abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:50:11 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108258919
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_108258955
Je was me net voor! En ik had dit al gecopy-paste voor de nieuwe tt: "He Mele No Lilo"

xD
pi_108259007
Nog even ter illustratie: dit is Dude. Maar zeg nou zelf, heul slank ziet Dude er niet uit :D :')
Mango wilde overigens niet op de foto.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:53:36 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108259054
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog even ter illustratie: dit is Dude. Maar zeg nou zelf, heul slank ziet Dude er niet uit :D :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fluffball :D O+
pi_108259069
Dude is natuurlijk wel groot en harig ;)
Heeft hij niet ook flink wat losse huid?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108259135
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:53 schreef Ml-etje het volgende:
Dude is natuurlijk wel groot en harig ;)
Heeft hij niet ook flink wat losse huid?
Volgens mij valt dat wel mee. Is me in ieder geval nog nooit echt opgevallen. Maar hij is inderdaad wel erg groot :P.

En we wisten wel dat hij niet zo dik is als hij er uitziet, want fluff, maar dat Mango in verhouding dikker is, verbaasde ons nogal :D :+
pi_108259142
Blijft vast weinig van over als je er water overheen gooit coco ;) maar met recht DUDE idd!
Fijn dat het goed is met de beestenboel O+
pi_108259163
So. Much. Fluffyness. Think. I'm. Gonna. Die....
O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108259195
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:55 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat wel mee. Is me in ieder geval nog nooit echt opgevallen. Maar hij is inderdaad wel erg groot :P.

En we wisten wel dat hij niet zo dik is als hij er uitziet, want fluff, maar dat Mango in verhouding dikker is, verbaasde ons nogal :D :+
Vind hem mooi!
pi_108259230
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Cool!

Bijbelvak was ook cool. Ik ben mede daardoor van m'n geloof gevallen :').
Dat geloof ik best ja :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:57:52 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108259233
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:56 schreef V1z0R het volgende:
So. Much. Fluffyness. Think. I'm. Gonna. Die....
O+
Kat + 8-) + :6 = :D

Oh enneh Coco, roze vestje is win! :D
pi_108259243
Wat een kat O+!! Wat voor merk is het? Fijn dat er niets met ze aan de hand is :)
pi_108259245
Daaamn wat een kat O+ O+
pi_108259249
Even wat anders, ik wil mijn inboedel en autoverzekering oversluiten. Hebben jullie goede tips over goede en betaalbare verzekeringen?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_108259252
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vind hem mooi!
Nog één foto dan, ter ere van de crazy ol' cat lady in mij :@

Edit: Perruche, tis een Ragdoll :)
pi_108259276
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even wat anders, ik wil mijn inboedel en autoverzekering oversluiten. Hebben jullie goede tips over goede en betaalbare verzekeringen?
Auto weet ik niet, maar ik heb bijna alles bij rabo / interpolis...
pi_108259308
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nog een foto ter ere van de crazy ol' cat lady in mij :@

[ afbeelding ]

Edit: Perruche, tis een Ragdoll :)
Oeh die ogen lijken blauw?!
pi_108259326
quote:
17s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oeh die ogen lijken blauw?!
Aye, Ragdolls hebben altijd blauwe ogen :Y
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:01:43 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108259372
Oh, dan heb ik ook een verzekeringsvraag: ik neem aan dat ik ook een verzekering moet afsluiten voor mijn Madrid-trip? :@. Waar ben ik dan het goedkoopste uit? (hoeft niet per se doorlopend, tenzij dat goedkoper is dan los afsluiten voor 1 week vakantie + 2 weken vakantie + enkele weekendtripjes)
Niet meer actief op Fok!
pi_108259386
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef Perruche het volgende:

[..]

Auto weet ik niet, maar ik heb bijna alles bij rabo / interpolis...
Ik zag dat onna onna (vrouwenverzekeringen ofzo) iig handtasdekking biedt. B-)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 13:02:26 #21
70532 loveli
N
pi_108259401
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Unive heeft geen winstoogmerk, zelf heb ik alles bij Centraal Beheer ivm personeelskorting en omdat ze niet echt moeilijk doen. Maar nooit echt lastige situaties gehad. Weet niet of je voor goedkoop moet gaan bij autoverzekering (of dat echt zoveel scheelt), vaak is de dekking dan ook minder. Door verschillen in dekking is de prijs lastig te vergelijken voor autoverzekeringen (was iig zo laatste keer dat ik oversloot).
crap in = crap out
pi_108259409
Ok lijstjes updaterrrr;

O: 4 bth (2x kaas, 2x appelstroop)
L: zalmfilet, 150 gr boontjes, bakje sla, 150 gr penne en een saus erover
T: koffie met melk
T: appel, peer
B: 2x20 minuten fietsen
T: banaan
S: bodypump
D: omelet 2 eieren en een rauwe paprika
T: 2 blokjes pure choco

Ik ben tevreden als ik me eraan houd! Iemand commentaar?
pi_108259432
quote:
SPOILER
Jeumig, wat een bakbeest :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108259441
Viking voor onze vakantie (2 weken europa dekking) betaalde vriendje iets van 13 euro. ik denk dat doorlopend goedkoper is afhankelijk van je bestemming! ik betaal geloof ik 2.75 per maand ofzo aan reisverzekering..
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 13:04:48 #25
70532 loveli
N
pi_108259462
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Aye, Ragdolls hebben altijd blauwe ogen :Y
Arische katten.
crap in = crap out
pi_108259463
quote:
SPOILER
Hij is slanker dan mijn Mini denk ik :X Maar dat is ook wel een ENORM bakbeest. :') O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 13:05:27 #27
70532 loveli
N
pi_108259479
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:01 schreef Viking84 het volgende:
Oh, dan heb ik ook een verzekeringsvraag: ik neem aan dat ik ook een verzekering moet afsluiten voor mijn Madrid-trip? :@. Waar ben ik dan het goedkoopste uit? (hoeft niet per se doorlopend, tenzij dat goedkoper is dan los afsluiten voor 1 week vakantie + 2 weken vakantie + enkele weekendtripjes)
Doorlopend = handig ivm onverwachte dingen tijdens dagtrips.
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:06:15 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108259506
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:03 schreef Perruche het volgende:
Viking voor onze vakantie (2 weken europa dekking) betaalde vriendje iets van 13 euro. ik denk dat doorlopend goedkoper is afhankelijk van je bestemming! ik betaal geloof ik 2.75 per maand ofzo aan reisverzekering..
Ja, ik zag het al idd. Ik zal eens rondneuzen. Nog tips voor verzekeraars met goeie dekking? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_108259511
quote:
Auto heb ik sinds m'n A3 bij AllSecur, bevalt erg goed moet ik zeggen.
Maar 1x echt werk mee gehad omdat iemand het zo nodig vond om haar spiegel er door mij af te laten rijden (wel haar schuld). Communiceerde elke actie door via E-mail, kaatste claim terug op basis van mijn getuigenis... En was zo'n beetje goedkoopste verkrijgbaar met ook nog eens meest volledige dekking.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:02 schreef Perruche het volgende:
Ok lijstjes updaterrrr;

O: 4 bth (2x kaas, 2x appelstroop)
L: zalmfilet, 150 gr boontjes, bakje sla, 150 gr penne en een saus erover
T: koffie met melk
T: appel, peer
B: 2x20 minuten fietsen
T: banaan
S: bodypump
D: omelet 2 eieren en een rauwe paprika
T: 2 blokjes pure choco

Ik ben tevreden als ik me eraan houd!
Ik ook! :Y ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kat + 8-) + :6 = :D

Oh enneh Coco, roze vestje is win! :D
:D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108259594
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik zag het al idd. Ik zal eens rondneuzen. Nog tips voor verzekeraars met goeie dekking? :).
Ik deed het vaak via de ING. Vergat namelijk vaak om iets te regelen en ING kan nog op de dag zelf, dan is je rekeningnummer ook direct je polisnummer (werkt natuurlijk niet voor doorlopend). Heb ook wel eens wat gedeclareerd en ging zonder problemen.

Sinds Peru heb ik wel een doorlopende reisverzekering, bij de NKBV (extra dekking voor risicosporten). Mijn meneer had daar al een lidmaatschap + verzekering en gezinsleden kunnen dan goedkoper instappen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108259629
Oeh, Vaizor goedkeuring O+.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:08 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik deed het vaak via de ING. Vergat namelijk vaak om iets te regelen en ING kan nog op de dag zelf, dan is je rekeningnummer ook direct je polisnummer (werkt natuurlijk niet voor doorlopend). Heb ook wel eens wat gedeclareerd en ging zonder problemen.

Sinds Peru heb ik wel een doorlopende reisverzekering, bij de NKBV (extra dekking voor risicosporten). Mijn meneer had daar al een lidmaatschap + verzekering en gezinsleden kunnen dan goedkoper instappen.
Gezinsleden O+
Straks zijn jullie echt een gezinnetje!!
pi_108259819
Herkende heel V1z0r niet :o
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:19:01 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108259927
Pff, wat een drukte hier! :D

Leuke katzels! Onze mogen vanaaf voor jaarlijkse prikken en controle.

En ben zelf ook weer met een naald behandeld vandaag, ik kan de komende 25 jaar geen Hepatitis A krijgen, yay *O* :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_108260361
Hallooo iedereen!

Tijd geleden, veel feestjes, weekendjes etc gehad. Dus dat is weer duidelijk te zien in mijn nieuwe jurkje..

Dus ik kom er weer gezellig bij! Zal vast een hoop gemist hebben. Maar goed. :P

Ik begin de dag goed, met een lijstje!

O: Yoghurt (magere) met muesli
T: zo'n klein paaskoekje :9
L: 3 geroosterde volkoren maanzaad boterhammen met bel. kaas.
T: groentebouilon soepie
D: Kipfilet met roerbakgroente en wss zilvervliesrijst (en mn vriend krieltjes :') )

En ik ga binnenkort de spinningfiets van stal halen ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_108260695
:W M_M, denk je nog even aan fruit vandaag? ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
Herkende heel V1z0r niet :o
:P

Even wat random: :r op die e-darling reclames op TV, ten eerste ben je een persoon, niet je beroep :{w
En een dikke vinger omdat ze me het gevoel geven dat ik me volwassener moet gedragen }:|

Yaay!! voor Hep. A. vrije XMert!
pi_108261024
Allsecur heb ik ook, was voor mij veruit de goedkoopste verzekering.
pi_108261079
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik zag dat onna onna (vrouwenverzekeringen ofzo) iig handtasdekking biedt. B-)
Die heb ik :D en mijn zus ook. Niet voor de handtasdekking, ze waren het goeikoopst :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:46:11 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108261116
Mijn brik is bijgeschreven bij de autoverzekering die we al hadden. Was by far het goedkoopst. Inboedel en WA heb ik bij de ING. Rechtsbijstand enzo bij Ditzo.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_108262107
Fruit: Uit mn werk ff halen. Ben alleen vandaag, dus kan er heel de dag niet uit ;)
Autoverzekering: via independer, weet zo even niet welke. Maar rond de 50.- all risk + bijzittende. 1 jaar schadevrij.

Rest: Interpolis. (inboedel, overlijden, wa, aansprakelijkheid etc. behalve rechtsbijstand, dat hebben we niet)
Alleen de inboedel ga ik opzeggen denk. Hadden we genomen omdat nieuw huis + alles nieuw. Maar toen we flinke schade in onze gordijnen kregen, werd dit niet vergoed.. dusja.. opzeggen maar denk ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_108262194
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:36 schreef V1z0R het volgende:
:W M_M, denk je nog even aan fruit vandaag? ;)

[..]

:P

Even wat random: :r op die e-darling reclames op TV, ten eerste ben je een persoon, niet je beroep :{w
En een dikke vinger omdat ze me het gevoel geven dat ik me volwassener moet gedragen }:|

Yaay!! voor Hep. A. vrije XMert!
Sowieso reclame voor datingsites! :r
Ik heb altijd het gevoel dat je als single als kansloos wordt neergezet... want zo snel mogelijk iemand nieuw vinden op een datingsite... :{
Be someone that makes you happy
pi_108262354
nee, 'second love' dan.. Weet niet wat ik nou erger vind, dating reclame, of reclame om vreemd te gaan :{
~ Bonito La Risa ~
pi_108262417
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:16 schreef Mixende_match het volgende:
nee, 'second love' dan.. Weet niet wat ik nou erger vind, dating reclame, of reclame om vreemd te gaan :{
Sowieso dating :') /frustratiemodus uit
pi_108262489
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:12 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik heb altijd het gevoel dat je als single als kansloos wordt neergezet... want zo snel mogelijk iemand nieuw vinden op een datingsite... :{
Inderdaad ja... ik word ermee doodgegooid op Facebook sinds het moment dat ik mezelf op "single" zette. Want zo gauw je alleen bent moet je dat gat natuurlijk meteen weer vullen. :')
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:20:26 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108262495
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:16 schreef Mixende_match het volgende:
Ja, dat is best verwerpelijk :r.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:21:05 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108262517
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:20 schreef Mini. het volgende:

[..]

Inderdaad ja... ik word ermee doodgegooid op Facebook sinds het moment dat ik mezelf op "single" zette. Want zo gauw je alleen bent moet je dat gat natuurlijk meteen weer vullen. :')
Of je zet je status op 'relatie' om van de reclame af te zijn *). Maar ja, dan stoot je weer potentiële leuke manspersonen op FB af natuurlijk :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:26:25 #46
365231 Fera
Fire & Blood
pi_108262676
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Of je zet je status op 'relatie' om van de reclame af te zijn *). Maar ja, dan stoot je weer potentiële leuke manspersonen op FB af natuurlijk :P.
En als je de status op onbekend zet/niet invult? Volgens mij kan dat ook. Misschien werkt dat ook tegen reclame. ;)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_108262694
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dat moeten we niet hebben natuurlijk! :P Tot nu toe lukt het aardig om ze gewoon te negeren.
Everything has changed
pi_108262997
Ik heb dat allemaal niet ingevuld hoor. Dat hoeft toch ook helemaal niet?
pi_108263031
Hoe kun je trouwens op FB instellen dat niet iedereen uit je vriendenlijst alles ziet? (Denk aan werkgevers enzo..)
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 14:37:18 #50
70532 loveli
N
pi_108263052
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:35 schreef conleche het volgende:
Ik heb dat allemaal niet ingevuld hoor. Dat hoeft toch ook helemaal niet?
^^
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:38:15 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108263082
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:36 schreef the85mc het volgende:
Hoe kun je trouwens op FB instellen dat niet iedereen uit je vriendenlijst alles ziet? (Denk aan werkgevers enzo..)
Privacy --> aangepast --> en dan de vrienden invullen die niet alles mogen zien.
Maar dan zien ze meteen geen enkele statusupdate meer. Je kon het ook per statusupdate aangeven, maar weet niet of dat nu nog kan (en dan moet je er wel steeds om denken).
Niet meer actief op Fok!
pi_108263141
Leuke woordkeuze Mini! :D :')
Hoe is dat 'ene' trouwens afgelopen? Of loopt het nog? :@ :P
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:12 schreef Nallie het volgende:

[..]

:D Ja doen ze vaak wel, maar dikke /care :{w
Ging me meer om het idee dat ze zichzelf presenteren als hun baan, en niet hunzelf 8)7

Mc, bij het plaatsen van iets krijg je een dropdown waar je kunt kiezen welke privayinstellingen je wilt doen. Als je voor iedereen groepen aanmaakt kun je daar aangeven wie dat mag zien. Vrienden, familie, collegae...
pi_108263198
Onderrug :(

Maar even rust gunnen. -O-
Ja doei.
pi_108263210
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mc, bij het plaatsen van iets krijg je een dropdown waar je kunt kiezen welke privayinstellingen je wilt doen. Als je voor iedereen groepen aanmaakt kun je daar aangeven wie dat mag zien. Vrienden, familie, collegae...
En niet te vergeten die zeer belangrijke groep 'Ouders'. :')
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 14:45:49 #55
70532 loveli
N
pi_108263368
Wat was het pre-FB tijdperk toch onbezorgd. Geen ruzie omdat je op FB leest dat je partner vrijgezel is, geen ruzie omdat je ongeinteresseerd overkomt omdat je niet vraagt wat er aan de hand is bij een status "Pfff... heb ik weer" en geen vader die je afgeschermde FB-post leest daarna een paar kogels door je laptop jast.

crap in = crap out
pi_108263663
Ach, dan hoorde een vriendin van je scharrel wel hoe je aan de bar vertelde tegen een andere dame hoe je nog vrijgezel bent. Of hoe je bij het weerzien van iemand een sneer krijgt omdat je niet gebeld had ondanks dat je wist dat diegene ziek was. Moeder die dagboek leest, doorverteld aan pa, diezelfde kerel had dan ook paar kogels door d'r laptop gejast...

Andere tijd, andere middelen, zelfde sores... :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:53:35 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108263664
Alweer pijntjes Mo? Hoe kan dat? Ga je steeds te hard van stapel?

Wat een mooi bakbeest O+

Hoe gaat het met jou rug V1?

Lijst:
O: beschuit kaas, beker melk
S: 13 km hardlopen
T: gekookt ei, appel
L: 2 boterhammen kaas, beschuit aardbei, tros druiven, krentenbol
T's: dropjes, paar plakjes kipfilet, blokje choco, zoute stokjes
D: Veul hutspot met augurken en koolvis
T: kwark, vla, aardbeien, druiven
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:54:00 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108263681
Mijn schoonvader en vader zitten ook op facebook, dus ik let sowieso wel op op wat ik er neerzet. En verder vind ik het wel handig, want mn moeder weet het ook te vinden en dan hoef ik minder te bellen :7.
pi_108263701
quote:
Oh, gat? Dat was niet zo bedoeld. :D

Niks meer te melden daarover. :)
Everything has changed
pi_108263750
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Alweer pijntjes Mo? Hoe kan dat? Ga je steeds te hard van stapel?
Niet extreem, lichtjes, maar genoeg om dit keer wel te zeggen 'dan maar een keer niet rennen'.
Hardloopkleding gaat mee naar Nederland, dus hopelijk morgenmiddag even inhalen als het dan weg is, kan in het universitair sportcentrum douchen en zulks, en daar ook lekker rennen door 't bos ^O^
Ja doei.
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:56:20 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108263767
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn schoonvader en vader zitten ook op facebook, dus ik let sowieso wel op op wat ik er neerzet. En verder vind ik het wel handig, want mn moeder weet het ook te vinden en dan hoef ik minder te bellen :7.
:D.

Mijn ouders zitten niet op FB, maar m'n zus en m'n neefje wel. En dat vergeet ik heel vaak :').
Mijn moeder googelt me trouwens wel, volgens mij en mijn Twitter is openbaar, dus dat kan ze wel lezen. En ze zit regelmatig op de website van m'n werk 8)7. Typisch geval van te weinig te doen hebben op je oude dag :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108263778
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Ach, dan hoorde een vriendin van je scharrel wel hoe je aan de bar vertelde tegen een andere dame hoe je nog vrijgezel bent. Of hoe je bij het weerzien van iemand een sneer krijgt omdat je niet gebeld had ondanks dat je wist dat diegene ziek was. Moeder die dagboek leest, doorverteld aan pa, diezelfde kerel had dan ook paar kogels door d'r laptop gejast...

Andere tijd, andere middelen, zelfde sores... :P
Of een exvriend die nog even mocht inwonen omdat hij geen huis had in Amsterdam, die je dagboek dan vindt en doorleest en dan leest dat je sex hebt gehad met iemand anders en dat dat zoveel fijner was dan met hem.

True story.

:')
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 14:57:50 #63
70532 loveli
N
pi_108263823
Ik neem aan dat je daarvan geleerd hebt :+
crap in = crap out
pi_108263833
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Of een exvriend die nog even mocht inwonen omdat hij geen huis had in Amsterdam, die je dagboek dan vindt en doorleest en dan leest dat je sex hebt gehad met iemand anders en dat dat zoveel fijner was dan met hem.

True story.

Ai.. maar iemand anders zijn dagboek lezen is zo niet oke
pi_108263844
quote:

[..]

True story.

:D :') Had je niet zo'n mooi slotje op je dagboek? :P
pi_108263845
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:57 schreef loveli het volgende:
Ik neem aan dat je daarvan geleerd hebt :+
Inderdaad. Uit=ophoepelen.
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:58:36 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108263860
quote:
Gniffel _O-.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:58:58 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108263871
quote:

[..]

True story.

Hahahaha!
Niet meer actief op Fok!
pi_108264054
lol Co :D

en -O- naast VEEL moe nu ook koorts, not good.
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:06:30 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108264123
MarMar, kut :(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:07:21 #71
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_108264151
Ochnee Mar, dat ook nog!

Ik word maar niet wakker vandaag.
Lijstje:
O: volkoren boterham met magere smeerkaas. Kiwi
L: kom soep, 5 frietjes van mijn buur.
T: bak fruit met kwark. 2 kleine wafels van mijn mama (van gisterenavond maar toen geen honger meer).
D: rode kool met appeltjes, appeltjes in de pan, beuling, rosti
T: nog wat kwark I presume
S: half uur lopen, heb wel zin in interval, dus dat gaat het worden
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_108264325
Hahaha co, fantastisch!

Sjaapje ik vind het vet weinig.
pi_108264435
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:54 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oh, gat? Dat was niet zo bedoeld. :D

Niks meer te melden daarover. :)
Yup, dat :P

Oke, heb ik niks gevraagd :)

Co :') Maar hoe kwam jij daar dan achter?
Ach, en een welverdiende deuk in z'n ego mocht dan eigenlijk ook wel :D

Uniek O+
Rug gaat goed ^O^ knie blijft beetje eikelen maar ik bikkel door :+
Met jouw beentjes ook wel goed neem ik aan? Tenminste aan je hardloopgeneuzel te merken :D Waarvoor dikke _O_
pi_108264456
quote:

[..]

True story.

Haha wat een verhaal. Toen was ie zeker wel snel vertrokken uit je huis lijkt me..
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:18:33 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108264595
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:11 schreef Perruche het volgende:
Hahaha co, fantastisch!

Sjaapje ik vind het vet weinig.
Idd. Groot gat tussen O en L en de O en L stellen weinig voor. Zeker als je gaat sporten vanavond moet je meer eten, Sjaap! En bewaar de kwark voor na het lopen! Eiwitten :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_108264605
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:14 schreef V1z0R het volgende:

Co :') Maar hoe kwam jij daar dan achter?
Ach, en een welverdiende deuk in z'n ego mocht dan eigenlijk ook wel :D

Ja, dat was ook nog wat. Hij begon me dus uit te horen. Ik had geen zin in gedoe en wilde zijn gevoelens niet extra kwetsen, dus ik ontkende. Hij blééf maar doorvragen en ik werd daar zelfs een beetje pissig om. Toen kwam de aap uit de mouw en vertelde hij dat hij wist dat ik loog, omdat hij in mijn dagboek had gelezen. Toen ben ik dus echt furieus geworden en moest hij dezelfde avond nog vertrekken.
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:20:25 #77
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_108264656
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd. Groot gat tussen O en L en de O en L stellen weinig voor. Zeker als je gaat sporten vanavond moet je meer eten, Sjaap! En bewaar de kwark voor na het lopen! Eiwitten :9~.
O was pas om 11u30, vandaar. Overslapen en dan pas tijd om te eten. Maar ik eet wel 2 wafels. Ik ga er nog wat witloofsalade insteken ook dan.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_108265379
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, dat was ook nog wat. Hij begon me dus uit te horen. Ik had geen zin in gedoe en wilde zijn gevoelens niet extra kwetsen, dus ik ontkende. Hij blééf maar doorvragen en ik werd daar zelfs een beetje pissig om. Toen kwam de aap uit de mouw en vertelde hij dat hij wist dat ik loog, omdat hij in mijn dagboek had gelezen. Toen ben ik dus echt furieus geworden en moest hij dezelfde avond nog vertrekken.
Die man had duidelijk niet de meest heldere ingevingen op dat moment :')
"Don't shit where you eat" en zulks :D

Sjaapje, als je dan die witlofsalade voor je S doet en de kwark erna ^O^ (helemaal omdat het interval is (belastender voor de spieren, dus meer herstel nodig))
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:40:29 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108265423
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Tsss een teleurstellende sexert die ook nog geen idee heeft van privacy! :') :+
pi_108265591
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Tsss een teleurstellende sexert die ook nog geen idee heeft van privacy! :') :+
Of hoe je in 1 zin iemand vernietigend kan neerzetten. _O-

Nou ja, ik heb er ook wel van geleerd hoor. Ik zou er nu niet meer om liegen. Hoewel hij er eigenlijk geen flikker meer mee te maken had. Maar dan had ik beter dat kunnen zeggen.
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:47:36 #81
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_108265699
Telefoon laten vallen, scherm in barsten, maar touch werkt nog, zie it bericht. Maar toch zwaar klote !
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:51:30 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108265836
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Of hoe je in 1 zin iemand vernietigend kan neerzetten. _O-

Nou ja, ik heb er ook wel van geleerd hoor. Ik zou er nu niet meer om liegen. Hoewel hij er eigenlijk geen flikker meer mee te maken had. Maar dan had ik beter dat kunnen zeggen.
Goed he! :+ *kwaedaerdigh*

En al doende (wehehe) leert men he!
pi_108265849
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:47 schreef Sjaapje het volgende:
Telefoon laten vallen, scherm in barsten, maar touch werkt nog, zie it bericht. Maar toch zwaar klote !
Alleen is je 'd' stuk.
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:51:59 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108265862
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:47 schreef Sjaapje het volgende:
Oei, balen sjaap!

*note to self: beschermend hoesje kopen voor toekomstige telefoon die volgende week bezorgd wordt*
pi_108265885
Co, wat een verhaal :D En wat een lambal actie van die gast :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:53:48 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108265928
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oei, balen sjaap!

*note to self: beschermend hoesje kopen voor toekomstige telefoon die volgende week bezorgd wordt*
Oeh, welke? :9~.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:54:51 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108265963
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oeh, welke? :9~.
Hoesje moet ik nog zoeken he! :+

Ik krijg een Samsung Galaxy S2 :Y
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 15:57:53 #88
70532 loveli
N
pi_108266074
Grmbl @ onbereikbare mensen. *waterdichte foon zoekt met nekkoord*
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:58:02 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108266082
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Cool :Y.

Heeft M. ook, maar was toen moeilijk daar een hoesje voor te vinden.
Tip: miss kun je even op zo'n Chinese site kijken (buyincoins bijvoorbeeld). Weet niet of ze daar hoesjes voor jouw foon hebben, maar miss wel hoesjes van vergelijkbaar formaat. Kost je dan maar een paar euro. Niet dat jij op een paar euro hoeft te kijken met je salaris, maar goed :P.

Wat voor hoesje wil je eigs? Een 'sokje', een leather case, een rubberen cover etc etc?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 15:58:30 #90
70532 loveli
N
pi_108266090
Sok@HEMA, 75 cent.
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:02:57 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108266302
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:57 schreef loveli het volgende:
Grmbl @ onbereikbare mensen. *waterdichte foon zoekt met nekkoord*
De mensen in kwestie zijn aan het duiken?
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:03:41 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108266323
Maria, ik kan je tegen stérk gereduceerd tarief :+ (lees: gratischz) voorzien van een knalroze telefoonsok van mijn werk :D
pi_108266331
quote:

[..]

Ebay!
Zoiets bijvoorbeeld:
http://www.ebay.nl/itm/Ho(...)1ca3f#ht_1469wt_1199
Doe wat je niet durft.
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:03:51 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108266334
Aargh rotsmilies op de nieuwe regel!
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 16:04:31 #95
70532 loveli
N
pi_108266360
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

De mensen in kwestie zijn aan het duiken?
Zodat 'ie mee kan in bad, 24/7 bereikbaarheid ftw.
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:07:57 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108266523
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria, ik kan je tegen stérk gereduceerd tarief :+ (lees: gratischz) voorzien van een knalroze telefoonsok van mijn werk :D
:D Ik denk dat ik met mijn faalmomenten wellicht behoefte heb aan iets stevigers :@ Al matched ie dan wel met mijn nieuwe vest :+
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:08:23 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108266542
Nu wil ik ook een hoesje om m'n foon. Stomme Maria :').
Niet meer actief op Fok!
pi_108266554
quote:

[..]

*O* die krijg ik ook! :D
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:09:00 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108266563
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D Ik denk dat ik met mijn faalmomenten wellicht behoefte heb aan iets stevigers :@ Al matched ie dan wel met mijn nieuwe vest :+
Hij is best dik! Wacht, ik maak ff een foto! :7
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:09:09 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108266570
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Cool :Y.

Heeft M. ook, maar was toen moeilijk daar een hoesje voor te vinden.
Tip: miss kun je even op zo'n Chinese site kijken (buyincoins bijvoorbeeld). Weet niet of ze daar hoesjes voor jouw foon hebben, maar miss wel hoesjes van vergelijkbaar formaat. Kost je dan maar een paar euro. Niet dat jij op een paar euro hoeft te kijken met je salaris, maar goed :P.

Wat voor hoesje wil je eigs? Een 'sokje', een leather case, een rubberen cover etc etc?
Ja jeumig zo'n rijke stinkerd ben ik nou ook weer niet hoor! :+

Denk ik zo :') Ik moet nog checken welke vaste lasten ik vanaf komende maand ga overnemen :+

Ik denk dat ik wel iets stevigs wil dus, zal wel (nep)leer of rubber worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')