SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./flauw
Geen idee Mango.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef Mangostine het volgende:
Fijn Kuukske! En kan een baby teveel vruchtwater hebben dan?![]()
En en en fotoooo's van de haartjes en het gezichtje!
Feli Knife, spannendis het jullie eerste?
Er mag bij mij wel 'jongetje' achterquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:47 schreef Asyniur het volgende:
In het vorige deel ging het over kotsen en over PureEvil die het wel heel spannend gaat maken!
Willen er nog mensen iets veranderd zien? Uitgerekende datum/geslacht erachter?
Whehe, true. Nja hij gelooft het maar mooi! Ik zou ook vragen om een koeling gevuld met Ben en Jerry'squote:Op woensdag 22 februari 2012 14:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Kuuk, als je mij en mijn manager irl zou kennen, zou je weten dat ie heel flauw is
(het ging ook om de toonzetting van mijn mail, ik heb hem zo expliciet opgesteld dat het niet waar kon zijndat ik ook eiste dat hij uit zijn kantoor zou zijn
een uur per dag (ik werk in een mega pand, dus minstens 100 andere kantoren
) en dat ik dat bed ook wilde hebben
Ach, het was weer een half uurtje buikpijn lachen met mijn collega's
Oeh, die B&J zie ik ook wel zitten jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe, true. Nja hij gelooft het maar mooi! Ik zou ook vragen om een koeling gevuld met Ben en Jerry's. En meer van dattum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou nog even voor het complete dandit was de mail en het antwoord
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh ik vind niks lekkerders als ik misselijk ben, om eens goed over mijn nek te gaan
Nah, wil even afwachten of alles goed zit enzo, qua echo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:02 schreef Asyniur het volgende:
Mangostine, je mag hem ook nu bluffen hoor! Dan veranderen we het wel weer als het aangepast moet worden
Ieuw, stukjes uit het doucheputje vissenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:09 schreef oeke het volgende:
Gerberaatje!
[..]![]()
Toch ben ik wel blij dat ik in die 5 maanden misselijkheid maar 1 keer gekotst heb. Jammer genoeg was het onder de douche, gelukkig was het beschuit.
Het lukte verder gewoon niet, blijkbaar zat er niks spuugwaardigs in mijn maag ofzo
Spannend PE.
Er zitten bij jou in de buurt totaal iets van 5/6 op redelijke reistijd, persoonlijk denk ik dat je het meeste hebt aan Voorneveld in Dordt, of Pro-Pelvic in Hank (te vinden in de telefoongids) Succes, last van je bekken is ***quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:38 schreef Marjolijntje het volgende:
Dankjewel damesjullie reacties doen me goed! Het is vandaag gewoon allemaal even teveel. Morgen is het vast weer beter, denk ik.
Wachten op de fysio gaat wel lukken, tis een van de weinige bekkenfysio's in de buurt volgens mij. Ik ga nog niet kapot van de pijn
Fijn dat je echt wat voelt nu Gerberaatje!!
Dat is relatief makkelijk uitleggen in een paar woordenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:18 schreef Asyniur het volgende:
Maar maffe, wat let je om nog een paar dagen ziek thuis te blijven dan?
Waarom zou jij door moeten bikkelen?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:38 schreef Zoë23 het volgende:
Bedankt enfermera
De stokke hebben wij gekocht, vond m echt lekker lopen en qua inklappen enz enz vonden we m ook erg handig. M'n lief en ik zijn beide lang, en dan is de stokke ook erg fijn.
Precies gerberaatje, t is (vind/vond ik) lastig
maar nu snap ik wel waarom t zo belangrijk is
Nanadu.. Je collega..dat iemand zo kan reageren..
Zoiets moet je ook leren. Mijn motto is inmiddels: Eigen Gezondheid Eerst.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Bedankt voor alle reacties. Ik weet dat ik meer voor mezelf moet kiezen, maar daar ben ik echt slecht inMaargoed, het is nu inderdaad niet meer alleen ik, het is ook mijn baby..
Vandaag was gewoon even alles bij elkaar en teveel. Net een warme douche genomen en daar al flink van opgeknapt. En mn lief heeft net voor het eerst de baby gevoeld
Kies dan voor de gezondheid van je kindje...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Bedankt voor alle reacties. Ik weet dat ik meer voor mezelf moet kiezen, maar daar ben ik echt slecht inMaargoed, het is nu inderdaad niet meer alleen ik, het is ook mijn baby..
Vandaag was gewoon even alles bij elkaar en teveel. Net een warme douche genomen en daar al flink van opgeknapt. En mn lief heeft net voor het eerst de baby gevoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Overdreven is het wel een beetje, althans in mijn functie, denk ik! Als je een staand of lopend beroep hebt, kan ik me voorstellen dat je daar op een gegeven moment wél de behoefte aan hebtquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef Troeta het volgende:
Geweldig gerberaatje je mail! Ik vind dat zo'n overdreven regel ook,haha
Hier sinds gister ook duidelijk leven te voelen
Oh my, you're right... te bizarquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik had net ineens weer even zo'n besef hè
Dames die een meisje krijgen, weten jullie wel dat jullie op dit moment ook jullie eventuele kleinkinderen al dragen![]()
![]()
dat vond ik bij muppet al zo bijzonder, en nu weer...
quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:29 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja dat bedacht ik me ook pasgeleden!Bizar he? Maar wel enorm mooi!
en qua mn eigen grenzen aangeven.. daar ben ik nooit goed in geweest. Mooi moment om het te leren nu. Nu moet ik echt wel..
Jaaaa Twinkle!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Hoi meiden
vanaf mijn vakantieadres in beekbergen wil ik mij vast aanmelden voor dit topic.
afgelopen woensdag had ik een positieve test ... midden in burgers zoo haha.
als ik goed gerekend heb zal het rond eind oktober/begin november gaan gebeuren!
Alleen mijn schoonouders weten het.. die zijn ook hier. verder nog niemand.
maar die negen maanden beurs lijkt mij wel wat! Straks even mannie vragen of hij dat ook mee wil pikken.
voor nu... ik begrijp nu wat ochyendmisselijkheid inhoudt.... buuuu =)
ik zal wel voor een zeikerd aangezien worden, maar hoofdpijn, misselijk, last van je rib, je beroerd voelen en dat bij jouw termijn: ik zou effe de vk bellen. Past ook bij zwangerschapsvergiftiging.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:35 schreef PureEvil het volgende:
Bah volgens mij wordt ik ziek! Ik heb het HEET, voel me niet lekker, misselijk. Snotverkouden (daar wordt je nog misselijker van...) bah bah bah. Zo maar ff een uurtje naar bed
Ik ben het eigenlijk wel met je eens, bellen kan nooit kwaad...quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:58 schreef mefke79 het volgende:
[..]
ik zal wel voor een zeikerd aangezien worden, maar hoofdpijn, misselijk, last van je rib, je beroerd voelen en dat bij jouw termijn: ik zou effe de vk bellen. Past ook bij zwangerschapsvergiftiging.
Hey Mangostine, ja het is onze eerste. Dank je wel! het is erg spannend allemaal.... :-)quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef Mangostine het volgende:
Fijn Kuukske! En kan een baby teveel vruchtwater hebben dan?![]()
En en en fotoooo's van de haartjes en het gezichtje!
Feli Knife, spannendis het jullie eerste?
Wacht maar tot je een paar weken verder bent, dan wil je gewoon gaan zitten en piesen ipv eerst voorbereidingen treffenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:17 schreef Skoap het volgende:
pff ik vergeet iedere keer wat ik nog allemaal tegen iedereen wilde zeggen
Welkom Twinkle
En verder een knuffel & sterkte voor iedereen die het kan gebruiken!
Heb gisteren de flessen van MvM ontvangen. Ik vind het allemaal niet zo erg om te doen.
Als je gewoon je adem inhoudt ruik je niks
Whahahahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:41 schreef Twinkle20 het volgende:
In mijn woonplaats kon ik geen test kopen omdat alle winkels dicht waten ivm carnaval. dinsdag tweeede poging gedaan en jawel hoor.. de etos was open. alleen tot twee keer toe geen resultaat omdat de test het niet deed... aaarrrggg.
inmiddels waren we al op het vakantieadres.. inclusief compleye schoonfamilie. manlief zei: wanneer wil je gaan testen? Ik zei.. al is het midden in de burgers xoo... interesseert me niet want ik zit al drie dagen in spanning. dus gistermorgen naar de kruidvat geweest in alle vroegte om WEL bwtrouwbare testen te kopen.
maja dan nog een geschikt moment vinden.. ik op een gegeven moment weg gesneakt om een wc te zoeken.. binnen tien sevonden een positieve uitslag. toen man zoeken tussen de tijgers en olifanten want die was druk bezig met fotograferen.
en nu issie dus omgedoopt tot toontje haha =)
nou dat kannetje staat naast de w.c. en ik hoef hem gelukkig ook niet vast te houden... dus de handeling valt wel mee. Al denk ik dat ik op een gegeven moment vooral het overgieten zat benquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een paar weken verder bent, dan wil je gewoon gaan zitten en piesen ipv eerst voorbereidingen treffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |