Geen enkel gebouw staat op hetzelfde niveau...quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:53 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, maar wel allemaal op hetzelfde niveau. Ik had het meer zoals dit verwacht:
[ afbeelding ]
* vogelkooi mompelt iets over smaak enzo../Ontopicquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die texturepack maakt t alleen maar lelijker man
Dat is idd super vet. Als we die bij Mender zouden hebben kunnen we heel vet een metro maken onder de map waarmee je de spawn verbind met alle huizen ver weg zoals Groningen enz.quote:Op donderdag 23 februari 2012 05:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze plugin is zooooo fucking vett!!!![]()
Mega handig voor lange metro lijnen maken, wegen/paden aanleggen, grote ruimtes onder de grond maken etc etc. Het mooiste is nog dat het in feite geen cheaten is, want voor de machine zijn wel resources nodig. Check het filmpje.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 05:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze plugin is zooooo fucking vett!!!![]()
Mega handig voor lange metro lijnen maken, wegen/paden aanleggen, grote ruimtes onder de grond maken etc etc. Het mooiste is nog dat het in feite geen cheaten is, want voor de machine zijn wel resources nodig. Check het filmpje.
Dat heeft lang genoeg geduurd ook. Eindelijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:42 schreef -Datdus- het volgende:
Baas der bazen.
[ afbeelding ]
Mooie gevels incoming.
nu nog slabs waar je op kan bowen zonder dat er een gat overblijftquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:42 schreef -Datdus- het volgende:
Baas der bazen.
[ afbeelding ]
Mooie gevels incoming.
dat zal niet gaan omdat dan je gehele blokkenstapel niet meer "goed" zit vergeleken met de rest van de wereldquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
nu nog slabs waar je op kan bowen zonder dat er een gat overblijft
dan fixen ze dat maar.. , en niet op zo'n half assed manier als nuquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat zal niet gaan omdat dan je gehele blokkenstapel niet meer "goed" zit vergeleken met de rest van de wereld
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dan fixen ze dat maar.. , en niet op zo'n half assed manier als nu
Wow hoe heb je die stairs op de kop gekregen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:42 schreef -Datdus- het volgende:
Baas der bazen.
[ afbeelding ]
Mooie gevels incoming.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wow hoe heb je die stairs op de kop gekregen?
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 23-02-2012 om 11:22:06We are preparing for the weekly snapshot... so let's feature creep! http://t.co/M1PRLhQ9 reageer retweet
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 23-02-2012 om 11:26:17Up-side-down stairs are the same block as the normal stairs, but flipped when you place them on the bottom of another (from below) reageer retweet
of je volgt de mc ontwikkelingen een beetje.. (jeb zijn twitter)quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wow hoe heb je die stairs op de kop gekregen?
zal wss wel gefixt worden thoughquote:
Dat zien we dan wel weer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zal wss wel gefixt worden though
Voorlopig Coolguyzzzkillergangstacitytownvillage, als straf omdat jullie geen betere suggestie gaven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:32 schreef vogelkooi het volgende:
Hoe heet ons dorpje ook alweer plan?
Idd ja, meer zoals dat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 04:00 schreef Junglebeast het volgende:
Meer zoals dit? Heb ik gemaakt met nog een paar anderen.
[ link | afbeelding ]
Steelfeathers enchanted? Dus dan is de helft cobble en de helft brickstone? In default zal dat dan alleen niet geweldig zijn, lijkt me?quote:Op donderdag 23 februari 2012 04:00 schreef Junglebeast het volgende:
Meer zoals dit? Heb ik gemaakt met nog een paar anderen.
[ link | afbeelding ]
Dat is smoothstone en stonebricks geloof ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Steelfeathers enchanted? Dus dan is de helft cobble en de helft brickstone? In default zal dat dan alleen niet geweldig zijn, lijkt me?
Ik irriteer me aan je PI.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zal wss wel gefixt worden though
Ah ja, je hebt gelijk, Cobble en Bricks lijken erg veel op elkaar met die TP.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Smooth zie ik ook, maar als je goed kijkt zie je dat het torentje rechts op de voorgrond regelmatigere textures heeft dan de iets hogere toren die erachter staat met meloen en wheat erop. Die toren is van cobble, de toren op de voorgrond stone bricks.
/carequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan je PI. [ afbeelding ]
twitter:jonkagstrom twitterde op donderdag 23-02-2012 om 13:52:24Me and @jeb_ have added a new mob.. Don't mess with the villagers. http://t.co/GWPCkZLU reageer retweet
Werd tijd dat ze mij als voorbeeld gingen gebruiken voor een Mob. Muscles looks good.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:29 schreef AppleMartini het volgende:
[ afbeelding ]twitter:jonkagstrom twitterde op donderdag 23-02-2012 om 13:52:24Me and @jeb_ have added a new mob.. Don't mess with the villagers. http://t.co/GWPCkZLU reageer retweet
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Werd tijd dat ze mij als voorbeeld gingen gebruiken voor een Mob. Muscles looks good.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die zombies zijn er allang hoor...
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:07 schreef Berend. het volgende:
Wat me veel leuker lijkt is dat als de dat hele dorp hostile is. Dat je het dorp echt moet veroveren. Dus echt dat er boogschutters enzo op daken staan enzo.. Dat lijkt me erg vet
Oh grapje, ik zag het nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je verneukt mijn grap
[..]
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:49 schreef STING het volgende:
Verdorie, ik vrees dat Minecraft + Sphax PureBDCraft een goede vervanging is voor m'n wijlen Terraria verslaving
hey nog een die zijn ziel verkocht heeft aan Minecraft.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:49 schreef STING het volgende:
Verdorie, ik vrees dat Minecraft + Sphax PureBDCraft een goede vervanging is voor m'n wijlen Terraria verslaving
Beetje ontopic graag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:49 schreef STING het volgende:
Hey blauwe naam met caps lock, ik durf het bijna niet te adviseren, maar:quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:49 schreef STING het volgende:
Sting, Ben je er weer jongen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:49 schreef STING het volgende:
Stop je?quote:
Een Mordecaitje? ( c ) TomVNLquote:
Ziet er ook zeker niet verkeerd uitquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Dokucraft of een variatie er op, anders is het niets.
Die zitten er al 5 snapshots in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:29 schreef gogosweden het volgende:
nieuwe items:
"bottle o enchanting" - moet nog kijken wat het doet, je kan hem iig "gooien" en dan krijg je xp.
"fire charge" - geen idee, werkt iig als flint en steel, maar moet ik ook nog testen.
'
interesting
* rickokun mompelt iets over dat Rickokun de waarheid spreekt en dat is de enige waarheid../ontopicquote:Op donderdag 23 februari 2012 07:31 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
* vogelkooi mompelt iets over smaak enzo../Ontopic
Ja, de grote muur is van stone bricks.. en de rest op de heuvel is met cobble. En ik speel al zo lang niet meer met default dus zou het niet weten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Steelfeathers enchanted? Dus dan is de helft cobble en de helft brickstone? In default zal dat dan alleen niet geweldig zijn, lijkt me?
Die firecharge kan je afschieten met dispensers en zo dingen op afstand in de hens steken. Lijkt me wel meer iets voor adventure maps (net als die spawn eieren met dispensers) of pvp.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:29 schreef gogosweden het volgende:
nieuwe items:
"bottle o enchanting" - moet nog kijken wat het doet, je kan hem iig "gooien" en dan krijg je xp.
"fire charge" - geen idee, werkt iig als flint en steel, maar moet ik ook nog testen.
'
interesting
met die bottle geef je jezelf een x amount aan XP zodat je dus in crea mode gewoon kan enchanten merkte ik net. Geniaal welquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:49 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die firecharge kan je afschieten met dispensers en zo dingen op afstand in de hens steken. Lijkt me wel meer iets voor adventure maps (net als die spawn eieren met dispensers) of pvp.
En die bottle kan je niet maken, die is meer zodat admins exp kunnen geven zonder commands of zoiets.
Je hebt ook al 2 snapshots geen experience meer nodig in creative om te enchantenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
met die bottle geef je jezelf een x amount aan XP zodat je dus in crea mode gewoon kan enchanten merkte ik net. Geniaal wel
ik loop achterquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je hebt ook al 2 snapshots geen experience meer nodig in creative om te enchanten
Hmm vind het meer op een slechtere versie van Age of empires (quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef Berend. het volgende:
Nu bij: http://www.indieroyale.com/
Ziet er best leuk uit eigenlijk, de reviewer zegt dat het een combinatie is tussen Minecraft en Terraria, daarom post ik het hier
Het is ook maar een indie game + dat die maar 3 euro is nu met 3 andere games erbij. Dus ik ga hem straks wel even kopen denk ik..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm vind het meer op een slechtere versie van Age of empires () lijken.
Buildcraft!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik ga denk ik een SP starten met wat vette mods enzo, weet alleen nog niet welke.
Dat komt nogal erg geripped over van die christelijke troll site..quote:
Steam?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het is ook maar een indie game + dat die maar 3 euro is nu met 3 andere games erbij. Dus ik ga hem straks wel even kopen denk ik..
Maar dan vind ik Age of Empires wel leuker dan ditquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm vind het meer op een slechtere versie van Age of empires () lijken.
Denk ik ook hoor. Maar misschien wel leuk om te proberen voor 3 euro..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:10 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Maar dan vind ik Age of Empires wel leuker dan ditDenk ik
AoE2 danquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:10 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Maar dan vind ik Age of Empires wel leuker dan ditDenk ik
Lelijk, ga dan idd AEO spelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef Berend. het volgende:
Nu bij: http://www.indieroyale.com/
Ziet er best leuk uit eigenlijk, de reviewer zegt dat het een combinatie is tussen Minecraft en Terraria, daarom post ik het hier
Wat de..quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef Timwonnacott het volgende:
Die nieuwe mob (Iron Golem) komt natuurlijk voor in dorpjes en verdedigd de villagers. Maar je kan ze ook craften en rond je eigen gebouw laten lopen. (Mits er een hek omheen zit zodat ze niet weg kunnen)
Ze kosten 4 Ironblocks + pumpking om te maken en vallen Endermen, Zombie Pigmen, Blazes, Silverfish, Skeletons, Spiders, Cave Spiders, en Zombies aan zodra ze in het zicht zijn.
Ze hebben ook zo'n 50 hartjes aan health en doen 10 hartjes dmg per klap, wat bijna alle mobs in 1x doodmaakt.
![]()
dat klinkt eerder als een slechte mod dan een officiele mobquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef Timwonnacott het volgende:
Die nieuwe mob (Iron Golem) komt natuurlijk voor in dorpjes en verdedigd de villagers. Maar je kan ze ook craften en rond je eigen gebouw laten lopen. (Mits er een hek omheen zit zodat ze niet weg kunnen)
Ze kosten 4 Ironblocks + pumpking om te maken en vallen Endermen, Zombie Pigmen, Blazes, Silverfish, Skeletons, Spiders, Cave Spiders, en Zombies aan zodra ze in het zicht zijn.
Ze hebben ook zo'n 50 hartjes aan health en doen 10 hartjes dmg per klap, wat bijna alle mobs in 1x doodmaakt.
![]()
Hoezo? Vindt het wel passen bij de zombie raids in villages (en je eigen huis mits hard)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klinkt eerder als een slechte mod dan een officiele mob
Waar de fuck moeten we pumpkings vandaan halen. Dat zijn extra grote pompoenen o.i.d.?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef Timwonnacott het volgende:
![]()
Dat was gewoon een spelfoutje volgens mijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar de fuck moeten we pumpkings vandaan halen. Dat zijn extra grote pompoenen o.i.d.?
Enfin, daar een stuk of vijftien van in ons stadje en de boel zou veilig moeten zijn?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:00 schreef AppleMartini het volgende:
Het is dan ook een mob die villagers verdedigt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een spelfoutje volgens mij
Je humor is zo ontzettend sarcastisch, dat wij het serieus nemen, zie dat als een complimentquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dit is een complot om mijn grappen te dwarsbomen. Ze zijn al niet zo leuk, maar hierdoor worden ze helemaal bagger. Nog bedankt. Ik snapte ook wel dat die 'g' erachter een spelfout was
[..]
[..]
hoezo? omdat hij t.o.v. andere mobs zwaar overpowered is...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoezo? Vindt het wel passen bij de zombie raids in villages (en je eigen huis mits hard)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |