abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:46:42 #1
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108261141
2012

12 maart: Webkim (jongen)
20 maart: PureEvil
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
28 augustus 2012: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
13 September: Frups
20 september: Kwisted

03 oktober: Freubelot
12 oktober: Mangostine
13 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
eind oktober: Enfermera

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 24-02-2012 10:08:55 ]
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:47:21 #2
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108261163
In het vorige deel ging het over kotsen en over PureEvil die het wel heel spannend gaat maken!

Willen er nog mensen iets veranderd zien? Uitgerekende datum/geslacht erachter?
pi_108261233
ik denk dat ik overmorgen wel een datum durf te bluffen *O*
pi_108261390
Jeemig PE, je maakt het spannend! :)

Echo gehad, jongetje is weer keurig gemiddeld met alles. Had wel veel vruchtwater, maar geen idee of dat té veel was. Dat zal ik van de vk wel horen van de week. Op de echo kon ze ook haartjes zien! O+. En een mooi profieltje van z'n gezichtje. Keileuk.

Nog effe rondje door de stad gebanjerd, maar dat was zwaar vermoeiend. Pfoe. Blij dat ik weer thuis ben zegmaar :+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_108261410
ik word ook binnenkort Papa :-). op 3 mei 2012 is mijn vriendin uitgerekend!
mag ik ook op de lijst hierboven?
pi_108261535
Fijn Kuukske! En kan een baby teveel vruchtwater hebben dan? :@
En en en fotoooo's van de haartjes en het gezichtje!

Feli Knife, spannend *O* is het jullie eerste?
pi_108261654
Ik ben echt zo flauw :') ik heb gewoon pijn in mijn buik van het lachen (en zelfs pijn in mijn hoofd)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/flauw
pi_108261729
Gerbera, en nu volhouden ook hè! :P
Sommige mensen kun je echt alles wijs maken...
pi_108261732
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef Mangostine het volgende:
Fijn Kuukske! En kan een baby teveel vruchtwater hebben dan? :@
En en en fotoooo's van de haartjes en het gezichtje!

Feli Knife, spannend *O* is het jullie eerste?
Geen idee Mango.

Gefeliciteerd Knife, spannend!
Ennuh Gerb, zo héél flauw vind ik het niet eens :+.
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:02:55 #10
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108261825
Mangostine, je mag hem ook nu bluffen hoor! Dan veranderen we het wel weer als het aangepast moet worden ;)

Kuuks, leuk! Fijn dat alles goed was :Y

Knife, van harte joh! Jullie staan erbij. Wil je het geslacht erbij hebben staan?
Hoe gaat het verder met je vriendin?

Gerberaatje :D
pi_108261860
Kuuk, als je mij en mijn manager irl zou kennen, zou je weten dat ie heel flauw is ;)
(het ging ook om de toonzetting van mijn mail, ik heb hem zo expliciet opgesteld dat het niet waar kon zijn ;) dat ik ook eiste dat hij uit zijn kantoor zou zijn :+ een uur per dag (ik werk in een mega pand, dus minstens 100 andere kantoren :+ ) en dat ik dat bed ook wilde hebben :')

Ach, het was weer een half uurtje buikpijn lachen met mijn collega's :')
pi_108261883
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:47 schreef Asyniur het volgende:
In het vorige deel ging het over kotsen en over PureEvil die het wel heel spannend gaat maken!

Willen er nog mensen iets veranderd zien? Uitgerekende datum/geslacht erachter?
Er mag bij mij wel 'jongetje' achter :s)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108261946
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Kuuk, als je mij en mijn manager irl zou kennen, zou je weten dat ie heel flauw is ;)
(het ging ook om de toonzetting van mijn mail, ik heb hem zo expliciet opgesteld dat het niet waar kon zijn ;) dat ik ook eiste dat hij uit zijn kantoor zou zijn :+ een uur per dag (ik werk in een mega pand, dus minstens 100 andere kantoren :+ ) en dat ik dat bed ook wilde hebben :')

Ach, het was weer een half uurtje buikpijn lachen met mijn collega's :')
Whehe, true. Nja hij gelooft het maar mooi! Ik zou ook vragen om een koeling gevuld met Ben en Jerry's :9. En meer van dattum.
pi_108262014
quote:
6s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:05 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Whehe, true. Nja hij gelooft het maar mooi! Ik zou ook vragen om een koeling gevuld met Ben en Jerry's :9. En meer van dattum.
Oeh, die B&J zie ik ook wel zitten ja :9.

Gerbera :D :'( :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108262038
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nog even voor het complete dan :+ dit was de mail en het antwoord :D _O-
pi_108262075
Gerberaatje! :D
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh ik vind niks lekkerders als ik misselijk ben, om eens goed over mijn nek te gaan :9
O+
Toch ben ik wel blij dat ik in die 5 maanden misselijkheid maar 1 keer gekotst heb. Jammer genoeg was het onder de douche, gelukkig was het beschuit. :{
Het lukte verder gewoon niet, blijkbaar zat er niks spuugwaardigs in mijn maag ofzo

Spannend PE. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_108262078
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:02 schreef Asyniur het volgende:
Mangostine, je mag hem ook nu bluffen hoor! Dan veranderen we het wel weer als het aangepast moet worden ;)
Nah, wil even afwachten of alles goed zit enzo, qua echo.
pi_108262129
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:09 schreef oeke het volgende:
Gerberaatje! :D

[..]

O+
Toch ben ik wel blij dat ik in die 5 maanden misselijkheid maar 1 keer gekotst heb. Jammer genoeg was het onder de douche, gelukkig was het beschuit. :{
Het lukte verder gewoon niet, blijkbaar zat er niks spuugwaardigs in mijn maag ofzo

Spannend PE. :D
Ieuw, stukjes uit het doucheputje vissen :D

Gerberaatje, jij heldin!
pi_108263055
Niet teruggelezen ga ik zo even doen.

Heb een beetje er van langs gekregen, moet me nu aan een stipt dagschema houden wat betreft eten slapen enz.

Wilde eigenlijk alleen even bellen over het maagzuur, maar toen ging ze vragen stellen over eten en neem je wel rust, beweging enz. uiteindelijk ik tranen en tuiten aan de telefoon, want ik slaap echt maar 4/5 uurtjes verdeeld over de nacht en ik moet steeds vaker overgeven van het maagzuur.

Dagschema aanhouden zonder uitzondering. Dan zal de zw. dementie, rugpijn en maagzuur sowieso al afnemen. En tot volgende week eerst ook gaviscon voor het slapen en wanneer verder nodig.(maar dat wil ik zelf zo min mogelijk)

En klachten zullen vast niet helemaal weggaan want het hoort erbij, maar vooral het overgeven\ veel te weinig slaap stond haar totaal niet aan. En anders neemt ze contact op met de vlos en dan gaan ze naar de werktijden kijken. :@

Nou ja dit had ik dus helemaal niet verwacht :@
pi_108263107
Covie :*
Zo kun je jezelf dus voorbijrennen. Wel goed dat er alert wordt meegekeken.
Hopelijk lukt het je om het dagschema aan te houden en komt er dan snel verbetering in.
pi_108263164
Covie :* Denk je wel een beetje om jezelf!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_108264652
Covie :*, doe rustig aan hè.
pi_108265057
thnx denk dat het wel goedkomt nu hoor.

Ik ben gewoon zo'n geweldige chaoot ook, en dat zal wel blijven.
Maar het is idd wel tijd om dat iets bij te schaven.
pi_108265135
Zeker goed idee Coof, zo is ook geen doen :*
pi_108265158
Covie :* misschien geen slecht idee van je vk om een schema op te stellen. Voor het maagzuur maar ook voor het chaotisch zijn. En wellicht kun je opschrijven wat je eet/drinkt, misschien kun je een patroon ontdekken of een bepaald iets wat het maagzuur erger maakt/mindert!
En rustig aan doen!

Gerberaatje whaha ik vind t een goeie grap. Die baas van jou tuint er mooi met open ogen in hahaha.
pi_108266107
Gerberaatje :D haha

Covie :* goed om rustig aan te doen idd
pi_108266128
Even walsen hoor.. Vandaag te horen gekregen dat mn baas voor langere tijd ziek is. En toen ging het ff mis bij mij. Dat in combinatie met dat hij zn werk blijkbaar tijden niet op orde had wat nu rechtgetrokken moet worden, mijn mailbox die ontploft en het bijspringen voor een andere collega die overloopt maakte dat ik even flink overstuur raakte. Dus maar gelijk even langs de directeur en PZ gelopen (klein bedrijf) en daar even uitgehuild. Vlos gaf aan dat ik rustig aan moest doen, maar zou nu niet weten hoe nu..
Afgesproken dat ik een lijstje maak met alles wat open staat en dan samen met directie prioriteiten aan geven. En dingen mogen nu ook wel even blijven liggen. Voel me er nog niet gerust op, maar even erover praten heeft wel opgelucht. Nu moet alleen die nare hoofdpijn nog zakken.

Oh, en ik had de fysio gemaild omdat ik ze telefonisch niet te pakken kreeg, maar die hebben pas over 2 weken een plekje voor me ;( Ook dat nog.

Morgen vrij, met mn mama naar de 9 maanden beurs. Vrijdag wel weer werken, maar dan komen mn schoonouders behangen en hopelijk zijn ze daar al heel ver mee als ik thuis kom. En het weekend even helemaal niets. Hopelijk kan ik dan weer een beetje bijtanken.

Sorry voor de ego-post..

En een :* voor Covie, op jezelf letten hoor meid!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108266187
Maar het ploppen in mn buik en twee knuffelkatten toen ik thuis kwam, maken wel een hoop weer goed nu hoor!
pi_108266329
Welkom Knife! Leuk, papa worden!

Gerberaatje jij bent echt erg :D En die mail terug ook! Geweldig!

Oh Covie rustig aan! :*

Marjolijntje jij ook! :* (ploppen en katten zijn tof!)
pi_108266931
PE, wat maakt je baby een haast!

Knife, gefeliciteerd!

Gerb, :D sjongejonge! Regel je er ook even alléén blauwe m&m's bij anders?

Covie, nu al gebroken nachten, aaargh, niet fijn en dat maagzuur... Ik had t bij Thomas zo erg. Je mág er ook echte geneesmiddelen voor die geen kwaad kunnen hè, ik zou daarop wijzen als de Gaviscon niet werkt.
Marjoleintje, pfff, wat een gedoe! Alvast veel plezier op de beurs en een rustig weekend ook. Lastig om dingen te laten liggen lijkt me, maar in het belang van je kleintje!
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:49:00 #31
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108268106
Marjolijntje, dat je baas de boel niet op orde heeft, betekent niet dat jij nu verantwoordelijk bent hè?
En zeker niet als je al rustig aan moet doen. Liggen laten wat niet hoeft. Anders val jij straks helemaal uit en dan hebben ze helemaal niks meer. Denk goed om jezelf en de baby, meis :*

covie, wat fijn dat de vlos zo met je meedenkt. Ik herken het wel hoor, gewoon doorgaan. Maar ook voro jou: rustig aan doen omwille van jezelf en de baby... :*
pi_108268994
Marjolijn, ik denk altijd maar zo. Zonder mij gaat het op werk ook gewoon door.
Dus bij jou ook. Daar vinden ze echt wel manieren op :*. Denk aan jezelf en denk aan die kleine daar in je buik!
Het is wel fijn dat je even met iemand prioriteiten hebt kunnen stellen, dat geeft rust in je hoofd. Maar mocht dat niet voldoende zijn, again. Wat hierboven in m'n post staat.
pi_108269197
marjolijntje pff.. :* gelukkig heb je fijne plopjes en lieve katten O+
gedoe op 't werk is niet tof.. wat asy n kuukske zeggen,..

ik vond t erg moeilijk om 't werk enz los te laten en om mezelf/baby te denken
maar nu heb ik zoveel pijn/ellende dat ik nog weinig zelf kan doen,
denk dus goed om jezelf, jij bent (veel veel veel) belangrijker dan 't werk
pi_108269571
Marjolijn, wat ze hierboven zeggen :Y kun je overigens niet een andere fysio bellen om te kijken of iemand eerder een gaatje heeft of je eigen fysio even rond laten bellen?? Hou je taai en neem op tijd je rust... Jij en je beeb gaan voor, op alles! :*

Ik heb geplop, ik heb geschuivel, gekriebel en geborrel: eindelijk is het overduidelijk!!! O+ O+ O+ ipv af en toe wat weerstand waarvan ik dacht: hmmmm dat is de beeb, maar het mag wel wat duidelijker :P nou duidelijk it is!! *O* gisterenavond al en vandaag is het niet meer te missen *O* ik vind het zó gezellig... zo genieten...

(en toch vind ik het zo bizar dat je van het ene op het andere moment echt duidelijk wat voelt!! :D)
pi_108269858
Dankjewel dames :* jullie reacties doen me goed! Het is vandaag gewoon allemaal even teveel. Morgen is het vast weer beter, denk ik.
Wachten op de fysio gaat wel lukken, tis een van de weinige bekkenfysio's in de buurt volgens mij. Ik ga nog niet kapot van de pijn ;)

Fijn dat je echt wat voelt nu Gerberaatje!!
pi_108270205
Marjolijntje & covie, dikke knuf :*

Gerbera, tof *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108270430
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 17:38 schreef Marjolijntje het volgende:
Dankjewel dames :* jullie reacties doen me goed! Het is vandaag gewoon allemaal even teveel. Morgen is het vast weer beter, denk ik.
Wachten op de fysio gaat wel lukken, tis een van de weinige bekkenfysio's in de buurt volgens mij. Ik ga nog niet kapot van de pijn ;)

Fijn dat je echt wat voelt nu Gerberaatje!!
Er zitten bij jou in de buurt totaal iets van 5/6 op redelijke reistijd, persoonlijk denk ik dat je het meeste hebt aan Voorneveld in Dordt, of Pro-Pelvic in Hank (te vinden in de telefoongids) Succes, last van je bekken is ***

Dat jezelf voorbij lopen ken ik maar al te goed helaas, vorige week wegens diverse omstandigheden thuis geweest, maar had nog wel wat dagen thuis kunnen gebruiken qua gezondheid... gaat er voorlopig niet inzitten (en voor mij geen afsluitbare 'rust' ruimte mogelijk of extra pauze... Maar goed we bikkelen door... incl alle bijkomende klachten. :*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_108271023
Covie rustig aan meid! Echt doen hoor. Mijn knopje is inmiddels half om :@ en dat voelt al zo'n stuk beter!

Marjolijntje net zo.. Denk echt aan jezelf. Jij kan helpen naar vermogen, maar de puinzooi is niet jouw verantwoordelijkheid. Hoe moeilijk ook misschien. Prioriteiten op je werk stellen is wijs, je daar aan houden nog slimmer en vergeet niet voor jezelf ook nog prioriteiten te stellen, buiten het tijdverdrijf dat werk heet. Ok? Jij zegt nu Ja Clau, beloofd hè? ;) :*

Gerberaatje :D die actie van jou. Ik moest hardop lachen! En wat een gezelligheid he, in je buik. Vind ik ook! :Y

En ik zag nog een bijna vader :W

Staat mijn O+ toch ovenfrietjes te maken! Jum!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:18:09 #39
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108271276
Maar maffe, wat let je om nog een paar dagen ziek thuis te blijven dan?
Waarom zou jij door moeten bikkelen?
pi_108271469
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:18 schreef Asyniur het volgende:
Maar maffe, wat let je om nog een paar dagen ziek thuis te blijven dan?
Waarom zou jij door moeten bikkelen?
Dat is relatief makkelijk uitleggen in een paar woorden ;)
onderbezetting + ziekte + plichtsbesef richting clienten (thuiszorg) = doorbikkelen en verdelen met overige collega's.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:44:38 #41
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108272258
Ja, maar als je zo blijft doorbikkelen dan stort je straks in en ben je verder van huis. Daar wint toch niemand wat mee?
pi_108272617
Gerberaatje, wat een drukte in je buik! O+
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2012 @ 19:08:45 #43
309370 Nanadu
pi_108273272
Wat is het toch met vandaag, Covie die op het matje geroepen wordt en nu toch echt moet gaan opletten op dagschema (wel doen he) en Marjolijntje die het even niet ziet zitten wat betreft het werk. Wel goed dat je het eruit gegooid hebt Marjolijntje en hopen dat je een oplossing vindt die voor jezelf werkt. Maffe muts die door blijft werken om allerlei redenen, let wel op jezelf!

Ik lag vanmiddag even te rusten op de bank toen ik gebeld werd door de verloskundige. Zij gaf aan dat ze het toch wel erg lang vond om nog te wachten tot 8 maart voor controle bij de gyneacoloog en ze vroeg hoe het nu ging. Ik gaf aan dat ik vorige week ziek was geweest en nog steeds last had van duizelingen, hoofdpijn en hartkloppingen. Ik zei wel dat ik dacht dat dit misschien aan de verkoudheid kan liggen, maar zij was er niet gerust op. De verloskundige gaf aan dat ze wilde dat ik deze week nog voor controle langs de poli verloskunde in het ziekenhuis langs zou gaan. Ik heb vervolgens meteen gebeld en ik kreeg door dat ik morgen om 15.00 langs kan komen. Ik dacht al dat dit een probleem zou zijn op mijn werk door een zieke en iemand die vrij heeft en ja hoor er was niks te regelen. Ik schoot al helemaal in de stress, omdat ik ze niet in de problemen wil laten komen. Ik heb vervolgens weer naar de poli gebeld en het verhaal uitgelegd. Ik heb eerst gevraagd of ik anders ook maandag kan langskomen, maar de verloskundige die ik aan de telefoon had vond het niet verstandig om zo lang te wachten. Ik heb nu een afspraak om 17.50 en heb mijn dienst kunnen omzetten zodat ik op tijd weg kan. De desbetreffende collega waarmee ik geruild heb was er niet blij mee, maar heb aangegeven dat ik volgende week wel een dienst wil ruilen. Het was weer een drukke middag zo.

Welkom Knife!

Wat fijn geberaatje dat je het nu echt duidelijk voelt!!!!
pi_108273800
Nanadu, echt dikke jammer dan voor je collega dat ze er niet blij mee is :? jemig, het gaat om jouw en jouw baby's gezondheid hoor! Ik hoop dat het meevalt, en zorg goed voor jezelf. En je collega moet zich rotschamen, als jij straks uitvalt omdat je misschien ergens niet op tijd bij bent, is ze helemaal verder van huis...

Sowieso, mensen als het echt niet gaat, zorg voor jezelf. Ik snap niet zo goed dat je tot in den treuren moet doorlopen 'omdat' <vul hier elke willekeurige reden in, onderbezetting, ziekte van andere collega's etc. etc.>

Ik heb ook een plichtsbesef naar mijn werkgever en zal er zoveel mogelijk aan doen om zo lang mogelijk te kunnen blijven werken. Maar ziek is ziek, en het is niet mijn pakkie aan als doordat ik ziek ben, mijn werkgever in de knoei komt :? daarbij heb je nu niet alleen de verantwoording voor jezelf maar ook voor je baby.

Dit even in het algemeen geroepen ;) het is geen zwakte als je minder zou moeten werken of wellicht helemaal uitvalt doordat je 'zwangerschaps' klachten hebt. Je bent juist verstandig en neemt verantwoordelijkheid naar jezelf en je kind als je er tijdig bij bent ipv maar doorlopen en doorlopen en dat dan later blijkt dat je veel te lang bent doorgelopen met alle gevolgen van dien...
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:26:10 #45
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108274007
Sorbootje, wat een mooie foto's zeg O+

PureEvil :o Zozo, al ontsluiting!! Spannend joh..

Zoe: mooie buikfoto's trouwens int andere topic O+
Ja, behoorlijk wat gezeik. Kan me er boos om maken en aan de andere kant ben ik er ook nu al klaar mee :') Pfff.

Marjolijntje wat vervelend allemaal zeg, bah. Net nu je het niet kunt gebruiken.. ;( :*

Ben vandaag naar de 9maanden beurs geweest... Tja, wat zal ik er van zeggen. Het was heel gezellig met onze vrienden, maar wát een reclame zeg.. niet normaal. Wel even kunnen oriënteren op kinderwagens, de stokke vinden we erg leuk maar erg duur, zelfs 2e hands nog. Iig gaan we binnenkort even kijken naar hoe zwaar ze zijn (ik wil niet te zwaar tillen) en een testritje maken in een of andere winkel :+ Op zo'n proefbaan enzo :') Whaha.
Verder een heel leuk speentje gekocht voor 1 euro die de beweging van de tepel nadoet (idee van mn man O+) en een leuk pakje gekregen van die vrienden als cadeautje, echt superlief. Plaats straks nog wel ff fotootjes.
Was wel erg vermoeiend, sowieso houdt mijn rug het niet lang vol, dat vele lopen en staan, maar ook mn buik ging meer en meer pijn doen, het waren vast mn darmen, maar echt zo vroeg in de zwangerschap al? :? ik vond het maar raar. Zodra ik wat meer gezeten had en rustiger aan deed ging het duidelijk weer beter en ik voel er nu ook echt bijna niets meer van...
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_108274505
Bedankt enfermera :)
De stokke hebben wij gekocht, vond m echt lekker lopen en qua inklappen enz enz vonden we m ook erg handig. M'n lief en ik zijn beide lang, en dan is de stokke ook erg fijn.

Precies gerberaatje, t is (vind/vond ik) lastig
maar nu snap ik wel waarom t zo belangrijk is :{

Nanadu.. Je collega.. :{ dat iemand zo kan reageren..
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:41:00 #47
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108274606
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:38 schreef Zoë23 het volgende:
Bedankt enfermera :)
De stokke hebben wij gekocht, vond m echt lekker lopen en qua inklappen enz enz vonden we m ook erg handig. M'n lief en ik zijn beide lang, en dan is de stokke ook erg fijn.

Precies gerberaatje, t is (vind/vond ik) lastig
maar nu snap ik wel waarom t zo belangrijk is :{

Nanadu.. Je collega.. :{ dat iemand zo kan reageren..
:*
Ja idd.. mijn man is wel wat langer dan ik, en hij vind het feit dat je op die stang dus ook de hoogte kunt verstellen :) Alleen is het ding wel zwaar (8kg, het onderstel), dus ja. We moeten ff kijken.
pi_108274852
Ja precies, en er is niet echt veel ruimte voor boodschappen oid voor onderin de wagen (zo'n mandje) wij hebben wel zo'n tas die je vast kan maken op t onderstel, daar zit ook n soort net in, zodat je er wel redelijk wat in kunt doen.

't is maar net hoe je n wagen gebruikt denk ik en wat je handig vind

Er is gelukkig genoeg keuze :D
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:48:10 #49
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108274883
Ja idd... Whahaha dat gelukkig wel ja! :D

Dit pakje hebben we gekregen:

En dus zelf nog de Nuby natural flex speen O+
pi_108274932
Wat lief! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')