abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:50:11 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108258919
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_108258955
Je was me net voor! En ik had dit al gecopy-paste voor de nieuwe tt: "He Mele No Lilo"

xD
pi_108259007
Nog even ter illustratie: dit is Dude. Maar zeg nou zelf, heul slank ziet Dude er niet uit :D :')
Mango wilde overigens niet op de foto.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:53:36 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108259054
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog even ter illustratie: dit is Dude. Maar zeg nou zelf, heul slank ziet Dude er niet uit :D :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fluffball :D O+
pi_108259069
Dude is natuurlijk wel groot en harig ;)
Heeft hij niet ook flink wat losse huid?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108259135
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:53 schreef Ml-etje het volgende:
Dude is natuurlijk wel groot en harig ;)
Heeft hij niet ook flink wat losse huid?
Volgens mij valt dat wel mee. Is me in ieder geval nog nooit echt opgevallen. Maar hij is inderdaad wel erg groot :P.

En we wisten wel dat hij niet zo dik is als hij er uitziet, want fluff, maar dat Mango in verhouding dikker is, verbaasde ons nogal :D :+
pi_108259142
Blijft vast weinig van over als je er water overheen gooit coco ;) maar met recht DUDE idd!
Fijn dat het goed is met de beestenboel O+
pi_108259163
So. Much. Fluffyness. Think. I'm. Gonna. Die....
O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108259195
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:55 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat wel mee. Is me in ieder geval nog nooit echt opgevallen. Maar hij is inderdaad wel erg groot :P.

En we wisten wel dat hij niet zo dik is als hij er uitziet, want fluff, maar dat Mango in verhouding dikker is, verbaasde ons nogal :D :+
Vind hem mooi!
pi_108259230
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Cool!

Bijbelvak was ook cool. Ik ben mede daardoor van m'n geloof gevallen :').
Dat geloof ik best ja :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:57:52 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108259233
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:56 schreef V1z0R het volgende:
So. Much. Fluffyness. Think. I'm. Gonna. Die....
O+
Kat + 8-) + :6 = :D

Oh enneh Coco, roze vestje is win! :D
pi_108259243
Wat een kat O+!! Wat voor merk is het? Fijn dat er niets met ze aan de hand is :)
pi_108259245
Daaamn wat een kat O+ O+
pi_108259249
Even wat anders, ik wil mijn inboedel en autoverzekering oversluiten. Hebben jullie goede tips over goede en betaalbare verzekeringen?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_108259252
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vind hem mooi!
Nog één foto dan, ter ere van de crazy ol' cat lady in mij :@

Edit: Perruche, tis een Ragdoll :)
pi_108259276
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even wat anders, ik wil mijn inboedel en autoverzekering oversluiten. Hebben jullie goede tips over goede en betaalbare verzekeringen?
Auto weet ik niet, maar ik heb bijna alles bij rabo / interpolis...
pi_108259308
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nog een foto ter ere van de crazy ol' cat lady in mij :@

[ afbeelding ]

Edit: Perruche, tis een Ragdoll :)
Oeh die ogen lijken blauw?!
pi_108259326
quote:
17s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oeh die ogen lijken blauw?!
Aye, Ragdolls hebben altijd blauwe ogen :Y
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:01:43 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108259372
Oh, dan heb ik ook een verzekeringsvraag: ik neem aan dat ik ook een verzekering moet afsluiten voor mijn Madrid-trip? :@. Waar ben ik dan het goedkoopste uit? (hoeft niet per se doorlopend, tenzij dat goedkoper is dan los afsluiten voor 1 week vakantie + 2 weken vakantie + enkele weekendtripjes)
Niet meer actief op Fok!
pi_108259386
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef Perruche het volgende:

[..]

Auto weet ik niet, maar ik heb bijna alles bij rabo / interpolis...
Ik zag dat onna onna (vrouwenverzekeringen ofzo) iig handtasdekking biedt. B-)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 13:02:26 #21
70532 loveli
N
pi_108259401
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Unive heeft geen winstoogmerk, zelf heb ik alles bij Centraal Beheer ivm personeelskorting en omdat ze niet echt moeilijk doen. Maar nooit echt lastige situaties gehad. Weet niet of je voor goedkoop moet gaan bij autoverzekering (of dat echt zoveel scheelt), vaak is de dekking dan ook minder. Door verschillen in dekking is de prijs lastig te vergelijken voor autoverzekeringen (was iig zo laatste keer dat ik oversloot).
crap in = crap out
pi_108259409
Ok lijstjes updaterrrr;

O: 4 bth (2x kaas, 2x appelstroop)
L: zalmfilet, 150 gr boontjes, bakje sla, 150 gr penne en een saus erover
T: koffie met melk
T: appel, peer
B: 2x20 minuten fietsen
T: banaan
S: bodypump
D: omelet 2 eieren en een rauwe paprika
T: 2 blokjes pure choco

Ik ben tevreden als ik me eraan houd! Iemand commentaar?
pi_108259432
quote:
SPOILER
Jeumig, wat een bakbeest :D
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_108259441
Viking voor onze vakantie (2 weken europa dekking) betaalde vriendje iets van 13 euro. ik denk dat doorlopend goedkoper is afhankelijk van je bestemming! ik betaal geloof ik 2.75 per maand ofzo aan reisverzekering..
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 13:04:48 #25
70532 loveli
N
pi_108259462
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Aye, Ragdolls hebben altijd blauwe ogen :Y
Arische katten.
crap in = crap out
pi_108259463
quote:
SPOILER
Hij is slanker dan mijn Mini denk ik :X Maar dat is ook wel een ENORM bakbeest. :') O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 13:05:27 #27
70532 loveli
N
pi_108259479
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:01 schreef Viking84 het volgende:
Oh, dan heb ik ook een verzekeringsvraag: ik neem aan dat ik ook een verzekering moet afsluiten voor mijn Madrid-trip? :@. Waar ben ik dan het goedkoopste uit? (hoeft niet per se doorlopend, tenzij dat goedkoper is dan los afsluiten voor 1 week vakantie + 2 weken vakantie + enkele weekendtripjes)
Doorlopend = handig ivm onverwachte dingen tijdens dagtrips.
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:06:15 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108259506
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:03 schreef Perruche het volgende:
Viking voor onze vakantie (2 weken europa dekking) betaalde vriendje iets van 13 euro. ik denk dat doorlopend goedkoper is afhankelijk van je bestemming! ik betaal geloof ik 2.75 per maand ofzo aan reisverzekering..
Ja, ik zag het al idd. Ik zal eens rondneuzen. Nog tips voor verzekeraars met goeie dekking? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_108259511
quote:
Auto heb ik sinds m'n A3 bij AllSecur, bevalt erg goed moet ik zeggen.
Maar 1x echt werk mee gehad omdat iemand het zo nodig vond om haar spiegel er door mij af te laten rijden (wel haar schuld). Communiceerde elke actie door via E-mail, kaatste claim terug op basis van mijn getuigenis... En was zo'n beetje goedkoopste verkrijgbaar met ook nog eens meest volledige dekking.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:02 schreef Perruche het volgende:
Ok lijstjes updaterrrr;

O: 4 bth (2x kaas, 2x appelstroop)
L: zalmfilet, 150 gr boontjes, bakje sla, 150 gr penne en een saus erover
T: koffie met melk
T: appel, peer
B: 2x20 minuten fietsen
S: bodypump
D: omelet 2 eieren en een rauwe paprika
T: 2 blokjes pure choco

Ik ben tevreden als ik me eraan houd!
Ik ook! :Y ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kat + 8-) + :6 = :D

Oh enneh Coco, roze vestje is win! :D
:D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108259594
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik zag het al idd. Ik zal eens rondneuzen. Nog tips voor verzekeraars met goeie dekking? :).
Ik deed het vaak via de ING. Vergat namelijk vaak om iets te regelen en ING kan nog op de dag zelf, dan is je rekeningnummer ook direct je polisnummer (werkt natuurlijk niet voor doorlopend). Heb ook wel eens wat gedeclareerd en ging zonder problemen.

Sinds Peru heb ik wel een doorlopende reisverzekering, bij de NKBV (extra dekking voor risicosporten). Mijn meneer had daar al een lidmaatschap + verzekering en gezinsleden kunnen dan goedkoper instappen.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_108259629
Oeh, Vaizor goedkeuring O+.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:08 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik deed het vaak via de ING. Vergat namelijk vaak om iets te regelen en ING kan nog op de dag zelf, dan is je rekeningnummer ook direct je polisnummer (werkt natuurlijk niet voor doorlopend). Heb ook wel eens wat gedeclareerd en ging zonder problemen.

Sinds Peru heb ik wel een doorlopende reisverzekering, bij de NKBV (extra dekking voor risicosporten). Mijn meneer had daar al een lidmaatschap + verzekering en gezinsleden kunnen dan goedkoper instappen.
Gezinsleden O+
Straks zijn jullie echt een gezinnetje!!
pi_108259819
Herkende heel V1z0r niet :o
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:19:01 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108259927
Pff, wat een drukte hier! :D

Leuke katzels! Onze mogen vanaaf voor jaarlijkse prikken en controle.

En ben zelf ook weer met een naald behandeld vandaag, ik kan de komende 25 jaar geen Hepatitis A krijgen, yay *O* :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_108260361
Hallooo iedereen!

Tijd geleden, veel feestjes, weekendjes etc gehad. Dus dat is weer duidelijk te zien in mijn nieuwe jurkje..

Dus ik kom er weer gezellig bij! Zal vast een hoop gemist hebben. Maar goed. :P

Ik begin de dag goed, met een lijstje!

O: Yoghurt (magere) met muesli
T: zo'n klein paaskoekje :9
L: 3 geroosterde volkoren maanzaad boterhammen met bel. kaas.
T: groentebouilon soepie
D: Kipfilet met roerbakgroente en wss zilvervliesrijst (en mn vriend krieltjes :') )

En ik ga binnenkort de spinningfiets van stal halen ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_108260695
:W M_M, denk je nog even aan fruit vandaag? ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
Herkende heel V1z0r niet :o
:P

Even wat random: :r op die e-darling reclames op TV, ten eerste ben je een persoon, niet je beroep :{w
En een dikke vinger omdat ze me het gevoel geven dat ik me volwassener moet gedragen }:|

Yaay!! voor Hep. A. vrije XMert!
pi_108261024
Allsecur heb ik ook, was voor mij veruit de goedkoopste verzekering.
pi_108261079
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik zag dat onna onna (vrouwenverzekeringen ofzo) iig handtasdekking biedt. B-)
Die heb ik :D en mijn zus ook. Niet voor de handtasdekking, ze waren het goeikoopst :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:46:11 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108261116
Mijn brik is bijgeschreven bij de autoverzekering die we al hadden. Was by far het goedkoopst. Inboedel en WA heb ik bij de ING. Rechtsbijstand enzo bij Ditzo.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_108262107
Fruit: Uit mn werk ff halen. Ben alleen vandaag, dus kan er heel de dag niet uit ;)
Autoverzekering: via independer, weet zo even niet welke. Maar rond de 50.- all risk + bijzittende. 1 jaar schadevrij.

Rest: Interpolis. (inboedel, overlijden, wa, aansprakelijkheid etc. behalve rechtsbijstand, dat hebben we niet)
Alleen de inboedel ga ik opzeggen denk. Hadden we genomen omdat nieuw huis + alles nieuw. Maar toen we flinke schade in onze gordijnen kregen, werd dit niet vergoed.. dusja.. opzeggen maar denk ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_108262194
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:36 schreef V1z0R het volgende:
:W M_M, denk je nog even aan fruit vandaag? ;)

[..]

:P

Even wat random: :r op die e-darling reclames op TV, ten eerste ben je een persoon, niet je beroep :{w
En een dikke vinger omdat ze me het gevoel geven dat ik me volwassener moet gedragen }:|

Yaay!! voor Hep. A. vrije XMert!
Sowieso reclame voor datingsites! :r
Ik heb altijd het gevoel dat je als single als kansloos wordt neergezet... want zo snel mogelijk iemand nieuw vinden op een datingsite... :{
Be someone that makes you happy
pi_108262354
nee, 'second love' dan.. Weet niet wat ik nou erger vind, dating reclame, of reclame om vreemd te gaan :{
~ Bonito La Risa ~
pi_108262417
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:16 schreef Mixende_match het volgende:
nee, 'second love' dan.. Weet niet wat ik nou erger vind, dating reclame, of reclame om vreemd te gaan :{
Sowieso dating :') /frustratiemodus uit
pi_108262489
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:12 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik heb altijd het gevoel dat je als single als kansloos wordt neergezet... want zo snel mogelijk iemand nieuw vinden op een datingsite... :{
Inderdaad ja... ik word ermee doodgegooid op Facebook sinds het moment dat ik mezelf op "single" zette. Want zo gauw je alleen bent moet je dat gat natuurlijk meteen weer vullen. :')
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:20:26 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108262495
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:16 schreef Mixende_match het volgende:
Ja, dat is best verwerpelijk :r.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:21:05 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108262517
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:20 schreef Mini. het volgende:

[..]

Inderdaad ja... ik word ermee doodgegooid op Facebook sinds het moment dat ik mezelf op "single" zette. Want zo gauw je alleen bent moet je dat gat natuurlijk meteen weer vullen. :')
Of je zet je status op 'relatie' om van de reclame af te zijn *). Maar ja, dan stoot je weer potentiële leuke manspersonen op FB af natuurlijk :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:26:25 #46
365231 Fera
Fire & Blood
pi_108262676
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Of je zet je status op 'relatie' om van de reclame af te zijn *). Maar ja, dan stoot je weer potentiële leuke manspersonen op FB af natuurlijk :P.
En als je de status op onbekend zet/niet invult? Volgens mij kan dat ook. Misschien werkt dat ook tegen reclame. ;)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_108262694
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dat moeten we niet hebben natuurlijk! :P Tot nu toe lukt het aardig om ze gewoon te negeren.
Everything has changed
pi_108262997
Ik heb dat allemaal niet ingevuld hoor. Dat hoeft toch ook helemaal niet?
pi_108263031
Hoe kun je trouwens op FB instellen dat niet iedereen uit je vriendenlijst alles ziet? (Denk aan werkgevers enzo..)
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 14:37:18 #50
70532 loveli
N
pi_108263052
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:35 schreef conleche het volgende:
Ik heb dat allemaal niet ingevuld hoor. Dat hoeft toch ook helemaal niet?
^^
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:38:15 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108263082
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:36 schreef the85mc het volgende:
Hoe kun je trouwens op FB instellen dat niet iedereen uit je vriendenlijst alles ziet? (Denk aan werkgevers enzo..)
Privacy --> aangepast --> en dan de vrienden invullen die niet alles mogen zien.
Maar dan zien ze meteen geen enkele statusupdate meer. Je kon het ook per statusupdate aangeven, maar weet niet of dat nu nog kan (en dan moet je er wel steeds om denken).
Niet meer actief op Fok!
pi_108263141
Leuke woordkeuze Mini! :D :')
Hoe is dat 'ene' trouwens afgelopen? Of loopt het nog? :@ :P
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:12 schreef Nallie het volgende:

[..]

:D Ja doen ze vaak wel, maar dikke /care :{w
Ging me meer om het idee dat ze zichzelf presenteren als hun baan, en niet hunzelf 8)7

Mc, bij het plaatsen van iets krijg je een dropdown waar je kunt kiezen welke privayinstellingen je wilt doen. Als je voor iedereen groepen aanmaakt kun je daar aangeven wie dat mag zien. Vrienden, familie, collegae...
pi_108263198
Onderrug :(

Maar even rust gunnen. -O-
Ja doei.
pi_108263210
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mc, bij het plaatsen van iets krijg je een dropdown waar je kunt kiezen welke privayinstellingen je wilt doen. Als je voor iedereen groepen aanmaakt kun je daar aangeven wie dat mag zien. Vrienden, familie, collegae...
En niet te vergeten die zeer belangrijke groep 'Ouders'. :')
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 14:45:49 #55
70532 loveli
N
pi_108263368
Wat was het pre-FB tijdperk toch onbezorgd. Geen ruzie omdat je op FB leest dat je partner vrijgezel is, geen ruzie omdat je ongeinteresseerd overkomt omdat je niet vraagt wat er aan de hand is bij een status "Pfff... heb ik weer" en geen vader die je afgeschermde FB-post leest daarna een paar kogels door je laptop jast.

crap in = crap out
pi_108263663
Ach, dan hoorde een vriendin van je scharrel wel hoe je aan de bar vertelde tegen een andere dame hoe je nog vrijgezel bent. Of hoe je bij het weerzien van iemand een sneer krijgt omdat je niet gebeld had ondanks dat je wist dat diegene ziek was. Moeder die dagboek leest, doorverteld aan pa, diezelfde kerel had dan ook paar kogels door d'r laptop gejast...

Andere tijd, andere middelen, zelfde sores... :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:53:35 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108263664
Alweer pijntjes Mo? Hoe kan dat? Ga je steeds te hard van stapel?

Wat een mooi bakbeest O+

Hoe gaat het met jou rug V1?

Lijst:
O: beschuit kaas, beker melk
S: 13 km hardlopen
T: gekookt ei, appel
L: 2 boterhammen kaas, beschuit aardbei, tros druiven, krentenbol
T's: dropjes, paar plakjes kipfilet, blokje choco, zoute stokjes
D: Veul hutspot met augurken en koolvis
T: kwark, vla, aardbeien, druiven
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:54:00 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108263681
Mijn schoonvader en vader zitten ook op facebook, dus ik let sowieso wel op op wat ik er neerzet. En verder vind ik het wel handig, want mn moeder weet het ook te vinden en dan hoef ik minder te bellen :7.
pi_108263701
quote:
Oh, gat? Dat was niet zo bedoeld. :D

Niks meer te melden daarover. :)
Everything has changed
pi_108263750
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Alweer pijntjes Mo? Hoe kan dat? Ga je steeds te hard van stapel?
Niet extreem, lichtjes, maar genoeg om dit keer wel te zeggen 'dan maar een keer niet rennen'.
Hardloopkleding gaat mee naar Nederland, dus hopelijk morgenmiddag even inhalen als het dan weg is, kan in het universitair sportcentrum douchen en zulks, en daar ook lekker rennen door 't bos ^O^
Ja doei.
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:56:20 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108263767
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn schoonvader en vader zitten ook op facebook, dus ik let sowieso wel op op wat ik er neerzet. En verder vind ik het wel handig, want mn moeder weet het ook te vinden en dan hoef ik minder te bellen :7.
:D.

Mijn ouders zitten niet op FB, maar m'n zus en m'n neefje wel. En dat vergeet ik heel vaak :').
Mijn moeder googelt me trouwens wel, volgens mij en mijn Twitter is openbaar, dus dat kan ze wel lezen. En ze zit regelmatig op de website van m'n werk 8)7. Typisch geval van te weinig te doen hebben op je oude dag :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108263778
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Ach, dan hoorde een vriendin van je scharrel wel hoe je aan de bar vertelde tegen een andere dame hoe je nog vrijgezel bent. Of hoe je bij het weerzien van iemand een sneer krijgt omdat je niet gebeld had ondanks dat je wist dat diegene ziek was. Moeder die dagboek leest, doorverteld aan pa, diezelfde kerel had dan ook paar kogels door d'r laptop gejast...

Andere tijd, andere middelen, zelfde sores... :P
Of een exvriend die nog even mocht inwonen omdat hij geen huis had in Amsterdam, die je dagboek dan vindt en doorleest en dan leest dat je sex hebt gehad met iemand anders en dat dat zoveel fijner was dan met hem.

True story.

:')
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 14:57:50 #63
70532 loveli
N
pi_108263823
Ik neem aan dat je daarvan geleerd hebt :+
crap in = crap out
pi_108263833
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Of een exvriend die nog even mocht inwonen omdat hij geen huis had in Amsterdam, die je dagboek dan vindt en doorleest en dan leest dat je sex hebt gehad met iemand anders en dat dat zoveel fijner was dan met hem.

True story.

Ai.. maar iemand anders zijn dagboek lezen is zo niet oke
pi_108263844
quote:

[..]

True story.

:D :') Had je niet zo'n mooi slotje op je dagboek? :P
pi_108263845
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:57 schreef loveli het volgende:
Ik neem aan dat je daarvan geleerd hebt :+
Inderdaad. Uit=ophoepelen.
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:58:36 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108263860
quote:
Gniffel _O-.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:58:58 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108263871
quote:

[..]

True story.

Hahahaha!
Niet meer actief op Fok!
pi_108264054
lol Co :D

en -O- naast VEEL moe nu ook koorts, not good.
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:06:30 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108264123
MarMar, kut :(
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:07:21 #71
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_108264151
Ochnee Mar, dat ook nog!

Ik word maar niet wakker vandaag.
Lijstje:
O: volkoren boterham met magere smeerkaas. Kiwi
L: kom soep, 5 frietjes van mijn buur.
T: bak fruit met kwark. 2 kleine wafels van mijn mama (van gisterenavond maar toen geen honger meer).
D: rode kool met appeltjes, appeltjes in de pan, beuling, rosti
T: nog wat kwark I presume
S: half uur lopen, heb wel zin in interval, dus dat gaat het worden
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_108264325
Hahaha co, fantastisch!

Sjaapje ik vind het vet weinig.
pi_108264435
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:54 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oh, gat? Dat was niet zo bedoeld. :D

Niks meer te melden daarover. :)
Yup, dat :P

Oke, heb ik niks gevraagd :)

Co :') Maar hoe kwam jij daar dan achter?
Ach, en een welverdiende deuk in z'n ego mocht dan eigenlijk ook wel :D

Uniek O+
Rug gaat goed ^O^ knie blijft beetje eikelen maar ik bikkel door :+
Met jouw beentjes ook wel goed neem ik aan? Tenminste aan je hardloopgeneuzel te merken :D Waarvoor dikke _O_
pi_108264456
quote:

[..]

True story.

Haha wat een verhaal. Toen was ie zeker wel snel vertrokken uit je huis lijkt me..
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:18:33 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108264595
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:11 schreef Perruche het volgende:
Hahaha co, fantastisch!

Sjaapje ik vind het vet weinig.
Idd. Groot gat tussen O en L en de O en L stellen weinig voor. Zeker als je gaat sporten vanavond moet je meer eten, Sjaap! En bewaar de kwark voor na het lopen! Eiwitten :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_108264605
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:14 schreef V1z0R het volgende:

Co :') Maar hoe kwam jij daar dan achter?
Ach, en een welverdiende deuk in z'n ego mocht dan eigenlijk ook wel :D

Ja, dat was ook nog wat. Hij begon me dus uit te horen. Ik had geen zin in gedoe en wilde zijn gevoelens niet extra kwetsen, dus ik ontkende. Hij blééf maar doorvragen en ik werd daar zelfs een beetje pissig om. Toen kwam de aap uit de mouw en vertelde hij dat hij wist dat ik loog, omdat hij in mijn dagboek had gelezen. Toen ben ik dus echt furieus geworden en moest hij dezelfde avond nog vertrekken.
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:20:25 #77
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_108264656
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd. Groot gat tussen O en L en de O en L stellen weinig voor. Zeker als je gaat sporten vanavond moet je meer eten, Sjaap! En bewaar de kwark voor na het lopen! Eiwitten :9~.
O was pas om 11u30, vandaar. Overslapen en dan pas tijd om te eten. Maar ik eet wel 2 wafels. Ik ga er nog wat witloofsalade insteken ook dan.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_108265379
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, dat was ook nog wat. Hij begon me dus uit te horen. Ik had geen zin in gedoe en wilde zijn gevoelens niet extra kwetsen, dus ik ontkende. Hij blééf maar doorvragen en ik werd daar zelfs een beetje pissig om. Toen kwam de aap uit de mouw en vertelde hij dat hij wist dat ik loog, omdat hij in mijn dagboek had gelezen. Toen ben ik dus echt furieus geworden en moest hij dezelfde avond nog vertrekken.
Die man had duidelijk niet de meest heldere ingevingen op dat moment :')
"Don't shit where you eat" en zulks :D

Sjaapje, als je dan die witlofsalade voor je S doet en de kwark erna ^O^ (helemaal omdat het interval is (belastender voor de spieren, dus meer herstel nodig))
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:40:29 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108265423
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Tsss een teleurstellende sexert die ook nog geen idee heeft van privacy! :') :+
pi_108265591
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Tsss een teleurstellende sexert die ook nog geen idee heeft van privacy! :') :+
Of hoe je in 1 zin iemand vernietigend kan neerzetten. _O-

Nou ja, ik heb er ook wel van geleerd hoor. Ik zou er nu niet meer om liegen. Hoewel hij er eigenlijk geen flikker meer mee te maken had. Maar dan had ik beter dat kunnen zeggen.
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:47:36 #81
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_108265699
Telefoon laten vallen, scherm in barsten, maar touch werkt nog, zie it bericht. Maar toch zwaar klote !
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:51:30 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108265836
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Of hoe je in 1 zin iemand vernietigend kan neerzetten. _O-

Nou ja, ik heb er ook wel van geleerd hoor. Ik zou er nu niet meer om liegen. Hoewel hij er eigenlijk geen flikker meer mee te maken had. Maar dan had ik beter dat kunnen zeggen.
Goed he! :+ *kwaedaerdigh*

En al doende (wehehe) leert men he!
pi_108265849
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:47 schreef Sjaapje het volgende:
Telefoon laten vallen, scherm in barsten, maar touch werkt nog, zie it bericht. Maar toch zwaar klote !
Alleen is je 'd' stuk.
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:51:59 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108265862
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:47 schreef Sjaapje het volgende:
Oei, balen sjaap!

*note to self: beschermend hoesje kopen voor toekomstige telefoon die volgende week bezorgd wordt*
pi_108265885
Co, wat een verhaal :D En wat een lambal actie van die gast :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:53:48 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108265928
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oei, balen sjaap!

*note to self: beschermend hoesje kopen voor toekomstige telefoon die volgende week bezorgd wordt*
Oeh, welke? :9~.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:54:51 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108265963
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oeh, welke? :9~.
Hoesje moet ik nog zoeken he! :+

Ik krijg een Samsung Galaxy S2 :Y
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 15:57:53 #88
70532 loveli
N
pi_108266074
Grmbl @ onbereikbare mensen. *waterdichte foon zoekt met nekkoord*
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:58:02 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108266082
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Cool :Y.

Heeft M. ook, maar was toen moeilijk daar een hoesje voor te vinden.
Tip: miss kun je even op zo'n Chinese site kijken (buyincoins bijvoorbeeld). Weet niet of ze daar hoesjes voor jouw foon hebben, maar miss wel hoesjes van vergelijkbaar formaat. Kost je dan maar een paar euro. Niet dat jij op een paar euro hoeft te kijken met je salaris, maar goed :P.

Wat voor hoesje wil je eigs? Een 'sokje', een leather case, een rubberen cover etc etc?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 15:58:30 #90
70532 loveli
N
pi_108266090
Sok@HEMA, 75 cent.
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:02:57 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108266302
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:57 schreef loveli het volgende:
Grmbl @ onbereikbare mensen. *waterdichte foon zoekt met nekkoord*
De mensen in kwestie zijn aan het duiken?
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:03:41 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108266323
Maria, ik kan je tegen stérk gereduceerd tarief :+ (lees: gratischz) voorzien van een knalroze telefoonsok van mijn werk :D
pi_108266331
quote:

[..]

Ebay!
Zoiets bijvoorbeeld:
http://www.ebay.nl/itm/Ho(...)1ca3f#ht_1469wt_1199
Doe wat je niet durft.
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:03:51 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108266334
Aargh rotsmilies op de nieuwe regel!
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 16:04:31 #95
70532 loveli
N
pi_108266360
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

De mensen in kwestie zijn aan het duiken?
Zodat 'ie mee kan in bad, 24/7 bereikbaarheid ftw.
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:07:57 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108266523
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria, ik kan je tegen stérk gereduceerd tarief :+ (lees: gratischz) voorzien van een knalroze telefoonsok van mijn werk :D
:D Ik denk dat ik met mijn faalmomenten wellicht behoefte heb aan iets stevigers :@ Al matched ie dan wel met mijn nieuwe vest :+
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:08:23 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108266542
Nu wil ik ook een hoesje om m'n foon. Stomme Maria :').
Niet meer actief op Fok!
pi_108266554
quote:

[..]

*O* die krijg ik ook! :D
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:09:00 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108266563
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D Ik denk dat ik met mijn faalmomenten wellicht behoefte heb aan iets stevigers :@ Al matched ie dan wel met mijn nieuwe vest :+
Hij is best dik! Wacht, ik maak ff een foto! :7
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:09:09 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108266570
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Cool :Y.

Heeft M. ook, maar was toen moeilijk daar een hoesje voor te vinden.
Tip: miss kun je even op zo'n Chinese site kijken (buyincoins bijvoorbeeld). Weet niet of ze daar hoesjes voor jouw foon hebben, maar miss wel hoesjes van vergelijkbaar formaat. Kost je dan maar een paar euro. Niet dat jij op een paar euro hoeft te kijken met je salaris, maar goed :P.

Wat voor hoesje wil je eigs? Een 'sokje', een leather case, een rubberen cover etc etc?
Ja jeumig zo'n rijke stinkerd ben ik nou ook weer niet hoor! :+

Denk ik zo :') Ik moet nog checken welke vaste lasten ik vanaf komende maand ga overnemen :+

Ik denk dat ik wel iets stevigs wil dus, zal wel (nep)leer of rubber worden!
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:09:45 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108266596
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik ook een hoesje om m'n foon. Stomme Maria :').
Language! :(

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*O* die krijg ik ook! :D
Yeehaa! O+
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 16:09:57 #102
70532 loveli
N
pi_108266605
Waar 'krijg' je tegenwoordig telefoons? Mij kosten ze altijd geld.
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:10:06 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108266617
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja jeumig zo'n rijke stinkerd ben ik nou ook weer niet hoor! :+

Denk ik zo :') Ik moet nog checken welke vaste lasten ik vanaf komende maand ga overnemen :+

Ik denk dat ik wel iets stevigs wil dus, zal wel (nep)leer of rubber worden!
Ik vind het leren hoesje van M. nogal een gedoe. Knoopje los maken, foon eruit halen. Ik heb een zacht hoesje, kan m'n telefoon er zo uit laten glijden.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:10:27 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108266631
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:09 schreef loveli het volgende:
_O-.

Bij een peperduur abonnement :Y.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:10:37 #105
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108266638
quote:
Technisch gezien krijg ik hem deels :+ Hangt af van hoe duur je abbo is en ik heb geen megadure nodig geloof ik :P Dus ik betaal wat bij!
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:11:05 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108266654
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Technisch gezien krijg ik hem deels :+ Hangt af van hoe duur je abbo is en ik heb geen megadure nodig geloof ik :P Dus ik betaal wat bij!
Je gaat niet wachten op de S3? :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:11:14 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108266661
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het leren hoesje van M. nogal een gedoe. Knoopje los maken, foon eruit halen. Ik heb een zacht hoesje, kan m'n telefoon er zo uit laten glijden.
Ik voorzie daar problemen! :+

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je gaat niet wachten op de S3? :P.
En neuh, alleen maar duurder en ik vind het al heul wat dat ik nu zo een smartphone heb :+
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 16:12:04 #108
70532 loveli
N
pi_108266689
Ben op het moment alleen in staat om stomme opmerkingen te maken, geloof ik :')
*computer uitzet*
crap in = crap out
pi_108266700
quote:
@work, ik lever er prive tijd voor in.
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:13:08 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108266737

Kijk! Een lege en een volle sok :')!

En, nooit meer kwijt in je tas, dankzij het flitsende kleurtje *)

En onder het wit stond bedrijfsnaam, voor degenen die denken dat ik er kauwgom op heb geplakt ofzo.
pi_108266760
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

En onder het wit stond bedrijfsnaam, voor degenen die denken dat ik er kauwgom op heb geplakt ofzo.
Cute!!
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:14:22 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108266785
Touwtje kan eraf als je dat irritant vindt.
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 16:14:58 #113
70532 loveli
N
pi_108266809
Hm.. nekkoord. Hij is zeker niet waterdicht?
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:15:08 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108266815
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Oh die is best wel hip ende happening :D :+

Ik dacht dat de witte vlek een plaatje van een diertje was :@ :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:15:35 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108266832
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:14 schreef loveli het volgende:
Ik ga het eens ff proberen. Heb er toch paar duizend liggen hier :').
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:15:36 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108266833
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:14 schreef loveli het volgende:
Jij kan nog posten terwijl je computer uitstaat?
Niet meer actief op Fok!
pi_108266842
Dat dacht ik ook maria! En ik wil jouw telefoon :6
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 16:16:00 #118
70532 loveli
N
pi_108266845
quote:
6s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij kan nog posten terwijl je computer uitstaat?
Smartfoon, smartass.
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:16:04 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108266849
Maar passen daar alle foons in, XM? Wat zijn de afmetingen? :).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:16:14 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108266858
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Smartfoon, smartass.
Die had jij toch niet? :?.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:16:29 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108266866
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ga het eens ff proberen. Heb er toch paar duizend liggen hier :').
Nee, niet waterdicht :').
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:16:39 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108266876
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, niet waterdicht :').
Foto's of het gebeurde niet :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:16:53 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108266888
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:16 schreef Viking84 het volgende:
Maar passen daar alle foons in, XM? Wat zijn de afmetingen? :).
Mijn aaifoon past erin. Ding stretcht behoorlijk.
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:17:23 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108266914
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:15 schreef Perruche het volgende:
Dat dacht ik ook maria! En ik wil jouw telefoon :6
Ik heb hem volgende week pas he! Wat betreft mijn huidige kunnen we tegen die tijd vast iets regelen B-) :+
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 16:18:55 #125
70532 loveli
N
pi_108266969
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die had jij toch niet? :?.
Iedereen heeft toch een smartphone? 3 foons geleden kon ik al mail en fok lezen op m'n foon. Alleen posten ging toen niet wegens technische problemen.
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:20:35 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108267044
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Iedereen heeft toch een smartphone? 3 foons geleden kon ik al mail en fok lezen op m'n foon. Alleen posten ging toen niet wegens technische problemen.
Nou... zo lang heb ik nog geen smartphone ;).
Maar ik kan me herinneren dat je vroeg of Whatsapp ook op Windows werkte toen Coco foto's ging sturen, vandaar :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 16:21:07 #127
70532 loveli
N
pi_108267061
Nokia - zonder android.
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:21:52 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108267085
Nouja, degenen die zo'n roze geval willen, PM maar.
pi_108267151
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, degenen die zo'n roze geval willen, PM maar.
If it's pink, me wants! :)

Pink rules all!

Pink O+
pi_108267158
*O* pink *O*
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:24:45 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108267172
Roze telefoonsokken gonna take over the world :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:27:26 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108267259
Nou, deze sok gaat naar huis.
pi_108267379
Ik heb geen smartphone. Alleen van werk.
pi_108267400
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:18 schreef loveli het volgende:

[..]

ik niet.
pi_108267721
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

If it's pink, me wants! :)

Pink rules all!

Pink O+
Paar roze handschoenen met geleidende vingertoppen voor smartphone erbij? Volgens mij hebben m'n ouders daar nog stapeltje van liggen.
Niet geheel zeker of ze niet weggegooid zijn though :@
pi_108267741
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Paar roze handschoenen met geleidende vingertoppen voor smartphone erbij? Volgens mij hebben m'n ouders daar nog stapeltje van liggen.
Jij hoefde ze niet voor kerst? :P
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 16:40:36 #137
70532 loveli
N
pi_108267781
Ding uit 2006, met stappenteller, basic internet, trainingsprogramma/sportdagboek en whopping 2.0 MP camera. Redelijk stuiterproof. W00t!
http://www.gsmarena.com/nokia_5500_sport-1557.php
crap in = crap out
pi_108267927
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:39 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Jij hoefde ze niet voor kerst? :P
Nah, al teveel roze in de kast hangen :')
pi_108267953
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:40 schreef loveli het volgende:
Ding uit 2006, met stappenteller, basic internet, trainingsprogramma/sportdagboek en whopping 2.0 MP camera. Redelijk stuiterproof. W00t!
http://www.gsmarena.com/nokia_5500_sport-1557.php
Mijn telefoon is ook stuiterproof. B-)
Ik ben ook vast de enige die opzettelijk met telefoons gooit. :D
Doe wat je niet durft.
pi_108268042
Toch maar even hardlopen, heel voorzichtig, een klein stukje en ga wandelen zodra 't echt pijn doet! Maar het is nu best lekker loopweer hier en zo O+
Ja doei.
pi_108268065
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oehhhhhh!
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 16:47:50 #142
70532 loveli
N
pi_108268066
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Mijn telefoon is ook stuiterproof. B-)
Ik ben ook vast de enige die opzettelijk met telefoons gooit. :D
Ken iemand die z'n oude foon weleens in een glas bier zette. Moest het glas wel groot genoeg zijn.
crap in = crap out
pi_108268068
Nog 10 minuutjes en dan lekker trainen. O+
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:48:17 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108268083
Sok! *O*
pi_108268097
Ik heb zo'n achterkantje voor mn eifoon. Nadeel dat je nog steeds krassen kan krijgen op je scherm. Voordeel: Zelf ontworpen+ het 'ligt beter' in je hand + moooooi O+
~ Bonito La Risa ~
pi_108268133
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:48 schreef Mixende_match het volgende:
Ik heb zo'n achterkantje voor mn eifoon. Nadeel dat je nog steeds krassen kan krijgen op je scherm. Voordeel: Zelf ontworpen+ het 'ligt beter' in je hand + moooooi O+
Mijn telefoon ligt altijd gewoon los in mijn tas of waar dan ook. Ding is nog geen jaar oud en ziet er dan ook niet uit :+
pi_108268220
Mijn werktelefoon die ik ook prive gebruik begint doorzichtig te worden, als je hem maar vaak genoeg laat stuiteren dan gaat de zwarte lak eraf.
pi_108268545
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oehhhhhh!
I'll take that as a yes :D
Zal straks wel even aanschieten om te kijken :)
pi_108269603
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Toch maar even hardlopen, heel voorzichtig, een klein stukje en ga wandelen zodra 't echt pijn doet! Maar het is nu best lekker loopweer hier en zo O+
Het ging nog best lekker O+ Zo lekker dat ik maar wat door ben gelopen en heb er uiteindelijk ongeveer 5km van gemaakt :)

Ben érg blij dat ik gegaan ben O+
Ja doei.
  woensdag 22 februari 2012 @ 17:48:05 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108270204
Goedzo Mo ^O^
En vergeet niet, met hardlopen train je ook je rug en buikspieren. Super gedaan
pi_108270273
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mijn telefoon ligt altijd gewoon los in mijn tas of waar dan ook. Ding is nog geen jaar oud en ziet er dan ook niet uit :+
Normaal bij mij ook hoor, maar zo'n Iphone vind ik te mooi + te duur daarvoor haha ;)
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 17:50:23 #152
70532 loveli
N
pi_108270290
Te duur issie in ieder geval.
crap in = crap out
pi_108270412
Toevoegen aan lijstje :
Salade bij KFC (volgens de site 180 val ofzo) en 2 mini drumsticks van diezelfde KFC.
Straks ook maar even mn core oefeningen doen. B-) Voor of na het spinnen. *)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 18:05:27 #154
70532 loveli
N
pi_108270826
Vanavond in groepsverband hardlopen.
crap in = crap out
pi_108270889
:W vandaag ook weer overleefd.

Ik geloof toch geen concert vanavond, want de duutser en ik zijn allebei bek af, en het concert begint pas om 9 uur :') . Als dat vrijdag was geweest, tof..maar morgen er weer vroeg uit..

Lijstje:

O: yoghurt met banaan en muesli
T: mueslireep
L: klein beetje vieze ovenschotel met rijst en kaas, volkorenbrood met kaas
T: appel, mueslireep.
T: wat gerookte makreel
D: ik denk pasta met pesto en courgette.
T: ?

De mueslirepen zijn stom, maar wel makkelijk als snack onder een les zonder pauze...
pi_108271088
Aan het teruglezen:

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
A1 is kneuzenwiskunde. Het was godzijdank wel verplicht op 't vwo in de tweede fase, maar echt alleen zaken als kansrekening en zulks.
.

Raad eens wie er havo A1 gedaan heeft? juist, moi.

En over álleen havo bedoelde ik inderdaad dat alle mensen in de curus minstens 8 jaar wiskunde op een hoog niveau gehad hebben, ik maar 5 jaar op een middelmatig niveau. Vandaar.

Anyways, ik heb het weer overleefd en ik vind het zelfs semi-leuk...
pi_108271132
Ik wilde net die zelfde post ook quoten, Jag. :D. Ik voelde me ook aangesproken. ;(. Maar supergoed dat je die cursus doet!

Ik ga morgen naar de masseur én de manueel therapeut, en ik betwijfel of zelfs dat voldoende gaat zijn om mijn lijf weer een beetje ontspannen te krijgen. ;( . Maar bijna vakantie. *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:15:28 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108271175
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 17:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedzo Mo ^O^
En vergeet niet, met hardlopen train je ook je rug en buikspieren. Super gedaan
Oh? :').

Irritant trouwens: op dit moment heb ik best een platte buik. Als ik sta heb ik iig geen vetrol, maar als ik zit weer wel. Is dat nou normaal? En kan ik dat nou verhelpen door buikspieroefeningen te gaan doen of moet je dan zelfs als je zit geen vetrol hebben? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_108271253
Thuis!
Ook geen smartphone. Maar de knopjes beginnen los te laten, dus hij moet weer eens geplakt worden. Kan er wel prima op mailen en fokken trouwens. Dat + redelijke camera maakt 'm perfect ^O^

*negeert Vik's post over vetrollen*
pi_108271292
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh? :').

Irritant trouwens: op dit moment heb ik best een platte buik. Als ik sta heb ik iig geen vetrol, maar als ik zit weer wel. Is dat nou normaal? En kan ik dat nou verhelpen door buikspieroefeningen te gaan doen of moet je dan zelfs als je zit geen vetrol hebben? :').
Buikspiertraining zorgen niet voor een kleinere buik. Je buikspieren zullen zelfs groter worden. Als je dat laatste vet weg wilt hebben moet je minderen in suiker, koolhydraten. Al zorgt buikspiertraining wel voor betere definitie en lijkt je buik eerder strak dan wanneer je echt nooit buikspiertraining doet..
pi_108271306
Lijstje-vanuit-de-trein:

Gisteren (hoop verandering en die zak nootjes was 600 kcal ofzo :o)
O: brinta, melk, rozijntjes
T: 1 bth kipfilet/paprika
L: 3 bth kipfilet/paprika, 1 maisboterham gekookt ei
T: appel, banaan blikje groene ijsthee, kleine stroopwafel
D: klein beetje pasta+saus, bak kwark met zak nootjes ( :@ )
S: half uurtje hardlopen
T: 2 thee, 2 spa rood, 1 bitterbal

Vandaag weer netjes:
O: brinta, melk, rozijntjes
L: 4 bth kipfilet/paprika
T: appel, banaan
T: zakje snack-a-jacks (125kcal)
D: boerenkoolstampot, paar spekjes, stukje rookworst
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 18:18:56 #162
70532 loveli
N
pi_108271308
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Thuis!
Ook geen smartphone. Maar de knopjes beginnen los te laten, dus hij moet weer eens geplakt worden. Kan er wel prima op mailen en fokken trouwens. Dat + redelijke camera maakt 'm perfect ^O^

*negeert Vik's post over vetrollen*
Als je kunt mailen en fokken is het toch een smartphone :')

Vikster, hoe koud is hardlopen?

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 22-02-2012 18:19:41 (koud, niet oud) ]
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:20:13 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108271350
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je kunt mailen en fokken is het toch een smartphone :')
Idd :P. Dus ben benieuwd waarom het dan geen smartphone is volgens Puff.

quote:
Wat bedoel je?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:21:19 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108271380
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Buikspiertraining zorgen niet voor een kleinere buik. Je buikspieren zullen zelfs groter worden. Als je dat laatste vet weg wilt hebben moet je minderen in suiker, koolhydraten. Al zorgt buikspiertraining wel voor betere definitie en lijkt je buik eerder strak dan wanneer je echt nooit buikspiertraining doet..
OK. Ik merk idd al snel verschil als ik geen cola drink :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108271381
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:18 schreef loveli het volgende:

[..]
Gisterenavond: lange thight, dun hema thermoshirtje, shirtje korte mouwen, ultradun winddicht jasje: bijna te warm.

En ik ben een koukleum. Lopen in groepsverband is leuk! Doe je dat vaker?
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 18:21:37 #166
70532 loveli
N
pi_108271387
Of een T-shirt + fleece genoeg is en of je last van je keel krijgt door koude lucht in te ademen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 18:22:07 #167
70532 loveli
N
pi_108271402
Vanavond voor het eerst :')
crap in = crap out
pi_108271408
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:21 schreef loveli het volgende:
Of een T-shirt + fleece genoeg is en of je last van je keel krijgt door koude lucht in te ademen.
Meer dan genoeg! En de lucht is echt niet koud meer!
pi_108271455
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

OK. Ik merk idd al snel verschil als ik geen cola drink :P.
Cola werkt echt dubbelop voor een dikkere buik. Veel suikers en veel koolzuurgas..
pi_108271466
ben ik weer.. moest even een middagje werken op mijn vrije dag :+

Lijstje:
O: salade met kipfilet en avocado
L: 2 vk bh met 2 zelfgemaakte kroketten
T: wiener melange en een hoestsnoepje :')
D: worstjes met tomaat, ui, balsamico en brood
So far so good. Sporten gaat hem niet meer worden vanavond, morgen doen dus.
T voor straks: kwark met fruit en noten..

Ohja en JEEY!! Resultaat terug van mijn toets: een 8! :D Daar ben ik erg blij mee :Y (moest ik ff kwijt :P )
pi_108271512
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Idd :P. Dus ben benieuwd waarom het dan geen smartphone is volgens Puff.

Hij ziet er gewoon uit als een ouderwetsch mobieltje zonder touchscreen en heeft een antenne en 2-regelig zwartwitscherm enzo :7
pi_108271574
Ik ga zo kokkerellen. Wordt iets van kip tomaat met aardappel schotel. Heb flinke trek dus wordt stevig maal. In het vorige topic werd gezegd dat ik vandaag weinig at, maar ik denk dat mijn diner vandaag richting 800-900 kcal gaat.. Bij elkaar zit ik denk ik 2000 kcal vandaag. Is niet erg veel, maar ik heb de laatste tijd echt te veel gegeten. En de datum dat ik onder de 80 kg moet wegen komt dichterbij..
pi_108271747
Wow, explosieve curry hier :%
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_108271969
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Aan het teruglezen:

[..]

.

Raad eens wie er havo A1 gedaan heeft? juist, moi.

En over álleen havo bedoelde ik inderdaad dat alle mensen in de curus minstens 8 jaar wiskunde op een hoog niveau gehad hebben, ik maar 5 jaar op een middelmatig niveau. Vandaar.

Anyways, ik heb het weer overleefd en ik vind het zelfs semi-leuk...
Ik heb vwo A1 gedaan en ik weet hoe je je voelt. Heb ook niet 't idee dat havo A1 en vwo A1 erg veel schelen namelijk :@

Wat bij ons ook zo frustrerend was, was dat we een súperaardige, maar súperwiskundige docent hadden, die ook de hardcore B12's les gaf en niet wilde laten merken dat hij wanhopig van ons werd :') ;( maar hij kon ergens gewoon niet begrijpen dat we 't gewoon niet zagen :@ ;( :P
Ja doei.
pi_108271975
mm...de duutser komt niet thuis eten, smst hij. En nu heb ik spontaan zin in een biefstukje, maar natuurlijk niets in huis. En pasta pesto heb ik geen zin in. En de deur uit gaan eigenlijk ook niet zoveel...What to do?
pi_108272042
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:39:58 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108272075
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:21 schreef loveli het volgende:
Ik niet. Wel je keel goed bedekken.
Het is helemaal niet koud trouwens, zeker niet als je eenmaal in beweging bent.

En tof dat je gaat! Kunnen we straks samen de rest van de Slankies overtuigen :P
Niet meer actief op Fok!
pi_108272178
quote:
dat is in niet in duutserstad waar ik nu ben. Helaas. En inderdaad, vast heel duur. Misschien wandel ik nog wel even naar de supermarkt. Of ik maak een ommeletje en een boel groenten. Ook goed voor de carb amount van vandaag....
pi_108272207
Achteraf heb ik wel eens spijt van 't feit dat ik niet heb doorgezet met wiskunde. In de derde klas wilde ik graag het N&G profiel, want ik wilde dokter worden. Was helaas niet goed in zowel natuurkunde, wiskunde als scheikunde (bio ging wel!) en het werd me vriendelijk doch dringend afgeraden. C&M zou beter bij me passen.

Achteraf hadden ze voor wat betreft 't profiel wel gelijk: beleef ook veel plezier aan de talen en cultuurkant, máár ik had wel graag op de middelbare school meer wiskunde gehad, áchteraf. Toen was ik erg blij met ons kneuzenwiskundeklasje van 10 meisjes en 1 jongen :') ;( Het was al moeilijk genoeg vonden we, maar tķch denk ik dat ik A1,2 toch wel aan had moeten kunnen met wat pushen...

Wie weet dat ik je voorbeeld wel volg in m'n MA jaar Jagär... eens zien of ze daar wat cursussen voor aanbieden hier.... Ik vind 't iig erg stoer :Y
Ja doei.
pi_108272222
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:05 schreef loveli het volgende:
Vanavond in groepsverband hardlopen.
Held! Ik ben nu al trots op je! *O*

D wordt trouwens rijst met heel veel vieze diepvriesspeziebonen van de Lidl die ik dus nooit meer koop met wat indiase kruidenmeuk van patak erdoorheen. :P
Doe wat je niet durft.
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:43:53 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108272224
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:21 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Gisterenavond: lange thight, dun hema thermoshirtje, shirtje korte mouwen, ultradun winddicht jasje: bijna te warm.

En ik ben een koukleum. Lopen in groepsverband is leuk! Doe je dat vaker?
Wat draag jij veel! Ik heb zelf, naast een lange tight uiteraard, alleen maar een shirt met lange mouwen en een jasje aan op dit moment, maar ga ws al snel weer over op shirt met korte mouwen en jasje of alleen shirt met lange mouwen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:46:36 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108272349
Mijn lijstje trouwens:

O: yoghurt met frambozen
T: mueslireep light (69 calorieën, geloof ik)
L: zes crackers met kaas. Is wel wat veel kaas. Ik wil volgende week daarnaast eens ander beleg gaan uitproberen. Wat zou nog meer lekker zijn op Wasa-crackers? Jam sowieso, maar dat zit ook bomvol suiker.
T: appel
T: twee bth met ei en spek (zojuist)
D: we zouden paëlla met kip gaan eten, maar hadden geen kip in huis :') Dus het worden nu spinaziebollen.

Positief: geen cup a soup gehad deze week. Geen behoefte aan gehad :P. Nu de mueslireep nog weg :P
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 18:46:48 #183
70532 loveli
N
pi_108272353
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:39 schreef Viking84 het volgende:
En tof dat je gaat! Kunnen we straks samen de rest van de Slankies overtuigen :P
Yeah, right :')
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:47:00 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108272362
Wiskunde *ril*

En onze katmonsters zijn door de APK! Bo blazen en grommen, niet normaal :'). En thuis vragen we ons soms af of z'n miauw het nog wel doet, want hij mauwt niet tot nauwelijks. Maar, hij doet het dus overduidelijk nog prima :').
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:47:05 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108272365
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Yeah, right :')
Die zag ik al aankomen O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_108272371
Ik had trouwens WisB op de Havo en baalde later dat ik ook niet WisA had gedaan. Miste toch een stukje kennis op het gebied van statistiek en kansberekening. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_108272388
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

D wordt trouwens rijst met heel veel vieze diepvriesspeziebonen van de Lidl die ik dus nooit meer koop met wat indiase kruidenmeuk van patak erdoorheen. :P
Waarom?
pi_108272421
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarom?
Waarom wat?
Waarom Loveli een held is?
Waarom ik vieze sperziebonen eet?
Waarom rijst?
Waarom kruiden van Patak?
Doe wat je niet durft.
pi_108272425
Ik vond wiskunde A verschrikkelijk en wiskunde B prima te doen. Ik had dan ook A laten vallen in 5 VWO, maar heb het weer terug moeten nemen om economie (1 of 2 weet ik niet meer) alsnog te kunnen laten vallen - dat bleek nog erger van Wiskunde A. Vooral een vreselijke docent, na 1 les had ik het al wel bekeken.

Op het HBO hebben we ook nog wat wiskunde gehad, het meeste daarvan vond ik echt leuk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108272429
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had trouwens WisB op de Havo en baalde later dat ik ook niet WisA had gedaan. Miste toch een stukje kennis op het gebied van statistiek en kansberekening. >:O
Ik vond het flauw dat ik minimaal een 7 gemiddeld moest hebben om WisB te mogen kiezen, dat redde ik namelijk niet. En WisA was ik dus niet zo goed in, B wel :')
Dus maar gewoon het hele vak laten vallen, net zo makkelijk :+ *)
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:48:40 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108272436
Wiskunde A1,2 hier. Heb nog bijles gehad en had uitgerekend dat ik een 1,8 op CE mocht halen voor een 4 (en dan zou ik geslaagd zijn als ik verder voldoendes had) en ik haalde uiteindelijk gewoon een 6 gemiddeld :').

Ik ben benieuwd wat Jag precies moet doen voor die cursus calculus? Het is geen statistiek, neem ik aan? :@.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:49:13 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108272456
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Waarom wat?
Waarom rijst?
Nummer 3 denk ik :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108272483
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Waarom wat?
Waarom rijst?
Ik had al geëdit. Waarom je iets eet wat vies is. Gooi weg die zooi. Het leven is te kort om vieze dingen te eten.
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:49:48 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108272488
Zoals al vaker gezegd, als ik wiskunde eindexamen had moeten doen, zat ik nu nog op de middelbare school :').
pi_108272516
Pfoe, dat was weer een lekkere workout. :)

Lijst:

O: Havermout, grapefruit, wheyshake
T: 1x bth kalkoen, 1x pindakaas, 1x ei, 1x banaan
L: 2x bth rookvlees, 1x kalkoen, 1x pindakaas
T: 2x bth pindakaaaaaaaas
T: Kwark met banaan
S: +/- 45 min KT, 20 min cardio
T: Wheyshake
L: Gebakken rijst met broccoli, peultjes, kip, ei, komkommer, tomaat
T: Kwark met fruit
pi_108272523
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had al geëdit. Waarom je iets eet wat vies is. Gooi weg die zooi. Het leven is te kort om vieze dingen te eten.
Met de patak kruidenmeuk er doorheen valt het wel mee.
Maar ik koop nooit meer diepvriessperziebonen van de Lidl! :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:50:46 #197
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108272528
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:49 schreef conleche het volgende:

[..]

*Vis, geitenkaas en postelein wegmikt.
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 18:51:04 #198
70532 loveli
N
pi_108272548
Hm.. kay. M'n haar zit iig goed.
crap in = crap out
pi_108272587
Wiskunde B1 (net niets) hier!

Lijstje:
O: 4 crackers waarvan 1 met pindakaas en 3 met hagelslag (pindakaas op)
T: cappuccino
L: tomatensoep, dubbele boterham met half plakje milner, rauwkostsalade, beker karnemelk, mandarijntje
T: appel
T: dubbele boterham met andere helft milner
D: salade van kikkererwten met opgebakken spekjes en 2 paprika's (geel en rood)
T: ?
pi_108272603
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoals al vaker gezegd, als ik wiskunde eindexamen had moeten doen, zat ik nu nog op de middelbare school :').
Als ik mijn cijfers zelf had moeten halen ik ook :{w
Niet voor wiskunde trouwens, daar kwam ik meestal wel.

Ik werk nu in de onderwijssoftware-industrie. Als ze dat gehad hadden in mijn tijd had ik nooit een diploma gehaald :').
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108272723
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Als ik mijn cijfers zelf had moeten halen ik ook :{w
Niet voor wiskunde trouwens, daar kwam ik meestal wel.

Ik werk nu in de onderwijssoftware-industrie. Als ze dat gehad hadden in mijn tijd had ik nooit een diploma gehaald :').
*D

ik was overigens een braaf keesje, te lui voor wiskunde B ook al kon ik het wel, evenals alle andere exacte vakken...
Kwak
pi_108272751
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Wiskunde A1,2 hier. Heb nog bijles gehad en had uitgerekend dat ik een 1,8 op CE mocht halen voor een 4 (en dan zou ik geslaagd zijn als ik verder voldoendes had) en ik haalde uiteindelijk gewoon een 6 gemiddeld :').

Ik ben benieuwd wat Jag precies moet doen voor die cursus calculus? Het is geen statistiek, neem ik aan? :@.
vandaag hebben we 'differentials' gedaan. Afgeleiden, geloof ik in het nederlands? Gister vectors en matrices. Morgen probabilities (kansberekening), en overmorgen wiskundige modellen maken.
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:56:49 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108272764
Ik faal in alles met cijfers.
pi_108272821
Brrrr wiskunde, als ik ergens slecht in ben is dat het wel. :')
pi_108272867
zo. Wat meer ontopic: Ik heb net 6 wortelen geschild en in stukjes gesneden, een courgette en een paprika. Dat allemaal in de oven, en straks bak ik daar nog een omeletje bij.
pi_108272916
Heeft er iemand te veel gekookt? Ik heb geen zin meer om te koken. ;(
pi_108273127
Ik denk dat Henk wel wat sperziebonen over heeft
pi_108273165
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:05 schreef conleche het volgende:
Meh, dan ga ik maar koken. :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:06:39 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108273178
Wat lame.

SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_108273315
Ingewikkelde boel weer VikSherlock!
Vind je het erg om hoe/wat het was?
pi_108273319
Lijst
• yoghurt & havermout
• 3 roggebrood pindakaas
• 1,2 kg rauwe groente
• 1 appel
• 2 peren
• 3 boterhammen vlees, 2 boterhammen zoet
• 2 koekjes
• avondeten: 1 stronkje rauwe witlof, 2 opscheplepels capucijners in spekvet met spekjes en veel groente
• toe: chocolademousse van de supermarkt
pi_108273325
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:05 schreef conleche het volgende:
Nee, ze smaakten best goed met die Patak smurrie er doorheen! :D

Afijn, zij die gaan spinnen groeten u! B-) :W
Doe wat je niet durft.
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:10:50 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108273358
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ingewikkelde boel weer VikSherlock!
Vind je het erg om hoe/wat het was?
Nee man, het was nog niks :P. We hebben elkaar nog niet eens gezien. Maar kennelijk was ik niet helemaal wat ze zocht. Dat kun je dan toch gewoon zeggen ipv met een lulverhaal te komen? Maar ja, het laat alleen maar zien dat het een onbetrouwbaar secreet is :).

Ik vind het vooral jammer dat ik nu iedere keer als een vrouw met een verhaal komt, er meteen van uit moet gaan dat ze iets anders bedoelt dan ze zegt. Toch weer een deukje in m'n vertrouwen in de mensheid.
Niet meer actief op Fok!
pi_108273432
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee man, het was nog niks :P. We hebben elkaar nog niet eens gezien. Maar kennelijk was ik niet helemaal wat ze zocht. Dat kun je dan toch gewoon zeggen ipv met een lulverhaal te komen? Maar ja, het laat alleen maar zien dat het een onbetrouwbaar secreet is :).

Ik vind het vooral jammer dat ik nu iedere keer als een vrouw met een verhaal komt, er meteen van uit moet gaan dat ze iets anders bedoelt dan ze zegt. Toch weer een deukje in m'n vertrouwen in de mensheid.
nou ja, dat moet natuurlijk helemaal niet, dat leg je jezelf nu op. kan hoor, is veiliger, maar ik betwist dat het mķet, zeker als je je er minder blij door voelt.
Kwak
pi_108273435
Wel een beetje grappig hoe je er dan achter komt, suffe muts die vrouw. Er zijn heus wel mensen die gewoon eerlijk en lief zijn Vik, ergens! :*

Calorieenteller zegt dat ik tot nu toe maar zo`n 770 kcal gehad heb :( ik doe nog maar een kom griesmeel dan, eetlust is niet optimaal atm. De cappuccino is vervangen door thee.. krijg geen koffie weg en da`s nooit een goed teken.
pi_108273459
Mensen zijn er nou eenmaal op ingesteld om niet te willen kwetsen, te vermijden en eufemismen te gebruiken. Had ze een andere reden gebruikt, had je misschien ook wel gekwetst geweest. Soms is dat onvermijdelijk ofzo?
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:13:55 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108273504
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik faal in alles met cijfers.
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:17:03 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108273622
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef MarMar het volgende:
Wel een beetje grappig hoe je er dan achter komt, suffe muts die vrouw.[s] Er zijn heus wel mensen die gewoon eerlijk en lief zijn Vik, ergens! :* [/s]
Vrouw? :')

Calorieenteller zegt dat ik tot nu toe maar zo`n 770 kcal gehad heb :( ik doe nog maar een kom griesmeel dan, eetlust is niet optimaal atm. De cappuccino is vervangen door thee.. krijg geen koffie weg en da`s nooit een goed teken.
Oeh dat is wel heel weinig!
Heb je veel pijn? Weet je waar het vandaan komt?

Ewelina met -3

Loveli, veel 'plezier' :D
Lekker lijstje Puff en Sigme
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:17:05 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108273625
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mensen zijn er nou eenmaal op ingesteld om niet te willen kwetsen, te vermijden en eufemismen te gebruiken. Had ze een andere reden gebruikt, had je misschien ook wel gekwetst geweest. Soms is dat onvermijdelijk ofzo?
Wat is er mis met "Je bent m'n type niet?". Dat zegt niks over of je knap of lelijk bent, maar gewoon dat je iemands type niet bent. Zeg ik ook gewoon. Maar zij suggereerde dat ze 'voorlopig' de boel op een laag pitje moest zetten. Naīeve muts die ik ben. Vandaag vind ik vrouwen stom ^O^. Nu had ik er zelf ook al mijn twijfels bij of wij wel een match zouden zijn, dus het is niet heel erg, maar ik vind dit gewoon een lage streek.
Niet meer actief op Fok!
pi_108273715
* MevrouwPuff zou zich wel flink afgewezen voelen en gaan piekeren als iemand zegt 'je bent m'n type niet'. ;(
Ook dat is geen garantie voor onbezorgd afwijzen :s)
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:19:47 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108273749
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
* MevrouwPuff zou zich wel flink afgewezen voelen en gaan piekeren als iemand zegt 'je bent m'n type niet'. ;(
Ook dat is geen garantie voor onbezorgd afwijzen :s)
Ik vind het ook niet leuk, maar het is iig wel eerlijk ;). En het is ook gewoon waar :).
Niet meer actief op Fok!
pi_108273812
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oeh dat is wel heel weinig!
Heb je veel pijn? Weet je waar het vandaan komt?

Ewelina met -3

Loveli, veel 'plezier' :D
Lekker lijstje Puff en Sigme
Veel gedaan voor mijn doen, ziekenhuis, naaimachinedingen, da's sowieso extra pijn. Misschien een aankomend griepachtig iets eroverheen gezien de koorts en algehele kwakkeligheid, hoewel ik dat ook wel vaker heb en het dan gerelateerd lijkt te zijn aan ontstekingen. Who knows.. hoop dat het snel weer beter gaat iig.
pi_108274076
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

vandaag hebben we 'differentials' gedaan. Afgeleiden, geloof ik in het nederlands? Gister vectors en matrices. Morgen probabilities (kansberekening), en overmorgen wiskundige modellen maken.
Jaaa dat was mijn wiskunde! Ik vond het tof, maar toen ik laatst mijn boeken terugvond snapte ik er he-le-maal niets meer van.
pi_108274288
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat is er mis met "Je bent m'n type niet?". Dat zegt niks over of je knap of lelijk bent, maar gewoon dat je iemands type niet bent. Zeg ik ook gewoon. Maar zij suggereerde dat ze 'voorlopig' de boel op een laag pitje moest zetten. Naīeve muts die ik ben. Vandaag vind ik vrouwen stom ^O^. Nu had ik er zelf ook al mijn twijfels bij of wij wel een match zouden zijn, dus het is niet heel erg, maar ik vind dit gewoon een lage streek.
Maar dat is ook een beetje inherent aan internetdaten: mensen die zich anders voordoen, niet helemaal eerlijk zijn en sneller iemand 'dumpen' vanwege anonimiteit etc. Ik zou het me niet zo aantrekken hoor, next!
pi_108274491
Meh.
pi_108274677
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:38 schreef Perruche het volgende:
Meh.
:*
pi_108274687
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:42 schreef Nallie het volgende:

[..]

O+
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:43:44 #228
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108274709
Nou MarMar, wil je zo graag wat gelukkiger zien.. :*

Perr, what's up? Je hebt wel een mooi lijstje :Y
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:43:56 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108274717
Watskeburt Perr?
pi_108274725
Kan vriendje niet naar t huis?
pi_108274862
Heheee nee gewoon lange dag enzo jullie weten het wel, dan ga ik me weer allemaal andere dingen in m'n hoof halen vanwege 1 ding :').

En mn lijstje wordt iets anders, 250 griekse yoghurt met amandelen erbij, sport iets minder en dan nog iets kleins erna.
pi_108274869
Doei het is al laat even mn gedachtes verzetten!
pi_108274886
Oftewel sporten!
pi_108275008
Bijgelezen :7

Aaifonies zijn tof en zit bij mij gewoon los in een tasvak. Met phone van het werk. Nix aan het handje :P

@Vik: Krackers met kipfilet en tomaat, jum!
@: Loveli: hardlopen in een groep, wat tof O+

* An24 Als klein kind stampend op de vloer "wil ook hardlopen" :(

@: MarMar, rustig aan :*
@per: :* ?

Lijstje:

O: rusticobrood met kaas en roerei, beker thee met melk
T: 2 mandarijnen
L: gehakt, courgette, paprikaprutje, een volkorenroti en verse tzazikisaus
T: thee, twee honingdropjes onderweg naar huis
D: wokje van eiernoodels, courgette, kool, paksoi, taugé, kipfilet en soyasaus enzo, met wat cashewnootjes
T: thee en misschien nog wat fruit als ik trek heb.
pi_108275010
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:48 schreef Perruche het volgende:
Oftewel sporten!
Werkt altijd. Succes! *O*
pi_108275133
Mijn lijstje werd iets anders dan gepland. Gelukkig wel gesport, dus overall ben ik tevreden :Y

O: 2 plakjes krentenbrood met margarine
T: banaan, volk. boterham salami (maar het waren van die allinson dingen en die zijn klein, dus toen had ik wat meer nodig bij de lunch :7
L: broodje Mario (Utrechters kennen 'm, voor wie 'm niet kent: grote, witte bol met kaas, salami, chorizo en wat pepertjes/wortelspul?)
T: nog zo'n boterhammetje salami, 2 automatencappuccino's
S: uurtje fitness
D: volk. spaghetti met gehakt, groente, saus en wat parmezaanse kaas, glas limonade
T: half bakje magere kwark met een beetje muesli en een eetlepeltje cruesli (die lekkere van de ah :9 )
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108275209
Succes Perr! En wat Dino zegt. Sporten werkt!

Lijstje!

O: appel/kiwi/yoghurt met wat muesli/cornflakes
T: koffie verkeerd, minneola, 2 dropjes, gekookt ei
L: bh appelstroop, bh smeerworst, rijstwafel pindakaas
T: bio reepje
S: half uur steppen
D: 2 quinoa/kikkererwt burgertjes, paar aardappelpartjes en een pot rode bieten :)
T: Laat gegeten, misschien wat kokos of gedroogd fruit
pi_108275424
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:25 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij ziet er gewoon uit als een ouderwetsch mobieltje zonder touchscreen en heeft een antenne en 2-regelig zwartwitscherm enzo :7
oooh, die heb ik ook nog gehad. Zat een goede camera in :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108275806
lijstje vandaag:

O: smoothie
T: rijstwafels met pindakaas
L: bruin pistoletje martino met alles erop en eraan :9
T: kwark en bessen
D: rijst, hamlapje en broccoli
T: kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 20:15:05 #240
70532 loveli
N
pi_108276138
quote:
15s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:06 schreef Viking84 het volgende:
Wat lame.

SPOILER
Waarom heb jij 2 accounts op die site?

Moi denkt dat iemand afwijzen ook niet een van de makkelijkste dingen is, dan is zeggen dat het op een lager pitje gaat ivm priveleven een smoes die niemand pijn doet. Vind het niet meteen een onbetrouwbaar secreet.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 20:15:26 #241
70532 loveli
N
pi_108276158
1 blaar en heb het groepje bijgehouden. M'n haar zit nu nu niet meer goed.
/wind en regen
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:18:57 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108276385
Wehe, sinds ik werk word ik veel vaker gegoogled :+
pi_108276634
Ohnoes, moet nu ook echt aan gaan geven hoe lang en wanneer ik op reis zou willen.. *paniek* :')
pi_108276954
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou MarMar, wil je zo graag wat gelukkiger zien.. :*

Perr, what's up? Je hebt wel een mooi lijstje :Y
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 20:27:26 #245
70532 loveli
N
pi_108276983
Doe je online een testje of je voldoende vitamines binnenkrijgt, moet je eerst je leeftijd invullen, krijg je alsnog de vraag:
Verloopt de overgang bij u zonder bijverschijnselen?

crap in = crap out
pi_108277064
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef loveli het volgende:
Doe je online een testje of je voldoende vitamines binnenkrijgt, moet je eerst je leeftijd invullen, krijg je alsnog de vraag:
Verloopt de overgang bij u zonder bijverschijnselen?

Must. Resist. :%
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108277304
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:15 schreef loveli het volgende:
1 blaar en heb het groepje bijgehouden. M'n haar zit nu nu niet meer goed.
/wind en regen
Bikkel *O* Balen van de blaar.. geen goede schoenen?
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_108277352
Mar :*
Venus in pocketformaat
Š loveli
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:34:39 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108277405
Loveli! *O*
Hoe ging het lopen? afgezien je vitaminetekort en omaschap
pi_108277849
Ohai! Was maar een halfuurtje maar beter iets dan niets. En gisteren 2 uurtjes dus dat compenseert weer!
pi_108277862
En *O* voor loveli!
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 20:44:21 #252
70532 loveli
N
pi_108277896
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli! *O*
Hoe ging het lopen? afgezien je vitaminetekort en omaschap
Viel me alles mee. Na de warming-up had ik even het idee dat ik m'n kruit had verschoten, maar toen we liepen ging het best aardig. 6 - 6 - 8 of 6 - 8 - 8 met 1 minuut rust tussendoor. Om me voor te bereiden op bussen en andere obstakels ben ik zo nu en dan over een paaltje gesprongen. De laatste 2 minuten werd het lastiger (blaar en steken in zij), maar als ik in een groep loop heb ik nogal de neiging om niet af te haken.

Het schijnt dat de route 6 km was, daar hebben we 35 minuten over gedaan incl de warming up. Volgens mij kan ik wel tevreden zijn.

Op weg naar huis (auto :') ) even gestopt bij een speeltuintje, 2 x op een glad bankje gesprongen, aan een klimtoestel gaan hangen en in wind & regen 1 halfslachtige poging gedaan om me op te trekken, toen naar de auto gesprint want droog. Laatste 200m naar huis gereden.
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:48:08 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108278079
Zo, dat is heel netjes.
Ik vind dat jullie wel al veel gelopen hebben voor een eerste les :@. Ter vergelijking: Mark loopt met een schema dat met 5 x 1 hardlopen begint, afgewisseld met 2 minuten wandelen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:49:22 #254
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108278132
Dat is inderdaad heel snel!
En dan nog lekker kinderachtig met speeltoestellen spelen :D
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 20:51:08 #255
70532 loveli
N
pi_108278204
Was mijn eerste keer met deze groep. De rest loopt al wat langer. Flink wat langer. Had de mazzel dat het na de witnerstop is, want hiervoor deden ze zonder stukjes lopen tussendoor.

En met mapmyrun kom ik op een km of 5 (maar ik weet nietmeer waar we hebben gelopen). Heb iig geen 10 km/h gelopen.
crap in = crap out
pi_108278499
Ik had nog een filmpje beloofd. Hier was het razen door de woonkamer al voorbij, dus eigenlijk is het een heel saai filmpje :')

Om het goed te maken een filmpje van het vorige nest. Ga ik jullie over twee weken ook veel mee vervelen :P

pi_108278612
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef An24 het volgende:
Ik had nog een filmpje beloofd. Hier was het razen door de woonkamer al voorbij, dus eigenlijk is het een heel saai filmpje :')

Om het goed te maken een filmpje van het vorige nest. Ga ik jullie over twee weken ook veel mee vervelen :P

O+ x1000 ik zit hier echt met een enorme smile :)
pi_108278636
O+ O+
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:00:49 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108278675
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef An24 het volgende:

Eeeeee! O+
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:13:36 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108279299
Tjaaah, mail terug gehad, weer mail terug gestuurd dat ik niet weet wat ik van haar mail van gisteren moet denken. Ze lijkt wel oprecht te zijn, en dat is dan wel weer strelend voor mijn ego, geef ik toe :P, maar het is wel een behoorlijk foute vrouw, dus exit. Jammer. Het was leuk voor zolang het duurde :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108279517
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Viel me alles mee. Na de warming-up had ik even het idee dat ik m'n kruit had verschoten, maar toen we liepen ging het best aardig. 6 - 6 - 8 of 6 - 8 - 8 met 1 minuut rust tussendoor. Om me voor te bereiden op bussen en andere obstakels ben ik zo nu en dan over een paaltje gesprongen. De laatste 2 minuten werd het lastiger (blaar en steken in zij), maar als ik in een groep loop heb ik nogal de neiging om niet af te haken.

Het schijnt dat de route 6 km was, daar hebben we 35 minuten over gedaan incl de warming up. Volgens mij kan ik wel tevreden zijn.

Op weg naar huis (auto :') ) even gestopt bij een speeltuintje, 2 x op een glad bankje gesprongen, aan een klimtoestel gaan hangen en in wind & regen 1 halfslachtige poging gedaan om me op te trekken, toen naar de auto gesprint want droog. Laatste 200m naar huis gereden.
Hahaha, ik heb ook steeds de neiging om overal op te springen en pushups te gaan doen. :D

Zat ook te denken dat we over een paar maanden wel eens in het weekend gezellig een gezamelijke een urbanathlon training kunnen gaan doen. *)
Doe wat je niet durft.
pi_108279682
Jammer vik. Maar je klinkt er niet heel rouwig om.

@loveli: das echt netjes! Komt helemaal goed.

Edit lijstje: laatse T werd een stukje old Amsterdam O+
pi_108279817
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Tjaaah, mail terug gehad, weer mail terug gestuurd dat ik niet weet wat ik van haar mail van gisteren moet denken. Ze lijkt wel oprecht te zijn, en dat is dan wel weer strelend voor mijn ego, geef ik toe :P, maar het is wel een behoorlijk foute vrouw, dus exit. Jammer. Het was leuk voor zolang het duurde :P.
Is het dan gelijk een foute vrouw? Volgens mij is dat gedraaikont best vrouweneigen.
pi_108279851
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook heel raar om te zeggen, 'je bent m'n type niet'.
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:26:37 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108279950
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Is het dan gelijk een foute vrouw? Volgens mij is dat gedraaikont best vrouweneigen.
Nee, er is een speciale reden, maar die vertel ik niet, want dan gaan jullie mij slaan :@. Want het maakt mij ook een beetje fout dat ik er niet meteen een punt achter heb gezet :@.

@ Prob: wat zou je dan moeten zeggen?
"Je bent mijn type niet" kun je toch gewoon interpreteren als oh, hij/zij valt op dunner/dikker/langer/kleiner/blond/donker/vul maar in?
Niet meer actief op Fok!
pi_108279970
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:24 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook heel raar om te zeggen, 'je bent m'n type niet'.
Eens! Ik heb ook niet echt een bepaald type ofzo.
Bij type denk ik aan uiterlijk, maar dat is bij mij toch echt van ondergeschikt belang.
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 21:27:44 #267
70532 loveli
N
pi_108280006
Is ze getrouwd?
crap in = crap out
pi_108280035
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:27 schreef loveli het volgende:
Is ze getrouwd?
Inkoppertje! :D

Vertel Vik! We zullen alleen maar virtueel slaan. B-)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:28:19 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108280041
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Eens! Ik heb ook niet echt een bepaald type ofzo.
Bij type denk ik aan uiterlijk, maar dat is bij mij toch echt van ondergeschikt belang.
Ja, maar je kunt toch wel of niet een fysieke klik met iemand voelen zonder die persoon meteen lelijk te vinden? Dat heb ik dan hoor. Niet-aantrekkelijk is niet per se gelijk aan lelijk. Als iedereen precies dezelfde personen aantrekkelijk zou vinden, zouden veel mensen eenzaam zijn :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108280082
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, maar je kunt toch wel of niet een fysieke klik met iemand voelen zonder die persoon meteen lelijk te vinden? Dat heb ik dan hoor. Niet-aantrekkelijk is niet per se gelijk aan lelijk. Als iedereen precies dezelfde personen aantrekkelijk zou vinden, zouden veel mensen eenzaam zijn :P.
Maar dan moet je toch iemand eerst ontmoeten? :?
Doe wat je niet durft.
pi_108280110
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:48 schreef Viking84 het volgende:

Wiskunde A1,2 hier. Ik hoefde geloof ik het examen niet eens te maken dan zou ik nog een 5 staan. Heb een 9,6 gehaald :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:30:20 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108280161
Ja, een getrouwde vrouw dus :'). Met een vrouw die van niks wist, tot gisteravond. En die was not-amused. Ik was opgelucht dat het uit was gekomen, want ik voelde me er niet comfortabel bij (het zou serieus een reden kunnen zijn om toch maar niet af te spreken, al was ze wel heel leuk) en ze zou eerst aan haar relatie gaan werken, maar ja, dat voornemen duurde kennelijk niet lang :'). Dus voor mij een reden om :W te zeggen.
Niet meer actief op Fok!
pi_108280188
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, er is een speciale reden, maar die vertel ik niet, want dan gaan jullie mij slaan :@. Want het maakt mij ook een beetje fout dat ik er niet meteen een punt achter heb gezet :@.

@ Prob: wat zou je dan moeten zeggen?
"Je bent mijn type niet" kun je toch gewoon interpreteren als oh, hij/zij valt op dunner/dikker/langer/kleiner/blond/donker/vul maar in?
Hmm.. meer dat mensen uniek zijn en niet echt in 'types' in te delen vallen. Maar ik snap het ook weer wel hoor dat je dat zegt. Is eigenlijk het zelfde als: ik vind je niet zo leuk/je past niet bij mij oid.
pi_108280206
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:27 schreef loveli het volgende:
Is ze getrouwd?
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 21:31:33 #275
70532 loveli
N
pi_108280230
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:32:38 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108280314
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:30 schreef Probability het volgende:

[..]

Hmm.. meer dat mensen uniek zijn en niet echt in 'types' in te delen vallen. Maar ik snap het ook weer wel hoor dat je dat zegt. Is eigenlijk het zelfde als: ik vind je niet zo leuk/je past niet bij mij oid.
Ik vind het aardiger dan niets terugmailen of een smoes ophangen. Als dat één keer gebeurt, dan trappen ze er misschien nog in, maar sommige mensen krijgen heel vaak een vaag verhaal te horen als ze foto's gestuurd hebben en dan is het toch wel fijn om een keer de waarheid te horen te krijgen.

Overigens heb ik de laatste keer gemaild: ik zie geen match. En dat werkt dan beide kanten op, op basis van wat ik denk dat zij zoekt. En ik zeg wel altijd iets aardigs hoor: dat ik haar veel geluk toewens ofzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_108280331
Ugh ik haat het als ik lekker wil eten en ik niks proef omdat ik zo verkouden ben :{ En bronchitis, dus das lekker. Bovendien schoot de weegschaal echt omhoog toen ik er vanochtend op ging staan, echt het schommelt zo erg bij mij. Ik baal dat ik zoveel vocht vasthou. En ik voel me dik :'(
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:34:08 #278
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108280401
Wegblijven bij dat soort types vik.je verdient beter. En ik heb helemaal geen wiskunde gedaan en ben desondanks toch leuk, succesvol en intelligent. Je druk maken over de mening van andere mensen is toch zo'n verspilling van tijd en energie.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_108280404
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef creepycookie het volgende:
Ugh ik haat het als ik lekker wil eten en ik niks proef omdat ik zo verkouden ben :{ En bronchitis, dus das lekker. Bovendien schoot de weegschaal echt omhoog toen ik er vanochtend op ging staan, echt het schommelt zo erg bij mij. Ik baal dat ik zoveel vocht vasthou. En ik voel me dik :'(
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:35:55 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108280493
Ik zie geen match klinkt trouwens prettiger dan je bent mijn type niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:39:39 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108280658
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
OK, dan houden we die erin :). En je hebt gelijk.
Maar het is ook een beetje een minderwaardigheidscomplex, denk ik. Ik vind het 'veiliger' om met een bezette vrouw te gaan. Denk dat ik niet interessant/leuk genoeg ben voor een vrouw voor mij alleen.
Niet meer actief op Fok!
pi_108280738
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

OK, dan houden we die erin :). En je hebt gelijk.
Maar het is ook een beetje een minderwaardigheidscomplex, denk ik. Ik vind het 'veiliger' om met een bezette vrouw te gaan. Denk dat ik niet interessant/leuk genoeg ben voor een vrouw voor mij alleen.
Hehe, ik zou bij voorbaat al gillend wegrennen als de ander bezet is.
Heb ook die neiging dat te doen bij iemand met kinderen overigens, maar daar moet ik me misschien maar eens overheen zetten. :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 21:42:32 #283
70532 loveli
N
pi_108280800
Aartsconservatief als ik ben heb ik het sowieso niet zo op relaties met meer dan 2 personen. Maar zonder medeweten van haar partner? Waarom zou je willens en wetens actief meewerken aan het bedriegen van een ander persoon? En waarom zou je zelf genoegen nemen met de restantjes van aandacht die iemand aan jou wil geven?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 21:42:57 #284
70532 loveli
N
pi_108280822
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehe, ik zou bij voorbaat al gillend wegrennen als de ander bezet is.
Heb ook die neiging dat te doen bij iemand met kinderen overigens, maar daar moet ik me misschien maar eens overheen zetten. :P
Kinderen vinden jou best leuk.
crap in = crap out
pi_108280857
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Wegblijven bij dat soort types vik.je verdient beter. En ik heb helemaal geen wiskunde gedaan en ben desondanks toch leuk, succesvol en intelligent. Je druk maken over de mening van andere mensen is toch zo'n verspilling van tijd en energie.
Dat!
pi_108280861
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
^^

Hier hetzelfde. Geen wiskunde, wel hbo en een baan op universitair niveau. Jagar heeft het gewoon nodig, maar het wel of niet gedaan hebben van wiskunde zegt niets over je potentie.
pi_108280960
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hahaha, ik heb ook steeds de neiging om overal op te springen en pushups te gaan doen. :D

Zat ook te denken dat we over een paar maanden wel eens in het weekend gezellig een gezamelijke een urbanathlon training kunnen gaan doen. *)
goed idee ^O^
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:47:30 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108281046
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef loveli het volgende:
Aartsconservatief als ik ben heb ik het sowieso niet zo op relaties met meer dan 2 personen. Maar zonder medeweten van haar partner? Waarom zou je willens en wetens actief meewerken aan het bedriegen van een ander persoon? En waarom zou je zelf genoegen nemen met de restantjes van aandacht die iemand aan jou wil geven?
Hoho, ik weet niet eens of het tot een date zou zijn gekomen hč.
En je hebt natuurlijk gelijk, maar sommige vrouwen zijn te leuk om te laten lopen. Die wil je dan best delen. Ik iig.
Niet meer actief op Fok!
pi_108281122
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoho, ik weet niet eens of het tot een date zou zijn gekomen hč.
En je hebt natuurlijk gelijk, maar sommige vrouwen zijn te leuk om te laten lopen. Die wil je dan best delen. Ik iig.
Er zijn denk ik meer dan genoeg vrouwen die geweldig zijn en die je niet hoeft te delen Vik, maar dat weet je zelf ook wel. Je verdient gewoon iemand voor jezelf.
pi_108281130
Natuurlijk ben je leuk genoeg voor een hele leuke vrijgezelle vrouw VIk!
Niet nodig, die onzekerheid :*
pi_108281155
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:43 schreef An24 het volgende:

[..]

^^

Hier hetzelfde. Geen wiskunde, wel hbo en een baan op universitair niveau. Jagar heeft het gewoon nodig, maar het wel of niet gedaan hebben van wiskunde zegt niets over je potentie.

nee, absoluut niet. Het zou het wel makkelijker maken voor me. En soms voel je je niet zo slim als alle mensen om je heen iets wel snappen, en jij niet. Klaar.
pi_108281245
Is het ergens ook niet dat je weg kan lopen als het te gecompliceerd wordt Vik :?
pi_108281323
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Het ligt aan mij, niet aan jou B-)

Vik, ik hoop dat je jezelf eens tof genoeg gaat vinden om een vrouw helemaal in je eentje voor jezelf te hebben. Want dat kan heus!
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:53:11 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108281338
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:51 schreef _aurum_ het volgende:
Is het ergens ook niet dat je weg kan lopen als het te gecompliceerd wordt Vik :?
Hahaha, ik heb een zeer gecompliceerde verhouding gehad, maar ik ben niet degene die weggelopen is, uiteindelijk ;).

Naja, het is wel zo dat ik spanning zoek en me verveel als het gaat over werk, hobby's etc, terwijl dat toch is waar ik op de lange termijn naartoe moet. Maar op die manier trek ik toch al een bepaald soort vrouwen aan.
Niet meer actief op Fok!
pi_108281387
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, absoluut niet. Het zou het wel makkelijker maken voor me. En soms voel je je niet zo slim als alle mensen om je heen iets wel snappen, en jij niet. Klaar.
Dat gevoel is heel herkenbaar. Daarom vind ik het zo tof dat je het zo aanpakt!
pi_108281664
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahaha, ik heb een zeer gecompliceerde verhouding gehad, maar ik ben niet degene die weggelopen is, uiteindelijk ;).

Naja, het is wel zo dat ik spanning zoek en me verveel als het gaat over werk, hobby's etc, terwijl dat toch is waar ik op de lange termijn naartoe moet. Maar op die manier trek ik toch al een bepaald soort vrouwen aan.
Ik zeg wel eens dat dit soort relaties net zo werken als de relatie met eten. Een kwestie van keuzes maken, het beste voor jezelf gunnen. Dan even op de tanden bijten om af te kicken.
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 22:04:14 #297
70532 loveli
N
pi_108281963
http://www.menshealth.de/health
Top Themen: Prostata | Levitra| Penislänge| Herzprobleme| Penisverlängerung

Oi...
crap in = crap out
pi_108282734
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:04 schreef loveli het volgende:
http://www.menshealth.de/health
Top Themen: Prostata | Levitra| Penislänge| Herzprobleme| Penisverlängerung

Oi...
Hehehe, typisch. :D
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 23:06:20 #299
70532 loveli
N
pi_108285448
Heb ik het topic doodvermoord met dat linkje?
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:15:09 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108285866
Iedereen is aan het bestellen!
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 23:31:45 #301
70532 loveli
N
pi_108286591
dicht
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')