SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./flauw
Geen idee Mango.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef Mangostine het volgende:
Fijn Kuukske! En kan een baby teveel vruchtwater hebben dan?![]()
En en en fotoooo's van de haartjes en het gezichtje!
Feli Knife, spannendis het jullie eerste?
Er mag bij mij wel 'jongetje' achterquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:47 schreef Asyniur het volgende:
In het vorige deel ging het over kotsen en over PureEvil die het wel heel spannend gaat maken!
Willen er nog mensen iets veranderd zien? Uitgerekende datum/geslacht erachter?
Whehe, true. Nja hij gelooft het maar mooi! Ik zou ook vragen om een koeling gevuld met Ben en Jerry'squote:Op woensdag 22 februari 2012 14:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Kuuk, als je mij en mijn manager irl zou kennen, zou je weten dat ie heel flauw is
(het ging ook om de toonzetting van mijn mail, ik heb hem zo expliciet opgesteld dat het niet waar kon zijndat ik ook eiste dat hij uit zijn kantoor zou zijn
een uur per dag (ik werk in een mega pand, dus minstens 100 andere kantoren
) en dat ik dat bed ook wilde hebben
Ach, het was weer een half uurtje buikpijn lachen met mijn collega's
Oeh, die B&J zie ik ook wel zitten jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe, true. Nja hij gelooft het maar mooi! Ik zou ook vragen om een koeling gevuld met Ben en Jerry's. En meer van dattum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou nog even voor het complete dandit was de mail en het antwoord
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh ik vind niks lekkerders als ik misselijk ben, om eens goed over mijn nek te gaan
Nah, wil even afwachten of alles goed zit enzo, qua echo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:02 schreef Asyniur het volgende:
Mangostine, je mag hem ook nu bluffen hoor! Dan veranderen we het wel weer als het aangepast moet worden
Ieuw, stukjes uit het doucheputje vissenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:09 schreef oeke het volgende:
Gerberaatje!
[..]![]()
Toch ben ik wel blij dat ik in die 5 maanden misselijkheid maar 1 keer gekotst heb. Jammer genoeg was het onder de douche, gelukkig was het beschuit.
Het lukte verder gewoon niet, blijkbaar zat er niks spuugwaardigs in mijn maag ofzo
Spannend PE.
Er zitten bij jou in de buurt totaal iets van 5/6 op redelijke reistijd, persoonlijk denk ik dat je het meeste hebt aan Voorneveld in Dordt, of Pro-Pelvic in Hank (te vinden in de telefoongids) Succes, last van je bekken is ***quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:38 schreef Marjolijntje het volgende:
Dankjewel damesjullie reacties doen me goed! Het is vandaag gewoon allemaal even teveel. Morgen is het vast weer beter, denk ik.
Wachten op de fysio gaat wel lukken, tis een van de weinige bekkenfysio's in de buurt volgens mij. Ik ga nog niet kapot van de pijn
Fijn dat je echt wat voelt nu Gerberaatje!!
Dat is relatief makkelijk uitleggen in een paar woordenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:18 schreef Asyniur het volgende:
Maar maffe, wat let je om nog een paar dagen ziek thuis te blijven dan?
Waarom zou jij door moeten bikkelen?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:38 schreef Zoë23 het volgende:
Bedankt enfermera
De stokke hebben wij gekocht, vond m echt lekker lopen en qua inklappen enz enz vonden we m ook erg handig. M'n lief en ik zijn beide lang, en dan is de stokke ook erg fijn.
Precies gerberaatje, t is (vind/vond ik) lastig
maar nu snap ik wel waarom t zo belangrijk is
Nanadu.. Je collega..dat iemand zo kan reageren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |