SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./flauw
Geen idee Mango.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef Mangostine het volgende:
Fijn Kuukske! En kan een baby teveel vruchtwater hebben dan?![]()
En en en fotoooo's van de haartjes en het gezichtje!
Feli Knife, spannendis het jullie eerste?
Er mag bij mij wel 'jongetje' achterquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:47 schreef Asyniur het volgende:
In het vorige deel ging het over kotsen en over PureEvil die het wel heel spannend gaat maken!
Willen er nog mensen iets veranderd zien? Uitgerekende datum/geslacht erachter?
Whehe, true. Nja hij gelooft het maar mooi! Ik zou ook vragen om een koeling gevuld met Ben en Jerry'squote:Op woensdag 22 februari 2012 14:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Kuuk, als je mij en mijn manager irl zou kennen, zou je weten dat ie heel flauw is
(het ging ook om de toonzetting van mijn mail, ik heb hem zo expliciet opgesteld dat het niet waar kon zijndat ik ook eiste dat hij uit zijn kantoor zou zijn
een uur per dag (ik werk in een mega pand, dus minstens 100 andere kantoren
) en dat ik dat bed ook wilde hebben
Ach, het was weer een half uurtje buikpijn lachen met mijn collega's
Oeh, die B&J zie ik ook wel zitten jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe, true. Nja hij gelooft het maar mooi! Ik zou ook vragen om een koeling gevuld met Ben en Jerry's. En meer van dattum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou nog even voor het complete dandit was de mail en het antwoord
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh ik vind niks lekkerders als ik misselijk ben, om eens goed over mijn nek te gaan
Nah, wil even afwachten of alles goed zit enzo, qua echo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:02 schreef Asyniur het volgende:
Mangostine, je mag hem ook nu bluffen hoor! Dan veranderen we het wel weer als het aangepast moet worden
Ieuw, stukjes uit het doucheputje vissenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:09 schreef oeke het volgende:
Gerberaatje!
[..]![]()
Toch ben ik wel blij dat ik in die 5 maanden misselijkheid maar 1 keer gekotst heb. Jammer genoeg was het onder de douche, gelukkig was het beschuit.
Het lukte verder gewoon niet, blijkbaar zat er niks spuugwaardigs in mijn maag ofzo
Spannend PE.
Er zitten bij jou in de buurt totaal iets van 5/6 op redelijke reistijd, persoonlijk denk ik dat je het meeste hebt aan Voorneveld in Dordt, of Pro-Pelvic in Hank (te vinden in de telefoongids) Succes, last van je bekken is ***quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:38 schreef Marjolijntje het volgende:
Dankjewel damesjullie reacties doen me goed! Het is vandaag gewoon allemaal even teveel. Morgen is het vast weer beter, denk ik.
Wachten op de fysio gaat wel lukken, tis een van de weinige bekkenfysio's in de buurt volgens mij. Ik ga nog niet kapot van de pijn
Fijn dat je echt wat voelt nu Gerberaatje!!
Dat is relatief makkelijk uitleggen in een paar woordenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:18 schreef Asyniur het volgende:
Maar maffe, wat let je om nog een paar dagen ziek thuis te blijven dan?
Waarom zou jij door moeten bikkelen?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:38 schreef Zoë23 het volgende:
Bedankt enfermera
De stokke hebben wij gekocht, vond m echt lekker lopen en qua inklappen enz enz vonden we m ook erg handig. M'n lief en ik zijn beide lang, en dan is de stokke ook erg fijn.
Precies gerberaatje, t is (vind/vond ik) lastig
maar nu snap ik wel waarom t zo belangrijk is
Nanadu.. Je collega..dat iemand zo kan reageren..
Zoiets moet je ook leren. Mijn motto is inmiddels: Eigen Gezondheid Eerst.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Bedankt voor alle reacties. Ik weet dat ik meer voor mezelf moet kiezen, maar daar ben ik echt slecht inMaargoed, het is nu inderdaad niet meer alleen ik, het is ook mijn baby..
Vandaag was gewoon even alles bij elkaar en teveel. Net een warme douche genomen en daar al flink van opgeknapt. En mn lief heeft net voor het eerst de baby gevoeld
Kies dan voor de gezondheid van je kindje...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Bedankt voor alle reacties. Ik weet dat ik meer voor mezelf moet kiezen, maar daar ben ik echt slecht inMaargoed, het is nu inderdaad niet meer alleen ik, het is ook mijn baby..
Vandaag was gewoon even alles bij elkaar en teveel. Net een warme douche genomen en daar al flink van opgeknapt. En mn lief heeft net voor het eerst de baby gevoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Overdreven is het wel een beetje, althans in mijn functie, denk ik! Als je een staand of lopend beroep hebt, kan ik me voorstellen dat je daar op een gegeven moment wél de behoefte aan hebtquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef Troeta het volgende:
Geweldig gerberaatje je mail! Ik vind dat zo'n overdreven regel ook,haha
Hier sinds gister ook duidelijk leven te voelen
Oh my, you're right... te bizarquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik had net ineens weer even zo'n besef hè
Dames die een meisje krijgen, weten jullie wel dat jullie op dit moment ook jullie eventuele kleinkinderen al dragen![]()
![]()
dat vond ik bij muppet al zo bijzonder, en nu weer...
quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:29 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja dat bedacht ik me ook pasgeleden!Bizar he? Maar wel enorm mooi!
en qua mn eigen grenzen aangeven.. daar ben ik nooit goed in geweest. Mooi moment om het te leren nu. Nu moet ik echt wel..
Jaaaa Twinkle!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Hoi meiden
vanaf mijn vakantieadres in beekbergen wil ik mij vast aanmelden voor dit topic.
afgelopen woensdag had ik een positieve test ... midden in burgers zoo haha.
als ik goed gerekend heb zal het rond eind oktober/begin november gaan gebeuren!
Alleen mijn schoonouders weten het.. die zijn ook hier. verder nog niemand.
maar die negen maanden beurs lijkt mij wel wat! Straks even mannie vragen of hij dat ook mee wil pikken.
voor nu... ik begrijp nu wat ochyendmisselijkheid inhoudt.... buuuu =)
ik zal wel voor een zeikerd aangezien worden, maar hoofdpijn, misselijk, last van je rib, je beroerd voelen en dat bij jouw termijn: ik zou effe de vk bellen. Past ook bij zwangerschapsvergiftiging.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:35 schreef PureEvil het volgende:
Bah volgens mij wordt ik ziek! Ik heb het HEET, voel me niet lekker, misselijk. Snotverkouden (daar wordt je nog misselijker van...) bah bah bah. Zo maar ff een uurtje naar bed
Ik ben het eigenlijk wel met je eens, bellen kan nooit kwaad...quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:58 schreef mefke79 het volgende:
[..]
ik zal wel voor een zeikerd aangezien worden, maar hoofdpijn, misselijk, last van je rib, je beroerd voelen en dat bij jouw termijn: ik zou effe de vk bellen. Past ook bij zwangerschapsvergiftiging.
Hey Mangostine, ja het is onze eerste. Dank je wel! het is erg spannend allemaal.... :-)quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef Mangostine het volgende:
Fijn Kuukske! En kan een baby teveel vruchtwater hebben dan?![]()
En en en fotoooo's van de haartjes en het gezichtje!
Feli Knife, spannendis het jullie eerste?
Wacht maar tot je een paar weken verder bent, dan wil je gewoon gaan zitten en piesen ipv eerst voorbereidingen treffenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:17 schreef Skoap het volgende:
pff ik vergeet iedere keer wat ik nog allemaal tegen iedereen wilde zeggen
Welkom Twinkle
En verder een knuffel & sterkte voor iedereen die het kan gebruiken!
Heb gisteren de flessen van MvM ontvangen. Ik vind het allemaal niet zo erg om te doen.
Als je gewoon je adem inhoudt ruik je niks
Whahahahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:41 schreef Twinkle20 het volgende:
In mijn woonplaats kon ik geen test kopen omdat alle winkels dicht waten ivm carnaval. dinsdag tweeede poging gedaan en jawel hoor.. de etos was open. alleen tot twee keer toe geen resultaat omdat de test het niet deed... aaarrrggg.
inmiddels waren we al op het vakantieadres.. inclusief compleye schoonfamilie. manlief zei: wanneer wil je gaan testen? Ik zei.. al is het midden in de burgers xoo... interesseert me niet want ik zit al drie dagen in spanning. dus gistermorgen naar de kruidvat geweest in alle vroegte om WEL bwtrouwbare testen te kopen.
maja dan nog een geschikt moment vinden.. ik op een gegeven moment weg gesneakt om een wc te zoeken.. binnen tien sevonden een positieve uitslag. toen man zoeken tussen de tijgers en olifanten want die was druk bezig met fotograferen.
en nu issie dus omgedoopt tot toontje haha =)
nou dat kannetje staat naast de w.c. en ik hoef hem gelukkig ook niet vast te houden... dus de handeling valt wel mee. Al denk ik dat ik op een gegeven moment vooral het overgieten zat benquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een paar weken verder bent, dan wil je gewoon gaan zitten en piesen ipv eerst voorbereidingen treffen
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:27 schreef Tante_Soesa het volgende:
Dat had ik eerder moeten zeggen...volgens mij voel ik plopjes
![]()
![]()
Mefke, ik ben niet iemand die gelijk bij het eerste beste pijntje de dokter belt. En ik heb nu ff geslapen, zeker 1,5 uur. En ik ben niet meer misselijk of warm. (Last van mn rib komt volgens mij gewoon omdat de baby daar tegenaan drukt, is alleen aan de linkerkant, en niet constant)quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:58 schreef mefke79 het volgende:
[..]
ik zal wel voor een zeikerd aangezien worden, maar hoofdpijn, misselijk, last van je rib, je beroerd voelen en dat bij jouw termijn: ik zou effe de vk bellen. Past ook bij zwangerschapsvergiftiging.
Ruikt de yoghurt bij jou zo? Dan moet je hem echt weggooien hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:00 schreef Fieder het volgende:
Ik vind de geur van de flessen van MvM tot nu toe meevallen, beetje yoghurtachtig? Maar probeer idd niet teveel te ademen.
oja joh, ik ren ook bij ieder pijntje accuut naar een huisartsquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:01 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Mefke, ik ben niet iemand die gelijk bij het eerste beste pijntje de dokter belt. En ik heb nu ff geslapen, zeker 1,5 uur. En ik ben niet meer misselijk of warm. (Last van mn rib komt volgens mij gewoon omdat de baby daar tegenaan drukt, is alleen aan de linkerkant, en niet constant)
Nu ff wat eten en drinken, denk dat het daarna nog beter gaat
Zooooooooo......quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:08 schreef mefke79 het volgende:
[..]
oja joh, ik ren ook bij ieder pijntje accuut naar een huisarts![]()
Joh, fijn dat je je beter voelt, maar je zou niet de eerste zijn die zich hier met die klachten meldt en die -achteraf gezien- zwangerschapsvergiftiging heeft. Maar ja, inderdaad, ik ben een zeikerd.
Sorbo![]()
gelukkig goed afgelopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:19 schreef mefke79 het volgende:
Ik sjacho? Nee hoor. Maar je conclusie dat ik gelijk naar een huisarts ren klopt niet, vandaar.Ik zou zoiets dus niet weten. Wil e dat soort dingen dus gewoon blijven melden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
+1. Kei eng Sorbo. Damn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:22 schreef Fieder het volgende:
Oh SorbootjeWat eng!!
Gelukkig kon je goed reageren! Pffff
Oké, Asy, hier moest ik dus bijna om huilen. Lief van je! Ik ga m'n best doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:37 schreef Asyniur het volgende:
Oooh Sorbo, wat een schrik zeg!
Tante_Soesa, na je wondertje ga ik je écht niet uit de openingspost halen
Je doet gewoon af en toe eens een updateje van jezelf en je kleine plopperten verder niet te druk maken hoor
Niet iedereen heeft tijd om de hele dag te fokken.
En ik wou nog iets zeggen maar dat ben ik dus weer vergeten...
Niks niet dat jij uit de OP gaat dame... straks in je verlof heb je nog tijd genoeg om mee te beppenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:27 schreef Tante_Soesa het volgende:
Dat had ik eerder moeten zeggen...volgens mij voel ik plopjes
![]()
![]()
Uh, dit.quote:
Fijn dat alles tot dusver goed met jullie gaat. Hopelijk is de haard weer wat verder geslonken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:51 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oké, Asy, hier moest ik dus bijna om huilen. Lief van je! Ik ga m'n best doen. Met mij gaat alles dus verder prima. Morgen weer even naar de verloskundige en 6 maart 20 weken echo waarbij ik ook hoop dat ze (nu het nog kan) naar de endometriosehaard kijken. Ben benieuwd of ie nog verder is gekrompen (laatste x was ie al gehalveerd!).
Nou idd... minder werken zou wel lekker zijn hequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef Fieder het volgende:
Zoe wat vreemd! Zou handig zijn als dat algemeen bekend werd!!
Kuuks, ieuw, een zwerverachtig type!![]()
Tante Soesa ik werk ook fulltime maar ben nu al gebroken, en ben pas 6 weken! Zie er heel erg tegenop om zo door te gaan. Binnenkort een financieel overzicht maken en kijken of ik kan minderen. Ben sowieso van plan na de bevalling minder te gaan werken dus misschien kan dat wat eerder. Hoop hoop!!!!
Enfermera, mijn broeken passen ook niet meerHeb nog wel skinny's met alleen elastiek bovenin, die zitten wel lekker! (c&a, 7 euro!!!!) En aangezien het nog wel laarzenweer is doe ik dat dan maar.
Zwangerschapsbroek had ik gister in handen maar durfde nog niet! Misschien na de echo. Ben alleen bang dat niet alleen mn buik gaat groeien maar ook mn kont en bovenbenenDus mag niet teveel kosten.
Supermarkt tripje ging goed! Niet misseijk geworden. Zelfs bosche bollen, eierkoeken en loempia's gehaald mmmmmm
Wowquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:44 schreef Skoap het volgende:
Ik werk gemiddeld zo'n 42 - 45 uur per week... (Krijg maar voor 40 betaald) maar ja leve de IT en een verantwoordelijke functie.
Naja ik zie wel hoelang ik het vol blijf houden... Het scheelt dat je de hele dag op je luie reet kan zitten
Maar ik merk wel dat als ik zwaar aan het programmeren ben of zo (gelukkig is dat niet meer zo vaak) ik er echt heel erg moe van word..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef Fieder het volgende:
Ben alleen bang dat niet alleen mn buik gaat groeien maar ook mn kont en bovenbenenDus mag niet teveel kosten.
Supermarkt tripje ging goed! Niet misseijk geworden. Zelfs bosche bollen, eierkoeken en loempia's gehaald mmmmmm
Pff Skoap heftig hoor! Ik sta zelf voor de klas, kan ook wel veel zitten hoor als het moet, maar ben ook mentaal voortdurend bezig. Ook vaak in de avonden, weekends.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:44 schreef Skoap het volgende:
Ik werk gemiddeld zo'n 42 - 45 uur per week... (Krijg maar voor 40 betaald) maar ja leve de IT en een verantwoordelijke functie.
Naja ik zie wel hoelang ik het vol blijf houden... Het scheelt dat je de hele dag op je luie reet kan zitten
Maar ik merk wel dat als ik zwaar aan het programmeren ben of zo (gelukkig is dat niet meer zo vaak) ik er echt heel erg moe van word..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:45 schreef Fieder het volgende:
Hihi lees net mn eigen post nog eens na, hmm verbandje gevonden?
[..]
Bij het kdv waar ik keek stond het gewoon op de site...quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:48 schreef Fieder het volgende:
[..]
Pff Skoap heftig hoor! Ik sta zelf voor de klas, kan ook wel veel zitten hoor als het moet, maar ben ook mentaal voortdurend bezig. Ook vaak in de avonden, weekends.
Ik kan er maar moeilijk achterkomen wat we voor kinderopvang gaan betalen? Heeft iemand daar een site voor?
Hahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:45 schreef Fieder het volgende:
Hihi lees net mn eigen post nog eens na, hmm verbandje gevonden?
[..]
Bij 'mijn' KDV staat het ook op de site. Vervolgens op de site van de belastingdienst een proefberekening gedaan. Volgende week laten we het nog narekenen door onze belastingman. Hopen dat we 't goed gedaan hebben want die 3 dagen wil ik nu toch echt gaan werken na m'n verlof!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:48 schreef Fieder het volgende:
[..]
Pff Skoap heftig hoor! Ik sta zelf voor de klas, kan ook wel veel zitten hoor als het moet, maar ben ook mentaal voortdurend bezig. Ook vaak in de avonden, weekends.
Ik kan er maar moeilijk achterkomen wat we voor kinderopvang gaan betalen? Heeft iemand daar een site voor?
Lol, neequote:Op donderdag 23 februari 2012 17:28 schreef Gerberaatje het volgende:
Niet even inwendig betast, Kuuk?
Hoera voor je stempel
Ah nee idd.... Nee precies.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:08 schreef Webkim het volgende:
Mijn vorige twee zijn ook met een keizersnede gehaald Enferma, dus dan kom je er bij een derde niet onderuit, vanwege het risico op een littekenruptuur door weeën. Of je moet op zoek naar een verloskundige of zkh dat mee wil werken, maar dat is wel een boel gedoe, is nu eenmaal niet de norm.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:56 schreef Webkim het volgende:
Maffe! Yay voor de piemel in je buik!
Ehm.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:29 schreef Fieder het volgende:
Webkim wat een %#$@!!
wat is een natuurlijke keizersnede![]()
Kuuks, goed gedaan! Weer een paraaf!
Enfermera, succes met MvM! Vraag om het boek
Wat spannend!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:03 schreef Women86 het volgende:
Na in januari positief te hebben getest durf ik me nu hier ook te melden. In week 5 lichte bloedingen gehad dus het was erg spannend of het goed zou gaan. Vandaag een echo gehad en alles ziet er goed uit, we hebben een heel mooi knipperend hartje gezien en gehoord. Ben nu 8 weken.
Haha ja idd, lijkt mij ook leukerquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:14 schreef Fieder het volgende:
Haa Muts een piemel in je buik!!!Wat klinkt dat geweldig grappig! Gefeli!
Enfermera: het lijkt mij leuker. Maar ik hoor wel wat je gekozen hebt haha
Women 86 welkom!! Fijn dat het goed is gegaan allemaal!!
Die zijn ook heeeeeeel leukquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef Mereltje het volgende:
Misschien krijg ik in juli wel een jongetjeik weet het niet hoor..
¤30,- inclusief n kleine fotoreportage, en een fotoalbumpje om ze in te bewaren (en ze typt het geslacht desgewenst ook in de betreffende echo zodat het voor iedereen duidelijk isquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:56 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat kan jaZe stonden daar voor geslachtsbepaling en termijnbepaling. Weet niet meer wat het kostte, ben er zelf gewoon langsgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Ben woensdag nog helemaal goedgekeurd, volgende afspraak over 2 weken... Met Pietje is alles goed hoor, die beweegt gewoon als altijd, maar het is gewoon zo'n gevoel dat je niet loslaat. Gaat wel over vermoed ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:41 schreef Troeta het volgende:
Ik herken het wel hoor, had het ook een paar keer dat het huis gewoon schoon moest zijn en alle beschuitjes in huis en de tas moest klaar zijn, maar ik merk dat je er echt een naar gevoel van hebt.
Wanneer heb je weer een afspraak of een echo?
Dat herken ik wel. . .quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:04 schreef Troeta het volgende:
Ik schrijf zelf ook niet veel mee, niet omdat het mijn 2e is, maar kheb niet zo heel veel te vertellen, het gaat goed en heb geen kwaaltjes.
Ja dat jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:06 schreef mefke79 het volgende:
pe, ben je je ervan bewust dat het ook nog tot 3 april kan duren?
Ik blijf het een beetje gek vinden ook om maar te wensen om met 36 weken nu te bevallen.quote:
Waarom las ik daar in godsnaam 'Kuuk d'r in"?quote:
Dat omschrijft mijn gevoel ook wel mooiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als iemand haar zwangerschap zat was was ik het welmaar ik zag toch ook wel op tegen bevallen dus ik bleef liever in dat niemandsland van lichamelijk weer beter willen voelen maar ook niet willen bevallen want pijn en onbekend
Wishfull thinking?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom las ik daar in godsnaam 'Kuuk d'r in"?
Kut. Betrapt.quote:
Komt helemaal goed Fluugs. Uiteindelijk is het toch Pieterkes wil denk ik? Roep ik dan, als niet-ervaringsdeskundige. Misschien doen we wel gezellig een datumtweelingquote:Ik ben overigens helemaal ingesteld op 42 weken weer, ik kan mezelf geen enkele voorstelling maken van een eerdere bevalling, daarom vind ik dit gevoel ook zo naar. Het zal allemaal wel gewoon puur hormonaal zijn enzo hoor...
Ja dat zou kunnen natuurlijk. Maar dat verwacht ik niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:06 schreef mefke79 het volgende:
pe, ben je je ervan bewust dat het ook nog tot 3 april kan duren?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik blijf het een beetje gek vinden ook om maar te wensen om met 36 weken nu te bevallen.
Wil me nergens mee bemoeien, maar doe het lekker toch. Ondanks dat mijn zwangerschap verschrikkelijk was en ik het helemaal beu was, had ik er alles voor over gehad om de 40 weken te halen en niet al met 35,2 te bevallen. Baby's vinden dat nl echt een stuk fijner!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik blijf het een beetje gek vinden ook om maar te wensen om met 36 weken nu te bevallen.
Vraag BJ eens hoe het is om met 36 weken te bevallen zou ik zeggen
Oh hihi vandaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:46 schreef Fieder het volgende:
Had je al n tijdje niet gehoord, maar je was gewoon moe! Gelukkig!
Lief van je vent!
En balen van je werk! Stomme mensen! Heb je al een andere baan of stop je met werken?
Rust maar lekker uit
Wat leeeeukkk!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:00 schreef Marjolijntje het volgende:
Mijn schoonouders zijn de babykamer aan het behangen en ik zit op de bank met mn benen omhoog en chocolade en het wordt zo mooi!![]()
Ik ben helemaal blij!
Die.spijkerbroeken zijn ook bizar laag. De broeken die k nu heb (nou ja morgen heb k ze in huis) zitten echt niet.zo laag. Bij mij kwam mn vest.niet.eens.over de buikband. Geen gezicht dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:53 schreef Enfermera het volgende:
Ooohhhhh! Ik heb mn 2 positiebroeken binnengekregen van de H&M, en.... ze zitten goddelijkkkk![]()
![]()
Die spijkerbroek is echt BIZAR laag, logisch natuurlijk, maar men![]()
Heerlijk!
Dus.
We zitten allebei al in pyjamaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:21 schreef Gerberaatje het volgende:
Halen dan!!(laten halen vooral
)
Mc Driven? Dan hoef je je echt niet aan te kledenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We zitten allebei al in pyjama. Maar ik zal zo Es' een balletje opgooien.
Whihi. Stond vanmiddag ook al in de lidl naar de toetjes en de ijsjes te kijken, en het enige wat ik gekocht heb is een zakje dropquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:33 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Mc Driven? Dan hoef je je echt niet aan te kleden
Beterschap Twinkle!
Enfermera, dat je het kunt weerstaanik kan echt niet wachten tot de spareribs bezorgd worden
Damnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb net mn eten in de oven gemikt. Echt relaxed eten maken. Hoefde alleen groente grof.te snijden, kip erbij (uiteraard al voorgesneden) , zakje kruiden erbij, olie en tomatenpuree en hop de.oven in.
En t gaat nog.samen met dreumes(die hangt normaal aan mw bij eten koken en nu dus niet). Is van dat braadstomen.
Eerste keer 'koken' deze week geloof ikgisteren kant en klaarmaaltijd (boerenkool, lekker!), omdat we allebei laat thuis waren, woensdag bij mn ouders gegeten, dinsdag broodjes worst en maandag saté besteld
![]()
Enfermera, ik heb dat pas sinds vorige week dat broek minder lekker gaat zitten. daarvoor 3 weken Thailand, dus voornamelijk bikini aan gehaden daarvoor wss t helemaaaaal nog niet nodig
Hier geloven ze ook niet dat ik bijna 20 weken benquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:56 schreef Marjolijntje het volgende:
Hier groeit de boel ook echt niet hard, niemand die echt geloofd dat ik al 5 maanden zwanger ben hoor
Haha! Helemaal niet gek, dat had ik ook precies hetzelfdequote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:22 schreef Freubelot het volgende:
Twinkle en Woman welkom! En gelijk eenvoor de goede echo van woman!
En mango een goede echo / boon! Helemaal top, hoop dat de misselijkheid niet heel erg wordt!
Clau, lekker weekend vieren!
Vandaag hebben we mn schoonfamilie verteld dat ik zwanger ben. Wat is dat toch een mooi momentIedereen was echt blij!
Het is net of het nu echt zo is. Klinkt misschien beetje gek, maar nu realiseer ik me steeds meer dat ik echt zwanger ben.. En ik geniet ervan!
Die Fluery zit er voor mij ook niet meermin vandaag.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:51 schreef Asyniur het volgende:
Leuk hè, Freubelot
Clauwheee, rustig aan hè? Hou je aan je eigen adviezen![]()
Hé stelletje vreetzakken! Hou eens op met wauwelen over chips en McFlrurry's enzo...
Meer dan dat knuffeltje zit er voor mij niet in
Dus je noemt me dik?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:42 schreef Enfermera het volgende:
Tja ik ben echt slank dus ik gok niet dat ik het lang verborgen kan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |