abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:46:42 #1
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108261141
2012

12 maart: Webkim (jongen)
20 maart: PureEvil
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
28 augustus 2012: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
13 September: Frups
20 september: Kwisted

03 oktober: Freubelot
12 oktober: Mangostine
13 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
eind oktober: Enfermera

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 24-02-2012 10:08:55 ]
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:47:21 #2
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108261163
In het vorige deel ging het over kotsen en over PureEvil die het wel heel spannend gaat maken!

Willen er nog mensen iets veranderd zien? Uitgerekende datum/geslacht erachter?
pi_108261233
ik denk dat ik overmorgen wel een datum durf te bluffen *O*
pi_108261390
Jeemig PE, je maakt het spannend! :)

Echo gehad, jongetje is weer keurig gemiddeld met alles. Had wel veel vruchtwater, maar geen idee of dat té veel was. Dat zal ik van de vk wel horen van de week. Op de echo kon ze ook haartjes zien! O+. En een mooi profieltje van z'n gezichtje. Keileuk.

Nog effe rondje door de stad gebanjerd, maar dat was zwaar vermoeiend. Pfoe. Blij dat ik weer thuis ben zegmaar :+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_108261410
ik word ook binnenkort Papa :-). op 3 mei 2012 is mijn vriendin uitgerekend!
mag ik ook op de lijst hierboven?
pi_108261535
Fijn Kuukske! En kan een baby teveel vruchtwater hebben dan? :@
En en en fotoooo's van de haartjes en het gezichtje!

Feli Knife, spannend *O* is het jullie eerste?
pi_108261654
Ik ben echt zo flauw :') ik heb gewoon pijn in mijn buik van het lachen (en zelfs pijn in mijn hoofd)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/flauw
pi_108261729
Gerbera, en nu volhouden ook hè! :P
Sommige mensen kun je echt alles wijs maken...
pi_108261732
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef Mangostine het volgende:

Geen idee Mango.

Gefeliciteerd Knife, spannend!
Ennuh Gerb, zo héél flauw vind ik het niet eens :+.
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:02:55 #10
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108261825
Mangostine, je mag hem ook nu bluffen hoor! Dan veranderen we het wel weer als het aangepast moet worden ;)

Kuuks, leuk! Fijn dat alles goed was :Y

Knife, van harte joh! Jullie staan erbij. Wil je het geslacht erbij hebben staan?
Hoe gaat het verder met je vriendin?

Gerberaatje :D
pi_108261860
Kuuk, als je mij en mijn manager irl zou kennen, zou je weten dat ie heel flauw is ;)
(het ging ook om de toonzetting van mijn mail, ik heb hem zo expliciet opgesteld dat het niet waar kon zijn ;) dat ik ook eiste dat hij uit zijn kantoor zou zijn :+ een uur per dag (ik werk in een mega pand, dus minstens 100 andere kantoren :+ ) en dat ik dat bed ook wilde hebben :')

Ach, het was weer een half uurtje buikpijn lachen met mijn collega's :')
pi_108261883
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:47 schreef Asyniur het volgende:
In het vorige deel ging het over kotsen en over PureEvil die het wel heel spannend gaat maken!

Willen er nog mensen iets veranderd zien? Uitgerekende datum/geslacht erachter?
Er mag bij mij wel 'jongetje' achter :s)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108261946
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Kuuk, als je mij en mijn manager irl zou kennen, zou je weten dat ie heel flauw is ;)
(het ging ook om de toonzetting van mijn mail, ik heb hem zo expliciet opgesteld dat het niet waar kon zijn ;) dat ik ook eiste dat hij uit zijn kantoor zou zijn :+ een uur per dag (ik werk in een mega pand, dus minstens 100 andere kantoren :+ ) en dat ik dat bed ook wilde hebben :')

Ach, het was weer een half uurtje buikpijn lachen met mijn collega's :')
Whehe, true. Nja hij gelooft het maar mooi! Ik zou ook vragen om een koeling gevuld met Ben en Jerry's :9. En meer van dattum.
pi_108262014
quote:
6s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:05 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Whehe, true. Nja hij gelooft het maar mooi! Ik zou ook vragen om een koeling gevuld met Ben en Jerry's :9. En meer van dattum.
Oeh, die B&J zie ik ook wel zitten ja :9.

Gerbera :D :'( :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108262038
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nog even voor het complete dan :+ dit was de mail en het antwoord :D _O-
pi_108262075
Gerberaatje! :D
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh ik vind niks lekkerders als ik misselijk ben, om eens goed over mijn nek te gaan :9
O+
Toch ben ik wel blij dat ik in die 5 maanden misselijkheid maar 1 keer gekotst heb. Jammer genoeg was het onder de douche, gelukkig was het beschuit. :{
Het lukte verder gewoon niet, blijkbaar zat er niks spuugwaardigs in mijn maag ofzo

Spannend PE. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_108262078
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:02 schreef Asyniur het volgende:
Mangostine, je mag hem ook nu bluffen hoor! Dan veranderen we het wel weer als het aangepast moet worden ;)
Nah, wil even afwachten of alles goed zit enzo, qua echo.
pi_108262129
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:09 schreef oeke het volgende:
Gerberaatje! :D

[..]

O+
Toch ben ik wel blij dat ik in die 5 maanden misselijkheid maar 1 keer gekotst heb. Jammer genoeg was het onder de douche, gelukkig was het beschuit. :{
Het lukte verder gewoon niet, blijkbaar zat er niks spuugwaardigs in mijn maag ofzo

Spannend PE. :D
Ieuw, stukjes uit het doucheputje vissen :D

Gerberaatje, jij heldin!
pi_108263055
Niet teruggelezen ga ik zo even doen.

Heb een beetje er van langs gekregen, moet me nu aan een stipt dagschema houden wat betreft eten slapen enz.

Wilde eigenlijk alleen even bellen over het maagzuur, maar toen ging ze vragen stellen over eten en neem je wel rust, beweging enz. uiteindelijk ik tranen en tuiten aan de telefoon, want ik slaap echt maar 4/5 uurtjes verdeeld over de nacht en ik moet steeds vaker overgeven van het maagzuur.

Dagschema aanhouden zonder uitzondering. Dan zal de zw. dementie, rugpijn en maagzuur sowieso al afnemen. En tot volgende week eerst ook gaviscon voor het slapen en wanneer verder nodig.(maar dat wil ik zelf zo min mogelijk)

En klachten zullen vast niet helemaal weggaan want het hoort erbij, maar vooral het overgeven\ veel te weinig slaap stond haar totaal niet aan. En anders neemt ze contact op met de vlos en dan gaan ze naar de werktijden kijken. :@

Nou ja dit had ik dus helemaal niet verwacht :@
pi_108263107
Covie :*
Zo kun je jezelf dus voorbijrennen. Wel goed dat er alert wordt meegekeken.
Hopelijk lukt het je om het dagschema aan te houden en komt er dan snel verbetering in.
pi_108263164
Covie :* Denk je wel een beetje om jezelf!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_108264652
Covie :*, doe rustig aan hè.
pi_108265057
thnx denk dat het wel goedkomt nu hoor.

Ik ben gewoon zo'n geweldige chaoot ook, en dat zal wel blijven.
Maar het is idd wel tijd om dat iets bij te schaven.
pi_108265135
Zeker goed idee Coof, zo is ook geen doen :*
pi_108265158
Covie :* misschien geen slecht idee van je vk om een schema op te stellen. Voor het maagzuur maar ook voor het chaotisch zijn. En wellicht kun je opschrijven wat je eet/drinkt, misschien kun je een patroon ontdekken of een bepaald iets wat het maagzuur erger maakt/mindert!
En rustig aan doen!

Gerberaatje whaha ik vind t een goeie grap. Die baas van jou tuint er mooi met open ogen in hahaha.
pi_108266107
Gerberaatje :D haha

Covie :* goed om rustig aan te doen idd
pi_108266128
Even walsen hoor.. Vandaag te horen gekregen dat mn baas voor langere tijd ziek is. En toen ging het ff mis bij mij. Dat in combinatie met dat hij zn werk blijkbaar tijden niet op orde had wat nu rechtgetrokken moet worden, mijn mailbox die ontploft en het bijspringen voor een andere collega die overloopt maakte dat ik even flink overstuur raakte. Dus maar gelijk even langs de directeur en PZ gelopen (klein bedrijf) en daar even uitgehuild. Vlos gaf aan dat ik rustig aan moest doen, maar zou nu niet weten hoe nu..
Afgesproken dat ik een lijstje maak met alles wat open staat en dan samen met directie prioriteiten aan geven. En dingen mogen nu ook wel even blijven liggen. Voel me er nog niet gerust op, maar even erover praten heeft wel opgelucht. Nu moet alleen die nare hoofdpijn nog zakken.

Oh, en ik had de fysio gemaild omdat ik ze telefonisch niet te pakken kreeg, maar die hebben pas over 2 weken een plekje voor me ;( Ook dat nog.

Morgen vrij, met mn mama naar de 9 maanden beurs. Vrijdag wel weer werken, maar dan komen mn schoonouders behangen en hopelijk zijn ze daar al heel ver mee als ik thuis kom. En het weekend even helemaal niets. Hopelijk kan ik dan weer een beetje bijtanken.

Sorry voor de ego-post..

En een :* voor Covie, op jezelf letten hoor meid!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108266187
Maar het ploppen in mn buik en twee knuffelkatten toen ik thuis kwam, maken wel een hoop weer goed nu hoor!
pi_108266329
Welkom Knife! Leuk, papa worden!

Gerberaatje jij bent echt erg :D En die mail terug ook! Geweldig!

Oh Covie rustig aan! :*

Marjolijntje jij ook! :* (ploppen en katten zijn tof!)
pi_108266931
PE, wat maakt je baby een haast!

Knife, gefeliciteerd!

Gerb, :D sjongejonge! Regel je er ook even alléén blauwe m&m's bij anders?

Covie, nu al gebroken nachten, aaargh, niet fijn en dat maagzuur... Ik had t bij Thomas zo erg. Je mág er ook echte geneesmiddelen voor die geen kwaad kunnen hè, ik zou daarop wijzen als de Gaviscon niet werkt.
Marjoleintje, pfff, wat een gedoe! Alvast veel plezier op de beurs en een rustig weekend ook. Lastig om dingen te laten liggen lijkt me, maar in het belang van je kleintje!
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:49:00 #31
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108268106
Marjolijntje, dat je baas de boel niet op orde heeft, betekent niet dat jij nu verantwoordelijk bent hè?
En zeker niet als je al rustig aan moet doen. Liggen laten wat niet hoeft. Anders val jij straks helemaal uit en dan hebben ze helemaal niks meer. Denk goed om jezelf en de baby, meis :*

covie, wat fijn dat de vlos zo met je meedenkt. Ik herken het wel hoor, gewoon doorgaan. Maar ook voro jou: rustig aan doen omwille van jezelf en de baby... :*
pi_108268994
Marjolijn, ik denk altijd maar zo. Zonder mij gaat het op werk ook gewoon door.
Dus bij jou ook. Daar vinden ze echt wel manieren op :*. Denk aan jezelf en denk aan die kleine daar in je buik!
Het is wel fijn dat je even met iemand prioriteiten hebt kunnen stellen, dat geeft rust in je hoofd. Maar mocht dat niet voldoende zijn, again. Wat hierboven in m'n post staat.
pi_108269197
marjolijntje pff.. :* gelukkig heb je fijne plopjes en lieve katten O+
gedoe op 't werk is niet tof.. wat asy n kuukske zeggen,..

ik vond t erg moeilijk om 't werk enz los te laten en om mezelf/baby te denken
maar nu heb ik zoveel pijn/ellende dat ik nog weinig zelf kan doen,
denk dus goed om jezelf, jij bent (veel veel veel) belangrijker dan 't werk
pi_108269571
Marjolijn, wat ze hierboven zeggen :Y kun je overigens niet een andere fysio bellen om te kijken of iemand eerder een gaatje heeft of je eigen fysio even rond laten bellen?? Hou je taai en neem op tijd je rust... Jij en je beeb gaan voor, op alles! :*

Ik heb geplop, ik heb geschuivel, gekriebel en geborrel: eindelijk is het overduidelijk!!! O+ O+ O+ ipv af en toe wat weerstand waarvan ik dacht: hmmmm dat is de beeb, maar het mag wel wat duidelijker :P nou duidelijk it is!! *O* gisterenavond al en vandaag is het niet meer te missen *O* ik vind het zó gezellig... zo genieten...

(en toch vind ik het zo bizar dat je van het ene op het andere moment echt duidelijk wat voelt!! :D)
pi_108269858
Dankjewel dames :* jullie reacties doen me goed! Het is vandaag gewoon allemaal even teveel. Morgen is het vast weer beter, denk ik.
Wachten op de fysio gaat wel lukken, tis een van de weinige bekkenfysio's in de buurt volgens mij. Ik ga nog niet kapot van de pijn ;)

Fijn dat je echt wat voelt nu Gerberaatje!!
pi_108270205
Marjolijntje & covie, dikke knuf :*

Gerbera, tof *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108270430
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 17:38 schreef Marjolijntje het volgende:
Dankjewel dames :* jullie reacties doen me goed! Het is vandaag gewoon allemaal even teveel. Morgen is het vast weer beter, denk ik.
Wachten op de fysio gaat wel lukken, tis een van de weinige bekkenfysio's in de buurt volgens mij. Ik ga nog niet kapot van de pijn ;)

Fijn dat je echt wat voelt nu Gerberaatje!!
Er zitten bij jou in de buurt totaal iets van 5/6 op redelijke reistijd, persoonlijk denk ik dat je het meeste hebt aan Voorneveld in Dordt, of Pro-Pelvic in Hank (te vinden in de telefoongids) Succes, last van je bekken is ***

Dat jezelf voorbij lopen ken ik maar al te goed helaas, vorige week wegens diverse omstandigheden thuis geweest, maar had nog wel wat dagen thuis kunnen gebruiken qua gezondheid... gaat er voorlopig niet inzitten (en voor mij geen afsluitbare 'rust' ruimte mogelijk of extra pauze... Maar goed we bikkelen door... incl alle bijkomende klachten. :*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_108271023
Covie rustig aan meid! Echt doen hoor. Mijn knopje is inmiddels half om :@ en dat voelt al zo'n stuk beter!

Marjolijntje net zo.. Denk echt aan jezelf. Jij kan helpen naar vermogen, maar de puinzooi is niet jouw verantwoordelijkheid. Hoe moeilijk ook misschien. Prioriteiten op je werk stellen is wijs, je daar aan houden nog slimmer en vergeet niet voor jezelf ook nog prioriteiten te stellen, buiten het tijdverdrijf dat werk heet. Ok? Jij zegt nu Ja Clau, beloofd hè? ;) :*

Gerberaatje :D die actie van jou. Ik moest hardop lachen! En wat een gezelligheid he, in je buik. Vind ik ook! :Y

En ik zag nog een bijna vader :W

Staat mijn O+ toch ovenfrietjes te maken! Jum!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:18:09 #39
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108271276
Maar maffe, wat let je om nog een paar dagen ziek thuis te blijven dan?
Waarom zou jij door moeten bikkelen?
pi_108271469
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:18 schreef Asyniur het volgende:
Maar maffe, wat let je om nog een paar dagen ziek thuis te blijven dan?
Waarom zou jij door moeten bikkelen?
Dat is relatief makkelijk uitleggen in een paar woorden ;)
onderbezetting + ziekte + plichtsbesef richting clienten (thuiszorg) = doorbikkelen en verdelen met overige collega's.
Gewoon n stuiterballetje
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:44:38 #41
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108272258
Ja, maar als je zo blijft doorbikkelen dan stort je straks in en ben je verder van huis. Daar wint toch niemand wat mee?
pi_108272617
Gerberaatje, wat een drukte in je buik! O+
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2012 @ 19:08:45 #43
309370 Nanadu
pi_108273272
Wat is het toch met vandaag, Covie die op het matje geroepen wordt en nu toch echt moet gaan opletten op dagschema (wel doen he) en Marjolijntje die het even niet ziet zitten wat betreft het werk. Wel goed dat je het eruit gegooid hebt Marjolijntje en hopen dat je een oplossing vindt die voor jezelf werkt. Maffe muts die door blijft werken om allerlei redenen, let wel op jezelf!

Ik lag vanmiddag even te rusten op de bank toen ik gebeld werd door de verloskundige. Zij gaf aan dat ze het toch wel erg lang vond om nog te wachten tot 8 maart voor controle bij de gyneacoloog en ze vroeg hoe het nu ging. Ik gaf aan dat ik vorige week ziek was geweest en nog steeds last had van duizelingen, hoofdpijn en hartkloppingen. Ik zei wel dat ik dacht dat dit misschien aan de verkoudheid kan liggen, maar zij was er niet gerust op. De verloskundige gaf aan dat ze wilde dat ik deze week nog voor controle langs de poli verloskunde in het ziekenhuis langs zou gaan. Ik heb vervolgens meteen gebeld en ik kreeg door dat ik morgen om 15.00 langs kan komen. Ik dacht al dat dit een probleem zou zijn op mijn werk door een zieke en iemand die vrij heeft en ja hoor er was niks te regelen. Ik schoot al helemaal in de stress, omdat ik ze niet in de problemen wil laten komen. Ik heb vervolgens weer naar de poli gebeld en het verhaal uitgelegd. Ik heb eerst gevraagd of ik anders ook maandag kan langskomen, maar de verloskundige die ik aan de telefoon had vond het niet verstandig om zo lang te wachten. Ik heb nu een afspraak om 17.50 en heb mijn dienst kunnen omzetten zodat ik op tijd weg kan. De desbetreffende collega waarmee ik geruild heb was er niet blij mee, maar heb aangegeven dat ik volgende week wel een dienst wil ruilen. Het was weer een drukke middag zo.

Welkom Knife!

Wat fijn geberaatje dat je het nu echt duidelijk voelt!!!!
pi_108273800
Nanadu, echt dikke jammer dan voor je collega dat ze er niet blij mee is :? jemig, het gaat om jouw en jouw baby's gezondheid hoor! Ik hoop dat het meevalt, en zorg goed voor jezelf. En je collega moet zich rotschamen, als jij straks uitvalt omdat je misschien ergens niet op tijd bij bent, is ze helemaal verder van huis...

Sowieso, mensen als het echt niet gaat, zorg voor jezelf. Ik snap niet zo goed dat je tot in den treuren moet doorlopen 'omdat' <vul hier elke willekeurige reden in, onderbezetting, ziekte van andere collega's etc. etc.>

Ik heb ook een plichtsbesef naar mijn werkgever en zal er zoveel mogelijk aan doen om zo lang mogelijk te kunnen blijven werken. Maar ziek is ziek, en het is niet mijn pakkie aan als doordat ik ziek ben, mijn werkgever in de knoei komt :? daarbij heb je nu niet alleen de verantwoording voor jezelf maar ook voor je baby.

Dit even in het algemeen geroepen ;) het is geen zwakte als je minder zou moeten werken of wellicht helemaal uitvalt doordat je 'zwangerschaps' klachten hebt. Je bent juist verstandig en neemt verantwoordelijkheid naar jezelf en je kind als je er tijdig bij bent ipv maar doorlopen en doorlopen en dat dan later blijkt dat je veel te lang bent doorgelopen met alle gevolgen van dien...
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:26:10 #45
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108274007
Sorbootje, wat een mooie foto's zeg O+

PureEvil :o Zozo, al ontsluiting!! Spannend joh..

Zoe: mooie buikfoto's trouwens int andere topic O+
Ja, behoorlijk wat gezeik. Kan me er boos om maken en aan de andere kant ben ik er ook nu al klaar mee :') Pfff.

Marjolijntje wat vervelend allemaal zeg, bah. Net nu je het niet kunt gebruiken.. ;( :*

Ben vandaag naar de 9maanden beurs geweest... Tja, wat zal ik er van zeggen. Het was heel gezellig met onze vrienden, maar wát een reclame zeg.. niet normaal. Wel even kunnen oriënteren op kinderwagens, de stokke vinden we erg leuk maar erg duur, zelfs 2e hands nog. Iig gaan we binnenkort even kijken naar hoe zwaar ze zijn (ik wil niet te zwaar tillen) en een testritje maken in een of andere winkel :+ Op zo'n proefbaan enzo :') Whaha.
Verder een heel leuk speentje gekocht voor 1 euro die de beweging van de tepel nadoet (idee van mn man O+) en een leuk pakje gekregen van die vrienden als cadeautje, echt superlief. Plaats straks nog wel ff fotootjes.
Was wel erg vermoeiend, sowieso houdt mijn rug het niet lang vol, dat vele lopen en staan, maar ook mn buik ging meer en meer pijn doen, het waren vast mn darmen, maar echt zo vroeg in de zwangerschap al? :? ik vond het maar raar. Zodra ik wat meer gezeten had en rustiger aan deed ging het duidelijk weer beter en ik voel er nu ook echt bijna niets meer van...
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_108274505
Bedankt enfermera :)
De stokke hebben wij gekocht, vond m echt lekker lopen en qua inklappen enz enz vonden we m ook erg handig. M'n lief en ik zijn beide lang, en dan is de stokke ook erg fijn.

Precies gerberaatje, t is (vind/vond ik) lastig
maar nu snap ik wel waarom t zo belangrijk is :{

Nanadu.. Je collega.. :{ dat iemand zo kan reageren..
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:41:00 #47
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108274606
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:38 schreef Zoë23 het volgende:
Bedankt enfermera :)
De stokke hebben wij gekocht, vond m echt lekker lopen en qua inklappen enz enz vonden we m ook erg handig. M'n lief en ik zijn beide lang, en dan is de stokke ook erg fijn.

Precies gerberaatje, t is (vind/vond ik) lastig
maar nu snap ik wel waarom t zo belangrijk is :{

Nanadu.. Je collega.. :{ dat iemand zo kan reageren..
:*
Ja idd.. mijn man is wel wat langer dan ik, en hij vind het feit dat je op die stang dus ook de hoogte kunt verstellen :) Alleen is het ding wel zwaar (8kg, het onderstel), dus ja. We moeten ff kijken.
pi_108274852
Ja precies, en er is niet echt veel ruimte voor boodschappen oid voor onderin de wagen (zo'n mandje) wij hebben wel zo'n tas die je vast kan maken op t onderstel, daar zit ook n soort net in, zodat je er wel redelijk wat in kunt doen.

't is maar net hoe je n wagen gebruikt denk ik en wat je handig vind

Er is gelukkig genoeg keuze :D
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:48:10 #49
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108274883
Ja idd... Whahaha dat gelukkig wel ja! :D

Dit pakje hebben we gekregen:

En dus zelf nog de Nuby natural flex speen O+
pi_108274932
Wat lief! O+
pi_108275219
Wat een schetig pakje Enfermera O+
pi_108275307
Oh enfermera wat lief!
En ik heb het ook zwaar met zo'n dag slenteren hoor. Moest in Ikea regelmatig even zitten. Hoort er denk ik wel bij? Kan me niet voorstellen hoe dat dan straks met buik is. :{

Ik was vandaag even in de stad en zeg echt overal kinderwagens! Heb alle merken wel langs zien komen. Die moeders zullen wel gedacht hebben wat is dat voor gluurder :') Uitvoerig merk bekeken, kleur, idd boodschappenplek enzo. En de inhoud van de wagen natuurlijk O+

Bij een goede echo ga ik ook een winkel met parcours zoeken :D
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:00:22 #53
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108275411
Leuk he. O+ Echt een geweldig mooi pakje, zo zacht ook. En op z'n kont zitten zakjes :') We zeiden al; voor z'n mobiel! :D :7

Fieder: whaha ja idd!! Kan ik me ook niet voorstellen.. Nouja, we zullen zien :+

Ohja en.. nu wilde ik wat zeggen maar weet ik het niet meer -O- Begint dat nou al?

Ohja! Ik weet het weer. :D
Ik wil ook wel in de OP, ben volgens mn eigen berekening ergens eind oktober uitgerekend :P Als ik mn termijnecho heb gehad dan weet ik 't wat preciezer :+
pi_108276929
uh Nanadu, ze zijn verplicht om je vrij te geven voor dat soort afspraken he, natuurlijk kan je proberen het op gunstige tijden te doen,maar dit was wel erg belangrijk.

Geweldig gerberaatje je mail! Ik vind dat zo'n overdreven regel ook,haha
Hier sinds gister ook duidelijk leven te voelen O+
pi_108276964
Bedankt voor alle reacties. Ik weet dat ik meer voor mezelf moet kiezen, maar daar ben ik echt slecht in :') Maargoed, het is nu inderdaad niet meer alleen ik, het is ook mijn baby..
Vandaag was gewoon even alles bij elkaar en teveel. Net een warme douche genomen en daar al flink van opgeknapt. En mn lief heeft net voor het eerst de baby gevoeld :D
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:30:00 #56
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108277143
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Bedankt voor alle reacties. Ik weet dat ik meer voor mezelf moet kiezen, maar daar ben ik echt slecht in :') Maargoed, het is nu inderdaad niet meer alleen ik, het is ook mijn baby..
Vandaag was gewoon even alles bij elkaar en teveel. Net een warme douche genomen en daar al flink van opgeknapt. En mn lief heeft net voor het eerst de baby gevoeld :D
Zoiets moet je ook leren. Mijn motto is inmiddels: Eigen Gezondheid Eerst. :D
En dat werkt eigenlijk heel erg goed O+ Idd, nu moet je beslissen voor nog een mensje...
Heerlijk! Ohhh wat tof!! O+
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:41:43 #57
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108277766
Zo. Net ff een uurtje geslapen op bed, was wel even lekker. heb nu alleen last van mn rib....
Buikpijn/harde buiken valt tot nu toe mee, voel ze wel. Maar niet dat ik nou zeg ' jee wat pijnlijk', maar wie weet wat de rest van de avond/nacht nog brengt.....

Enferma, leuk pakje!
En Gerberaatje, die mail _O- ^O^
pi_108278527
Gerberaatje, wat lachen van dat mailtje!!! :D En wat fijn dat je geplop in je buik hebt!! O+ O+

Nanadu, goed op jezelf letten he!!! Dat is echt belangrijker!

En ik las nog wat over de Negenmaandenbeurs. Wij zijn misschien nog van plan dit weekend te gaan. Nog meer mensen die gaan?

Ovenfrietjes, lekker Clauwheee!! En waren ze lekker?
pi_108278971
Ja. Maar veuls te veul gehad natuurlijk. Maar hé, ovenfrietjes zijn niet zo slecht! :P

Ben benieuwd PE!
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:30:42 #60
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108280186
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Kies dan voor de gezondheid van je kindje... :*

En Nanadu, jij ook. Als je helemaal uitvalt door je bloeddrukproblemen, dan heeft je collega een groter probleem.

Trust me, ik weet dat het niet makkelijk is hoor!
pi_108280739
Labello: Ik ga vrijdag met mijn ouders naar de 9 maanden beurs. Eigenlijk met mijn moeder maar vader heeft mij en Amber(stiefkind) al een tijd niet meer gezien en wilde daarom dus mee xd

De kamer is zo goed als klaar met verven. nog de kozijnen en verwarming en nog een tekst met sjablonen maar dat doet mijn vader. de ondergronden en plafond Ijn al klaar. Aankleding is ook al gekocht. nu nog gordijnen stof zodat mijn tante zelf grodijntjes kan maken.

SPOILER
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_108285200
Net een poging gedaan bij te lezen maar julie gaan zo vreselijjk hard. Op m'n werk heb ik vaak al nauwelijks tijd om bij te lezen maar nu ben ik een weekje vrij en weinig thuis dus komt er nog minder van.

Allereerst :* voor iedereen die het kan gebruiken en zeker voor Marjolijntje, Covie en Zoe. Zoe je laat me wel een beetje schrikken. Las het hele verhaal mobiel dus reageren was lastig maar ik schoot wel even in de stress van " moet nog veel doen en dit zou mij ook kunnen gebeuren" .

En voor alle mijpalen *O* , 31 weken alweer. Moet zeggen dat ik blij ben dat ik volgende week weer naar de VK mag, met deze termijn 3 weken ertussen vind ik stiekem best lang ook al heb ik verder eigenlijk weinig klachten/ kwaaltjes.

Zag ook nog een paar mooie echo's voorbij komen en een meisje voor Sonnetje *O*

Morgen ga ik me ook in de drukte van de 9maandenbeurs storten samen met mijn zusje. Ben benieuwd...
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:58:24 #63
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108287621
nou luitjes, ik ga ook naar bed, nog niks bijzonders te melden hier. Nu hopen dat ik kan slapen. (en ik heb ontzettende hoofdpijn, bah!)
pi_108290822
Zo, na een nachtje slapen voel ik me alweer een stuk beter :) Wat is zo'n voedingskussen trouwens fijn! Scheelt echt een hoop voor mn heup :)
Zo lekker naar mn ouders toe en met mama naar de 9 maanden beurs. Ik mag een kinderwagen uitzoeken op hun kosten!

PE: goed de nacht doorgekomen? :*
pi_108290866
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef Troeta het volgende:

Geweldig gerberaatje je mail! Ik vind dat zo'n overdreven regel ook,haha
Hier sinds gister ook duidelijk leven te voelen O+
Overdreven is het wel een beetje, althans in mijn functie, denk ik! Als je een staand of lopend beroep hebt, kan ik me voorstellen dat je daar op een gegeven moment wél de behoefte aan hebt :Y (ik zit de hele dag op mijn derrière aan mijn bureau enzo :+ dus ik rust lichamelijk in elk geval genoeg :D)

Marjolijntje, dat ís ook moeilijk! Ik ben mezelf vorige zwangerschap ook echt wel tegen gekomen toen ik met 18 weken volledig afgekeurd wérd (de Arbo hakte de knoop door omdat ik dat zelf niet kon/durfde) dus ik weet heel goed hoe moeilijk het is! (en niet dat jij nu volledig thuis moet komen te zitten hè :D maar even om te laten weten dat ik het echt wel snap, dat het heel lastig is voor jezelf te kiezen op zo'n moment...) achteraf was ik de arbo erg dankbaar ;)

Toen ik vanmorgen wakker werd van het stinkertje (7 uur 8-) fijne tijd!) floten er vogeltjes O+ zelfs de stinkerd was ervan onder de indruk! Ik heb een paar ramen open staan en het was niet eens koud *O*

De lente komt eraan!!
pi_108290959
Yay, lente!
Ik heb straks m'n pre-operatieve intakes: rondje anesthesie enzo. Het komt wel dichtbij nu!
Hardloper.
IG @webkim
pi_108291008
Spannend Webkim!! *O*
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:13:34 #68
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108291038
Mogguh!

Heb aardig geslapen vannacht, 3x eruit geweest. Weinig buikpijn, nu nog steeds neit veel....ben benieuwd wat vandaag brengt.

Webkim, Succes vandaag
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:21:39 #69
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108291119
Pureevil: thanks! :D Fijn dat je aardig geslapen hebt.. spannend hoor :)

Heb echt bagger geslapen :O Dus nu brak op mn werk, maar dat mag :7
pi_108291199
Oeh, spannend Kim! Succes vandaag.
PE, jij ook :*. Fijn dat je aardig hebt kunnen slapen :).
pi_108291212
Ik had net ineens weer even zo'n besef hè :')

Dames die een meisje krijgen, weten jullie wel dat jullie op dit moment ook jullie eventuele kleinkinderen al dragen :o O+ :D dat vond ik bij muppet al zo bijzonder, en nu weer... O+
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:28:25 #72
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108291223
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 08:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik had net ineens weer even zo'n besef hè :')

Dames die een meisje krijgen, weten jullie wel dat jullie op dit moment ook jullie eventuele kleinkinderen al dragen :o O+ :D dat vond ik bij muppet al zo bijzonder, en nu weer... O+
Oh my, you're right... te bizar O+ :o
pi_108291242
Ja dat bedacht ik me ook pasgeleden! :D Bizar he? Maar wel enorm mooi!

en qua mn eigen grenzen aangeven.. daar ben ik nooit goed in geweest. Mooi moment om het te leren nu. Nu moet ik echt wel..
pi_108291243
En de dames met een jongen: jullie dragen de veroorzakers van die kleinkinderen O-).
pi_108291261
Kuuk :D
pi_108291272
:D. Ik ben wakker. :+.
Vandaag voor controle naar de vk bedenk ik me ineens. Ik mag nu gewoon iedere week naar die vrouwkes toe. *Ieks!*

Gaan ze ook inwendige onderzoeken al doen ofzo? :@
Doen ze die überhaupt?
pi_108291280
Volgens mij doen ze dat niet zomaar zonder aanleiding hoor Kuuk :)
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:31:53 #78
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108291281
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 08:29 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja dat bedacht ik me ook pasgeleden! :D Bizar he? Maar wel enorm mooi!

en qua mn eigen grenzen aangeven.. daar ben ik nooit goed in geweest. Mooi moment om het te leren nu. Nu moet ik echt wel..
:Y ^O^

Kuuk _O- XD
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:32:26 #79
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108291289
Nou Kuuks, volgens mij doen ze geen inwendig onderzoek als het niet nodig is....

Bij mijn andere 2 zwangerschappen heb ik dat nooit gehad iig.
pi_108291294
Ah das goed om te weten Gerb. Thanks.

Over aanleiding gesproken, ik had gisterenavond weer zo'n buikpijn . Vooral toen ik op m'n zij ging liggen.
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:45:13 #81
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108291479
HIer heb ik pas mijn eerste inwendige onderzoek gehad bij de vlos (bij Harry dan) toen ik al gebroken vliezen had en een nacht weeën.

Nou, mijn dag start niet zo best. Hopelijk zegt dit niks over de rest van de dag... :X
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:52:12 #82
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108291570
En trouwens...dat inwendige onderzoek stelt niet zo heel veel voor. (ze vertelde gisteren precies wat ze ging doen....hoefde van mij nou ook weer niet :') )
En vrouwen vingers zijn kleiner dan mannen vingers :+ :P
pi_108291588
Ah, oké!

As, succes vandaag dan! Hoop dat het meevalt. :)
pi_108291855
Nou Asy, hopelijk wordt het nog wat vandaag. En voor jou ook Enferma, met je brakheid.

Het valt ook niet mee hè, een mens maken. :)
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 23 februari 2012 @ 09:17:23 #85
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108291909
Sterkte Asy, hoop idd ook dat het meevalt :*

Webkim: pfff nee idd -O- Wil alleen maar slapen :') Maar moet nog ff wachten, vanaaf ook nog intake van MvM... ga maar ff vragen of ze niet wat eerder kan :') :@
  donderdag 23 februari 2012 @ 09:35:46 #86
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108292200
Bah volgens mij wordt ik ziek! Ik heb het HEET, voel me niet lekker, misselijk. Snotverkouden (daar wordt je nog misselijker van...) bah bah bah. Zo maar ff een uurtje naar bed :(
pi_108292225
asy :*

Roosje;
ja 't komt wel dichtbij.. we hadden na zaterdag al zoiets van.. we moeten dingen regelen,
maandag er dus een baby-info dagje van gemaakt, maar die werd wel heel echt zo in 't ziekenhuis :{ .

zometeen naar de VK voor controles.
baby is erg rustig, gisteravond rond 19u nog gevoeld (ze had de hik O+ ) maar verder eignl niet meer :@

jij ook succes kuuks,
vk heeft me verteld alleen inwendige controles te doen als t echt noodzakelijk was
dus niet om even te voelen of te kijken.
pi_108292450
Hoi meiden

vanaf mijn vakantieadres in beekbergen wil ik mij vast aanmelden voor dit topic.

afgelopen woensdag had ik een positieve test ... midden in burgers zoo haha.

als ik goed gerekend heb zal het rond eind oktober/begin november gaan gebeuren!

Alleen mijn schoonouders weten het.. die zijn ook hier. verder nog niemand.

maar die negen maanden beurs lijkt mij wel wat! Straks even mannie vragen of hij dat ook mee wil pikken.

voor nu... ik begrijp nu wat ochyendmisselijkheid inhoudt.... buuuu =)
  donderdag 23 februari 2012 @ 09:50:53 #89
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108292491
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Hoi meiden

vanaf mijn vakantieadres in beekbergen wil ik mij vast aanmelden voor dit topic.

afgelopen woensdag had ik een positieve test ... midden in burgers zoo haha.

als ik goed gerekend heb zal het rond eind oktober/begin november gaan gebeuren!

Alleen mijn schoonouders weten het.. die zijn ook hier. verder nog niemand.

maar die negen maanden beurs lijkt mij wel wat! Straks even mannie vragen of hij dat ook mee wil pikken.

voor nu... ik begrijp nu wat ochyendmisselijkheid inhoudt.... buuuu =)
Jaaaa Twinkle!! :* Wat leuk! Welkom hier :D
Succes met de symptomen :* Regelmatig wat eten! ;)
pi_108292647
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:35 schreef PureEvil het volgende:
Bah volgens mij wordt ik ziek! Ik heb het HEET, voel me niet lekker, misselijk. Snotverkouden (daar wordt je nog misselijker van...) bah bah bah. Zo maar ff een uurtje naar bed :(
ik zal wel voor een zeikerd aangezien worden, maar hoofdpijn, misselijk, last van je rib, je beroerd voelen en dat bij jouw termijn: ik zou effe de vk bellen. Past ook bij zwangerschapsvergiftiging.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 23 februari 2012 @ 09:59:50 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108292682
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:58 schreef mefke79 het volgende:

[..]

ik zal wel voor een zeikerd aangezien worden, maar hoofdpijn, misselijk, last van je rib, je beroerd voelen en dat bij jouw termijn: ik zou effe de vk bellen. Past ook bij zwangerschapsvergiftiging.
Ik ben het eigenlijk wel met je eens, bellen kan nooit kwaad...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_108292686
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef Mangostine het volgende:

Hey Mangostine, ja het is onze eerste. Dank je wel! het is erg spannend allemaal.... :-)
pi_108292729
Gefeliciteerd Twinkle! En wat een aparte plek voor een zwangerschapstest :D.
pi_108293101
pff ik vergeet iedere keer wat ik nog allemaal tegen iedereen wilde zeggen :@

Welkom Twinkle :*

En verder een knuffel & sterkte voor iedereen die het kan gebruiken!

Heb gisteren de flessen van MvM ontvangen. Ik vind het allemaal niet zo erg om te doen.
Als je gewoon je adem inhoudt ruik je niks :D
  donderdag 23 februari 2012 @ 10:27:45 #95
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108293359
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:17 schreef Skoap het volgende:
pff ik vergeet iedere keer wat ik nog allemaal tegen iedereen wilde zeggen :@

Welkom Twinkle :*

En verder een knuffel & sterkte voor iedereen die het kan gebruiken!

Heb gisteren de flessen van MvM ontvangen. Ik vind het allemaal niet zo erg om te doen.
Als je gewoon je adem inhoudt ruik je niks :D
Wacht maar tot je een paar weken verder bent, dan wil je gewoon gaan zitten en piesen ipv eerst voorbereidingen treffen :P
pi_108293772
In mijn woonplaats kon ik geen test kopen omdat alle winkels dicht waten ivm carnaval. dinsdag tweeede poging gedaan en jawel hoor.. de etos was open. alleen tot twee keer toe geen resultaat omdat de test het niet deed... aaarrrggg.

inmiddels waren we al op het vakantieadres.. inclusief compleye schoonfamilie. manlief zei: wanneer wil je gaan testen? Ik zei.. al is het midden in de burgers xoo... interesseert me niet want ik zit al drie dagen in spanning. dus gistermorgen naar de kruidvat geweest in alle vroegte om WEL bwtrouwbare testen te kopen.

maja dan nog een geschikt moment vinden.. ik op een gegeven moment weg gesneakt om een wc te zoeken.. binnen tien sevonden een positieve uitslag. toen man zoeken tussen de tijgers en olifanten want die was druk bezig met fotograferen.

en nu issie dus omgedoopt tot toontje haha =)
  donderdag 23 februari 2012 @ 10:54:53 #97
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108294241
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:41 schreef Twinkle20 het volgende:
In mijn woonplaats kon ik geen test kopen omdat alle winkels dicht waten ivm carnaval. dinsdag tweeede poging gedaan en jawel hoor.. de etos was open. alleen tot twee keer toe geen resultaat omdat de test het niet deed... aaarrrggg.

inmiddels waren we al op het vakantieadres.. inclusief compleye schoonfamilie. manlief zei: wanneer wil je gaan testen? Ik zei.. al is het midden in de burgers xoo... interesseert me niet want ik zit al drie dagen in spanning. dus gistermorgen naar de kruidvat geweest in alle vroegte om WEL bwtrouwbare testen te kopen.

maja dan nog een geschikt moment vinden.. ik op een gegeven moment weg gesneakt om een wc te zoeken.. binnen tien sevonden een positieve uitslag. toen man zoeken tussen de tijgers en olifanten want die was druk bezig met fotograferen.

en nu issie dus omgedoopt tot toontje haha =)
Whahahaha _O- Wat een verhaal! :D Geweldig voor later. Te grappig :D
pi_108294257
Twinkle, welkom en hier ook nog maar even: gefeliciteerd *O*
Wat zul jij de rest van de dag met een enorme smile hebben rond gelopen!
pi_108294436
Twinkle :W daar ben je! :D Inderdaad zorgen dat je maag geen moment leeg is, dat helpt mij ook. Dus kleine hapjes over de dag verspreid.

Sam wat een lief kamertje!

Webkim spannend! Succes straks!

Hier net mijn eerste kokhals gehad }:| Er kwam gelukkig niks uit, toen snel gegeten en dat hielp gelukkig. Voel mn buik ook wel rommelen dus kan ook nog dat kotsvirus zijn dat hier rondwaart :') Alhoewel je dan denk geen honger hebt?

Ik vind de geur van de flessen van MvM tot nu toe meevallen, beetje yoghurtachtig? Maar probeer idd niet teveel te ademen.

Straks boodschappen doen, zie er zo tegenop :( werd echt misselijk vorige keer. Misschien zakje crackers in mn tas en dan eten? Zouden ze daar wat van zeggen? :@
pi_108294894
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:27 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wacht maar tot je een paar weken verder bent, dan wil je gewoon gaan zitten en piesen ipv eerst voorbereidingen treffen :P
nou dat kannetje staat naast de w.c. en ik hoef hem gelukkig ook niet vast te houden... dus de handeling valt wel mee. Al denk ik dat ik op een gegeven moment vooral het overgieten zat ben :+ Iedere keer ergens anders heen lopen 's ochtends (flessen staan ergens waar het koud is)
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:16:03 #101
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_108295049
Hoi, daar ben ik ook weer eens :).

Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om mee te schrijven...Hoe gezellig en leerzaam (!!) ik het ook vind om mee te lezen, ik merk dat de meiden die ongeveer gelijk met mij lopen (Sonnetje, Gerberaatje, Troeta) allemaal al een tweede kindje krijgen en dat daardoor de beleving anders is. Jullie voelen allemaal je kindje al en ik nog niet en dat maakt me onzeker :@. Jullie mogen mij dan ook uit de openingspost halen, voel ik me ook niet bezwaard nu ik niet meeklets :@ . Misschien dat ik verderop in de zwangerschap wel weer aanhaak :). Ik blijf in ieder geval wel meelezen!
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:27:15 #102
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_108295453
:o Dat had ik eerder moeten zeggen...volgens mij voel ik plopjes :o *O*

:@
pi_108295536
Tante_Soesa :o *O*
Lekker van genieten hoor! En er zijn er hier genoeg die net als jij hun eerste kindje krijgen (zoals ondergetekende) en die ook zeker benieuwd zijn naar jouw ervaringen en je onzekerheden zullen herkennen.
Gewoon delen dus, maar wanneer jij daar zin in hebt. :*
pi_108295647
Ik heb trouwens vandaag zo'n dag dat ik helemaal geen zin heb in eten, het toch maar doe omdat ik honger heb, en de hele ochtend al zo'n weeig net-niet-misselijk gevoel. Muhhh }:|
pi_108295714
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:27 schreef Tante_Soesa het volgende:

O+ O+
pi_108295815
Ohh plopjes! Hoe ver ben je nu tante Soesa?
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:40:45 #107
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_108296027
Bedankt iedereen! Nu voel ik me helemaal stom haha :'). Wat een vreemd gevoel zeg, gekriebel en geplop... Ineens, uit het niets, rechts van m'n navel. @fieder, 18 weken en 3 dagen.

Gaan er nog meiden morgenavond naar de 9maandenbeurs? Of weet iemand hoe druk het is op die gratis-kaartjes-van-het-Kruidvat-avonden?
pi_108296622
Tof Soes!
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:01:01 #109
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108296822
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:58 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Mefke, ik ben niet iemand die gelijk bij het eerste beste pijntje de dokter belt. En ik heb nu ff geslapen, zeker 1,5 uur. En ik ben niet meer misselijk of warm. (Last van mn rib komt volgens mij gewoon omdat de baby daar tegenaan drukt, is alleen aan de linkerkant, en niet constant)
Nu ff wat eten en drinken, denk dat het daarna nog beter gaat ;)
pi_108296886
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:00 schreef Fieder het volgende:
Ik vind de geur van de flessen van MvM tot nu toe meevallen, beetje yoghurtachtig? Maar probeer idd niet teveel te ademen.
Ruikt de yoghurt bij jou zo? Dan moet je hem echt weggooien hoor :P

Goed, mijn zwangerschapsdementie kicks in! En flink ook. Gisteren in een klein pannetje met een laagje olie een paar vega-hapjes gefrituurd voor Isabeau. Vervolgens na het eten wat in de kamer gerommeld en op een gegeven moment wilde ik Isabeau naar bed brengen. Ik zag uit mijn ooghoek het licht in de keuken wat flakkeren. Dat gebeurt wel vaker, want we hebben daar halogeenverlichting en als de dimmer net niet in de juiste stand staat dan lijkt het net of het spookt. Anyway, het was niet de verlichting, het waren vlammen tot aan het plafond. AARGH! Gelukkig bleef ik boelkloedig en had ik de vlammen relatief snel uit, maar er is wel aardig wat schade en ik was helemaal over de zeik. Heb de hele avond zitten bibberen en zitten nadenken over wat er gebeurd zou zijn als ik níet opzij had gekeken.

Volgende keer toch maar het gas uitdraaien na het koken :')

En uiteraard gebeurt zoiets als je een nacht alleen thuis bent.
pi_108297095
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:01 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Mefke, ik ben niet iemand die gelijk bij het eerste beste pijntje de dokter belt. En ik heb nu ff geslapen, zeker 1,5 uur. En ik ben niet meer misselijk of warm. (Last van mn rib komt volgens mij gewoon omdat de baby daar tegenaan drukt, is alleen aan de linkerkant, en niet constant)
Nu ff wat eten en drinken, denk dat het daarna nog beter gaat ;)
oja joh, ik ren ook bij ieder pijntje accuut naar een huisarts ;(

Joh, fijn dat je je beter voelt, maar je zou niet de eerste zijn die zich hier met die klachten meldt en die -achteraf gezien- zwangerschapsvergiftiging heeft. Maar ja, inderdaad, ik ben een zeikerd.

Sorbo :o
gelukkig goed afgelopen!
pi_108297157
Jeez, Sorbo :o. Wat eng :X. Gelukkig is het relatief goed afgelopen... mijn hemel :*.

Tante_S, plopjes *O* Leuk he? O+. Hier schopte de kleine bengel op m'n blaas, ik moest opeens heel veel moeite doen om mijn plas op te houden :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:14:02 #113
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108297283
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:08 schreef mefke79 het volgende:

[..]

oja joh, ik ren ook bij ieder pijntje accuut naar een huisarts ;(

Joh, fijn dat je je beter voelt, maar je zou niet de eerste zijn die zich hier met die klachten meldt en die -achteraf gezien- zwangerschapsvergiftiging heeft. Maar ja, inderdaad, ik ben een zeikerd.

Sorbo :o
gelukkig goed afgelopen!
Zooooooooo...... -O- Volgens mij is er hier iemand chagerijnig...Ik zeg niet dat je een zeikerd bent. Maar iedereen is toch wel eens misselijk? Jij denkt dan gelijk aan zwangerschapsvergiftiging, ik aan een griepje. Tja, kan toch?
pi_108297469
PE Mefke heeft wel een punt. Je bent in een stadium dat je het je niet meer kunt veroorloven om het weg te wuiven als een griepje. Ik snap ook dat het je eerste gedachte is, maar de symptomen kunnen nu eenmaal ook op iets ander wijzen wat veel voorkomt bij jouw termijn. Better safe than sorry :)

Neemt niet weg dat we niet moeten gaan chagrijnen dames ;)

En idd, wat een geluk dat ik het zag en dat ik mijn verstand erbij hield!
pi_108297487
Ik sjacho? Nee hoor. Maar je conclusie dat ik gelijk naar een huisarts ren klopt niet, vandaar.
SPOILER
pi_108297541
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:19 schreef mefke79 het volgende:
Ik sjacho? Nee hoor. Maar je conclusie dat ik gelijk naar een huisarts ren klopt niet, vandaar.
SPOILER
Ik zou zoiets dus niet weten. Wil e dat soort dingen dus gewoon blijven melden?
pi_108297591
Oh Sorbootje :o Wat eng!!
Gelukkig kon je goed reageren! Pffff
pi_108297629
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:22 schreef Fieder het volgende:
Oh Sorbootje :o Wat eng!!
Gelukkig kon je goed reageren! Pffff
+1. Kei eng Sorbo. Damn.
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:23:23 #119
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108297631
Bedach me net....misschien heb ik wel gewoon blaasontsteking. Anyway, Mefke..Als ik naar de huisarts ga, zou hij dan ook weten ofdat het zwangerschapsvergifiting is? En hoe komen ze daar achter? Urine onderzoek?
pi_108297839
Wonderlijk trouwens hoe dat ging gisteravond. Net of er een knop omging in mijn hoofd. Ik was echt superkalm. Dacht: "Oke, gas uit, afzuigkap uit en afdekken" Pakte een pannendeksel en legde dat erop. Was alleen te groot, waardoor de vlammen er omheen sloegen en het handvat vloog ook in de fik. Wel temperde het de grote vlammen.

Toen een goede vriend gebeld die bij de brandweer zit en die zei dat ik er een badlaken of een deken over moest leggen en moest laten liggen tot het afgekoeld was.

Ben zo blij dat ik niet in paniek met water ben gaan smijten ofzo. Dan had ik hier nu niet zo zitten typen... En Isabeautje...argh ik wil er niet eens aan denken...
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:37:43 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108298163
Oooh Sorbo, wat een schrik zeg! :o

Tante_Soesa, na je wondertje ga ik je écht niet uit de openingspost halen :N
Je doet gewoon af en toe eens een updateje van jezelf en je kleine ploppert O+ en verder niet te druk maken hoor :*
Niet iedereen heeft tijd om de hele dag te fokken.

En ik wou nog iets zeggen maar dat ben ik dus weer vergeten... 8)7
pi_108298206
Sorboo, je bent kalm gebleven en dat moet je gewoon tegen jezelf blijven herhalen...
Ophouden te denken over "wat nou als..." (Ja ik heb makkelijk praten)

Ik vind het echt super knap van je dat je zo rustig bent gebleven, dat lukt lang niet iedereen :*

Moet nu opeens denken aan een verhaal van mijn moeder.. Ons huis stond in de brand en ze was zo in paniek dat ze het nummer van de brandweer ging opzoeken :') (terwijl ze dat dus echt wel uit haar hoofd wist...) Geen idee of we toen al makkelijke nummers hadden trouwens het is bijna 30 jaar geleden.

[ Bericht 35% gewijzigd door Skoap op 23-02-2012 12:44:29 ]
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:51:39 #123
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_108298692
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:37 schreef Asyniur het volgende:
Oooh Sorbo, wat een schrik zeg! :o

Tante_Soesa, na je wondertje ga ik je écht niet uit de openingspost halen :N
Je doet gewoon af en toe eens een updateje van jezelf en je kleine ploppert O+ en verder niet te druk maken hoor :*
Niet iedereen heeft tijd om de hele dag te fokken.

En ik wou nog iets zeggen maar dat ben ik dus weer vergeten... 8)7
Oké, Asy, hier moest ik dus bijna om huilen. Lief van je! Ik ga m'n best doen :). Met mij gaat alles dus verder prima. Morgen weer even naar de verloskundige en 6 maart 20 weken echo waarbij ik ook hoop dat ze (nu het nog kan) naar de endometriosehaard kijken. Ben benieuwd of ie nog verder is gekrompen (laatste x was ie al gehalveerd!).

Sorbo, wat eng! Goeie reactie zeg, ik heb ook wel eens vlam in de pan gehad maar het enige wat ik deed wat gillen (en huilen :') van schrik dus). Gelukkig bleef mijn vriend kalm maar sindsdien hebben we wel een klein brandblusapparaatje in de woonkamer staan. Schrikken hè!
pi_108298895
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:27 schreef Tante_Soesa het volgende:

Niks niet dat jij uit de OP gaat dame... straks in je verlof heb je nog tijd genoeg om mee te beppen :Y Gewoon af en toe even gillen dat het goed met je gaat ;)

En plopjes!! O+ goed hè? Begrijp wel dat de beleving voor ons anders is omdat het kindje 2 is... maar dat maakt toch niets uit? Gewoon binnen komen vallen als je er eens puf/tijd/zin voor hebt...En zo niet, dan lekker niet!

Dus :P
pi_108299100
Oh en Sorbo.. brrr... Goed gehandeld! En verder maar niet teveel bij stilstaan.... Het is goedgegaan en dat is wat telt!

Zo ik ga geloof ik even een uurtje snurken.. net op de fiets (echt met -10 km per uur :') het is bijna genant) naar het dorp geweest, met de dame even geshopt (gaat dus niet meer in de draagdoek ;( mijn tientonnertje wordt echt te zwaar voor mijn verweekte kraakbeen en botten -O-) dus kapot :D

Stinkerd snurkt, dus ik ook maar even /oudewijvenmodus
pi_108299178
:o Sorbootje! Wat eng.. Gelukkig is t goed gegaan maar pff..schrikken!

Tante soesa *O* plopjes!
En idd je niet schuldig voelen hoor! T is leuk om n update van je te lezen, post lekker mee wanneer t uitkomt :)
Bijna de 20wkn echo dus! Spannend, hoop dat alles goed is :*

Kuukske hoe ging t bij de vk?

PE hoop dat je je snel beter voelt, en idd bij klachten kun je altijd even contacten met ha of vk
(ik bel ook niet zo snel maar ben blij dat ik na zaterdag, tips kreeg hier op t forum)

Vanmorgen bij de vk geweest,
ze heeft de ligging gevoeld, en of t kindje bewoog enz (even prikkelen) omdatik dr al een tijdje niet gevoeld had. Dat was gelukkig goed. Bloed geprikt

En het blijkt dat de med. die ik van de ha had gekregen voor m'n darmen niet echt goed zijn voor n zwangere.. die zijn namelijk laxerend en kunnen ook weeënactiviteit opwekken. Terwijl ha en apotheek duidelijk hebben gezegt dat t geen kwaad kan :{ vk had t vaker meegemaakt..

Had dinsdag andere med, via t ziekenhuis gekregen, zonder uitleg mbt weeën activiteit, en ik begreep niet wat ik met 2versch producten moest, heb t ook gevraagd, mocht de 2producten ook samen gebruiken, of eerst kijken of de nieuwe med, beter hielp.

Echt heel apart :{
nieuw med dus altijd goed met de vk bespreken.. Ze kan er dus heel andere ervaringen mee hebben dan ha of apotheek
pi_108299250
Wow Zoe dat vind ik nogal wat :{
  donderdag 23 februari 2012 @ 13:05:53 #128
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_108299268
Jullie zijn lief! O+

Vandaag wat minder motivatie om te werken zoals misschien wel te merken is :@ en daardoor wat meer de ruimte om wat mee te kletsen.

Die plopjes zijn geweldig! Net voelde ik het weer maar was het meer alsof iemand aan m'n buikwand zit te krabbelen. Zo vreemd. Duidelijk geen darmen of maag (hoop ik :') haha)!

Gerberaatje, groot gelijk dat je even plat gaat. Zou ik ook wel willen op 't moment! Ben toch nog wel steeds erg moe en kijk ook nu al uit naar mijn verlof (duurt alleen nog ff!). Van de week wel eindelijk mijn toekomstige werkdagen geregeld en als het goed is ook de opvang. Maandag nog een rondleiding maar ik heb nu al een heel goed gevoel bij deze opvang. Wat een opluchting als dat helemaal rond is!

Zoe,wat een naar idee dat ze je medicatie hebben gegeven die niet goed zijn voor een zwangere. Dat geeft weinig vertrouwen in het ziekenhuis...
Ik had je verhaal wel gelezen maar dus nog niet gereageerd maar wat schrikken zeg. Hoop dat je kleintje nog wel een paar weken veilig bij je blijft zitten!
pi_108299332
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:05 schreef Gerberaatje het volgende:
Wow Zoe dat vind ik nogal wat :{
Uh, dit.
En ik ben nog niet bij de vk geweest Zoë. Heb om half 5 een afspraak want JD moet mee. We gaan de bevalling bespreken :9.
pi_108299358
Werk je fulltime, Soes? Ik merk daarin wel verschil met deze keer.. mijn vorige zwangerschap was sowieso anders qua pijn enzo, maar ik was met 18 weken toen nog zoooo hondsmoe!

En dat is dit keer zo anders..ik werk nu 28 uur (ene week 3 dagen, andere week 4) en de dagen dat ik 'thuis' ben met de muppet slaap ik lekker met haar mee. Zo rond week 13 was ineens de ergste moeheid ook weg (nog wel snel moe, maar dat hoort er ook een beetje bij)...
  donderdag 23 februari 2012 @ 13:09:12 #131
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108299376
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:51 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Oké, Asy, hier moest ik dus bijna om huilen. Lief van je! Ik ga m'n best doen :). Met mij gaat alles dus verder prima. Morgen weer even naar de verloskundige en 6 maart 20 weken echo waarbij ik ook hoop dat ze (nu het nog kan) naar de endometriosehaard kijken. Ben benieuwd of ie nog verder is gekrompen (laatste x was ie al gehalveerd!).

Fijn dat alles tot dusver goed met jullie gaat. Hopelijk is de haard weer wat verder geslonken.
Spannend hoor, die 20 weken echo! Willen jullie ook het geslacht weten? En nog belangrijker ;): verklap je het ook aan ons? O-)

Zoë, ik weet niet precies hoe het zit, maar dan zouden alle laxerende middelen die je darmen prikkelen toch weeën kunnen opwekken?
Dat is nou net waar geloof ik de 'werking' van wonderolie ook op gebaseerd is...

Gerberaatje, slaap ze :*
pi_108299529
Aargh! M'n kleren zitten niet lekker. :(. /mopper.
pi_108299567
Buik inhouden Kuuk! *duikt weg*

En nu ga ik echt even slapen :P :W
pi_108299608
Puh! Ga slapen jij! :6
pi_108299622
:{ ja pff..
Buikkrampen kunnen dus weer weeën opwekken.
't middel wat ik kreeg staat ook als 'veilig' op inet, maar vk heeft t dus vaker meegemaakt.
't ziekenhuis heeft n ander middel voorgeschreven maar niet verteld dat middel 1 van de ha niet goed is.

Nou ja.. Ben blij dat ik t nu weet
't is lactulosesiroop trouwens, gaat dus lekker de container in..

En plopjes zijn super fijn tante soesa O+ lekker van genieten!
pi_108299708
Oeh spannend kuuks, bevalling bespreken

Asy:
Ja las ik idd net op inet, dat t door de darmkrampen kan komen :{
En dat mensen wonderolie innemen omdat ze willen bevallen zegmaar

Nou dat wil ik nog niet :{
  donderdag 23 februari 2012 @ 13:20:00 #137
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_108299775
Ik werk inderdaad fulltime op een afdeling waar het altijd druk is (marketing) en 5 dagen werken kost me gewoon eigenlijk net even teveel energie. Verder slaap ik ook niet zo fantastisch dus het is een combinatie. Ik kan me voorstellen dat het scheelt als je minder uren maakt maar daarentegen heb jij nog een kleine rondlopen!

20 weken echo vind ik ook heel spannend, Asy. Geslacht 'weten' we al, althans, met 15 weken en een paar dagen een geslachtsbepaling laten doen en die echoscopiste was heel stellig. Het is een meisje! Er waren 3 streepjes te zien en ze had geen enkele twijfel. Nu zegt mij gevoel ook al vanaf het begin dat het een meisje is (en iedereen in mijn omgeving ook haha) maar ik hoop toch over 2 weken nog extra bevestiging te krijgen...!
  donderdag 23 februari 2012 @ 13:26:06 #138
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108299979
Och ja Tante_Soesa, nu je het zegt. Ik wist het gewoon ook al :D
Gooi het maar op de zwangerschap ;)
Is het geen optie voor jou om een paar uurtjes minder te gaan werken? Dan kom je misschien een beetje bijgetankt...

Zoë, dan kan het middel an sich toch geen kwaad? Dan zou je geen enkel laxeermiddel mogen toch?
pi_108300651
Oh, in het kader van even wat nutteloze dingetjes met jullie delen.

Gisteren deden we boodschappen en een of andere kerel in de supermarkt riep, nadat ie mij zag lopen, "ZO DAT DUURT OOK NIET LANG MEER!!!". Een hele vage kerel. Beetje zwerverachtig typetje. Afijn, JD helemaal over de pis "Jees. Dat ie effe z'n muil houdt ofzo?" En ik: "Hè? Oh. Had ie het over mij? :D ".

Hm. En verder: morgen of overmorgen gaan we de klossen maar eens ophalen. Logeerbedje staat opgesteld in aparte kamer. Sigh. Maakt het allemaal wel heel dichtbijkomend hoor, die hele bevalling.
En tot overmaat van ramp, of nja.. ramp. Eh.. tot mijn grote verbazing enzo heb ik nog es lektetten ook :o. Wat moet ik daar nou mee :'). Ik loop iedere keer als we ergens op visite gaan ofzo met een vest om het evt. maar af te kunnen dekken.
pi_108301327
Asy
Ik weet niet hoe het precies zit, in t ene middel zitten andere stofjes dan n ander middel, en niet ieders darmen reageren t zelfde lijkt me, als je er hevig op reageert zal t ook meer invloed hebben op de mogelijkheid er weeën van te krijgen denk ik.

Maar dat de vk het vaker met dit middel heeft meegemaakt vind ik wel apart.

't kan missch ook n combinatie van factoren zijn, dat ik missch al wat weeën activiteit had en in combi met t middel missch iets heviger?
Ik weet t niet.. Maar mocht t middel iig niet meer gebruiken.
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:09:22 #141
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108301589
Sorbootje wat een ervaring zeg, jeutje! :o En wat ben jij idd boelkloedig gebleven zeg, respect! :D

Zoe wat raar dat de apotheek dat niet weet.. altijd vervelend als instanties elkaar tegenspreken :? Idd maar overleggen met de vk altijd..

Soesa; wat fijn dat je ineens beweging voelde zeg O+ Super!

Kuuk; irritant joh van je kleren -O- Ik heb dat nu al :') Pas gewoon een heel deel van mn broeken niet meer omdat die voor mn gevoel écht te strak zitten.. Ik kan mn buik ook niet de hele dag inhouden. Heb gewoon al 2 positiebroeken bij de H&M besteld :@ Pff, en dan ben ik nog niet eens 6 weken! Wat is dit!
Ben iig blij dat ik laatst en iets te los zittende broek heb gekocht :') O+

Whahaha die vent in de supermarkt... :') _O- Damn. Te grappig XD
Whihihihi! Lektetten! Daar heb je hele mooie compressen voor :7 :')
pi_108302513
Zoe wat vreemd! Zou handig zijn als dat algemeen bekend werd!!

Kuuks, ieuw, een zwerverachtig type! :P

Tante Soesa ik werk ook fulltime maar ben nu al gebroken, en ben pas 6 weken! Zie er heel erg tegenop om zo door te gaan. Binnenkort een financieel overzicht maken en kijken of ik kan minderen. Ben sowieso van plan na de bevalling minder te gaan werken dus misschien kan dat wat eerder. Hoop hoop!!!!

Enfermera, mijn broeken passen ook niet meer :{ Heb nog wel skinny's met alleen elastiek bovenin, die zitten wel lekker! (c&a, 7 euro!!!!) En aangezien het nog wel laarzenweer is doe ik dat dan maar.
Zwangerschapsbroek had ik gister in handen maar durfde nog niet! Misschien na de echo. Ben alleen bang dat niet alleen mn buik gaat groeien maar ook mn kont en bovenbenen _O- Dus mag niet teveel kosten.

Supermarkt tripje ging goed! Niet misseijk geworden. Zelfs bosche bollen, eierkoeken en loempia's gehaald mmmmmm
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:41:44 #143
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108302756
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef Fieder het volgende:
Zoe wat vreemd! Zou handig zijn als dat algemeen bekend werd!!

Kuuks, ieuw, een zwerverachtig type! :P

Tante Soesa ik werk ook fulltime maar ben nu al gebroken, en ben pas 6 weken! Zie er heel erg tegenop om zo door te gaan. Binnenkort een financieel overzicht maken en kijken of ik kan minderen. Ben sowieso van plan na de bevalling minder te gaan werken dus misschien kan dat wat eerder. Hoop hoop!!!!

Enfermera, mijn broeken passen ook niet meer :{ Heb nog wel skinny's met alleen elastiek bovenin, die zitten wel lekker! (c&a, 7 euro!!!!) En aangezien het nog wel laarzenweer is doe ik dat dan maar.
Zwangerschapsbroek had ik gister in handen maar durfde nog niet! Misschien na de echo. Ben alleen bang dat niet alleen mn buik gaat groeien maar ook mn kont en bovenbenen _O- Dus mag niet teveel kosten.

Supermarkt tripje ging goed! Niet misseijk geworden. Zelfs bosche bollen, eierkoeken en loempia's gehaald mmmmmm
Nou idd... minder werken zou wel lekker zijn he O+
Ja ik blijf gewoon nog even 32 uur werken, ik zat eraan te denken om al 24 te gaan werken maar financieel is dit nu gewoon wat handiger.. En als het echt niet meer gaat, ga ik toch lekker in de ziektewet :+ Ik vind het echt gescheten allemaal hoor. En mijn werktijden worden ook wat prettiger, nu zijn ze van 7.30-16 en straks van 8.30 (of 9) tot 17.00 (of 17.30) O+ Heerlijk dus.
Whahaha jij ook al?! _O- Pfff. Oeh, goeie tip!! :D Ja idd... Whihi ja dat kan idd ook nog :D Ik heb lekker in de sale gekeken bij H&M, 2 broeken (spijker en huisbroek) voor maar 40 euro, vond ik nog wel meevallen :)

Zoheee!!! :D Oeh :9
pi_108302856
Ik werk gemiddeld zo'n 42 - 45 uur per week... (Krijg maar voor 40 betaald) maar ja leve de IT en een verantwoordelijke functie.

Naja ik zie wel hoelang ik het vol blijf houden... Het scheelt dat je de hele dag op je luie reet kan zitten ;)
Maar ik merk wel dat als ik zwaar aan het programmeren ben of zo (gelukkig is dat niet meer zo vaak) ik er echt heel erg moe van word..
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:45:29 #145
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108302885
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:44 schreef Skoap het volgende:
Ik werk gemiddeld zo'n 42 - 45 uur per week... (Krijg maar voor 40 betaald) maar ja leve de IT en een verantwoordelijke functie.

Naja ik zie wel hoelang ik het vol blijf houden... Het scheelt dat je de hele dag op je luie reet kan zitten ;)
Maar ik merk wel dat als ik zwaar aan het programmeren ben of zo (gelukkig is dat niet meer zo vaak) ik er echt heel erg moe van word..
Wow :o Respect!
Ja idd, dan kun je moeilijk anders... ja precies. Wel goed op jezelf letten hoor! :*
pi_108302890
Hihi lees net mn eigen post nog eens na, hmm verbandje gevonden?

quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef Fieder het volgende:

Ben alleen bang dat niet alleen mn buik gaat groeien maar ook mn kont en bovenbenen _O- Dus mag niet teveel kosten.

pi_108302974
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:44 schreef Skoap het volgende:

Pff Skoap heftig hoor! Ik sta zelf voor de klas, kan ook wel veel zitten hoor als het moet, maar ben ook mentaal voortdurend bezig. Ook vaak in de avonden, weekends.

Ik kan er maar moeilijk achterkomen wat we voor kinderopvang gaan betalen? Heeft iemand daar een site voor?
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:49:14 #148
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108302991
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:45 schreef Fieder het volgende:

[..]

_O- Vriendin van mij zei ook al; 2 zakken chips per week, dat is 30kg als je uitgerekend bent!!! :D :{w
Ik zo; heul niet :6 O-) :') XD _O-
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:49:50 #149
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108303004
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:48 schreef Fieder het volgende:

[..]

Pff Skoap heftig hoor! Ik sta zelf voor de klas, kan ook wel veel zitten hoor als het moet, maar ben ook mentaal voortdurend bezig. Ook vaak in de avonden, weekends.

Ik kan er maar moeilijk achterkomen wat we voor kinderopvang gaan betalen? Heeft iemand daar een site voor?
Bij het kdv waar ik keek stond het gewoon op de site... :) maar dan weet ik idd nog niet hoeveel subsidie oid je krijgt (zal vast weinig zijn)
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:54:01 #150
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_108303132
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:45 schreef Fieder het volgende:

[..]

Haha :). Ik zie ook het verband denk ik!

Bij ons is fulltime werken 'maar 35 uur dus t.o.v. anderen heb ik niet zoveel te klagen denk ik. Het is ook wel vol te houden hoor, merk gewoon dat ik om 17:00 uur ook echt moe ben. Dan is het genoeg geweest! Even uurtje opladen op de bank en dan hou ik het wel vol tot een uur of 10 :'). Ach ja, ik weet waar ik het voor doe. Ben morgen vrij en daar kijk ik wel heel erg naar uit!
Na mijn verlof ga ik 24 uur werken maar ik merkte al dat ze daar op m'n werk niet heel erg blij mee waren. Nu maakt mij dat niet uit maar ik wil het in ieder geval proberen om tot de bevalling, zolang het lichamelijk gaat uiteraard, gewoon nog zoveel mogelijk full time te blijven werken.
Zo'n dag als vandaag schiet ik dan weer voor geen meter op :@ . Hallo schuldgevoel!

Qua aankomen, ik had verwacht dat ik behoorlijk snel dik zou worden (ben normaal al niet heel slank). Het valt me tot nu toe reuze mee! Ben nu ruim 18 weken en 2,6 kilo aangekomen (en dat ondanks al die mac uitjes, koekjes, suikerwafels ( :9~) etc. etc.). Gelukkig maar want ik kan ook niet al te veel kilo's meer hebben zeg maar dus ik hoop dat het zo blijft!

quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:48 schreef Fieder het volgende:

[..]

Bij 'mijn' KDV staat het ook op de site. Vervolgens op de site van de belastingdienst een proefberekening gedaan. Volgende week laten we het nog narekenen door onze belastingman. Hopen dat we 't goed gedaan hebben want die 3 dagen wil ik nu toch echt gaan werken na m'n verlof!
  donderdag 23 februari 2012 @ 15:04:50 #151
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_108303488
Oh, nu weer last van mijn favoriete zwangerschapskwalen: maagzuur en een bloedneus! In m'n hele leven had ik nog nooit een bloedneus gehad, tot ik zwanger bleek. Dit is inmiddels al de 3e keer en op de een of andere manier komt het altijd opzetten als ik een vergadering heb (zo ook nu :')).
pi_108305570
Tante Soesa gewoon lekker meeposten als t je uitkomt hoor!
En hier zijn de plopjes ook echt geen overdreven schoppen enzo, maar die verwacht ik ook niet :') (vorige zwangerschap wel, mja toen deed ie dat niet :D). Helemaal bij een eerste is het logisch dat je het ook pas later voelt.
En waardeloos je zwangerschapskwalen!

Hier heb ik vandaag echt de concentratie van een goudvis :') Ik zit af en toe naar mn scherm te staren van hmm wat was ik aan het doen..oh ja..
Merk ook dat ik me minder goed kan concentreren met herrie om me heen op het moment en hier is t nooit heel rustig :D (zitten met 7 man in 1 ruimte). Werkt lekker dus :') (oh ja en we hebben een nieuwe klant en ik kan die naam gewoon niet onthouden...das echt zo niet mij)
Vanochtend de collega's verteld dat ik zwanger ben. Af en toe komt t opeens ter sprake in t gesprek enzo haha.
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:03:07 #153
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108305700
Ik ben weer terug uit het ZH, had toch maar ff gebeld. Bloeddruk 147/75 zo ongeveer, maar denk dat ie zo hoog is omdat ik me gewoon druk maak, normaal is het rond de 120/70. Urine gecheckt, als er wat uitkomt dan bellen ze vandaag nog op.
CTG gehad, baby doet het nog helemaal prima, harde buiken zitten tussen de 0 en de 115, dus ook niet echt interessant nog. En nog steeds ' met moeite' 1 cm ontsluiting.
Afwachten dus.

Excuus voor het niet reageren op andere posts ;)
pi_108305771
Nou Tante_Soesa, jouw naam staat veels te gezellig in het lijstje, dus laat maar lekker staan. Wat leuk dat je nu plopjes voelt.
Ik lees net in een mail over de zwangerschapsweken dat de baby's in de 18e week ineens veel sterker worden, dus vanaf nu zal je het blijven voelen hoor! Wil jij weten wat je krijgt?

Ik schrijf zelf ook niet veel mee, niet omdat het mijn 2e is, maar kheb niet zo heel veel te vertellen, het gaat goed en heb geen kwaaltjes.
Gister wel naar de verloskundige geweest en was goed gegroeid, hartje klopte goed, Mex zei WAUWWWWWWWWW.
Ik had geen vragen en zei niks te vertellen :')
14 maart heb ik de 20 weken echo.
Van het weekend gaan we het behang eraf stomen en de week erna behangen.
Ben al allemaal baby en meisjesspullen aan het verzamelen en het worden alweer aardige stapels.:D

Jee sorbootje, wat heb je dat goed aangepakt!! Nog last van de stank??
mefke ik vond het een goed advies hoor, zwangerschapsvergiftiging is gewoon zo gevaarlijk.

Fieder _O- _O- _O-
pi_108306738
PE ik hoop dat je urine goed is!

Troeta, fijn dat je weinig kwaaltjes hebt! Willen jullie weten wat het wordt?

Ik had vanmiddag de eerste echo en ik heb een kloppend hartje gezien *O* Ik ben echt heel erg blij! Over 3 weken de echte termijnecho..
Nu durf ik ook in de OP uitgerekende datum 3 oktober
pi_108306856
Oh Freubelot hoera voor het hartje *O*
pi_108307277
Freubelot wat fijn *O*
pi_108307425
*O* Freubelot, fijn!
En Twinkle, gefeliciteerd!

Ik was vandaag bij de anesthesierobot, pfffff...
Ze moest me pre-operatieve informatie verstrekken over de ruggeprik enzo en wat kleine onderzoekjes doen, zoals bloeddruk en kijken of mijn mond mooi opent voor evt. algehele narcose als er iets mis zou gaan.

Maar djies! Echt hoor! Als je zulk werk doet vind ik dat je moet doen alsof elke patiënt de eerste is die je ziet. Zo iemand heeft een operatie voor de boeg. Misschien wel iets ingrijpends. Misschien wel voor het eerst. Deze dame dreunde haar relaas op alsof er een auto-cue achter mijn hoofd stond. En daarbij viel ze ook nog één keer mijn gyn openlijk af en een keer de anesthesist ("Dat is een rommelige man..!") terwijl het me vrij belangrijk lijkt dat ik vertrouwen in hem heb. Daar is het laatste woord nog niet over gesproken. :(

Verder ben ik qua natuurlijke keizersnede steeds banger dat het niet zo gaat als ik hoop. En ik ga er niet over stressen; ik ben toch volledig overgeleverd aan de willen (en grillen) van de mensen die op die dag met mn gyn samenwerken en als er iemand dwars gaat liggen kan ik daar op dat moment niets aan doen. En ik wil er ook mijn energie niet aan verspillen. Go with the flow dus maar. Uiteindelijk is het doel een gezonde baby en hoe die eruit komt is een bijkomstigheid. Het zou héél tof zijn als ik een beetje de regie kan hebben, maar goed, we'll see.

[ Bericht 21% gewijzigd door Webkim op 23-02-2012 16:54:55 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_108307849
Freubelot een hartje O+

Troeta, Soes krijgt een meisje :P schrijft ze een paar posts boven je :P

Webkim -O- hmmm ik zou zeker nog even een melding ervan maken. Niet heel netjes zo :N en ik hoop voor je dat het wel helemaal gaat zoals je voor ogen hebt, maar het is goed enigszins realistisch te zijn dat misschien niet aan alles gehouden kan worden...
pi_108308621
Jompel voor de goeie echo! Kim, balen van dat gesprek.
Ik heb weer een paraaf van de vk te pakken :)
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:26:57 #161
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_108308644
Freubelot, een hartje! Wat een fijn geknipper is dat he O+

Troeta, ik krijg een meisje (als het goed is :)). Meisjes zijn goed vertegenwoordigd in juli!

Pff, Webkim, dat klinkt allemaal niet zoals het hoort. Ik hoop dat ze jouw wensen respecteren en dat het gaat zijn zoals je wilt. Of in ieder geval op een manier waar jij je ook fijn bij voelt.

Kuukske, weer goedgekeurd *O*
pi_108308691
Niet even inwendig betast, Kuuk? :P

Hoera voor je stempel *O*
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:38:16 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108308991
Wat een domper Webkim :X

Kuuks, fijn dat je bent goedgekeurd :Y

Whoei Freubelot, ik heb je erbij gezet! O+

Troeta, fijn toch dat het allemaal goed gaat? Dat lezen we ook graag hoor! Niet alleen het geklaag van mij ;)
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:49:07 #164
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108309359
Hmz Webkim, inderdaad niet helemaal zoals het hoort... Ik zou er nog wel een klacht aan wagen als ik jou was, dit doet je vertrouwen geen goed...

Kuuks een stempeltje *O*

Fijn freubelot!

Troeta, lekker dat alles zo goed gaat :Y

PE, goed dat je even gegaan bent, stelt toch gerust :*

Enne Son, zou wel tijd worden dat je het ging melden voor mensen het echt gaan zien :D Zo knap bij 19 weken pas....

Hier al de hele dag aan het slapen, erg maf... Vanochtend om 6 uur wakker, van 7 tot 9 op de bank geslapen, daarna van half elf tot half een op de bank en toen van 1 tot 4:30 in bed. Nu ben ik nog steeds moe :') Gelukkig is Tijn vandaag wel weer een stukje verder gekomen met het verzamelen van de babyspullies en kan ik morgen de maxicosi, de spullen voor de wieg etc gaan wassen. De box staat ook weer omhoog, daar moet ik alleen nog de knuffels bijzoeken en wassen. Morgen onze slaapkamer nog effe flink opruimen, koffertje inpakken en dan is het al ver klaar... Wat een verschil met de eerste keer, toen ben ik er maanden mee bezig geweest :D We gaan echt voor nesteldrang light dit keer :+
pi_108309380
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:28 schreef Gerberaatje het volgende:
Niet even inwendig betast, Kuuk? :P

Hoera voor je stempel *O*
Lol, nee :D.
pi_108309488
Heerlijk Fluug. Klinkt alsof je het echt nodig hebt :) van genieten dus!
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:02:26 #167
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108309771
Freubel, wat ontzettend leuk!! Gefeliciteerd! :* :D

Webkim; he jeetje, wat vervelend zo'n ervaring -O- Sommige mensen hebben ook echt geen tact/sociale vaardigheden af en toe... :N
Waarom moet je eigenlijk al in eerste instantie een keizersnede als ik vragen mag? :)

Ik ben heerlijk sacherijnig omdat ik zo moe ben, mn man is een lieverd en doet heel lief tegen me terwijl ik hem aant afsnauwen ben O+ :@

Straks na 19.00 MvM intake :D
pi_108309945
Mijn vorige twee zijn ook met een keizersnede gehaald Enferma, dus dan kom je er bij een derde niet onderuit, vanwege het risico op een littekenruptuur door weeën. Of je moet op zoek naar een verloskundige of zkh dat mee wil werken, maar dat is wel een boel gedoe, is nu eenmaal niet de norm.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:17:46 #169
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108310251
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:08 schreef Webkim het volgende:
Mijn vorige twee zijn ook met een keizersnede gehaald Enferma, dus dan kom je er bij een derde niet onderuit, vanwege het risico op een littekenruptuur door weeën. Of je moet op zoek naar een verloskundige of zkh dat mee wil werken, maar dat is wel een boel gedoe, is nu eenmaal niet de norm.
Ah nee idd.... Nee precies.
pi_108310616
oh sorry, helemaal over heen gelezen. Wat leuk al die juli meisjes!!

ik deel het ook graag hoor dat het goed gaat :) Maar daar raak je wel sneller over uitgepraat altijd,haha
M'n werk gaat trouwens ook heel goed, proeftijd is bijna voorbij, maar ik geloof wel dat ik mag blijven. Contract word ws. niet verlengd, maar mag na mijn zwangerschapsverlof wel terug komen. prima dus.
leuke collega's heb ik en ik vind het erg fijn om gewoon weer onder de mensen te zijn. tis alleen wel een geregel zeg met Mex wegbrengen en ophalen.

Vervelend webkim! Moet je daar nou weer mee?
Bij de keizersnede aan de anesthesist vragen of hij echt zo rommelig is? :+

Gefeliciteerd freubelot!
pi_108310626
Webkim wat een %#$@!!
wat is een natuurlijke keizersnede :@

Kuuks, goed gedaan! Weer een paraaf!

Enfermera, succes met MvM! Vraag om het boek :')
pi_108311420
Ik zie blije gezichten voor goede controles *O*
Maffe zich niet in heeft kunnen houden bij de 9mnd beurs... en een geslachtsbepaling laten doen :@
t wordt een.... piemeltje :D
Gewoon n stuiterballetje
pi_108311670
Maffe! Yay voor de piemel in je buik!
Hardloper.
IG @webkim
pi_108311698
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:56 schreef Webkim het volgende:
Maffe! Yay voor de piemel in je buik!
:D!

*O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108311739
Sorbo!! Dat is wel een extreem gevolg van zwangerschapsdementie!! :o
Zo dat is echt schrikken zeg, gelukkig een goede afloop jeetje....

Tante_soesa gewoon blijven posten wanneer het je uitkomt hoor! Je bent niet verplicht dagelijks wat neer te zetten! En ik verwacht ook niet dat je van een week lang gaat teruglezen als je wel post :D :*

Twinkle toch nog positief!! Goed man, was er al benieuwd naar! Gefeliciteerd! *O*

Webkim ik zou inderdaad even doorgeven dat dat zo niet kan. Mevrouw had niet echt haar dag ofzo? :? Niet bepaald netjes en geruststellend als je je collega's afvalt waar de patiënt bij is :{w

Ik heb mijn kraampakket binnen, nou dat weten ze goed in te pakken, bovenin een leuk knuffeltje en "schattige" babydingetjes en dan haal je zo'n kartonnetje er tussenuit en dan wordt het een stuk minder vrolijk.., :o die kraamverbanden :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:00:19 #176
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108311808
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:29 schreef Fieder het volgende:
Webkim wat een %#$@!!
wat is een natuurlijke keizersnede :@

Kuuks, goed gedaan! Weer een paraaf!

Enfermera, succes met MvM! Vraag om het boek :')
Ehm. :') Ist boek leuker dan het armbandje? XD
pi_108311973
Na in januari positief te hebben getest durf ik me nu hier ook te melden. In week 5 lichte bloedingen gehad dus het was erg spannend of het goed zou gaan. Vandaag een echo gehad en alles ziet er goed uit, we hebben een heel mooi knipperend hartje gezien en gehoord. Ben nu 8 weken.
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:13:28 #178
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108312431
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:03 schreef Women86 het volgende:
Na in januari positief te hebben getest durf ik me nu hier ook te melden. In week 5 lichte bloedingen gehad dus het was erg spannend of het goed zou gaan. Vandaag een echo gehad en alles ziet er goed uit, we hebben een heel mooi knipperend hartje gezien en gehoord. Ben nu 8 weken.
Wat spannend! O+ Nu pas joh? :D (hier melden bedoel ik :P) Je bent langer dan ik! Maar, ieder z'n meug :s) ;)
Superleuk :D O+ *G* Gefeli iig! :*
pi_108312502
Haa Muts een piemel in je buik!!! :D Wat klinkt dat geweldig grappig! Gefeli!

Enfermera: het lijkt mij leuker. Maar ik hoor wel wat je gekozen hebt haha

Women 86 welkom!! Fijn dat het goed is gegaan allemaal!! :W
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:33:25 #180
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108313606
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:14 schreef Fieder het volgende:
Haa Muts een piemel in je buik!!! :D Wat klinkt dat geweldig grappig! Gefeli!

Enfermera: het lijkt mij leuker. Maar ik hoor wel wat je gekozen hebt haha

Women 86 welkom!! Fijn dat het goed is gegaan allemaal!! :W
Haha ja idd, lijkt mij ook leuker :) Ik ga het wel zien :D
Whihi muts een piemeltje :D *G*
pi_108313632
Woman welkom!

Flugel, k groei t tegenovergestelde van jou :D
Begint nu wel te.komen trouwens, maar wel met de goede kleren aan haha.
Oh en 1 collega roept telkens dat ik moet eten voor 2 *lol*

Maffe, leuk (en spannend, of niet?) nog een jongetje O+

Twinkle ook gefeliciteerd!

Julimeisjes O+ hoewel julijongetjes uiteraard ook leuk zijn ;)

Webkim klinkt lekker je gesprek :')
pi_108313902
Zo, ik ben ook weer thuis. Wel bijgelezen, maar weer vergeten :')

Ik zag een jongetje en een meisje voorbij komen, en twee nieuwe zwangeren (toch?) leuk!!

Webkim had een stom persoon in het ziekenhuis :*

Vandaag dagje 9 maandenbeurs gedaan. Wel leuke dingetjes gekocht :) Wieg/ledikantdeken, badcape, setje kleertjes, zwitsal spul, campeertentje en dat was het geloof ik.
Van mijn ouders mocht ik een kinderwagen uitzoeken, het is de maxi cosi murw 3 geworden, in het sweet cerise O+ Ook nog een stapeltje kleding gehad van de HEMA, zo leuk!
En nu ben ik kapot en veel pijn. En morgen weer werken.. :')
pi_108313971
Misschien krijg ik in juli wel een jongetje ;) ik weet het niet hoor..
pi_108314165
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef Mereltje het volgende:
Misschien krijg ik in juli wel een jongetje ;) ik weet het niet hoor..
Die zijn ook heeeeeeel leuk O+ vooral die van 11 juli ;)
pi_108315066
Kun je een geslachtbepaling laten doen op de 9maandenbeurs???? :D Maar goed, ben dan 14,5 week, dus dat is vast te vroeg om wat te kunnen zien!
pi_108315141
Dat kan ja :P Ze stonden daar voor geslachtsbepaling en termijnbepaling. Weet niet meer wat het kostte, ben er zelf gewoon langsgelopen.
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2012 @ 19:59:09 #187
309370 Nanadu
pi_108315331
egopost
Vanmiddag 2 uur doorgebracht in het ziekenhuis voor controle bloeddruk. Ik werd vanochtend op mijn werk gebeld dat de afspraak van 's avonds toch niet zo handig was, omdat er onderzoeken gedaan moesten worden die dan niet kunnen en dat de verloskundige dan niet zoveel tijd voor mij heeft. Gelukkig kon ik regelen op mijn werk dat ik toch vanmiddag langs kon gaan. Bloeddruk was weer iets hoger, nu 150/100. Ik heb medicijnen gekregen tegen de hoge bloeddruk en ben volledig overgedragen naar het ziekenhuis. Ik moet volgende week weer langs komen voor controle en de afspraak met de gyneacoloog, 8 maart, blijft ook staan. ik krijg extra groeiecho's met 28, 32, 36 weken en ook de 20 weken echo zal in het ziekenhuis plaats vinden. Daarnaast heeft ze mij aangeraden om het rustiger aan te doen, aangezien mijn bloeddruk waarschijnlijk alleen maar hoger zal worden. Ook is er bloed afgenomen en moest ik urine inleveren, maar als hier nog iets bijzonders uit komt bellen ze. Ik ben helemaal kapot nu na al het wachten en toch de confrontatie met het feit dat ik het rustiger aan moet doen. Daarnaast had ik even een flachback naar de vorige zwangerschap, omdat ik tegenover de kamer lag waar ik bevallen ben. De verloskundige heeft mij gelukkig wel gerust kunnen stellen. Ik ga volgende week in gesprek met mijn baas om te kijken hoe we het op het werk gaan doen.

Sorry dat ik op niemand reageer, maar ben echt kapot nu :O . Morgen lukt het mij ook niet echt om bij te lezen, want dan moet ik tot zes werken en daarna ga ik naar de negen maandenbeurs. Dus dit weekend zal ik weer mijn best doen om bij te lezen en weer te reageren op iedereen.

Wel wilde ik Women86 nog welkom heten *O*
pi_108316104
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:56 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat kan ja :P Ze stonden daar voor geslachtsbepaling en termijnbepaling. Weet niet meer wat het kostte, ben er zelf gewoon langsgelopen.
¤30,- inclusief n kleine fotoreportage, en een fotoalbumpje om ze in te bewaren (en ze typt het geslacht desgewenst ook in de betreffende echo zodat het voor iedereen duidelijk is :D) echo wordt gemaakt door mensen van Echobureau Twinkelster uit Purmerend mocht iemand dat ook willen weten.
SPOILER
Gewoon n stuiterballetje
pi_108317474
Ja, dat bijna nergens pinnen viel mij ook echt vies tegen!
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:09:14 #190
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108320130
Freubelot! Fijn dat alles goed is! ^O^

Webkim, ook belachelijk van het ziekenhuis dan! En niet echt professioneel, dat ze die dingen zegt over de andere dokters....Raar :{

Kuukske, stempel ! *O* ^O^

Maffemuts een jongetje, leuk! *O*

Woman86 Gefeliciteerd! *O*

Nanadu, balen van je bloeddruk....Rustig aan doen dus.... -O-

Hier ff geslapen van 7 tot half 9, was wel weer lekker, wel last van mn rib, maar dat komt omdat ik op mn linker zij heb gelegen. Kleine drukt er schijnbaar tegenaan ofzo. Oh en harde buiken nog steeds, soms ook (heel even) beetje pijnlijk (lees; menstruatiepijn gevoel)
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:14:24 #191
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108320537
Het hele nare voorgevoel hebben dat je in de komende dagen wel eens zou kunnen gaan bevallen, terwijl je tegelijkertijd weet dat dit eigenlijk helemaal niet aannemelijk is... Ik krijg het gevoel alleen niet afgeschud, na vandaag de hele dag geslapen te hebben heb ik nu ineens heel erg de neiging om alles NU af te gaan maken...
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:28:34 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108321468
Oi flugel, ik zou dan ook de neiging hebben om alles klaar te willen hebben hoor!

Nanadu :*
pi_108321489
:W :O

Heb even snel bijgelezen maar weinig onthouden.. sorry dames. Nog één dag werken en dan lekker weekend. Voel me goed, alleen moe van alle drukte. En 's avonds dus afgedraaid.

Fluug echt? :o
pi_108321504
Hmm, klinkt niet leuk flugel. voel je je wel goed??

Leuk maffe een jongetje, ik blijf het bijzonder vinden O+

Welkom woman86.

Nanadu, niet leuk,maar als je eenmaal de stap hebt gezet om het rustig aan te gaan doen is het wel heel lekker hoor!
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:35:27 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108321979
Voel mezelf iook niet optimaal nee, last van m'n rug en vanmiddag had ik ook wel wat gerommel, niet duidelijk of het indalen was of niet, toen ik wakker werd was het over in elk geval... Maar het nare gevoel is er gewoon. Is natuurlijk helemaal niet aannemelijk met bijna 35 weken, maar goed, zoals we allemaal wel weten kunnen hormonen nog wel eens rare dingen met ons uithalen :')
pi_108322345
Ik herken het wel hoor, had het ook een paar keer dat het huis gewoon schoon moest zijn en alle beschuitjes in huis en de tas moest klaar zijn, maar ik merk dat je er echt een naar gevoel van hebt.
Wanneer heb je weer een afspraak of een echo?
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:44:33 #197
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108322583
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:41 schreef Troeta het volgende:
Ik herken het wel hoor, had het ook een paar keer dat het huis gewoon schoon moest zijn en alle beschuitjes in huis en de tas moest klaar zijn, maar ik merk dat je er echt een naar gevoel van hebt.
Wanneer heb je weer een afspraak of een echo?
Ben woensdag nog helemaal goedgekeurd, volgende afspraak over 2 weken... Met Pietje is alles goed hoor, die beweegt gewoon als altijd, maar het is gewoon zo'n gevoel dat je niet loslaat. Gaat wel over vermoed ik ;)
pi_108323579
haha ja overmorgen baal je weer dat je nog zo lang moet
pi_108323888
Flugel, oe. Ik weet niet of ik zo'n gevoel zou kunnen negeren. Iets met instinct en te vaak meegemaakt dat dingen dan klopten. Ik hoop het niet voor je!
pi_108334223
Flugel, wat naar dat je je zo voelt... nog even binnenhouden hè?

Hmpf. Ik moet om 8 uur bij de vk zijn, met een volle blaas. Omdat ik al voorzag dat ik zonder ochtendplasje redelijk op knappen zou staan, heb ik de wekker om 4.15 gezet zodat ik een deel al kwijt zou zijn.
En nu kan ik dus niet meer slapen. }:|
pi_108334430
Mango, hopelijk heb je nog wat kunnen slapen. Als ik s nachts moet plassen kom ik ook moeilijk weer in slaap.

Maarreh, beetje te laat voor jou, je blaas hoeft ook niet heel vol te zijn. Ik had voor de echo van de combinatietest ook flink gespaard, maar toen het door de ligging van de beeb niet goed te meten was en we na de volgende afspraak poging 2 zouden doen, werd er gezegd dat ik best even mocht gaan plassen. Dan niet helemaal uitplassen, maar gewoon de ergste druk eraf. Want m'n blaas was wel erg vol, aldus de echoscopist/ gynaecoloog :').
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 24 februari 2012 @ 08:24:58 #202
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108334835
Wel regelmatig bij gelezen, maar met reageren lig ik hopeloos achter.

Zoe, ik las het van je weeenactiviteit, dat kwam dus door verkeerde medicijnen? Gaat het nu beter?

Twinkle, welkom & gefeliciteerd *O*
pi_108335019
Goeiemorgen! Hopelijk voor iedereen een rustige vrijdag en dan lekker een bijkomweekend. Het wordt lekker weer!
Ik heb duizendmiljoen klusjes vandaag. Morgen wordt oudste vier en daarnaast wil ik de laatste babydingen ook klaar hebben. Tas inpakken, adresetiketten schrijven, kaartje kiezen etc. etc. etc.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:04:58 #204
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108335300
Mogguh!

Webkim, succes met je 1000 dingen lijstje ;) Maak het niet te gek voor jezelf ;)

Goed dat je trouwens over de adressen begint....moet ik ook nog schrijven :@

Hier gaat verder alles lekker, beetje misselijk nog, komt omdat ik snotverkouden ben.
Maar wat ben ik t ff zat zeg, ik wil bevallen. NU :Y (mevrouwtje ongeduld :+ )

Straks ff naar de winkel, eens kijken ofdat ik nog leuke baby/kinder dingetjes zie, dat helpt misschien ook wel wat :P Eerst hier maar ff opruimen :W
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:23:11 #205
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108335650
Succes met al jullie klusjes!

Mangostine, volgende keer gewoon bijtijds opstaan en dan even een of 2 glazen water drinken. Je blaas hoeft inderdaad niet overvol te zijn ;)
pi_108335665
PE, even je zinnen verzetten idd!

Webkim, alvast gefeliciteerd met je oudste, rustig aan vandaag...

Phaidra, blaas was precies goed vol.
Ik heb een boontje in mijn buik:

O+

Het zag eruit als een gezonde zwangerschap, en het lijkt erop dat het er eentje is. :D Er was ook hartactiviteit te zien. De grootte kwam overeen met de zwangerschapsduur icm mijn lange cyclus (37 dagen), dus zou nu 7 weken zijn.
Het nadeel daarvan is dat de misselijkheidspiek mij dus nog te wachten staat :P
pi_108335720
Nouja, knappe dame die iets van die echofoto kan maken :')
pi_108335886
Ik zie je boontje hoor Mango! :Y *O*
pi_108335907
Mooi Mango!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:36:25 #210
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108335969
Een boontje voor Mango! *O*
pi_108336037
ohja, zou ik dan in de OP mogen?
12 oktober 2012 - Mangostine
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:41:34 #212
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108336081
Super Mango, al een mooi hartje aan het kloppen O+
pi_108336217
Yay Mango *O*. Tof.
pi_108336276
toch bijzonder, die 1e echofoto's. Ook al kun je er nog weinig van maken, het is wel jouw kind! O+
pi_108336394
Ik schrok net toen ik in de spiegel keek :') witte, niet opgemaakte, slaapkop (ben op het werk :')) en dan heb ik mijn 'Yummy Mummy 2B' shirt aangetrokken :')

#fail
pi_108336472
Gerbera :')
Vandaag heb jij andere kwaliteiten.
pi_108336499
En thanks allen voor de lieve reacties :*
Zo gaaf! Er groeit echt iets!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:59:04 #218
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108336509
Hey meiden, Mangostine wat gaaf, nogmaals gefeliciteerd! Gaaf he zo die vroege echo's, ik heb dat ook meegemaakt.

Meiden ik lig een beetje achter, heb het druk gehad maar zal na het weekend weer even bijlezen, dan heb ik weer een rustige week.

Is er nog iemand naar de 9mnd beurs geweest? Ik ben afgelopen woensdag geweest en vond het wel een hele gezellige en geslaagde dag, we hebben de huishoudbeurs voor zover gelaten voor wat het was want dat was me een partijtje druk:(

Wel veel ideeën opgedaan en gelukkig niet zoveel mensen dat je dingen moet kopen maar meer ter informatie!

Afgelopen woensdag dus ook weer echo gehad (ja was echt een mama to be dag) en alles was gelukkig goed, mag nu terug naar de vk en hoef niet meer bij de gyn onder controle te blijven.
Dat is echt heel fijn!

Voor de dames die naar de 9mnd beurs gaan, veel plezier! en de andere natuurlijk ook veel plezier en alvast een fijn weekend, tot maandag :D
Be dance |Be real| Be You
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:01:47 #219
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108336569
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:04 schreef Troeta het volgende:

Ik schrijf zelf ook niet veel mee, niet omdat het mijn 2e is, maar kheb niet zo heel veel te vertellen, het gaat goed en heb geen kwaaltjes.

Dat herken ik wel. . .
pi_108336591
Och ik lul vaak wel slap uit mijn nek, dus mij vind je hier wel geregeld :P ondanks dat alles lekker gaat :P
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:06:43 #221
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108336705
Gezellig toch :D
Be dance |Be real| Be You
pi_108336707
pe, ben je je ervan bewust dat het ook nog tot 3 april kan duren?

Mangostine, mooi!
pi_108336861
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:06 schreef mefke79 het volgende:

Ja dat ja :{
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:13:47 #224
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_108336932
Mangostine, wat mooi! Gaaf he, zo'n eerste echo :).

Ik kom ook net bij de VK vandaan, alles helemaal goed. Bloeddruk in orde (130/80), hartje zien kloppen en veel bewegingen. Nu ook het gevoel dat die plopjes en kriebels van gister écht van de baby waren. Voelde het net in de auto weer O+ .

Over 1,5 week alweer de 20-weken echo, wat gaat het ineens snel :o !
pi_108336988
Kriebels zijn O+ Soes! Ik heb de 20-weken echo maandag al... (ivm vakantie de week erna ;))
pi_108337183
goodmeurning!

En gefeliciteerd met de positieve testen, boontje's die te zien zijn O+, een meisje :D en nog 1 iemand een jongetje *O* een :{w (halt) voor flugels-bevallingsgevoel aub en nog meer kriebels voor soesa ^O^

Was de negenmaandenbeurs deze week al? :@
Ik heb zelf dat topic geopend, maar ben toch de hele tijd in de veronderstelling dat het volgende week pas is. :?

Nou dan is de keuze of ik ga nu al gemaakt.. mijn zussen hebben ook niet gebeld, en die wilden er heen! :?
pi_108337230
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:11 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Ja dat ja :{
Ik blijf het een beetje gek vinden ook om maar te wensen om met 36 weken nu te bevallen.
Vraag BJ eens hoe het is om met 36 weken te bevallen zou ik zeggen :{
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:27:54 #228
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108337342
Mogge dames :*

Ik heb vannacht gewoon weer belabberd geslapen hoor, dus het zal wel meevallen allemaal :') Al blijft het gevoel nog wel aanwezig helaas... Trekt wel weer weg, ik kan helemaal nog niet bevallen, m'n hondje is nog niet zindelijk, daar heb ik nog een paar weken voor nodig :+
pi_108337401
Mango *O*
pi_108337420
Benen bij elkaar houden fluugs!!! :D

En PE jij ook, je wilt nu echt niet bevallen, ook al ben je moe of ben je wel even klaar met de zwangerschap. Je wilt nu nog niet bevallen gewoon.
pi_108337494
Met 36 weken had ik nog de illusie dat de ooievaar mijn baby zou komen brengen. Maw, bevallen was echt ver van mijn bed...

Benen bij elkaar Fluugs, maar zorg toch maar dat je tasje klaar staat....
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:35:36 #232
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108337540
Als Pieterke besluit zo vroeg al te komen ga ik gewoon in staking...
pi_108337579
ik denk toch dat Pietertje dat gaat winnen Fluugs....
pi_108337591
Kurk d'r in Fluug :9
pi_108337617
Als 36 wkn-zwangere hoop ik toch wel dat ie nog effe binnen blijft zitten. Ik moet nog wat dingen regelen voor ie komt :P. Maar ik moet wel bekennen dat ik soms die buik effe beu ben. Het zit zo in de weg soms. En het mannetje is, uiteraard kei lief straks O+, maar hij doet me ook wel eens flink zeer. :@.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:37 schreef Gerberaatje het volgende:
Kurk d'r in Fluug :9
Waarom las ik daar in godsnaam 'Kuuk d'r in"? :')
pi_108337792
wel effectiever dan een Kurk denk ik, Kuuk :P

Ik snap het ook niet hoor... Tuurlijk kun je het even zat zijn, dat snap ik als geen ander (wat was ik de jeuk zat toen :{ ) en tuurlijk was ik 'blij' dat ik met 38,1 ingeleid werd (en dat stinkertje 'al' 7,5e pond was toen)... maar met 36 weken al willen bevallen :N don't get it...

Ik hoop dan ook dat deze gewoon tot minimaal 40 weken blijft zitten! 41 weken ga ik voor dit keer 8-)
pi_108337798
Freubel *O*

Twinkle welkom!

woman welkom!

fluug :o wat n vervelend gevoel, beebje moet nog maar even lekker warm bij je blijven zitten O+

marrije;
ja verkeerde med idd :{
wel goed dat je me een berichtje had gestuurd :), ben daardoor iig naar de dokt geweest :)

webkim;
succes met alle regel dingetjes :*

mango *O* mooi boontje!

gerberaatje :D haha
je kan t vast hebben ;) ('t tshirt enz bedoel ik :9)

tante soesa goedgekeurd *O*

(8> had gistermiddag vrij genomen, maakte zich nogsteeds wat zorgen O+
vandaag issie wel weer gewoon aan 't werk. Voel me ook wel een stuk beter
voel me alleen wel erg })
:{

en alles moet schoonschoonschoon zijn, terwijl alles al schoon is!
pi_108337894
Als iemand haar zwangerschap zat was was ik het wel :r maar ik zag toch ook wel op tegen bevallen dus ik bleef liever in dat niemandsland van lichamelijk weer beter willen voelen maar ook niet willen bevallen want pijn en onbekend :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108337994
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als iemand haar zwangerschap zat was was ik het wel :r maar ik zag toch ook wel op tegen bevallen dus ik bleef liever in dat niemandsland van lichamelijk weer beter willen voelen maar ook niet willen bevallen want pijn en onbekend :D
Dat omschrijft mijn gevoel ook wel mooi :D.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:51:50 #240
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108338031
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:38 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Waarom las ik daar in godsnaam 'Kuuk d'r in"? :')
Wishfull thinking? :7

Ik ben overigens helemaal ingesteld op 42 weken weer, ik kan mezelf geen enkele voorstelling maken van een eerdere bevalling, daarom vind ik dit gevoel ook zo naar. Het zal allemaal wel gewoon puur hormonaal zijn enzo hoor...
pi_108338161
ik geloof dat ik ook twee keer kampioen 'zwangerschapzatzijn' was, maar dat hielp geen zier. Kon, letterlijk, niet voor of achteruit. Maar de jongens kwamen er geen seconde eerder om.
pi_108338262
*O* Mango *O* een knipper boon!
En welkom Twinkle en Woman!

Voor de rest niet echt wat onthouden, :@ Hier gaat alles goed, dus.
pi_108338270
Oh ik wilde graag bevallen, maar wel pas tegen de 40 weken :P
pi_108338327
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:51 schreef flugeltje het volgende:
Wishfull thinking? :7
Kut. Betrapt.
quote:
Ik ben overigens helemaal ingesteld op 42 weken weer, ik kan mezelf geen enkele voorstelling maken van een eerdere bevalling, daarom vind ik dit gevoel ook zo naar. Het zal allemaal wel gewoon puur hormonaal zijn enzo hoor...
Komt helemaal goed Fluugs. Uiteindelijk is het toch Pieterkes wil denk ik? Roep ik dan, als niet-ervaringsdeskundige. Misschien doen we wel gezellig een datumtweeling O+.
Ik ben er namelijk sterk van overtuigd dat die van mij langer binnen blijft zitten. Het is ook wel weer gezellig. O+. Lekker veilig daarbinnen. Geen schreeuwende zwervers in de AH die dingen naar je roepen enzo als je zo klein bent. :P.
pi_108338674
Benen bij elkaar!! Voor iedereen die dat nodig heeft. Een kuuks erin :D

Mango je boontje!!!!!!!!!!!! O+ Dat wordt een knapperd! Leuk dat je nu ook een datum hebt.
Dat van die blaas is minder :{ Zal lastig worden. Ik kan niet maar een beetje plassen? :') Of alles of niets!

Gerberaatje _O- met je shirt!

Enfermera?

Ik voel me vandaag zo slecht :? Geen trek, misselijk, helppp... Vannacht beetje maagzuur gehad. Met moeite geroosterde boterham naar binnen gekregen pff. Kan niks verzinnen waar ik trek in heb.
Gister nog volgevreten!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:19:02 #246
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108338980
Woman over het hoofd gezien, sorry maar desalniettemin welkom & gefeliciteerd *O*
pi_108339135
Benen bij elkaar dames! Fluugje, spreek Pietertje maar ff goed toe. En PE, wat de andere dames ook zeggen.

Ik ga toch maar tot 4 weken voor de bevalling doorwerken, als dat lichamelijk lukt uiteraard. En hopelijk is meiske lief ;) en laat ze me niet schrikken voor die tijd.

Bijna weekend! Morgen weer controle en eens kijken naar leuke kleding. O+ is morgen hele dag weg dus kan ik mooi ff op pad. De eerste 'hoe lang moet je nog' kreeg ik net al weer. Gelukkig smste O+ ik vind je mooi!
pi_108339210
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:24 schreef clauwheee het volgende:
Gelukkig smste O+ ik vind je mooi!
:'( O+
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:29:24 #249
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108339275
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:06 schreef mefke79 het volgende:
Ja dat zou kunnen natuurlijk. Maar dat verwacht ik niet.

Mijn andere 2 kinderen zijn ook geboren met 36.3 en 36.5, dus ja....wie weet...

Anyway, net ff in het dorp geweest, helaas geen leuk babyspul. en er is ook geen opruiming meer -O- Wel 3 zwembroeken gescoord voor de jongens, en ff gauw naar de kapper geweest. Is dat ook maar weer gebeurd ^O^
pi_108339696
:r :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')