voor mij is dat gewoon een vorm van vreemdgaan..
Dit dus! Moet kunnen!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:30 schreef junamii het volgende:
Helemaal niks mis met sexting, maar mensen die in een relatie zitten en dit doen met andere mensen dan hun partner!
Dat, tenzij je hebt "afgesproken" dat er neits mis mee is om met andere mensen buiten je relatie om seks (of in dit geval sexting) te hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:30 schreef junamii het volgende:
Helemaal niks mis met sexting, maar mensen die in een relatie zitten en dit doen met andere mensen dan hun partner!
exactquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:30 schreef junamii het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |