SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog even ter illustratie: dit is Dude. Maar zeg nou zelf, heul slank ziet Dude er niet uit![]()
Mango wilde overigens niet op de foto.FluffballSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Volgens mij valt dat wel mee. Is me in ieder geval nog nooit echt opgevallen. Maar hij is inderdaad wel erg grootquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:53 schreef Ml-etje het volgende:
Dude is natuurlijk wel groot en harig![]()
Heeft hij niet ook flink wat losse huid?
Vind hem mooi!quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Is me in ieder geval nog nooit echt opgevallen. Maar hij is inderdaad wel erg groot.
En we wisten wel dat hij niet zo dik is als hij er uitziet, want fluff, maar dat Mango in verhouding dikker is, verbaasde ons nogal![]()
Dat geloof ik best jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool!
Bijbelvak was ook cool. Ik ben mede daardoor van m'n geloof gevallen.
Kat +quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:56 schreef V1z0R het volgende:
So. Much. Fluffyness. Think. I'm. Gonna. Die....
Auto weet ik niet, maar ik heb bijna alles bij rabo / interpolis...quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even wat anders, ik wil mijn inboedel en autoverzekering oversluiten. Hebben jullie goede tips over goede en betaalbare verzekeringen?
Oeh die ogen lijken blauw?!quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nog een foto ter ere van de crazy ol' cat lady in mij![]()
[ afbeelding ]
Edit: Perruche, tis een Ragdoll
Ik zag dat onna onna (vrouwenverzekeringen ofzo) iig handtasdekking biedt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Auto weet ik niet, maar ik heb bijna alles bij rabo / interpolis...
Unive heeft geen winstoogmerk, zelf heb ik alles bij Centraal Beheer ivm personeelskorting en omdat ze niet echt moeilijk doen. Maar nooit echt lastige situaties gehad. Weet niet of je voor goedkoop moet gaan bij autoverzekering (of dat echt zoveel scheelt), vaak is de dekking dan ook minder. Door verschillen in dekking is de prijs lastig te vergelijken voor autoverzekeringen (was iig zo laatste keer dat ik oversloot).quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even wat anders, ik wil mijn inboedel en autoverzekering oversluiten. Hebben jullie goede tips over goede en betaalbare verzekeringen?
Nog even ter illustratie: dit is Dude. Maar zeg nou zelf, heul slank ziet Dude er niet uit![]()
Mango wilde overigens niet op de foto.Jeumig, wat een bakbeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
Arische katten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Aye, Ragdolls hebben altijd blauwe ogen
Mango wilde overigens niet op de foto.Hij is slanker dan mijn Mini denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is ook wel een ENORM bakbeest.
![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Doorlopend = handig ivm onverwachte dingen tijdens dagtrips.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:01 schreef Viking84 het volgende:
Oh, dan heb ik ook een verzekeringsvraag: ik neem aan dat ik ook een verzekering moet afsluiten voor mijn Madrid-trip?. Waar ben ik dan het goedkoopste uit? (hoeft niet per se doorlopend, tenzij dat goedkoper is dan los afsluiten voor 1 week vakantie + 2 weken vakantie + enkele weekendtripjes)
Ja, ik zag het al idd. Ik zal eens rondneuzen. Nog tips voor verzekeraars met goeie dekking?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:03 schreef Perruche het volgende:
Viking voor onze vakantie (2 weken europa dekking) betaalde vriendje iets van 13 euro. ik denk dat doorlopend goedkoper is afhankelijk van je bestemming! ik betaal geloof ik 2.75 per maand ofzo aan reisverzekering..
Auto heb ik sinds m'n A3 bij AllSecur, bevalt erg goed moet ik zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ook!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:02 schreef Perruche het volgende:
Ok lijstjes updaterrrr;
O: 4 bth (2x kaas, 2x appelstroop)
L: zalmfilet, 150 gr boontjes, bakje sla, 150 gr penne en een saus erover
T: koffie met melk
T: appel, peer
B: 2x20 minuten fietsen
T: banaan
S: bodypump
D: omelet 2 eieren en een rauwe paprika
T: 2 blokjes pure choco
Ik ben tevreden als ik me eraan houd!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kat ++
=
![]()
Oh enneh Coco, roze vestje is win!
Ik deed het vaak via de ING. Vergat namelijk vaak om iets te regelen en ING kan nog op de dag zelf, dan is je rekeningnummer ook direct je polisnummer (werkt natuurlijk niet voor doorlopend). Heb ook wel eens wat gedeclareerd en ging zonder problemen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het al idd. Ik zal eens rondneuzen. Nog tips voor verzekeraars met goeie dekking?.
Gezinsledenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik deed het vaak via de ING. Vergat namelijk vaak om iets te regelen en ING kan nog op de dag zelf, dan is je rekeningnummer ook direct je polisnummer (werkt natuurlijk niet voor doorlopend). Heb ook wel eens wat gedeclareerd en ging zonder problemen.
Sinds Peru heb ik wel een doorlopende reisverzekering, bij de NKBV (extra dekking voor risicosporten). Mijn meneer had daar al een lidmaatschap + verzekering en gezinsleden kunnen dan goedkoper instappen.
quote:
Die heb ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zag dat onna onna (vrouwenverzekeringen ofzo) iig handtasdekking biedt.
Sowieso reclame voor datingsites!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:36 schreef V1z0R het volgende:
M_M, denk je nog even aan fruit vandaag?
[..]
Even wat random:op die e-darling reclames op TV, ten eerste ben je een persoon, niet je beroep
En een dikke vinger omdat ze me het gevoel geven dat ik me volwassener moet gedragen![]()
Yaay!! voor Hep. A. vrije XMert!
Sowieso datingquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:16 schreef Mixende_match het volgende:
nee, 'second love' dan.. Weet niet wat ik nou erger vind, dating reclame, of reclame om vreemd te gaan
Inderdaad ja... ik word ermee doodgegooid op Facebook sinds het moment dat ik mezelf op "single" zette. Want zo gauw je alleen bent moet je dat gat natuurlijk meteen weer vullen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Sowieso reclame voor datingsites!![]()
Ik heb altijd het gevoel dat je als single als kansloos wordt neergezet... want zo snel mogelijk iemand nieuw vinden op een datingsite...
Ja, dat is best verwerpelijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:16 schreef Mixende_match het volgende:
nee, 'second love' dan.. Weet niet wat ik nou erger vind, dating reclame, of reclame om vreemd te gaan
Of je zet je status op 'relatie' om van de reclame af te zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:20 schreef Mini. het volgende:
[..]
Inderdaad ja... ik word ermee doodgegooid op Facebook sinds het moment dat ik mezelf op "single" zette. Want zo gauw je alleen bent moet je dat gat natuurlijk meteen weer vullen.
En als je de status op onbekend zet/niet invult? Volgens mij kan dat ook. Misschien werkt dat ook tegen reclame.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of je zet je status op 'relatie' om van de reclame af te zijn. Maar ja, dan stoot je weer potentiële leuke manspersonen op FB af natuurlijk
.
Ja, dat moeten we niet hebben natuurlijk!quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of je zet je status op 'relatie' om van de reclame af te zijn. Maar ja, dan stoot je weer potentiële leuke manspersonen op FB af natuurlijk
.
^^quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:35 schreef conleche het volgende:
Ik heb dat allemaal niet ingevuld hoor. Dat hoeft toch ook helemaal niet?
Privacy --> aangepast --> en dan de vrienden invullen die niet alles mogen zien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:36 schreef the85mc het volgende:
Hoe kun je trouwens op FB instellen dat niet iedereen uit je vriendenlijst alles ziet? (Denk aan werkgevers enzo..)
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Sowieso reclame voor datingsites!![]()
Ik heb altijd het gevoel dat je als single als kansloos wordt neergezet... want zo snel mogelijk iemand nieuw vinden op een datingsite...
En niet te vergeten die zeer belangrijke groep 'Ouders'.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:39 schreef V1z0R het volgende:
Leuke woordkeuze Mini!![]()
Hoe is dat 'ene' trouwens afgelopen? Of loopt het nog?![]()
[..]
Mc, bij het plaatsen van iets krijg je een dropdown waar je kunt kiezen welke privayinstellingen je wilt doen. Als je voor iedereen groepen aanmaakt kun je daar aangeven wie dat mag zien. Vrienden, familie, collegae...
Oh, gat? Dat was niet zo bedoeld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:39 schreef V1z0R het volgende:
Leuke woordkeuze Mini!![]()
Hoe is dat 'ene' trouwens afgelopen? Of loopt het nog?![]()
Niet extreem, lichtjes, maar genoeg om dit keer wel te zeggen 'dan maar een keer niet rennen'.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Alweer pijntjes Mo? Hoe kan dat? Ga je steeds te hard van stapel?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn schoonvader en vader zitten ook op facebook, dus ik let sowieso wel op op wat ik er neerzet. En verder vind ik het wel handig, want mn moeder weet het ook te vinden en dan hoef ik minder te bellen.
Of een exvriend die nog even mocht inwonen omdat hij geen huis had in Amsterdam, die je dagboek dan vindt en doorleest en dan leest dat je sex hebt gehad met iemand anders en dat dat zoveel fijner was dan met hem.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Ach, dan hoorde een vriendin van je scharrel wel hoe je aan de bar vertelde tegen een andere dame hoe je nog vrijgezel bent. Of hoe je bij het weerzien van iemand een sneer krijgt omdat je niet gebeld had ondanks dat je wist dat diegene ziek was. Moeder die dagboek leest, doorverteld aan pa, diezelfde kerel had dan ook paar kogels door d'r laptop gejast...
Andere tijd, andere middelen, zelfde sores...
Ai.. maar iemand anders zijn dagboek lezen is zo niet okequote:Op woensdag 22 februari 2012 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Of een exvriend die nog even mocht inwonen omdat hij geen huis had in Amsterdam, die je dagboek dan vindt en doorleest en dan leest dat je sex hebt gehad met iemand anders en dat dat zoveel fijner was dan met hem.
True story.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Of een exvriend die nog even mocht inwonen omdat hij geen huis had in Amsterdam, die je dagboek dan vindt en doorleest en dan leest dat je sex hebt gehad met iemand anders en dat dat zoveel fijner was dan met hem.
True story.
Inderdaad. Uit=ophoepelen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:57 schreef loveli het volgende:
Ik neem aan dat je daarvan geleerd hebt
Hahahaha!quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
True story.
Yup, datquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:54 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, gat? Dat was niet zo bedoeld.
Niks meer te melden daarover.
Haha wat een verhaal. Toen was ie zeker wel snel vertrokken uit je huis lijkt me..quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
True story.
Idd. Groot gat tussen O en L en de O en L stellen weinig voor. Zeker als je gaat sporten vanavond moet je meer eten, Sjaap! En bewaar de kwark voor na het lopen! Eiwittenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:11 schreef Perruche het volgende:
Hahaha co, fantastisch!
Sjaapje ik vind het vet weinig.
Ja, dat was ook nog wat. Hij begon me dus uit te horen. Ik had geen zin in gedoe en wilde zijn gevoelens niet extra kwetsen, dus ik ontkende. Hij blééf maar doorvragen en ik werd daar zelfs een beetje pissig om. Toen kwam de aap uit de mouw en vertelde hij dat hij wist dat ik loog, omdat hij in mijn dagboek had gelezen. Toen ben ik dus echt furieus geworden en moest hij dezelfde avond nog vertrekken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:14 schreef V1z0R het volgende:
CoMaar hoe kwam jij daar dan achter?
Ach, en een welverdiende deuk in z'n ego mocht dan eigenlijk ook wel
O was pas om 11u30, vandaar. Overslapen en dan pas tijd om te eten. Maar ik eet wel 2 wafels. Ik ga er nog wat witloofsalade insteken ook dan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Groot gat tussen O en L en de O en L stellen weinig voor. Zeker als je gaat sporten vanavond moet je meer eten, Sjaap! En bewaar de kwark voor na het lopen! Eiwitten.
Die man had duidelijk niet de meest heldere ingevingen op dat momentquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat was ook nog wat. Hij begon me dus uit te horen. Ik had geen zin in gedoe en wilde zijn gevoelens niet extra kwetsen, dus ik ontkende. Hij blééf maar doorvragen en ik werd daar zelfs een beetje pissig om. Toen kwam de aap uit de mouw en vertelde hij dat hij wist dat ik loog, omdat hij in mijn dagboek had gelezen. Toen ben ik dus echt furieus geworden en moest hij dezelfde avond nog vertrekken.
Tsss een teleurstellende sexert die ook nog geen idee heeft van privacy!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat was ook nog wat. Hij begon me dus uit te horen. Ik had geen zin in gedoe en wilde zijn gevoelens niet extra kwetsen, dus ik ontkende. Hij blééf maar doorvragen en ik werd daar zelfs een beetje pissig om. Toen kwam de aap uit de mouw en vertelde hij dat hij wist dat ik loog, omdat hij in mijn dagboek had gelezen. Toen ben ik dus echt furieus geworden en moest hij dezelfde avond nog vertrekken.
Of hoe je in 1 zin iemand vernietigend kan neerzetten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tsss een teleurstellende sexert die ook nog geen idee heeft van privacy!![]()
![]()
Goed he!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Of hoe je in 1 zin iemand vernietigend kan neerzetten.![]()
Nou ja, ik heb er ook wel van geleerd hoor. Ik zou er nu niet meer om liegen. Hoewel hij er eigenlijk geen flikker meer mee te maken had. Maar dan had ik beter dat kunnen zeggen.
Alleen is je 'd' stuk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:47 schreef Sjaapje het volgende:
Telefoon laten vallen, scherm in barsten, maar touch werkt nog, zie it bericht. Maar toch zwaar klote !
Oei, balen sjaap!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:47 schreef Sjaapje het volgende:
Telefoon laten vallen, scherm in barsten, maar touch werkt nog, zie it bericht. Maar toch zwaar klote !
Oeh, welke?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oei, balen sjaap!
*note to self: beschermend hoesje kopen voor toekomstige telefoon die volgende week bezorgd wordt*
Hoesje moet ik nog zoeken he!quote:
Coolquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoesje moet ik nog zoeken he!![]()
Ik krijg een Samsung Galaxy S2
De mensen in kwestie zijn aan het duiken?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:57 schreef loveli het volgende:
Grmbl @ onbereikbare mensen. *waterdichte foon zoekt met nekkoord*
Ebay!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zodat 'ie mee kan in bad, 24/7 bereikbaarheid ftw.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De mensen in kwestie zijn aan het duiken?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria, ik kan je tegen stérk gereduceerd tarief(lees: gratischz) voorzien van een knalroze telefoonsok van mijn werk
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hij is best dik! Wacht, ik maak ff een foto!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Ik denk dat ik met mijn faalmomenten wellicht behoefte heb aan iets stevigers
Al matched ie dan wel met mijn nieuwe vest
Ja jeumig zo'n rijke stinkerd ben ik nou ook weer niet hoor!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool.
Heeft M. ook, maar was toen moeilijk daar een hoesje voor te vinden.
Tip: miss kun je even op zo'n Chinese site kijken (buyincoins bijvoorbeeld). Weet niet of ze daar hoesjes voor jouw foon hebben, maar miss wel hoesjes van vergelijkbaar formaat. Kost je dan maar een paar euro. Niet dat jij op een paar euro hoeft te kijken met je salaris, maar goed.
Wat voor hoesje wil je eigs? Een 'sokje', een leather case, een rubberen cover etc etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |