SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog even ter illustratie: dit is Dude. Maar zeg nou zelf, heul slank ziet Dude er niet uit![]()
Mango wilde overigens niet op de foto.FluffballSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Volgens mij valt dat wel mee. Is me in ieder geval nog nooit echt opgevallen. Maar hij is inderdaad wel erg grootquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:53 schreef Ml-etje het volgende:
Dude is natuurlijk wel groot en harig![]()
Heeft hij niet ook flink wat losse huid?
Vind hem mooi!quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Is me in ieder geval nog nooit echt opgevallen. Maar hij is inderdaad wel erg groot.
En we wisten wel dat hij niet zo dik is als hij er uitziet, want fluff, maar dat Mango in verhouding dikker is, verbaasde ons nogal![]()
Dat geloof ik best jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool!
Bijbelvak was ook cool. Ik ben mede daardoor van m'n geloof gevallen.
Kat +quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:56 schreef V1z0R het volgende:
So. Much. Fluffyness. Think. I'm. Gonna. Die....
Auto weet ik niet, maar ik heb bijna alles bij rabo / interpolis...quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even wat anders, ik wil mijn inboedel en autoverzekering oversluiten. Hebben jullie goede tips over goede en betaalbare verzekeringen?
Oeh die ogen lijken blauw?!quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nog een foto ter ere van de crazy ol' cat lady in mij![]()
[ afbeelding ]
Edit: Perruche, tis een Ragdoll
Ik zag dat onna onna (vrouwenverzekeringen ofzo) iig handtasdekking biedt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Auto weet ik niet, maar ik heb bijna alles bij rabo / interpolis...
Unive heeft geen winstoogmerk, zelf heb ik alles bij Centraal Beheer ivm personeelskorting en omdat ze niet echt moeilijk doen. Maar nooit echt lastige situaties gehad. Weet niet of je voor goedkoop moet gaan bij autoverzekering (of dat echt zoveel scheelt), vaak is de dekking dan ook minder. Door verschillen in dekking is de prijs lastig te vergelijken voor autoverzekeringen (was iig zo laatste keer dat ik oversloot).quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even wat anders, ik wil mijn inboedel en autoverzekering oversluiten. Hebben jullie goede tips over goede en betaalbare verzekeringen?
Nog even ter illustratie: dit is Dude. Maar zeg nou zelf, heul slank ziet Dude er niet uit![]()
Mango wilde overigens niet op de foto.Jeumig, wat een bakbeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
Š loveli
Arische katten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Aye, Ragdolls hebben altijd blauwe ogen
Mango wilde overigens niet op de foto.Hij is slanker dan mijn Mini denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is ook wel een ENORM bakbeest.
![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Doorlopend = handig ivm onverwachte dingen tijdens dagtrips.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:01 schreef Viking84 het volgende:
Oh, dan heb ik ook een verzekeringsvraag: ik neem aan dat ik ook een verzekering moet afsluiten voor mijn Madrid-trip?. Waar ben ik dan het goedkoopste uit? (hoeft niet per se doorlopend, tenzij dat goedkoper is dan los afsluiten voor 1 week vakantie + 2 weken vakantie + enkele weekendtripjes)
Ja, ik zag het al idd. Ik zal eens rondneuzen. Nog tips voor verzekeraars met goeie dekking?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:03 schreef Perruche het volgende:
Viking voor onze vakantie (2 weken europa dekking) betaalde vriendje iets van 13 euro. ik denk dat doorlopend goedkoper is afhankelijk van je bestemming! ik betaal geloof ik 2.75 per maand ofzo aan reisverzekering..
Auto heb ik sinds m'n A3 bij AllSecur, bevalt erg goed moet ik zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ook!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:02 schreef Perruche het volgende:
Ok lijstjes updaterrrr;
O: 4 bth (2x kaas, 2x appelstroop)
L: zalmfilet, 150 gr boontjes, bakje sla, 150 gr penne en een saus erover
T: koffie met melk
T: appel, peer
B: 2x20 minuten fietsen
T: banaan
S: bodypump
D: omelet 2 eieren en een rauwe paprika
T: 2 blokjes pure choco
Ik ben tevreden als ik me eraan houd!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kat ++
=
![]()
Oh enneh Coco, roze vestje is win!
Ik deed het vaak via de ING. Vergat namelijk vaak om iets te regelen en ING kan nog op de dag zelf, dan is je rekeningnummer ook direct je polisnummer (werkt natuurlijk niet voor doorlopend). Heb ook wel eens wat gedeclareerd en ging zonder problemen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het al idd. Ik zal eens rondneuzen. Nog tips voor verzekeraars met goeie dekking?.
Gezinsledenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik deed het vaak via de ING. Vergat namelijk vaak om iets te regelen en ING kan nog op de dag zelf, dan is je rekeningnummer ook direct je polisnummer (werkt natuurlijk niet voor doorlopend). Heb ook wel eens wat gedeclareerd en ging zonder problemen.
Sinds Peru heb ik wel een doorlopende reisverzekering, bij de NKBV (extra dekking voor risicosporten). Mijn meneer had daar al een lidmaatschap + verzekering en gezinsleden kunnen dan goedkoper instappen.
quote:
Die heb ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zag dat onna onna (vrouwenverzekeringen ofzo) iig handtasdekking biedt.
Sowieso reclame voor datingsites!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:36 schreef V1z0R het volgende:
M_M, denk je nog even aan fruit vandaag?
[..]
Even wat random:op die e-darling reclames op TV, ten eerste ben je een persoon, niet je beroep
En een dikke vinger omdat ze me het gevoel geven dat ik me volwassener moet gedragen![]()
Yaay!! voor Hep. A. vrije XMert!
Sowieso datingquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:16 schreef Mixende_match het volgende:
nee, 'second love' dan.. Weet niet wat ik nou erger vind, dating reclame, of reclame om vreemd te gaan
Inderdaad ja... ik word ermee doodgegooid op Facebook sinds het moment dat ik mezelf op "single" zette. Want zo gauw je alleen bent moet je dat gat natuurlijk meteen weer vullen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Sowieso reclame voor datingsites!![]()
Ik heb altijd het gevoel dat je als single als kansloos wordt neergezet... want zo snel mogelijk iemand nieuw vinden op een datingsite...
Ja, dat is best verwerpelijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:16 schreef Mixende_match het volgende:
nee, 'second love' dan.. Weet niet wat ik nou erger vind, dating reclame, of reclame om vreemd te gaan
Of je zet je status op 'relatie' om van de reclame af te zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:20 schreef Mini. het volgende:
[..]
Inderdaad ja... ik word ermee doodgegooid op Facebook sinds het moment dat ik mezelf op "single" zette. Want zo gauw je alleen bent moet je dat gat natuurlijk meteen weer vullen.
En als je de status op onbekend zet/niet invult? Volgens mij kan dat ook. Misschien werkt dat ook tegen reclame.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of je zet je status op 'relatie' om van de reclame af te zijn. Maar ja, dan stoot je weer potentiële leuke manspersonen op FB af natuurlijk
.
Ja, dat moeten we niet hebben natuurlijk!quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of je zet je status op 'relatie' om van de reclame af te zijn. Maar ja, dan stoot je weer potentiële leuke manspersonen op FB af natuurlijk
.
^^quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:35 schreef conleche het volgende:
Ik heb dat allemaal niet ingevuld hoor. Dat hoeft toch ook helemaal niet?
Privacy --> aangepast --> en dan de vrienden invullen die niet alles mogen zien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:36 schreef the85mc het volgende:
Hoe kun je trouwens op FB instellen dat niet iedereen uit je vriendenlijst alles ziet? (Denk aan werkgevers enzo..)
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Sowieso reclame voor datingsites!![]()
Ik heb altijd het gevoel dat je als single als kansloos wordt neergezet... want zo snel mogelijk iemand nieuw vinden op een datingsite...
En niet te vergeten die zeer belangrijke groep 'Ouders'.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:39 schreef V1z0R het volgende:
Leuke woordkeuze Mini!![]()
Hoe is dat 'ene' trouwens afgelopen? Of loopt het nog?![]()
[..]
Mc, bij het plaatsen van iets krijg je een dropdown waar je kunt kiezen welke privayinstellingen je wilt doen. Als je voor iedereen groepen aanmaakt kun je daar aangeven wie dat mag zien. Vrienden, familie, collegae...
Oh, gat? Dat was niet zo bedoeld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:39 schreef V1z0R het volgende:
Leuke woordkeuze Mini!![]()
Hoe is dat 'ene' trouwens afgelopen? Of loopt het nog?![]()
Niet extreem, lichtjes, maar genoeg om dit keer wel te zeggen 'dan maar een keer niet rennen'.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Alweer pijntjes Mo? Hoe kan dat? Ga je steeds te hard van stapel?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn schoonvader en vader zitten ook op facebook, dus ik let sowieso wel op op wat ik er neerzet. En verder vind ik het wel handig, want mn moeder weet het ook te vinden en dan hoef ik minder te bellen.
Of een exvriend die nog even mocht inwonen omdat hij geen huis had in Amsterdam, die je dagboek dan vindt en doorleest en dan leest dat je sex hebt gehad met iemand anders en dat dat zoveel fijner was dan met hem.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Ach, dan hoorde een vriendin van je scharrel wel hoe je aan de bar vertelde tegen een andere dame hoe je nog vrijgezel bent. Of hoe je bij het weerzien van iemand een sneer krijgt omdat je niet gebeld had ondanks dat je wist dat diegene ziek was. Moeder die dagboek leest, doorverteld aan pa, diezelfde kerel had dan ook paar kogels door d'r laptop gejast...
Andere tijd, andere middelen, zelfde sores...
Ai.. maar iemand anders zijn dagboek lezen is zo niet okequote:Op woensdag 22 februari 2012 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Of een exvriend die nog even mocht inwonen omdat hij geen huis had in Amsterdam, die je dagboek dan vindt en doorleest en dan leest dat je sex hebt gehad met iemand anders en dat dat zoveel fijner was dan met hem.
True story.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Of een exvriend die nog even mocht inwonen omdat hij geen huis had in Amsterdam, die je dagboek dan vindt en doorleest en dan leest dat je sex hebt gehad met iemand anders en dat dat zoveel fijner was dan met hem.
True story.
Inderdaad. Uit=ophoepelen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:57 schreef loveli het volgende:
Ik neem aan dat je daarvan geleerd hebt
Hahahaha!quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
True story.
Yup, datquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:54 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, gat? Dat was niet zo bedoeld.
Niks meer te melden daarover.
Haha wat een verhaal. Toen was ie zeker wel snel vertrokken uit je huis lijkt me..quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
True story.
Idd. Groot gat tussen O en L en de O en L stellen weinig voor. Zeker als je gaat sporten vanavond moet je meer eten, Sjaap! En bewaar de kwark voor na het lopen! Eiwittenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:11 schreef Perruche het volgende:
Hahaha co, fantastisch!
Sjaapje ik vind het vet weinig.
Ja, dat was ook nog wat. Hij begon me dus uit te horen. Ik had geen zin in gedoe en wilde zijn gevoelens niet extra kwetsen, dus ik ontkende. Hij blééf maar doorvragen en ik werd daar zelfs een beetje pissig om. Toen kwam de aap uit de mouw en vertelde hij dat hij wist dat ik loog, omdat hij in mijn dagboek had gelezen. Toen ben ik dus echt furieus geworden en moest hij dezelfde avond nog vertrekken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:14 schreef V1z0R het volgende:
CoMaar hoe kwam jij daar dan achter?
Ach, en een welverdiende deuk in z'n ego mocht dan eigenlijk ook wel
O was pas om 11u30, vandaar. Overslapen en dan pas tijd om te eten. Maar ik eet wel 2 wafels. Ik ga er nog wat witloofsalade insteken ook dan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Groot gat tussen O en L en de O en L stellen weinig voor. Zeker als je gaat sporten vanavond moet je meer eten, Sjaap! En bewaar de kwark voor na het lopen! Eiwitten.
Die man had duidelijk niet de meest heldere ingevingen op dat momentquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat was ook nog wat. Hij begon me dus uit te horen. Ik had geen zin in gedoe en wilde zijn gevoelens niet extra kwetsen, dus ik ontkende. Hij blééf maar doorvragen en ik werd daar zelfs een beetje pissig om. Toen kwam de aap uit de mouw en vertelde hij dat hij wist dat ik loog, omdat hij in mijn dagboek had gelezen. Toen ben ik dus echt furieus geworden en moest hij dezelfde avond nog vertrekken.
Tsss een teleurstellende sexert die ook nog geen idee heeft van privacy!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat was ook nog wat. Hij begon me dus uit te horen. Ik had geen zin in gedoe en wilde zijn gevoelens niet extra kwetsen, dus ik ontkende. Hij blééf maar doorvragen en ik werd daar zelfs een beetje pissig om. Toen kwam de aap uit de mouw en vertelde hij dat hij wist dat ik loog, omdat hij in mijn dagboek had gelezen. Toen ben ik dus echt furieus geworden en moest hij dezelfde avond nog vertrekken.
Of hoe je in 1 zin iemand vernietigend kan neerzetten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tsss een teleurstellende sexert die ook nog geen idee heeft van privacy!![]()
![]()
Goed he!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Of hoe je in 1 zin iemand vernietigend kan neerzetten.![]()
Nou ja, ik heb er ook wel van geleerd hoor. Ik zou er nu niet meer om liegen. Hoewel hij er eigenlijk geen flikker meer mee te maken had. Maar dan had ik beter dat kunnen zeggen.
Alleen is je 'd' stuk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:47 schreef Sjaapje het volgende:
Telefoon laten vallen, scherm in barsten, maar touch werkt nog, zie it bericht. Maar toch zwaar klote !
Oei, balen sjaap!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:47 schreef Sjaapje het volgende:
Telefoon laten vallen, scherm in barsten, maar touch werkt nog, zie it bericht. Maar toch zwaar klote !
Oeh, welke?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oei, balen sjaap!
*note to self: beschermend hoesje kopen voor toekomstige telefoon die volgende week bezorgd wordt*
Hoesje moet ik nog zoeken he!quote:
Coolquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoesje moet ik nog zoeken he!![]()
Ik krijg een Samsung Galaxy S2
De mensen in kwestie zijn aan het duiken?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:57 schreef loveli het volgende:
Grmbl @ onbereikbare mensen. *waterdichte foon zoekt met nekkoord*
Ebay!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zodat 'ie mee kan in bad, 24/7 bereikbaarheid ftw.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De mensen in kwestie zijn aan het duiken?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria, ik kan je tegen stérk gereduceerd tarief(lees: gratischz) voorzien van een knalroze telefoonsok van mijn werk
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hij is best dik! Wacht, ik maak ff een foto!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Ik denk dat ik met mijn faalmomenten wellicht behoefte heb aan iets stevigers
Al matched ie dan wel met mijn nieuwe vest
Ja jeumig zo'n rijke stinkerd ben ik nou ook weer niet hoor!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool.
Heeft M. ook, maar was toen moeilijk daar een hoesje voor te vinden.
Tip: miss kun je even op zo'n Chinese site kijken (buyincoins bijvoorbeeld). Weet niet of ze daar hoesjes voor jouw foon hebben, maar miss wel hoesjes van vergelijkbaar formaat. Kost je dan maar een paar euro. Niet dat jij op een paar euro hoeft te kijken met je salaris, maar goed.
Wat voor hoesje wil je eigs? Een 'sokje', een leather case, een rubberen cover etc etc?
Language!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik ook een hoesje om m'n foon. Stomme Maria.
Yeehaa!quote:
Ik vind het leren hoesje van M. nogal een gedoe. Knoopje los maken, foon eruit halen. Ik heb een zacht hoesje, kan m'n telefoon er zo uit laten glijden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja jeumig zo'n rijke stinkerd ben ik nou ook weer niet hoor!![]()
Denk ik zoIk moet nog checken welke vaste lasten ik vanaf komende maand ga overnemen
![]()
Ik denk dat ik wel iets stevigs wil dus, zal wel (nep)leer of rubber worden!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:09 schreef loveli het volgende:
Waar 'krijg' je tegenwoordig telefoons? Mij kosten ze altijd geld.
Technisch gezien krijg ik hem deelsquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:09 schreef loveli het volgende:
Je gaat niet wachten op de S3?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Technisch gezien krijg ik hem deelsHangt af van hoe duur je abbo is en ik heb geen megadure nodig geloof ik
Dus ik betaal wat bij!
Ik voorzie daar problemen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het leren hoesje van M. nogal een gedoe. Knoopje los maken, foon eruit halen. Ik heb een zacht hoesje, kan m'n telefoon er zo uit laten glijden.
En neuh, alleen maar duurder en ik vind het al heul wat dat ik nu zo een smartphone hebquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je gaat niet wachten op de S3?.
@work, ik lever er prive tijd voor in.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:09 schreef loveli het volgende:
Cute!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk! Een lege en een volle sok!
En, nooit meer kwijt in je tas, dankzij het flitsende kleurtje
En onder het wit stond bedrijfsnaam, voor degenen die denken dat ik er kauwgom op heb geplakt ofzo.
Oh die is best wel hip ende happeningquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk! Een lege en een volle sok!
En, nooit meer kwijt in je tas, dankzij het flitsende kleurtje
En onder het wit stond bedrijfsnaam, voor degenen die denken dat ik er kauwgom op heb geplakt ofzo.
Ik ga het eens ff proberen. Heb er toch paar duizend liggen hierquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:14 schreef loveli het volgende:
Hm.. nekkoord. Hij is zeker niet waterdicht?
Jij kan nog posten terwijl je computer uitstaat?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:14 schreef loveli het volgende:
Hm.. nekkoord. Hij is zeker niet waterdicht?
Smartfoon, smartass.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij kan nog posten terwijl je computer uitstaat?
Nee, niet waterdichtquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga het eens ff proberen. Heb er toch paar duizend liggen hier.
Mijn aaifoon past erin. Ding stretcht behoorlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:16 schreef Viking84 het volgende:
Maar passen daar alle foons in, XM? Wat zijn de afmetingen?.
Ik heb hem volgende week pas he! Wat betreft mijn huidige kunnen we tegen die tijd vast iets regelenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:15 schreef Perruche het volgende:
Dat dacht ik ook maria! En ik wil jouw telefoon
Iedereen heeft toch een smartphone? 3 foons geleden kon ik al mail en fok lezen op m'n foon. Alleen posten ging toen niet wegens technische problemen.quote:
Nou... zo lang heb ik nog geen smartphonequote:Op woensdag 22 februari 2012 16:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch een smartphone? 3 foons geleden kon ik al mail en fok lezen op m'n foon. Alleen posten ging toen niet wegens technische problemen.
If it's pink, me wants!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, degenen die zo'n roze geval willen, PM maar.
ik niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch een smartphone? 3 foons geleden kon ik al mail en fok lezen op m'n foon. Alleen posten ging toen niet wegens technische problemen.
Paar roze handschoenen met geleidende vingertoppen voor smartphone erbij? Volgens mij hebben m'n ouders daar nog stapeltje van liggen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
If it's pink, me wants!
Pink rules all!
Pink
Jij hoefde ze niet voor kerst?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Paar roze handschoenen met geleidende vingertoppen voor smartphone erbij? Volgens mij hebben m'n ouders daar nog stapeltje van liggen.
Niet geheel zeker of ze niet weggegooid zijn though
Nah, al teveel roze in de kast hangenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij hoefde ze niet voor kerst?
Mijn telefoon is ook stuiterproof.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:40 schreef loveli het volgende:
Ding uit 2006, met stappenteller, basic internet, trainingsprogramma/sportdagboek en whopping 2.0 MP camera. Redelijk stuiterproof. W00t!
http://www.gsmarena.com/nokia_5500_sport-1557.php
Oehhhhhh!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Paar roze handschoenen met geleidende vingertoppen voor smartphone erbij? Volgens mij hebben m'n ouders daar nog stapeltje van liggen.
Niet geheel zeker of ze niet weggegooid zijn though
Ken iemand die z'n oude foon weleens in een glas bier zette. Moest het glas wel groot genoeg zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mijn telefoon is ook stuiterproof.
Ik ben ook vast de enige die opzettelijk met telefoons gooit.
Mijn telefoon ligt altijd gewoon los in mijn tas of waar dan ook. Ding is nog geen jaar oud en ziet er dan ook niet uitquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:48 schreef Mixende_match het volgende:
Ik heb zo'n achterkantje voor mn eifoon. Nadeel dat je nog steeds krassen kan krijgen op je scherm. Voordeel: Zelf ontworpen+ het 'ligt beter' in je hand + moooooi
I'll take that as a yesquote:
Het ging nog best lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Toch maar even hardlopen, heel voorzichtig, een klein stukje en ga wandelen zodra 't echt pijn doet! Maar het is nu best lekker loopweer hier en zo
Normaal bij mij ook hoor, maar zo'n Iphone vind ik te mooi + te duur daarvoor hahaquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn telefoon ligt altijd gewoon los in mijn tas of waar dan ook. Ding is nog geen jaar oud en ziet er dan ook niet uit
.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
A1 is kneuzenwiskunde. Het was godzijdank wel verplicht op 't vwo in de tweede fase, maar echt alleen zaken als kansrekening en zulks.
Oh?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedzo Mo![]()
En vergeet niet, met hardlopen train je ook je rug en buikspieren. Super gedaan
Buikspiertraining zorgen niet voor een kleinere buik. Je buikspieren zullen zelfs groter worden. Als je dat laatste vet weg wilt hebben moet je minderen in suiker, koolhydraten. Al zorgt buikspiertraining wel voor betere definitie en lijkt je buik eerder strak dan wanneer je echt nooit buikspiertraining doet..quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh?.
Irritant trouwens: op dit moment heb ik best een platte buik. Als ik sta heb ik iig geen vetrol, maar als ik zit weer wel. Is dat nou normaal? En kan ik dat nou verhelpen door buikspieroefeningen te gaan doen of moet je dan zelfs als je zit geen vetrol hebben?.
Als je kunt mailen en fokken is het toch een smartphonequote:Op woensdag 22 februari 2012 18:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Thuis!
Ook geen smartphone. Maar de knopjes beginnen los te laten, dus hij moet weer eens geplakt worden. Kan er wel prima op mailen en fokken trouwens. Dat + redelijke camera maakt 'm perfect![]()
*negeert Vik's post over vetrollen*
Iddquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je kunt mailen en fokken is het toch een smartphone![]()
Wat bedoel je?quote:Vikster, hoe koud is hardlopen?
OK. Ik merk idd al snel verschil als ik geen cola drinkquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Buikspiertraining zorgen niet voor een kleinere buik. Je buikspieren zullen zelfs groter worden. Als je dat laatste vet weg wilt hebben moet je minderen in suiker, koolhydraten. Al zorgt buikspiertraining wel voor betere definitie en lijkt je buik eerder strak dan wanneer je echt nooit buikspiertraining doet..
Gisterenavond: lange thight, dun hema thermoshirtje, shirtje korte mouwen, ultradun winddicht jasje: bijna te warm.quote:
Meer dan genoeg! En de lucht is echt niet koud meer!quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:21 schreef loveli het volgende:
Of een T-shirt + fleece genoeg is en of je last van je keel krijgt door koude lucht in te ademen.
Cola werkt echt dubbelop voor een dikkere buik. Veel suikers en veel koolzuurgas..quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
OK. Ik merk idd al snel verschil als ik geen cola drink.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Idd. Dus ben benieuwd waarom het dan geen smartphone is volgens Puff.
Ik heb vwo A1 gedaan en ik weet hoe je je voelt. Heb ook niet 't idee dat havo A1 en vwo A1 erg veel schelen namelijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Aan het teruglezen:
[..]
.
Raad eens wie er havo A1 gedaan heeft? juist, moi.
En over álleen havo bedoelde ik inderdaad dat alle mensen in de curus minstens 8 jaar wiskunde op een hoog niveau gehad hebben, ik maar 5 jaar op een middelmatig niveau. Vandaar.
Anyways, ik heb het weer overleefd en ik vind het zelfs semi-leuk...
Ik niet. Wel je keel goed bedekken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:21 schreef loveli het volgende:
Of een T-shirt + fleece genoeg is en of je last van je keel krijgt door koude lucht in te ademen.
dat is in niet in duutserstad waar ik nu ben. Helaas. En inderdaad, vast heel duur. Misschien wandel ik nog wel even naar de supermarkt. Of ik maak een ommeletje en een boel groenten. Ook goed voor de carb amount van vandaag....quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:39 schreef Quinazoline het volgende:
http://www.gourmetfleisch(...)KQsq4CFUG_3godaie1Pw
edit: Wow. Duur!
Held! Ik ben nu al trots op je!quote:
Wat draag jij veel! Ik heb zelf, naast een lange tight uiteraard, alleen maar een shirt met lange mouwen en een jasje aan op dit moment, maar ga ws al snel weer over op shirt met korte mouwen en jasje of alleen shirt met lange mouwen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:21 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Gisterenavond: lange thight, dun hema thermoshirtje, shirtje korte mouwen, ultradun winddicht jasje: bijna te warm.
En ik ben een koukleum. Lopen in groepsverband is leuk! Doe je dat vaker?
Yeah, rightquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:39 schreef Viking84 het volgende:
En tof dat je gaat! Kunnen we straks samen de rest van de Slankies overtuigen
Waarom?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
D wordt trouwens rijst met heel veel vieze diepvriesspeziebonen van de Lidl die ik dus nooit meer koop met wat indiase kruidenmeuk van patak erdoorheen.
Waarom wat?quote:
Ik vond het flauw dat ik minimaal een 7 gemiddeld moest hebben om WisB te mogen kiezen, dat redde ik namelijk niet. En WisA was ik dus niet zo goed in, B welquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had trouwens WisB op de Havo en baalde later dat ik ook niet WisA had gedaan. Miste toch een stukje kennis op het gebied van statistiek en kansberekening.
Nummer 3 denk ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waarom wat?
Waarom Loveli een held is?
Waarom ik vieze sperziebonen eet?
Waarom rijst?
Waarom kruiden van Patak?
Ik had al geëdit. Waarom je iets eet wat vies is. Gooi weg die zooi. Het leven is te kort om vieze dingen te eten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waarom wat?
Waarom Loveli een held is?
Waarom ik vieze sperziebonen eet?
Waarom rijst?
Waarom kruiden van Patak?
Met de patak kruidenmeuk er doorheen valt het wel mee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had al geëdit. Waarom je iets eet wat vies is. Gooi weg die zooi. Het leven is te kort om vieze dingen te eten.
*Vis, geitenkaas en postelein wegmikt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had al geëdit. Waarom je iets eet wat vies is. Gooi weg die zooi. Het leven is te kort om vieze dingen te eten.
Als ik mijn cijfers zelf had moeten halen ik ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoals al vaker gezegd, als ik wiskunde eindexamen had moeten doen, zat ik nu nog op de middelbare school.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik mijn cijfers zelf had moeten halen ik ook![]()
Niet voor wiskunde trouwens, daar kwam ik meestal wel.
Ik werk nu in de onderwijssoftware-industrie. Als ze dat gehad hadden in mijn tijd had ik nooit een diploma gehaald.
vandaag hebben we 'differentials' gedaan. Afgeleiden, geloof ik in het nederlands? Gister vectors en matrices. Morgen probabilities (kansberekening), en overmorgen wiskundige modellen maken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Wiskunde A1,2 hier. Heb nog bijles gehad en had uitgerekend dat ik een 1,8 op CE mocht halen voor een 4 (en dan zou ik geslaagd zijn als ik verder voldoendes had) en ik haalde uiteindelijk gewoon een 6 gemiddeld.
Ik ben benieuwd wat Jag precies moet doen voor die cursus calculus? Het is geen statistiek, neem ik aan?.
Meh, dan ga ik maar koken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:05 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat Henk wel wat sperziebonen over heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Nee, ze smaakten best goed met die Patak smurrie er doorheen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:05 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat Henk wel wat sperziebonen over heeft
Nee man, het was nog niksquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ingewikkelde boel weer VikSherlock!
Vind je het erg om hoe/wat het was?
nou ja, dat moet natuurlijk helemaal niet, dat leg je jezelf nu op. kan hoor, is veiliger, maar ik betwist dat het mķet, zeker als je je er minder blij door voelt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee man, het was nog niks. We hebben elkaar nog niet eens gezien. Maar kennelijk was ik niet helemaal wat ze zocht. Dat kun je dan toch gewoon zeggen ipv met een lulverhaal te komen? Maar ja, het laat alleen maar zien dat het een onbetrouwbaar secreet is
.
Ik vind het vooral jammer dat ik nu iedere keer als een vrouw met een verhaal komt, er meteen van uit moet gaan dat ze iets anders bedoelt dan ze zegt. Toch weer een deukje in m'n vertrouwen in de mensheid.
quote:
Oeh dat is wel heel weinig!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef MarMar het volgende:
Wel een beetje grappig hoe je er dan achter komt, suffe muts die vrouw.[s] Er zijn heus wel mensen die gewoon eerlijk en lief zijn Vik, ergens![/s]
Vrouw?![]()
Calorieenteller zegt dat ik tot nu toe maar zo`n 770 kcal gehad hebik doe nog maar een kom griesmeel dan, eetlust is niet optimaal atm. De cappuccino is vervangen door thee.. krijg geen koffie weg en da`s nooit een goed teken.
Wat is er mis met "Je bent m'n type niet?". Dat zegt niks over of je knap of lelijk bent, maar gewoon dat je iemands type niet bent. Zeg ik ook gewoon. Maar zij suggereerde dat ze 'voorlopig' de boel op een laag pitje moest zetten. Naīeve muts die ik ben. Vandaag vind ik vrouwen stomquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mensen zijn er nou eenmaal op ingesteld om niet te willen kwetsen, te vermijden en eufemismen te gebruiken. Had ze een andere reden gebruikt, had je misschien ook wel gekwetst geweest. Soms is dat onvermijdelijk ofzo?
Ik vind het ook niet leuk, maar het is iig wel eerlijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
* MevrouwPuff zou zich wel flink afgewezen voelen en gaan piekeren als iemand zegt 'je bent m'n type niet'.![]()
Ook dat is geen garantie voor onbezorgd afwijzen
Veel gedaan voor mijn doen, ziekenhuis, naaimachinedingen, da's sowieso extra pijn. Misschien een aankomend griepachtig iets eroverheen gezien de koorts en algehele kwakkeligheid, hoewel ik dat ook wel vaker heb en het dan gerelateerd lijkt te zijn aan ontstekingen. Who knows.. hoop dat het snel weer beter gaat iig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh dat is wel heel weinig!
Heb je veel pijn? Weet je waar het vandaan komt?
Ewelina met -3
Loveli, veel 'plezier'
Lekker lijstje Puff en Sigme
Jaaa dat was mijn wiskunde! Ik vond het tof, maar toen ik laatst mijn boeken terugvond snapte ik er he-le-maal niets meer van.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
vandaag hebben we 'differentials' gedaan. Afgeleiden, geloof ik in het nederlands? Gister vectors en matrices. Morgen probabilities (kansberekening), en overmorgen wiskundige modellen maken.
Maar dat is ook een beetje inherent aan internetdaten: mensen die zich anders voordoen, niet helemaal eerlijk zijn en sneller iemand 'dumpen' vanwege anonimiteit etc. Ik zou het me niet zo aantrekken hoor, next!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is er mis met "Je bent m'n type niet?". Dat zegt niks over of je knap of lelijk bent, maar gewoon dat je iemands type niet bent. Zeg ik ook gewoon. Maar zij suggereerde dat ze 'voorlopig' de boel op een laag pitje moest zetten. Naīeve muts die ik ben. Vandaag vind ik vrouwen stom. Nu had ik er zelf ook al mijn twijfels bij of wij wel een match zouden zijn, dus het is niet heel erg, maar ik vind dit gewoon een lage streek.
oooh, die heb ik ook nog gehad. Zat een goede camera inquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij ziet er gewoon uit als een ouderwetsch mobieltje zonder touchscreen en heeft een antenne en 2-regelig zwartwitscherm enzo
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:06 schreef Viking84 het volgende:
Wat lame.Waarom heb jij 2 accounts op die site?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moi denkt dat iemand afwijzen ook niet een van de makkelijkste dingen is, dan is zeggen dat het op een lager pitje gaat ivm priveleven een smoes die niemand pijn doet. Vind het niet meteen een onbetrouwbaar secreet.crap in = crap out
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou MarMar, wil je zo graag wat gelukkiger zien..
Perr, what's up? Je hebt wel een mooi lijstje
Must. Resist.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef loveli het volgende:
Doe je online een testje of je voldoende vitamines binnenkrijgt, moet je eerst je leeftijd invullen, krijg je alsnog de vraag:
Verloopt de overgang bij u zonder bijverschijnselen?
Bikkelquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:15 schreef loveli het volgende:
1 blaar en heb het groepje bijgehouden. M'n haar zit nu nu niet meer goed.
/wind en regen
Viel me alles mee. Na de warming-up had ik even het idee dat ik m'n kruit had verschoten, maar toen we liepen ging het best aardig. 6 - 6 - 8 of 6 - 8 - 8 met 1 minuut rust tussendoor. Om me voor te bereiden op bussen en andere obstakels ben ik zo nu en dan over een paaltje gesprongen. De laatste 2 minuten werd het lastiger (blaar en steken in zij), maar als ik in een groep loop heb ik nogal de neiging om niet af te haken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli!
Hoe ging het lopen? afgezien je vitaminetekort en omaschap
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef An24 het volgende:
Ik had nog een filmpje beloofd. Hier was het razen door de woonkamer al voorbij, dus eigenlijk is het een heel saai filmpje![]()
Om het goed te maken een filmpje van het vorige nest. Ga ik jullie over twee weken ook veel mee vervelen![]()
Eeeeee!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef An24 het volgende:
Ik had nog een filmpje beloofd. Hier was het razen door de woonkamer al voorbij, dus eigenlijk is het een heel saai filmpje![]()
Om het goed te maken een filmpje van het vorige nest. Ga ik jullie over twee weken ook veel mee vervelen![]()
Hahaha, ik heb ook steeds de neiging om overal op te springen en pushups te gaan doen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Viel me alles mee. Na de warming-up had ik even het idee dat ik m'n kruit had verschoten, maar toen we liepen ging het best aardig. 6 - 6 - 8 of 6 - 8 - 8 met 1 minuut rust tussendoor. Om me voor te bereiden op bussen en andere obstakels ben ik zo nu en dan over een paaltje gesprongen. De laatste 2 minuten werd het lastiger (blaar en steken in zij), maar als ik in een groep loop heb ik nogal de neiging om niet af te haken.
Het schijnt dat de route 6 km was, daar hebben we 35 minuten over gedaan incl de warming up. Volgens mij kan ik wel tevreden zijn.
Op weg naar huis (auto) even gestopt bij een speeltuintje, 2 x op een glad bankje gesprongen, aan een klimtoestel gaan hangen en in wind & regen 1 halfslachtige poging gedaan om me op te trekken, toen naar de auto gesprint want droog. Laatste 200m naar huis gereden.
Is het dan gelijk een foute vrouw? Volgens mij is dat gedraaikont best vrouweneigen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Tjaaah, mail terug gehad, weer mail terug gestuurd dat ik niet weet wat ik van haar mail van gisteren moet denken. Ze lijkt wel oprecht te zijn, en dat is dan wel weer strelend voor mijn ego, geef ik toe, maar het is wel een behoorlijk foute vrouw, dus exit. Jammer. Het was leuk voor zolang het duurde
.
Ja dat vind ik ook heel raar om te zeggen, 'je bent m'n type niet'.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is er mis met "Je bent m'n type niet?". Dat zegt niks over of je knap of lelijk bent, maar gewoon dat je iemands type niet bent. Zeg ik ook gewoon. Maar zij suggereerde dat ze 'voorlopig' de boel op een laag pitje moest zetten. Naīeve muts die ik ben. Vandaag vind ik vrouwen stom. Nu had ik er zelf ook al mijn twijfels bij of wij wel een match zouden zijn, dus het is niet heel erg, maar ik vind dit gewoon een lage streek.
Nee, er is een speciale reden, maar die vertel ik niet, want dan gaan jullie mij slaanquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Is het dan gelijk een foute vrouw? Volgens mij is dat gedraaikont best vrouweneigen.
Eens! Ik heb ook niet echt een bepaald type ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook heel raar om te zeggen, 'je bent m'n type niet'.
Inkoppertje!quote:
Ja, maar je kunt toch wel of niet een fysieke klik met iemand voelen zonder die persoon meteen lelijk te vinden? Dat heb ik dan hoor. Niet-aantrekkelijk is niet per se gelijk aan lelijk. Als iedereen precies dezelfde personen aantrekkelijk zou vinden, zouden veel mensen eenzaam zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Eens! Ik heb ook niet echt een bepaald type ofzo.
Bij type denk ik aan uiterlijk, maar dat is bij mij toch echt van ondergeschikt belang.
Maar dan moet je toch iemand eerst ontmoeten?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt toch wel of niet een fysieke klik met iemand voelen zonder die persoon meteen lelijk te vinden? Dat heb ik dan hoor. Niet-aantrekkelijk is niet per se gelijk aan lelijk. Als iedereen precies dezelfde personen aantrekkelijk zou vinden, zouden veel mensen eenzaam zijn.
Wiskunde A1,2 hier. Ik hoefde geloof ik het examen niet eens te maken dan zou ik nog een 5 staan. Heb een 9,6 gehaaldquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Wiskunde A1,2 hier. Heb nog bijles gehad en had uitgerekend dat ik een 1,8 op CE mocht halen voor een 4 (en dan zou ik geslaagd zijn als ik verder voldoendes had) en ik haalde uiteindelijk gewoon een 6 gemiddeld.
Ik ben benieuwd wat Jag precies moet doen voor die cursus calculus? Het is geen statistiek, neem ik aan?.
Hmm.. meer dat mensen uniek zijn en niet echt in 'types' in te delen vallen. Maar ik snap het ook weer wel hoor dat je dat zegt. Is eigenlijk het zelfde als: ik vind je niet zo leuk/je past niet bij mij oid.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, er is een speciale reden, maar die vertel ik niet, want dan gaan jullie mij slaan. Want het maakt mij ook een beetje fout dat ik er niet meteen een punt achter heb gezet
.
@ Prob: wat zou je dan moeten zeggen?
"Je bent mijn type niet" kun je toch gewoon interpreteren als oh, hij/zij valt op dunner/dikker/langer/kleiner/blond/donker/vul maar in?
Ik vind het aardiger dan niets terugmailen of een smoes ophangen. Als dat één keer gebeurt, dan trappen ze er misschien nog in, maar sommige mensen krijgen heel vaak een vaag verhaal te horen als ze foto's gestuurd hebben en dan is het toch wel fijn om een keer de waarheid te horen te krijgen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm.. meer dat mensen uniek zijn en niet echt in 'types' in te delen vallen. Maar ik snap het ook weer wel hoor dat je dat zegt. Is eigenlijk het zelfde als: ik vind je niet zo leuk/je past niet bij mij oid.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef creepycookie het volgende:
Ugh ik haat het als ik lekker wil eten en ik niks proef omdat ik zo verkouden benEn bronchitis, dus das lekker. Bovendien schoot de weegschaal echt omhoog toen ik er vanochtend op ging staan, echt het schommelt zo erg bij mij. Ik baal dat ik zoveel vocht vasthou. En ik voel me dik
OK, dan houden we die erinquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zie geen match klinkt trouwens prettiger dan je bent mijn type niet.
Hehe, ik zou bij voorbaat al gillend wegrennen als de ander bezet is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
OK, dan houden we die erin. En je hebt gelijk.
Maar het is ook een beetje een minderwaardigheidscomplex, denk ik. Ik vind het 'veiliger' om met een bezette vrouw te gaan. Denk dat ik niet interessant/leuk genoeg ben voor een vrouw voor mij alleen.
Kinderen vinden jou best leuk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehe, ik zou bij voorbaat al gillend wegrennen als de ander bezet is.
Heb ook die neiging dat te doen bij iemand met kinderen overigens, maar daar moet ik me misschien maar eens overheen zetten.
Dat!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Wegblijven bij dat soort types vik.je verdient beter. En ik heb helemaal geen wiskunde gedaan en ben desondanks toch leuk, succesvol en intelligent. Je druk maken over de mening van andere mensen is toch zo'n verspilling van tijd en energie.
^^quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Wegblijven bij dat soort types vik.je verdient beter. En ik heb helemaal geen wiskunde gedaan en ben desondanks toch leuk, succesvol en intelligent. Je druk maken over de mening van andere mensen is toch zo'n verspilling van tijd en energie.
goed ideequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb ook steeds de neiging om overal op te springen en pushups te gaan doen.
Zat ook te denken dat we over een paar maanden wel eens in het weekend gezellig een gezamelijke een urbanathlon training kunnen gaan doen.
Hoho, ik weet niet eens of het tot een date zou zijn gekomen hč.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef loveli het volgende:
Aartsconservatief als ik ben heb ik het sowieso niet zo op relaties met meer dan 2 personen. Maar zonder medeweten van haar partner? Waarom zou je willens en wetens actief meewerken aan het bedriegen van een ander persoon? En waarom zou je zelf genoegen nemen met de restantjes van aandacht die iemand aan jou wil geven?
Er zijn denk ik meer dan genoeg vrouwen die geweldig zijn en die je niet hoeft te delen Vik, maar dat weet je zelf ook wel. Je verdient gewoon iemand voor jezelf.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoho, ik weet niet eens of het tot een date zou zijn gekomen hč.
En je hebt natuurlijk gelijk, maar sommige vrouwen zijn te leuk om te laten lopen. Die wil je dan best delen. Ik iig.
nee, absoluut niet. Het zou het wel makkelijker maken voor me. En soms voel je je niet zo slim als alle mensen om je heen iets wel snappen, en jij niet. Klaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:43 schreef An24 het volgende:
[..]
^^
Hier hetzelfde. Geen wiskunde, wel hbo en een baan op universitair niveau. Jagar heeft het gewoon nodig, maar het wel of niet gedaan hebben van wiskunde zegt niets over je potentie.
Het ligt aan mij, niet aan jouquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zie geen match klinkt trouwens prettiger dan je bent mijn type niet.
Hahaha, ik heb een zeer gecompliceerde verhouding gehad, maar ik ben niet degene die weggelopen is, uiteindelijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:51 schreef _aurum_ het volgende:
Is het ergens ook niet dat je weg kan lopen als het te gecompliceerd wordt Vik
Dat gevoel is heel herkenbaar. Daarom vind ik het zo tof dat je het zo aanpakt!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, absoluut niet. Het zou het wel makkelijker maken voor me. En soms voel je je niet zo slim als alle mensen om je heen iets wel snappen, en jij niet. Klaar.
Ik zeg wel eens dat dit soort relaties net zo werken als de relatie met eten. Een kwestie van keuzes maken, het beste voor jezelf gunnen. Dan even op de tanden bijten om af te kicken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb een zeer gecompliceerde verhouding gehad, maar ik ben niet degene die weggelopen is, uiteindelijk.
Naja, het is wel zo dat ik spanning zoek en me verveel als het gaat over werk, hobby's etc, terwijl dat toch is waar ik op de lange termijn naartoe moet. Maar op die manier trek ik toch al een bepaald soort vrouwen aan.
Hehehe, typisch.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:04 schreef loveli het volgende:
http://www.menshealth.de/health
Top Themen: Prostata | Levitra| Penislänge| Herzprobleme| Penisverlängerung
Oi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |