quote:Sexting is the act of sending sexually explicit messages or photographs, primarily between mobile phones. The term was first popularized in early 21st century, and is a portmanteau of sex and texting, where the latter is meant in the wide sense of sending a text possibly with images.
Een simpele nederlandse vertaling: elkaar opgeilen dmv text berichtjes (ping, whatsapp, email, enz tellen ook mee in 2012).quote:In a 2008 survey of 1,280 teenagers and young adults of both sexes on Cosmogirl.com sponsored by The National Campaign to Prevent Teen and Unplanned Pregnancy, 20% of teens (13-20) and 33% of young adults (20-26) had sent nude or semi-nude photographs of themselves electronically. Additionally, 39% of teens and 59% of young adults had sent sexually explicit text messages.[5] A sociologist at Colorado College interviewed 80 students and believes this claim is overblown; she claims "I had them go through their last ten messages, their last ten photos and I never saw it."[6]
Wat is dat voor bullshit?quote:Additionally, 39% of teens and 59% of young adults had sent sexually explicit text messages.[5] A sociologist at Colorado College interviewed 80 students and believes this claim is overblown; she claims "I had them go through their last ten messages, their last ten photos and I never saw it."[6]
Die 'onderzoeksmethode'quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:28 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Wat is dat voor bullshit?Een beetje tiener stuurt wel ietsje meer dan 10 berichtjes per dag
Die hoopte gewoon op naaktfotos van minderjarigequote:Op woensdag 22 februari 2012 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die 'onderzoeksmethode'
Net alsof als je er wel eens aan doet dat ook in de laatste 10 berichten zou staan.
Dus je doet het terwijl je een relatie hebt?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:05 schreef VVDer het volgende:
waarom doe je dit
Ik vrees toch een beetje aandacht en voor de spanning
met wie
Alleen met vrouwen die ik aantrekkelijk vind en waar ik een klik mee heb. Eigenlijk zo'n beetje 1 per jaar
vind je er van
Spannend, vermakelijk en soms opwindend. Soms is het maar beter dat ik niet afspreek, want dan zou het wellicht serieus mis gaan en dat terwijl ik een relatie heb die ik niet kwijt wil!
oud was je
Ehm, doe het nog steeds. Maar ik deel geen foto's
Helaas wel..quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus je doet het terwijl je een relatie hebt?
Oke.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:20 schreef VVDer het volgende:
[..]
Helaas wel..
Maar het is meer communiceren en daarna groeit het die kant op. De perceptie is altijd heeeeel duidelijk gemanaged vanuit mijn kant. Dat ik niet op zoek ben naar een relatie oid en dat ik nooit weg zou gaan bij mijn partner
Absoluut, Meestal wel. Ik geef ook niemand anders de schuld. Het is de spanning die zo lekker isquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke.
Maar "en dan groeit het die kant op", tsja daar ben je zelf bij natuurlijk he.
Dit is totaal andere spanning. Het kan en mag eigenlijk niet. Dus de fantasie is gewoon spannend.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:58 schreef PixieDot het volgende:
Waarom krijg je die spanning niet met je vriendin dan?
Meestal wel? Soms doet een van je andere persoonlijkheden het?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:36 schreef VVDer het volgende:
[..]
Absoluut, Meestal wel. Ik geef ook niemand anders de schuld. Het is de spanning die zo lekker is
Ik zoek toch altijd wel personen die ik mega aantrekkelijk vind. Wellicht dat ik het daarom zo spannend vind als ze zich laten gaan door bepaalde dingen te zeggen of in detail te benoemen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:05 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind het eigenlijk echt niet zo spannend. Vind het ook niet per se zo'n ego boost.
Maar dat ligt er misschien aan omdat ik het niet doe terwijl ik in een relatie zit.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Meestal wel? Soms doet een van je andere persoonlijkheden het?![]()
Sexting kan erg leuk zijn. Maar het wordt vaak al snel een beetje triest. Dat je iets terug gestuurd krijgt en denkt:
"Nee, gewoon nee."
Daar heb ik nooit last van eigenlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |