Beetje ontopic graag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:49 schreef STING het volgende:
Verdorie, ik vrees dat Minecraft + Sphax PureBDCraft een goede vervanging is voor m'n wijlen Terraria verslaving
Hey blauwe naam met caps lock, ik durf het bijna niet te adviseren, maar:quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:49 schreef STING het volgende:
Verdorie, ik vrees dat Minecraft + Sphax PureBDCraft een goede vervanging is voor m'n wijlen Terraria verslaving
Sting, Ben je er weer jongen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:49 schreef STING het volgende:
Stop je?quote:
Een Mordecaitje? ( c ) TomVNLquote:
Ziet er ook zeker niet verkeerd uitquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Dokucraft of een variatie er op, anders is het niets.
Die zitten er al 5 snapshots in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:29 schreef gogosweden het volgende:
nieuwe items:
"bottle o enchanting" - moet nog kijken wat het doet, je kan hem iig "gooien" en dan krijg je xp.
"fire charge" - geen idee, werkt iig als flint en steel, maar moet ik ook nog testen.
'
interesting
* rickokun mompelt iets over dat Rickokun de waarheid spreekt en dat is de enige waarheid../ontopicquote:Op donderdag 23 februari 2012 07:31 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
* vogelkooi mompelt iets over smaak enzo../Ontopic
Ja, de grote muur is van stone bricks.. en de rest op de heuvel is met cobble. En ik speel al zo lang niet meer met default dus zou het niet weten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Steelfeathers enchanted? Dus dan is de helft cobble en de helft brickstone? In default zal dat dan alleen niet geweldig zijn, lijkt me?
Die firecharge kan je afschieten met dispensers en zo dingen op afstand in de hens steken. Lijkt me wel meer iets voor adventure maps (net als die spawn eieren met dispensers) of pvp.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:29 schreef gogosweden het volgende:
nieuwe items:
"bottle o enchanting" - moet nog kijken wat het doet, je kan hem iig "gooien" en dan krijg je xp.
"fire charge" - geen idee, werkt iig als flint en steel, maar moet ik ook nog testen.
'
interesting
met die bottle geef je jezelf een x amount aan XP zodat je dus in crea mode gewoon kan enchanten merkte ik net. Geniaal welquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:49 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die firecharge kan je afschieten met dispensers en zo dingen op afstand in de hens steken. Lijkt me wel meer iets voor adventure maps (net als die spawn eieren met dispensers) of pvp.
En die bottle kan je niet maken, die is meer zodat admins exp kunnen geven zonder commands of zoiets.
Je hebt ook al 2 snapshots geen experience meer nodig in creative om te enchantenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
met die bottle geef je jezelf een x amount aan XP zodat je dus in crea mode gewoon kan enchanten merkte ik net. Geniaal wel
ik loop achterquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je hebt ook al 2 snapshots geen experience meer nodig in creative om te enchanten
Hmm vind het meer op een slechtere versie van Age of empires (quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef Berend. het volgende:
Nu bij: http://www.indieroyale.com/
Ziet er best leuk uit eigenlijk, de reviewer zegt dat het een combinatie is tussen Minecraft en Terraria, daarom post ik het hier
Het is ook maar een indie game + dat die maar 3 euro is nu met 3 andere games erbij. Dus ik ga hem straks wel even kopen denk ik..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm vind het meer op een slechtere versie van Age of empires () lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |