Als jij dat zo zietquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem een jaar van tevoren moeten verkopen. Hij was eerlijk dat hij niet bij ging tekenen. Duidelijker kan een club het niet krijgen toch? Gewoon goed gecommuniceerd van de Guzman
Ik kan ook op zijn Wiki zetten dat hij blank is...quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef Stokstaart het volgende:
Volgens Wiki is hem wel degelijk een contract aangeboden.
En als de verklaring was geweest dat Feyenoord hem echt geen contract zou hebben aangeboden waren supporters niet boos geweest op die galbak. Dus van een verklaring van de club is sowieso geen sprake geweest.
Wijnaldemquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als jij dat zo zietHij riep het nl. ná de winterstop, toen verkoop al niet meer mogelijk was, voor zover ik me herinner. Is dus een nóg viezer trucje dan Wijnaldem en Fer, want zij hadden tenminste nog een heel jaar een contract lopen en dus nog een zomer- EN winterstop waarin Geel ze kon dumpen.
Ja wou ik net zeggen. Iedereen kan een account maken en allemaal duimzuigsels posten op Wiki.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik kan ook op zijn Wiki zetten dat hij blank is...
Ondertussen heb ik jou nog steeds niet met een bron zien komenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Voor Wiki is geen account nodig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja wou ik net zeggen. Iedereen kan een account maken en allemaal duimzuigsels posten op Wiki.
Dat zei ik netquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:10 schreef Caland het volgende:
We hebben trouwens in competitieverband al langer niet meer gewonnen in dat gemeentehuis dan in de arena. Zou je ook niet zeggen.
Persvoorlichter is hij toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Gido Vader heeft dat later bevestigd op twitter, na vragen over de vergoeding die Feyenoord zou krijgen ten tijde van zijn overstap naar Villarreal.
Dat Feyenoord geen opleidingsvergoeding heeft ontvangen vind jij niet duidelijk genoeg?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik jou nog steeds niet met een bron zien komenbuiten de WC-eend bron van Guzman die ik dus gevonden heb.
Kom dan met een bron pannenkoek.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tot ik een bron zie van Guido Vader (die ik via Google namelijk niet kan vinden) waarin dit bevestigd wordt geloof ik er niet in.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:11 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat Feyenoord geen opleidingsvergoeding heeft ontvangen vind jij niet duidelijk genoeg?
Hoeft niet. Maar als jij feitelijke onwaarheden op wiki zet. Kan je IP-Adres achterhaald worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor Wiki is geen account nodig.
Is later bevestigd door bronnen binnen de club, zowel door Gido Vader als tegen Edward mongol.quote:AD over mislopen opleidingsvergoeding De Guzman
Net als Johan Derksen gisteren meldt ook het Algemeen Dagblad dat Feyenoord een opleidingsvergoeding voor Jonathan de Guzman misloopt. Het AD weet daar.a nog iets meer details over te melden. Als Feyenoord De Guzman onlangs een gelijkwaardige aanbieding gedaan zou hebben als zijn laatst getekende contract en hij een internationale transfer zou maken, hadden de Rotterdammers nog een beloning voor jaren opleiding kunnen ontvangen. Daar is geen sprake van, omdat zo'n aanbieding een te groot risico zou zijn voor Feyenoord.
De moraaldiscussie is ook helemaal niet boeiend.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tot ik een bron zie van Guido Vader (die ik via Google namelijk niet kan vinden) waarin dit bevestigd wordt geloof ik er niet in.
Maar desondanks, in de 'moraaldiscussie' is het niet van toepassing. Guzman gaf namelijk ALLANG aan dat hij op wilde rotten.
Idd. Hij wilde perse zijn droomtransfer forceren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tot ik een bron zie van Guido Vader (die ik via Google namelijk niet kan vinden) waarin dit bevestigd wordt geloof ik er niet in.
Maar desondanks, in de 'moraaldiscussie' is het niet van toepassing. Guzman gaf namelijk ALLANG aan dat hij op wilde rotten.
Liesblessure is fucked. Moeten ze geen risico mee nemen, dan maar niet opstellen.quote:
Oké, dat begint al ergens op te lijken. Vind het AD ook (hoewel het steeds minder wordtquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is later bevestigd door bronnen binnen de club, zowel door Gido Vader als tegen Edward mongol.
Jep, soms lijkt het voorbij en dan bij een pass of schot is die pijn er ineens weer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Liesblessure is fucked. Moeten ze geen risico mee nemen, dan maar niet opstellen.
Als het weer erin schiet ben je hem zo een maand kwijt.
Het is door Feyenoord bevestigdquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:15 schreef Stokstaart het volgende:
AD, Derksen![]()
Die hadden destijds toch allebei een lijntje met Leo? Lijkt me sterk dat hij dat als verklaring naar hun gaat geven en vanuit de club geen enkele verklaring wordt gegeven.
Die is gegeven, aan die Edward van Cuilemborg en dus door Gido Vader.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:15 schreef Stokstaart het volgende:
AD, Derksen![]()
Die hadden destijds toch allebei een lijntje met Leo? Lijkt me sterk dat hij dat als verklaring naar hun gaat geven en vanuit de club geen enkele verklaring wordt gegeven.
Nou, hij had natuurlijk wel gewoon wijselijk zijn bek kunnen houden in plaats van continue maar verkondigen dat hij niet zou bijtekenenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:13 schreef Stokstaart het volgende:
Maar goed, als er nooit een aanbieding gedaan is neem ik het hem niet kwalijk ook. Kan hij dan toch ook niks aan doen?
Beter gewoon niet laten spelen dan. Risico is te groot.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, soms lijkt het voorbij en dan bij een pass of schot is die pijn er ineens weer.
Dat zeg je wel steeds maar komt nergens in terug lieve schat, ja, wat tweets volgens Caland die ik nog steeds niet gezien heb.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het is door Feyenoord bevestigd
Laat even zien danquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is gegeven, aan die Edward van Cuilemborg en dus door Gido Vader.
Het blijft sowieso een lul met zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou, hij had natuurlijk wel gewoon wijselijk zijn bek kunnen houden in plaats van continue maar verkondigen dat hij niet zou bijtekenen.
Overigens is die bron van het AD gebaseerd op de uitspraken van Johan Derksen. Nee, díé is lekker geloofwaardig.. Totdat ik een bewijs zie dat íémand in de club (bijv. dus Guido Vader) dit daadwerkelijk gezegd heeft blijf ik dus ook gewoon geloven dat de club niet zó achterlijk kan zijn (tegen beter weten in
Beenhakker
)
Is totaal niet van toepassing op de documentaire, ik ga geen stuk clubgeschiedenis proberen te filmenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:15 schreef Guidetti het volgende:
Weer blij Helpmefok? Hoe ga jij je documentaire maken als je dit soort dingen al niet weet?
Kom op weet wanneer je een argument hebt verloren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:15 schreef Stokstaart het volgende:
AD, Derksen![]()
Komt de vrouw van Martin van Geel er ook in voor? Anders gaan we het niet lezenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is totaal niet van toepassing op de documentaire, ik ga geen stuk clubgeschiedenis proberen te filmen. Het gaat over de wederopstanding van de club, daarbij niet eens inzoomend op de teringzooi van vorig jaar (waarom zou je, doet alleen maar pijn
) maar veel meer kijken naar de verantwoordelijken van de huidige wederopstanding.
Het mooie hierin is de plottwist die - mits goed uitgewerkt - niemand voelt aankomen.
Absoluut hoor. Maar dit:quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het blijft sowieso een lul met zijnsmoelwerk. Maar dit zijn toch wel verzachtende omstandigheden. Eerlijk is eerlijk.
quote:De Guzman: Ik vertrek, hopelijk deze maand nog
Jonathan de Guzman arriveerde vrijdag in de Turkse badplaats Alanya om aan zijn laatste trainingskamp in dienst van Feyenoord te beginnen. De geboren Canadees wil voor het einde van de maand een nieuwe werkgever hebben gevonden.Dat zegt hij zaterdag in een interview met het AD. ,,Als Feyenoord twee miljoen voor mij krijgt, moet iedereen tevreden zijn. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. Feyenoord staat open voor een vertrek en ik wil zelf ook graag een nieuwe stap zetten. Eerder ketsten transfers naar Manchester City en Valencia op het laatste moment af. Ik reken er op dat het nu wel in orde komt. Ik vertrek bij Feyenoord, hopelijk deze maand nog. Als ik nu ga, lever ik geld op. Daarnaast kan ik zes maanden wennen aan mijn nieuwe omgeving. Dat is voor iedereen de beste oplossing.” -bron: AD-
Ik neem aan dat als je de wederopstanding gaat beschrijven dat je ook een inleiding doet waar het mis is gegaan. Dan vind ik het mislopen van de miljoenen van de Guzman daar best wel in terug kan komen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is totaal niet van toepassing op de documentaire, ik ga geen stuk clubgeschiedenis proberen te filmen. Het gaat over de wederopstanding van de club, daarbij niet eens inzoomend op de teringzooi van vorig jaar (waarom zou je, doet alleen maar pijn
) maar veel meer kijken naar de verantwoordelijken van de huidige wederopstanding.
Het mooie hierin is de plottwist die - mits goed uitgewerkt - niemand voelt aankomen.
Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:17 schreef Helpmefok het volgende:
Laat even zien danDan is de discussie hier ook over.
Dat neem je dan verkeerd aanquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als je de wederopstanding gaat beschrijven dat je ook een inleiding doet waar het mis is gegaan. Dan vind ik het mislopen van de miljoenen van de Guzman daar best wel in terug kan komen.
2 mil voor een contract van 6 maandenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Absoluut hoor. Maar dit:
[..]!!! Sorry hoor maar hij wist dat hij toen ons grootste talent was. Om dan te zeggen dat we met 2 miljoen tevreden moeten zijn...
.
Het gaat over het niet aanbieden van een contract en dat daardoor de inkomsten van een opleidingsvergoeding zijn misgelopen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker makkelijk.
Feyenoord heeft nooit geld ontvangen voor die transfer naar VIllarreal, simpel zat toch?
Laat jij even zien dat het niet zo is dan.
Was deels rancune zoals al eerder gezegd hij was nog steeds boos dat hij niet aan Man City was verkocht. Overigens bewijst je link wel dat hij niet pas na de winterstop zijn vertrek kenbaar maakte. Iets waar je hem hiervoor nog op aansprak.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Absoluut hoor. Maar dit:
[..]!!! Sorry hoor maar hij wist dat hij toen ons grootste talent was. Om dan te zeggen dat we met 2 miljoen tevreden moeten zijn...
.
Ja achteraf gezien denk je er zo over jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:21 schreef Guidetti het volgende:
[..]
2 mil voor een contract van 6 maanden
Ja en dat is ook gewoon zo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het gaat over het niet aanbieden van een contract en dat daardoor de inkomsten van een opleidingsvergoeding zijn misgelopen.
Volgens mij stond daar duidelijk "volgens mij" in (iets waar dus twijfel vanuit gaat) maar inderdaad, op dat punt verdient hij meer krediet dan Wijnaldem en Fer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was deels rancune zoals al eerder gezegd hij was nog steeds boos dat hij niet naar Man City was verkocht. Overigens bewijst je link wel dat hij niet pas na de winterstop zijn vertrek kenbaar maakte. Iets waar je hem hiervoor nog op aansprak.
Ja precies.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het gaat over het niet aanbieden van een contract en dat daardoor de inkomsten van een opleidingsvergoeding zijn misgelopen.
Nogmaals: spelers zijn passanten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien denk je er zo over jaAls hij echter bijgetekend zou hebben voor 2 jaar (nadat we hem ruim 7 jaar ondersteund hadden als club) had hij voor het 5-dubbele getransferd kunnen worden.
Dat kan je wel beweren maar tot ik een feitelijke aanwijzing hiertoe zie (uit de jaarcijfers waaruit dit blijkt, een persvoorlichterbericht dat teruggevonden kan worden, et cetera) die verder gaat dan Derksens' grote duim blijf ik het twijfelachtig vindenquote:
Krijg je toch sowieso niet bij binnenlandse transfers ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies.
Bewijs maar eens dat dat contract wel is aangeboden dan. Dus dat Feyenoord wel die +- 3 ton een half jaar geleden heeft ontvangen.
Ik ben niet degeen die beweer dat het níét zo is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies.
Bewijs maar eens dat dat contract wel is aangeboden dan. Dus dat Feyenoord wel die +- 3 ton een half jaar geleden heeft ontvangen.
Nee, ze konden het financieel gezien gewoon niet. De situatie was zo erg op dat moment dat als hij overhoop toch bij zou tekenen Feyenoord gewoon failliet was. Zo konden hem dus geen contract aan bieden en hebben eieren voor hun geld moeten kiezen door hem geen contract aan te bieden met als gevolg dat ze geen opleidingsvergoeding meer zouden ontvangen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:23 schreef zlakto het volgende:
Was het niet dat Feyenoord de Guzman geen nieuw contract aanbood, omdat hij toch al had gezegd te vertrekken? Dan had het immers geen zin.
Hoezo. Ik kom met bronnen, AD, VI, Gido Vader, heb er toen zelf nog contact over gehad met Van Cuilemborg. En jij zegt alleen dat het niet zo is. Dat is pas lekker makkelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben niet degeen die beweer dat het níét zo is.. Beetje makkelijk van je afschuiven zo Caland.
Dat weet je toch schatjequote:Op woensdag 22 februari 2012 12:24 schreef Ritmo het volgende:
@Helpmefok: klinkt echt leuk, die docu. Hou ons op de hoogte. Maar dat doe je vast wel
DAN HAD JE MOETEN BIJTEKENEN FLAPDROL. Desnoods zélf gevraagd 'wanneer krijg ik een nieuw contract jongens?'. Je bent godverdomme op 12-jarige leeftijd al bij de club gehaald in de jeugdacademiequote:De Guzman: 'Snap dat het zuur is voor de supporters'
Geschreven op 2011-09-08 om 08:40:47 | Bekeken: 11164 | Reacties: 115 | Foto: OrangePictures | Bron: Voetbalzone.nl
Real Mallorca haalde Jonathan de Guzman voor niets en verkocht de middenvelder deze zomer voor acht miljoen euro aan Villarreal. De transfer van de Nederlandse Canadees roept gemengde gevoelens op bij Feyenoord, dat lijdzaam moest toezien hoe hij een jaar geleden transfervrij de deur uitliep. "Ik snap heel goed dat dat zuur is voor de supporters van Feyenoord", benadrukt De Guzman.
"In mijn laatste twee seizoenen ben ik heel veel geblesseerd geweest, terwijl mijn contract afliep", vertelt De Guzman donderdag in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Bij Mallorca was ik vervolgens wél bijna een heel jaar fit. Ik had heel graag op een andere manier afscheid genomen van Feyenoord, na al die jaren, maar het is gegaan zoals het is gegaan."
Leuk voor 'mquote:"Manchester City wilde me hebben, maar dat dat misging was een ingewikkeld verhaal, het is moeilijk om daar één iemand de schuld van te geven. Het heeft niet zoveel zin om veel achterom te kijken nu." De middenvelder kijkt uit naar zijn nieuwe avontuur. "Je ziet direct dat het niveau weer een stukje hoger is dan bij Mallorca. Villarreal heeft op elke positie geweldige spelers. Het is geen toeval dat we weer in de Champions League spelen."
Met je "wij van wc-eend", je verwacht wel een uitgebreide persverklaring waarin de club uit de doeken gaat doen dat ze gefaald hebben?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat kan je wel beweren maar tot ik een feitelijke aanwijzing hiertoe zie (uit de jaarcijfers waaruit dit blijkt, een persvoorlichterbericht dat teruggevonden kan worden, et cetera) die verder gaat dan Derksens' grote duim blijf ik het twijfelachtig vinden.
Hoe kun je bijtekenen zonder een aanbieding? De tering zegquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:27 schreef Helpmefok het volgende:
DAN HAD JE MOETEN BIJTEKENEN FLAPDROL. Desnoods zélf gevraagd 'wanneer krijg ik een nieuw contract jongens?'. Je bent godverdomme op 12-jarige leeftijd al bij de club gehaald in de jeugdacademie.
Aldus Johan Derksen, de grootste duimzuiger van Nederland. Nogmaals: bron-uit-de-club-SVP.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nee, ze konden het financieel gezien gewoon niet. De situatie was zo erg op dat moment dat als hij overhoop toch bij zou tekenen Feyenoord gewoon failliet was.
Als bovenstaand verhaal ECHT zo was hadden ze wel gezegd 'we bieden je een contract aan, dat teken je NIET, zo krijgen we WEL de opleidingsvergoeding en ben je een held in ROtterdam, zorgen we persoonlijk voor via de clubsite".quote:Zo konden hem dus geen contract aan bieden en hebben eieren voor hun geld moeten kiezen door hem geen contract aan te bieden met als gevolg dat ze geen opleidingsvergoeding meer zouden ontvangen.
Gewoon verklaren dat er geen geld was zou toch voldoende zijn geweestquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met je "wij van wc-eend", je verwacht wel een uitgebreide persverklaring waarin de club uit de doeken gaat doen dat ze gefaald hebben?
Kan je niet lezen? Hint: "DESNOODS [.....]". Ohja. Juistja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:28 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hoe kun je bijtekenen zonder een aanbieding? De tering zeg![]()
![]()
Fokkie ga niet over de rooie hé. Anders weet je het wel weerquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan je niet lezen? Hint: "DESNOODS [.....]". Ohja. Juistja.
Dat is ook al een behoorlijke faal als de eerste vraag zal zijn "waarom eerdere biedingen niet geaccepteerd?"quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon verklaren dat er geen geld was zou toch voldoende zijn geweest
Het AD is een bron ja, een twijfelachtige (gebaseerd op Johan Derksens' uitspraken) maargoed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo. Ik kom met bronnen, AD, VI, Gido Vader, heb er toen zelf nog contact over gehad met Van Cuilemborg. En jij zegt alleen dat het niet zo is. Dat is pas lekker makkelijk.
"Geen bankgarantie van Manchester City".quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is ook al een behoorlijke faal als de eerste vraag zal zijn "waarom eerdere biedingen niet geaccepteerd?"
Als je iemand een contract aan wilt bieden moet je wel de financiele middelen hebben. Die waren er niet. De KNVB of wat voor een instantie dan ook had dat nooit laten gebeuren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als bovenstaand verhaal ECHT zo was hadden ze wel gezegd 'we bieden je een contract aan, dat teken je NIET, zo krijgen we WEL de opleidingsvergoeding en ben je een held in ROtterdam, zorgen we persoonlijk voor via de clubsite".
Ja, dus kom maar met een bron dat Feyenoord een half jaar geleden 3 ton heeft ontvangen. Dat zouden ze namelijk hoog van de toren hebben geblazen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het AD is een bron ja, een twijfelachtige (gebaseerd op Johan Derksens' uitspraken) maargoed.
Maar de rest, ... het is pas een bron als hij terug te lezen is. Anders is het gewoon een 'ja dat staat daar ergens zoek maar zelf' en vervolgens blijkt het nergens terug te vinden en kan het - net zo goed - onzin zijn.
Niet dat ik jou niet geloof hoor Calandje, in tegendeelIk geloof jouw versie van het verhaal meer dan dat de club het goed zou hebben gedaan (want 1) beenhakker en 2) Feijenoord
), maargoed: een bron zien lost nogal veel op.
Hoe kan ik een werknemer nou een contract aanbieden als ik weet dat als hij zijn handtekening zet ik falliet ben?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan je niet lezen? Hint: "DESNOODS [.....]". Ohja. Juistja.
Tja Beenhakker he. Wat een nutteloze flapdrol is dat toch gebleken. Echt helemaal niets goed gedaan bij de club. Transfers die falen, contracten die niet rechtsgeldig bleken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is ook al een behoorlijke faal als de eerste vraag zal zijn "waarom eerdere biedingen niet geaccepteerd?"
Volgens mij speelde er wel meer dan alleen Manchester City..quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Geen bankgarantie van Manchester City".
Je kunt altijd een contract aanbieden, het komt namelijk pas op de weegschaal te staan als hij ondertekent is en er dus loon uitgekeerd gaat worden. Eerder worden er geen kosten gemaakt, dus heb je geen fuck met KNVB of wie dan ook te maken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:31 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als je iemand een contract aan wilt bieden moet je wel de financiele middelen hebben. Die waren er niet. De KNVB of wat voor een instantie dan ook had dat nooit laten gebeuren.
Maar deze discussie wordt voor jou iets te moeilijk zie ik. Vertel nog eens wat over je docu!
Er zijn meerdere versies van het de Guzman - Manchester City verhaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Geen bankgarantie van Manchester City".
Valencia. Hoe het met hun bankgarantie zit weet ik niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij speelde er wel meer dan alleen Manchester City..
Nee dat kan niet. Geen enkele accountant zou daar zijn handtekening onder zetten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:32 schreef Helpmefok het volgende:
Je kunt altijd een contract aanbieden, het komt namelijk pas op de weegschaal te staan als hij ondertekent is en er dus loon uitgekeerd gaat worden. Eerder worden er geen kosten gemaakt, dus heb je geen fuck met KNVB of wie dan ook te maken.
Klopt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Stokstaart het volgende:
Rekik is toch ook vertrokken omdat het gesprek met Leo hem en zijn ouders niet aanstonden?
GEELquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja Beenhakker he. Wat een nutteloze flapdrol is dat toch gebleken. Echt helemaal niets goed gedaan bij de club. Transfers die falen, contracten die niet rechtsgeldig bleken.
Wat dat betreft is die Van Geel echt een koning ondanks de 224214 jaar ervaring van Don Leo
Daar wilde ik niet eens over beginnenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere versies van het de Guzman - Manchester City verhaal.
iig zou het behoorlijk beschamend zijn om met dat hele verhaal naar buiten te komen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Valencia. Hoe het met hun bankgarantie zit weet ik niet.
De Jong is niks beter.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar wilde ik niet eens over beginnenIk geloof niet dat Manchester City ooit geinteresseerd zou zijn in een speler als De Guzman
Maar die discussie ga ik maar niet aanwakkeren
Vanmiddag stukje met Rekik in Balverliefd bij VI.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.
Beenhakker die doodleuk vertelt dat hij misschien wel over een jaar of 2 bij Excelsior in de basis kan staan als opstapje naar het eerste.
Die Rekik had dit seizoen al vaste kracht geweest in Feyenoord 1.
Jawel hoor. Toen hadden ze nog geen jongens van het caliber Tevez, Aguero, Balotelli etc.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar wilde ik niet eens over beginnenIk geloof niet dat Manchester City ooit geinteresseerd zou zijn in een speler als De Guzman
Maar die discussie ga ik maar niet aanwakkeren
Onzin. Echt, waar haal je het vandaan. Als je met het verhaal aankomt 'dit is een schijncontract wat nooit ondertekend zal worden, zie [insert-papiertje-ondertekend-door-guzman-waarop-staat-dat-hij-niet-ingaat-op-contractaanbieding-Feijenoord] en enkel nodig is om de opleidingsvergoeding te krijgen' dan tekent elke accountant dat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:34 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Geen enkele accountant zou daar zijn handtekening onder zetten.
Heeft Van Geel niet meer ervaring als TD dan Beenhakker?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja Beenhakker he. Wat een nutteloze flapdrol is dat toch gebleken. Echt helemaal niets goed gedaan bij de club. Transfers die falen, contracten die niet rechtsgeldig bleken.
Wat dat betreft is die Van Geel echt een koning ondanks de 224214 jaar ervaring van Don Leo
Zó pijnlijk als je ziet wat voor jeugd bij Feijenoord 'verspilt' is. Als je dan nog kijkt wat nú doorkomt... We hadden verdomme een "klein-Ajax-1995" elftal kunnen hebben met íéts meer centen (voor een paar 'dragende spelers'). Overigens zeg ik niet dat we dan CL-finale zouden winnen, maar we hadden echt wel leuk kunnen voetballen in een EL ofzo met zo'n team.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.
Beenhakker die doodleuk vertelt dat hij misschien wel over een jaar of 2 bij Excelsior in de basis kan staan als opstapje naar het eerste.
Mwoah, hij is nu wat... 16 toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.
Schijncontractquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin. Echt, waar haal je het vandaan. Als je met het verhaal aankomt 'dit is een schijncontract wat nooit ondertekend zal worden, zie [insert-papiertje-ondertekend-door-guzman-waarop-staat-dat-hij-niet-ingaat-op-contractaanbieding-Feijenoord] en enkel nodig is om de opleidingsvergoeding te krijgen' dan tekent elke accountant dat.
Jep.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heeft Van Geel niet meer ervaring als TD dan Beenhakker?
* Zucht.... zonder geld kun je nu eenmaal niets.... Zucht*quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:38 schreef Paul-89 het volgende:
En die Leo haalde bij Ajax wel even de Zlatan's, Chivu's Maxwell's enz.
17.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwoah, hij is nu wat... 16 toch?
Toevallig een artikel met en over hem in de VI van deze week.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwoah, hij is nu wat... 16 toch?
Als TD . Maar al zijn zogenaamde connecties van jaren in de voetballerij hadden ook ergens wel iets mogen opleveren natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jep.
Leo heeft 3 jaartjes ajax, 1 jaartje TA bij graafschap, 2 jaartjes feijenoord en 1 jaar Ujpest gehad.
van Geel heeft sowieso meer ervaring
Wat snap je niet van een rechtsgeldig 'bijcontract' die dat voorkomt op straffe van een boete "TER HOOGTE VAN HET GEHELE SALARIS".quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Schijncontract![]()
Feyenoord is geen een of ander beunhaasbedrijf waar schijncontracten opgesteld kunnen worden.
De kans is aanwezig dat de Guzman zijn handtekening had gezet en dan waren we failliet geweest. Ook al was de kans 0,001%.
Jep, de nieuwe Rio Ferdinand noemen ze hem nu al daarquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
17.
Had zonder problemen in het eerste gestaan nu. Wat een beest zeg.
Van zijn vertrek baal ik veel meer dan van zo'n Ebecilio, Ake of Bruma.
Als hij geen absolute wereldtop wordt moet het heel raar gaan lopen.
Kom dan gelijk even met de wetsartikelen die dergelijke praktijken blijkbaar goed keuren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat snap je niet van een rechtsgeldig 'bijcontract' die dat voorkomt op straffe van een boete "TER HOOGTE VAN HET GEHELE SALARIS".
Zo moeilijk is het écht niet hoor, Ja, misschien voor Leo. Maar ik neem aan dat zelfs díé kneus het voor elkaar krijgt een dergelijke simpele effectieve constructie te verzinnen.
Ohhh echt... Facepalmquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat snap je niet van een rechtsgeldig 'bijcontract' die dat voorkomt op straffe van een boete "TER HOOGTE VAN HET GEHELE SALARIS".
Zo moeilijk is het écht niet hoor, Ja, misschien voor Leo. Maar ik neem aan dat zelfs díé kneus het voor elkaar krijgt een dergelijke simpele effectieve constructie te verzinnen.
Ik ga niet mijn wettenbundel erbij pakken. Als Kapiteintje hier nou was zou hij kunnen concluderen of dit een rechtsgeldige constructie zou zijn. Ik zou niet inzien waarom niet. De clausule "Op straffe van een boete ter hoogte van het volledig salaris" zal door een rechter zeer waarschijnlijk van de tafel gewezen worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom dan gelijk even met de wetsartikelen die dergelijke praktijken blijkbaar goed keuren.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
Als Kapiteintje hier nou was zou hij kunnen concluderen dat ik weer een hoop poep aan het praten ben.
Rekik zat al vanaf de F'jes bij Feyenoord.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jep, de nieuwe Rio Ferdinand noemen ze hem nu al daar
Al hebben wij hem ook weggekaapt bij Ado![]()
Ake nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Rekik zat al vanaf de F'jes bij Feyenoord.
Want? Toon jij maar aan dat een dergelijke 'bijconstructie' niet rechtsgeldig zou zijn. Já, de boete zou waarschijnlijk door een rechter van tafel geveegd worden, de constructie an sich zou echt geen probleem mogen zijn.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want? Toon jij maar aan dat een dergelijke 'bijconstructie' niet rechtsgeldig zou zijn. Já, de boete zou waarschijnlijk door een rechter van tafel geveegd worden, de constructie an sich zou echt geen probleem mogen zijn.
Huh wat? Draai je het weer om.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want? Toon jij maar aan dat een dergelijke 'bijconstructie' niet rechtsgeldig zou zijn.
Waarom zou een dergelijke constructie niet rechtsgeldig zijn? En zelfs áls een dergelijke constructie niet rechtsgeldig is, zou Feijenoord alsnog het contract aangeboden moeten hebben. Het mislopen van 8 jaar opleidingsvergoeding is gewoon krankzinnig veel geld. De eerste 4 jaar krijg je geloof ik 5% over en daarna loopt het percentage terug.quote:
Rekik komt van Sparta?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar daar ging het ook niet over.
Ik draai niets om. Ik ga echt mijn best niet doen om mijn doorgeslagen stellingen te onderbouwenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh wat? Draai je het weer om.
Jij fantaseert weer een hoop onzin, en dan moeten anderen gaan bewijzen dat het niet zo is.
Guidetti pwnd je gewoon keihard man. Met feiten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik draai niets om. Ik ga echt mijn best niet doen om mijn doorgeslagen stellingen te onderbouwen(omdat ik waarschijnlijk tegen vervelende verrassingen aan loop
.)
De strekking van het algehele verhaal is gewoon dat Leo een gigantische faal heeft gemaakt áls er geen contract aangeboden is (wat ik nog steeds ten zeerste betwijfel) en dat er miljoenen oplossingen te verzinnen zouden zijn om die opleidingsvergoeding alsnog binnen te krijgen (dat verhaal dat "de club dan failliet zou zijn", dikke, het jaar daarna draaiden we een operationeel verlies van TIEN miljoen, en nog steeds leefde de club voort, dus Guidetti lult poep dat het erbij hebben van dit contract ons doodsvonnis was geweest)
MAAR dat ik betwijfel of het uberhaupt zo is dat er geen contract aangeboden is. Ik zeg niet dat het NIET zo is, ik betwijfel alleen dat de club zó debiel is. En zolang er geen bron komt die inderdaad bewijst dat er geen opleidingsvergoeding gekomen is, blijf ik gewoon geloven dat die er wel is gekomen. Bronnen van Johan Dersksens' in de wereld ten spijt.
Volgens jou is het dus feitelijk zo dat de club failliet zou zijn als De Guzman een contract getekend zou hebben bij de club? Je snapt zelf ook wel dat dat dikke bullshit is toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Guidetti pwnd je gewoon keihard man. Met feiten.
Het was altijd mijn oudoom en daar kwam ik achter toen ik 4 was omdat ik zijn stem herkendequote:Op woensdag 22 februari 2012 12:52 schreef Caland het volgende:
Tot welke leeftijd geloofde je eigenlijk nog in sinterklaas HMF?
'Kom maar eens met bronnen dan, dat dat niet sinterklaas maar papa was.'
Nee, maar er was geen geld om te verlengen (kennelijk).quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Volgens jou is het dus feitelijk zo dat de club failliet zou zijn als De Guzman een contract getekend zou hebben bij de club? Je snapt zelf ook wel dat dat dikke bullshit is toch?
Prima.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef zoekeenleven het volgende:
Iets met ouwe koeien en een sloot, hoe gaat het eigenlijk met de volgende lichting talenten (die na manu etc...)
Dat komt voor mij dus echt nergens uit naar voren behalve wat vage beweringen door boze supporters uit die tijd die alles aangrepen om op de club te kankerenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, maar er was geen geld om te verlengen (kennelijk).
Hoe verklaar je dan dat er sinds die tijd - zonder dat er extra geld binnenkwam - andere spelers (waaronder veel jeugd) wel een contrat kregen?quote:Maar dat is toch wel aardig gebleken de afgelopen jaren als je naar onze jaarcijfers kijkt? 8 ton voor zijn salaris was er toen gewoon niet.
Inderdaad, ben eigenlijk wel klaar met de discussie. Feit blijft dat Guzman een pleurisjong was en de gradatie daarin maakt verder niet veel uitquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef zoekeenleven het volgende:
Iets met ouwe koeien en een sloot, hoe gaat het eigenlijk met de volgende lichting talenten (die na manu etc...)
Omdat Leo het deed voorkomen alsof hij zelf niet wilde. Ik was daar ook van overtuigd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat komt voor mij dus echt nergens uit naar voren behalve wat vage beweringen door boze supporters uit die tijd die alles aangrepen om op de club te kankeren.
[..]
Hoe verklaar je dan dat er sinds die tijd - zonder dat er extra geld binnenkwam - andere spelers (waaronder veel jeugd) wel een contrat kregen?
De B? Daar is men over het algemeen niet zo heel positief over. Heb ze dit seizoen niet zien spelen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef zoekeenleven het volgende:
Mompelt iets van sanering... Jeugdspelers die een schijntje verdienen dat wat de Guzman deed... Dat soort dingen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat er sinds die tijd - zonder dat er extra geld binnenkwam - andere spelers (waaronder veel jeugd) wel een contrat kregen?
Hoe hoog of laag staan onze jeugdelftallen eigenlijk? Jong Feyenoord staat ondr jong ajax las ik ergens?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
De B? Daar is men over het algemeen niet zo heel positief over. Heb ze dit seizoen niet zien spelen.
Hollywoodfilms maken, daar heeft hij verstand vanquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neem aan dat zelfs jij dat wel snapt
Dat is toch de de generatie van Trinidade de vilhena ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
De B? Daar is men over het algemeen niet zo heel positief over. Heb ze dit seizoen niet zien spelen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:03 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hollywoodfilms maken, daar heeft hij verstand van![]()
Met de beste van de beste cameramensen.
Fer verdiende 2,5 ton, Wijnaldum ook zoiets. Om maar niet te spreken over de honderden 'megatalenten' gehaald onder Beenhakker die centen kosten (Babovic niet maar voor Lumb en Simon werd dus gewoon salaris betaald). Dat waren dus echt geen goedkope jongens. Bij elkaar heb je dan al makkelijk 8 ton.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat Leo het deed voorkomen alsof hij zelf niet wilde. Ik was daar ook van overtuigd.
En jeugdspelers kosten minder salaris? Neem aan dat zelfs jij dat wel snapt
Jong Feyenoord is dan ook gewoon een bij elkaar geraapt zooitje. Kan je totaal niet serieus nemen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe hoog of laag staan onze jeugdelftallen eigenlijk? Jong Feyenoord staat ondr jong ajax las ik ergens?
Die heeft een jaartje B overgeslagen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat is toch de de generatie van Trinidade de vilhena ofzo?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:03 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hollywoodfilms maken, daar heeft hij verstand van![]()
Met de beste van de beste cameramensen.
Die foto's waren geen onderdeel ervan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Al Pacino gaat Martin van Geel spelen. En Sean Connery Leo Beenhakker.
Ben nu serieus benieuwd naar die film Hij heeft laatst wel foto's gepost dus wie weet is het allemaal wel waar
Dus voor de prijs van 3-4 Fers en Wijnaldums kon je 1 speler als De Guzman houden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fer verdiende 2,5 ton, Wijnaldum ook zoiets. Om maar niet te spreken over de honderden 'megatalenten' gehaald onder Beenhakker die centen kosten (Babovic niet maar voor Lumb en Simon werd dus gewoon salaris betaald). Dat waren dus echt geen goedkope jongens. Bij elkaar heb je dan al makkelijk 8 ton.
Blijf het ontiegelijke bullshit vinden, dat argument van Guidetti is uit de lucht gegrepen en niet gebaseerd op feiten. Áls er al geen contract aangeboden is dan komt dat echt niet omdat er geen geld was voor zijn salaris. Onmogelijk, gezien de keuzes die daarna gemaakt zijn.
Het is wel relevant hoe ze zich verhouden ten opzichte van andere jeugdteams toch? Als je op alle fronten door Heerenveen of ajax voorbijgestreefd zou worden door hun jeugd weet je wel hoe laat het is als ze straks 17 of 18 zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Jong Feyenoord is dan ook gewoon een bij elkaar geraapt zooitje. Kan je totaal niet serieus nemen.
Verder is het helemaal niet interessant op welke plek jeugdteams staan, daar gaat het niet om.
[..]
Die heeft een jaartje B overgeslagen.
Als je het hebt over Fer en Wijnaldum ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus voor de prijs van 3-4 Fers en Wijnaldums kon je 1 speler als De Guzman houden.
Je snapt die afweging toch wel?
Er was geen geld om hem te houden. Simpel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je het hebt over Fer en Wijnaldum ja.
Als je het hebt of Simon, Lumb en nog een miljoen van dat soort middelmaatmongolen, nee. Zeker niet als je weet dat Guzman transferwaarde had kunnen hebben van 8+ miljoen.
Er zijn nog véél meer spelers uit die tijd hoor, een Ignatovic en nog tientallen mislukkingen. Maargoed, ik was er eigenlijk al klaar meequote:Op woensdag 22 februari 2012 13:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er was geen geld om hem te houden. Simpel.
Lumb en Simon kregen een schijntje. Simon was zelfs alleen op proef.
Nou ja of dat zo is weet ik niet eigenlijk. Vaak komen talenten pas rond die leeftijd écht op gang... Of zelfs op nog latere leeftijd (Kuijtjeee).quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is wel relevant hoe ze zich verhouden ten opzichte van andere jeugdteams toch? Als je op alle fronten door Heerenveen of ajax voorbijgestreefd zou worden door hun jeugd weet je wel hoe laat het is als ze straks 17 of 18 zijn
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:16 schreef Caland het volgende:
Krijg ik een mail van Feyenoord of ik ze wil volgen in de strijd om europees voetbal
Door een eredivisie live abonnement af te sluiten
quote:De laatste twee operaties binnen één seizoen zouden nog wel eens voor problemen kunnen zorgen. "Ik was afgelopen jaar natuurlijk vooral geblesseerd. En met twee operaties in één jaar op je CV, raak je niet méér in trek. Bovendien is de economische situatie zo dat clubs nauwelijks kunnen investeren in nieuwe spelers. Ik vind het ook geen probleem om nog een half jaar voor Feyenoord te spelen. Dit is de mooiste club van Nederland."
Trainer Mario Been heeft in een gesprek tijdens het trainingskamp geprobeerd om De Guzman over de schreef te trekken en toch bij te laten tekenen. "Ik heb met de trainer in Turkije gesproken. Ik zou blijven knokken, ook als er geen club zou komen. Maar bijtekenen? Ik ben duidelijk geweest. Ik wil vertrekken."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)lengen#ixzz1n72XSPtp
Ze hadden dus een contract moeten aanbieden om die gelden te krijgen. Ik neem aan dat ze daar in de club wel op de hoogte van waren / nu zijn. Maar kan me goed voorstellen dat ze het niet gedaan zouden hebben aangezien ze wisten dat hij 'sowieso niet bij zou tekenen'. Dát zou een faal van jewelste zijn (omdat ze de opleidingsgelden zouden missen).quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:23 schreef Freudie het volgende:
Nee, meer om aan te geven dat je dan Feyenoord iets meer begrijpt dat ze dan geen contractaanbieding doen...maar goed. Ouwe koeien, etc.
Feyenoord
Gast, speel je hier op dit forum een typetje of zo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeg ik, moraalloze lul. Maargoooed.
Nee klopt. Geld in overvloed. Dat we bijna failliet waren was maar een fabeltje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze hadden dus een contract moeten aanbieden om die gelden te krijgen. Ik neem aan dat ze daar in de club wel op de hoogte van waren / nu zijn.
[quote]
Kon niet
[quote]
Ik geloof echter niet dat ze het niet hebben gedaan omdat ze 'geen geld hadden om een contract aan te bieden'. Dat is klinkklare onzin.
Dat een 8-ton salaris van Guzman een definitief faillisement zou hebben bewerkstelligt, dát is een fabeltje. Maargoed, ik ben er nu echt klaar meequote:Op woensdag 22 februari 2012 13:30 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nee klopt. Geld in overvloed. Dat we bijna failliet waren was maar een fabeltje.
Ga jij maar lekker camera's kijken. Blijf maar lekker lang zoeken. Ik heb gehoord dat aan de andere kant van het land de beste worden verkocht. Ik zou daar heen gaan als ik jou was!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat een 8-ton salaris van Guzman een definitief faillisement zou hebben bewerkstelligt, dát is een fabeltje. Maargoed, ik ben er nu echt klaar meeIk ga lekker camera's kiek'n.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:40 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker camera's kijken. Blijf maar lekker lang zoeken. Ik heb gehoord dat aan de andere kant van het land de beste worden verkocht. Ik zou daar heen gaan als ik jou was!
Helpmefok is verstandig genoeg. Alleen is hij een mens boordevol emotie die soms over de schreef gaat.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:40 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker camera's kijken. Blijf maar lekker lang zoeken. Ik heb gehoord dat aan de andere kant van het land de beste worden verkocht. Ik zou daar heen gaan als ik jou was!
Ajacied422quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helpmefok is verstandig genoeg. Alleen is hij een mens boordevol emotie die soms over de schreef gaat.
Ok.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:50 schreef Stokstaart het volgende:
Mag het weer over Feyenoord gaan?
Vroeger hadden ze alleen een nummerquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Supporters" die niet weten dat we hem zo noemen vanwege dit:
[ afbeelding ]
Jij kijkt snel camera's!quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:52 schreef Helpmefok het volgende:
Bakkal staat trouwens op scherp met 4 gele kaarten. Mag wel oppassen tegen PSV.
Zeker met Liesveld, de scheidsrechter die de meeste kaarten geeft van Nederland na Kuipers.. Zie ook:
http://eredivisiestatistieken.nl/Referee.php?parCompetitionID=4
Eerlijk is eerlijk, hij heeft wel de meeste wedstrijden gefloten. Échte verschrikking is Jansen met gemiddeld 4.3 kaart per wedstrijd.
We vertrekken dalijk pas. Collega moest nog wat doen. Zullen we het hier over Feijenoord hebben? Problemen of klachten inzake mijn aanschaftempo wat betreft camera's kan u melden via dm.fok.nl, user 'HelpMeFok', bericht maximaal 255 tekens lang s'il vous plâit.quote:
Beetje laat maar, ach...quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is wel relevant hoe ze zich verhouden ten opzichte van andere jeugdteams toch? Als je op alle fronten door Heerenveen of ajax voorbijgestreefd zou worden door hun jeugd weet je wel hoe laat het is als ze straks 17 of 18 zijn
Dat vind ik dus ook. En schrijf talenten niet te vroeg af. Veel te vaak dat ze ineens op 22/23 jarige leeftijd de sterren van de hemel gaan spelenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beetje laat maar, ach...
Niet mee eens. Ik heb liever 3 Messi's en 8 Östlunds in elk jeugdeftal, (waardoor ze lang niet altijd bovenaan zullen staan) dan 11 goede maar niet bijzondere voetballers die bovenin meedraaien. Het gaat om het individu (ala Cruijff zijn filosofie) wat mij betreft.
Als Feyenoord zijnde moet je al snel door selecteren natuurlijk. Nu al helemaal. Je kunt niet de hele a1 een goed contract aanbieden elk jaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. En schrijf talenten niet te vroeg af. Veel te vaak dat ze ineens op 22/23 jarige leeftijd de sterren van de hemel gaan spelen.
Nou noem je juist een voorbeeld wat je absoluut tot zijn 22e absoluut niet mag afschrijven IMHO. Van zo'n jongen weet je dat hij het nu nog even moeilijk krijgt vanwege zijn lengte/gewicht, maar tegen de tijd dat hij 21/22 wordt en gewoon 'gemener, harder' dat hij een topspits in wording isquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als Feyenoord zijnde moet je al snel door selecteren natuurlijk. Nu al helemaal. Je kunt niet de hele a1 een goed contract aanbieden elk jaar.Dan zitten er altijd wel een 'x' aantal tussen die het later opeens wel goed gaan doen, maar bij Feyenoord en andere topclubs is daar de tijd gewoon niet voor. Als Achahbar (als voorbeeldje) over 2 jaar er nog niet klaar voor is heb je best kans dat zijn contract niet meer verlengd wordt, opgepikt wordt door een Heerenveen en vervolgens daar de nieuwe super spits is. Potentie is niet echt te meten, maar kwaliteit op het moment is makkelijker te zien.
Ja had ook een Mokotjo, Van Huigevoort (?) of Manu kunnen noemen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou noem je juist een voorbeeld wat je absoluut tot zijn 22e absoluut niet mag afschrijven IMHO. Van zo'n jongen weet je dat hij het nu nog even moeilijk krijgt vanwege zijn lengte/gewicht, maar tegen de tijd dat hij 21/22 wordt en gewoon 'gemener, harder' dat hij een topspits in wording is. Echt een enkelbijtertje.
Maar ik snap wel wat je bedoelt over het algemeen.
Ik denk dat dat al de betere voorbeelden zijn. Zo'n Mokotjo zie ik dus afhaken. Manu ken ik zelf niet echt maar ik hoop echt dat die motherfucker het haaltquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja had ook een Mokotjo, Van Huigevoort (?) of Manu kunnen noemen natuurlijk.
Jouw trainer is Zuid-Afrikaans dan of.. ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:16 schreef Typisch het volgende:
Kermit Erasmus is wel een baas. Was een van de beste maatjes van mijn trainer in de B1 bij de plaatselijke fc. Kwam wel eens kijken bij ons.
Nee, helemaal Nederlandsch. Geen idee eigenlijk hoe dat zo kwam.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jouw trainer is Zuid-Afrikaans dan of.. ?
Hij is even lang als Clasiequote:Op woensdag 22 februari 2012 15:16 schreef Caland het volgende:
Je, en die gozer was 1.21![]()
Kansloos om zo'n speler te scouten voor in de spits.
De bal was bijna net zo groot als z'n hele been.
Ik vind het ook een kansloze vergelijking maar het geeft weer dat lengte niet zaligmakend is. Dat is alles. Iedereen lult die Van Der Gijp maar na met 'te klein, te klein, te klein'. Ondertussen is Clasie de beste middenvelder van Nederland, maar daar trekt meneer dan zijn bek weer niet over openquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:19 schreef Caland het volgende:
Ik zie Barcelona wel eens ja. Zijn volgens mij ook iets betere voetballers.
Die vergelijking altijd die men met Barcelona maakt. Kansloos.
Xavi, 1,70quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is even lang als Clasie. en 6 centimeter kleiner dan Achahbar. Viel dus wel mee. Hij kon wel fucking hoog springen
![]()
Maar inderdaad, 1.67 is wel HEEL klein voor een spits. Al vind ik dat geouwehoer over lengte altijd een beetje knuppelig. Barcelona ooit wel eens gezien? Zijn allemaal van die mieren.
jaaa op het middenveld is het geen probleem, in de spits ook niet maar zou wel een enorme luxe zijn als je wat groter zou zijn!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is even lang als Clasie. en 6 centimeter kleiner dan Achahbar. Viel dus wel mee. Hij kon wel fucking hoog springen
![]()
Maar inderdaad, 1.67 is wel HEEL klein voor een spits. Al vind ik dat geouwehoer over lengte altijd een beetje knuppelig. Barcelona ooit wel eens gezien? Zijn allemaal van die mieren.
Ja maar die hele lengtediscussie is gewoon geouwehoer van jewelste. Reageer je ook op mijn reactie dat Clasie de beste middenvelder van Nederland is en ook ontzettend klein, en dat Gijp daar dan niets over zegt? Kthxbyequote:
Naar aanleiding van de 10-0 vorig seizoen en het daaropvolgende verlies van het landskampioenschap {van PSV} door Feijenoord, kan je best zeggen dat dit een 'bizarre' wedstrijd gaat worden. OF Feijenoord haakt aan bij de top en neemt wraak voor vorig jaar, óf PSV walst weer met een nulletje of 6 over Feijenoord heen.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bizarre 4-5 overwinning, door Bakkal in de laatste seconde, HMF zag het ook al aankomen
Die heeft wel aardig iets tegen Kutten dus dat gaat helemaal heerlijk wordenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef Caland het volgende:
Oja, Bakkal zal zondag wel weer goed spelen.
Jammer dat je hem de rest van het seizoen niet ziet.
Het kampioenschap win je pas aan het eind, wist niet dat Feijenoord titelkandidaat was. Laten we hopen op die 4-5, het maakt mij verder niet uit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Naar aanleiding van de 10-0 vorig seizoen en het daaropvolgende verlies van het landskampioenschap door Feijenoord, kan je best zeggen dat dit een 'bizarre' wedstrijd gaat worden. OF Feijenoord haakt aan bij de top en neemt wraak voor vorig jaar, óf PSV walst weer met een nulletje of 6 over Feijenoord heen.
Een gelijkspel bestaat niet bij deze wedstrijd, dat weet ik 100% zeker.
Je interpreteert het verkeerd: PSV verloor het kampioenschap dóór Feijenoord, door de 3-1 winst van Feijenoord in De Kuip als 'wraak' op de 10-0 vorig jaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Het kampioenschap win je pas aan het eind, wist niet dat Feijenoord titelkandidaat was. Laten we hopen op die 4-5, het maakt mij verder niet uit.
http://www.stadionwelt.de(...)der=sites&site=top30quote:Feyenoord in top 30 best bezochte clubs Europa
Feyenoord staat in de top 30 van best bezochte voetbalclubs in Europa, die is samengesteld door het Duitse medium Stadionwelt. De Rotterdamse club bivakkeert op plaats nummer 22 van de lijst en staat daarmee kort achter de Italiaanse topclub Internazionale, die echter een veel grotere stadioncapaciteit kent. Gemiddeld bezochten 43.700 supporters de 10 thuiswedstrijden van Feyenoord. Borussia Dortmund trok tot nu toe de meeste mensen naar haar stadion met een gemiddeld toeschouwersaantal van 80.382.
Er kan echter een kanttekening gezet worden bij het Duitse onderzoek. Stadionwelt lijkt namelijk het aantal verkochte kaartjes als toeschouwersaantal te hebben geregistreeerd en men kijkt daardoor niet naar de daadwerkelijk aanwezige mensen in het stadion.
Lul toch niet zo slap.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:43 schreef Caland het volgende:
Oja, Bakkal zal zondag wel weer goed spelen.
Jammer dat je hem de rest van het seizoen niet ziet.
http://www.stadionwelt.de(...)der=sites&site=top30quote:
Idd zeg alleen maar Real en Barca die er boven uit steken, je zou toch denken dat clubs als Valencia meer bezoekers trekken...quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.stadionwelt.de(...)der=sites&site=top30
Hele lijst brand maar los over plek 13 dan copy past ik mijn standaard antwoord alvast
Oh en Spanjebewijsmateriaal nummer oneindig waarom het een kut competitie is.
Dat dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:57 schreef Caland het volgende:
Als ze de daadwerkelijke bezettingsgraad meten staat Ajax niet eens in de top 50.
Who cares, is altijd zo geweest bij Ajax, ik vond het wel leuk in De Meer om de 1e helft vanaf de diemenzijde 2e helft vanaf de stadzijde te bekijkenquote:
Geniale gol zeg die 0-1. Zo zie je de goals zelden meer in Rotterdamquote:
Sowieso, ik kijk wel eens wat wedstrijdjes terug uit die periode of de periode nog daarvoor. Op videoband, of soms op de computer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geniale gol zeg die 0-1. Zo zie je de goals zelden meer in Rotterdam.
Dat is helaas inderdaad zo, wel jammer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Je schrikt gewoon echt hoe ver het niveau is afgezakt in de eredivisie. En elk seizoen weer denk ik dat het niveau niet lager kan. Totdat het nieuwe seizoen weer begint.
Vervolgens wordt een Mallorca wel van Europees voetbal uitgesloten wegens te hoge schulden alleen. Dus het is maar net waar je op hoopt. Al zie je zo'n 1-0 inderdaad hedendaags niet meer in de Eredivisiequote:Op woensdag 22 februari 2012 17:23 schreef Typisch het volgende:
Niet zo gek als zelfs clubs als Mallorca je (transfervrije) talenten inpikken omdat ze meer kunnen betalen.
Zijn die officieel uitgesloten ja?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vervolgens wordt een Mallorca wel van Europees voetbal uitgesloten wegens te hoge schulden alleen. Dus het is maar net waar je op hoopt. Al zie je zo'n 1-0 inderdaad hedendaags niet meer in de Eredivisie
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 22-02-2012 om 18:14:43Jordy Clasie kan zondag bij #Feyenoord waarschijnlijk in actie komen. #psvfey reageer retweet
Daarom speelde Villarreal vorig jaar Europees en Mallorca niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zijn die officieel uitgesloten ja?
Ah. Goede zaak dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom speelde Villarreal vorig jaar Europees en Mallorca niet.
Pieters is helaas ook terug.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:17 schreef Maastoren het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 22-02-2012 om 18:14:43Jordy Clasie kan zondag bij #Feyenoord waarschijnlijk in actie komen. #psvfey reageer retweet
Precies.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Willems is de enige back van de wereld die Schaken kan uitspelen
Alsof Schaken überhaupt langs iemand komt.quote:
Feyenoord - PSV dit jaar niet gezien?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alsof Schaken überhaupt langs iemand komt.
Hij knalt op de reclameborden jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
Jawel joh, die Schaken knalt er gewoon overheen als een denderende trein joh mafkezen
Willems dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alsof Schaken überhaupt langs iemand komt.
Je kruistochtquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
Ik zie dat mijn kruistocht eindelijk tot enig succes begint te leiden.
Goede zaak, goede zaak.
Mijn kruistochten hebben altijd veel succesquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
Goede zaak, goede zaak.
Godverdomme.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mijn kruistochten hebben altijd veel succes.
Makkelijk hé als Kapiteintje niet aanwezig isquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
Goede zaak, goede zaak.
2 of 3 wedstrijden waren wel aardig. De rest gewoon op het vertrouwde Ruben niveau.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef Typisch het volgende:
Niemand kan ontkennen dat Schaken de eerste seizoenshelft van waarde is geweest, tweede helft is hij tot nu toe alleen een stuk minder.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
17.
Had zonder problemen in het eerste gestaan nu. Wat een beest zeg.
Van zijn vertrek baal ik veel meer dan van zo'n Ebecilio, Ake of Bruma.
Als hij geen absolute wereldtop wordt moet het heel raar gaan lopen.
Ik word gewoon helemaal lijp als ik dat artikel lees. Rekim zit gewoon nu al bij de reserves van City, terwijl die hier in Nederland nu een topverdediger was geweestquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toevallig een artikel met en over hem in de VI van deze week.
Ik heb het ook net gelezen, goede faal van Leo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:19 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Ik word gewoon helemaal lijp als ik dat artikel lees. Rekim zit gewoon nu al bij de reserves van City, terwijl die hier in Nederland nu een topverdediger was geweestDie achterlijke beenhakker jaagt hem gewoon de kuip uit
Nogal logisch, zijn 'optie' lichten we gewoon even, ook al was hij zo onrechtsgeldig als de pestquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:46 schreef TC03 het volgende:
Net zoals met Castaignos die nooit een aanbieding heeft gekregen...Bizar man.
Alsnog heeft Castaignos nooit een nieuw contract aangeboden gekregenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogal logisch, zijn 'optie' lichten we gewoon even, ook al was hij zo onrechtsgeldig als de pest
Hoewel je daar meer de jurist van Feijenoord de schuld van kan geven
Nee weet ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alsnog heeft Castaignos nooit een nieuw contract aangeboden gekregen. Dus de fout werd ook niet echt daadkrachtig hersteld.
Castaignos leverde 2,5 miljoen op voor wat ik me herinnerquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef Merkie het volgende:
Vreemd dat we over deze fatale fouten nooit iets horen van Johan Derksen, maar wel tot vervelends toe zijn klaagzang over de vrouw van Martin van Geel te horen krijgen.
Vertrokken onder Beenhakker:
- Rekik
- De Guzman
- Castaignos
Opbrengst: volgens mij nog geen ¤2 miljoen.
Vertrokken onder MvG:
- Wijnaldum
- Fer
Opbrengst: >¤10 miljoen.
De handelswijze van Derksen is sowieso best treurig. Altijd maar een gekleurd beeld schetsen en bepaalde mensen de hand boven het hoofd houden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef Merkie het volgende:
Vreemd dat we over deze fatale fouten nooit iets horen van Johan Derksen, maar wel tot vervelends toe zijn klaagzang over de vrouw van Martin van Geel te horen krijgen.
Dit slaat dan weer nergens op natuurlijk maar dat terzijde. Ik begrijp best dat Feyenoorders elke mogelijkheid aanpakken Beenhakker af te branden en Van Geel te prijzen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef Merkie het volgende:
- Rekik
- De Guzman
- Castaignos
Vertrokken onder MvG:
- Wijnaldum
- Fer
Naar boven likken en naar beneden trappen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef eight het volgende:
[..]
De handelswijze van Derksen is sowieso best treurig. Altijd maar een gekleurd beeld schetsen en bepaalde mensen de hand boven het hoofd houden.
Heeft echt helemaal niets met journalistiek te maken.
Hoe slaat dit nergens op precies? Meerdere media schreven dat het 'pokerspel' van Van Geel op éxtreem hoog niveau heeft gezorgd dat de club nu uberhaupt nog bestaat. Met het verlies van Feijenoord (6,7 miljoen) MOESTEN deze jongens tegen de absolute hoofprijs weg. Zónder de transfers van Fer en Wijnaldum was de club ten onder gegaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit slaat dan weer nergens op natuurlijk maar dat terzijde. Ik begrijp best dat Feyenoorders elke mogelijkheid aanpakken Beenhakker af te branden en Van Geel te prijzen.
Zo waar dit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef Merkie het volgende:
- Rekik
- De Guzman
- Castaignos
Vertrokken onder MvG:
- Wijnaldum
- Fer
Ik was opzich best fan van Beenhakker en erg blij toen hij kwam. Maar je kunt niet ontkennen dat z'n periode als TD bij ons gewoon rampzalig was. Hij had het niet slechter kunnen doen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit slaat dan weer nergens op natuurlijk maar dat terzijde. Ik begrijp best dat Feyenoorders elke mogelijkheid aanpakken Beenhakker af te branden en Van Geel te prijzen.
Standbeeldje voor Van Geel dan maar?quote:
Dan ook eentje voor Beenhakker ,niet voor zijn functie als td maar als trainerquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Standbeeldje voor Van Geel dan maar?
Geel redde de club van failissement en brengt continuiteit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:08 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dan ook eentje voor Beenhakker ,niet voor zijn functie als td maar als trainer![]()
![]()
Onder hem toen der tijd mooie CL wedstrijden gezien en kampioen!!
Allememaggies.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mijn kruistochten hebben altijd veel succes.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
Goeienavond meine männer, ik ben er weer na een kruistocht van een week door de hooggebergten en zandvlakten en woestijngronden van Marokko. Ik hoorde dat Guidetti zich in mijn afwezigheid heeft misdragen?Gelukkig knallen we alsnog vol over PSV heen aankomend weekend.
Ben altijd voorzichtig met m'n spullen, dus die van mij doet het nog.quote:
Wijnaldum is alles behalve middelmaat. Ik denk dat wij meer punten zouden hebben gehad met Wijnaldum ipv. Bakkal. Prima lopend vermogen, prima scorend vermogen en begint zelfs goede assists te geven. Ik vind het nog altijd zo verschrikkelijk zonde dat hij is weggegaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Castaignos leverde 2,5 miljoen op voor wat ik me herinner. Wijnaldum + Fer 10.5 miljoen. Echt te bizar, middelmaat als Wijnaldum tegen 5 miljoen, supertalent als Castaignos voor 2,5 miljoen.
.
Koffiedik kijken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wijnaldum is alles behalve middelmaat. Ik denk dat wij meer punten zouden hebben gehad met Wijnaldum ipv. Bakkal. Prima lopend vermogen, prima scorend vermogen en begint zelfs goede assists te geven. Ik vind het nog altijd zo verschrikkelijk zonde dat hij is weggegaan.
BMI tot 2016 bijgetekendquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben altijd voorzichtig met m'n spullen, dus die van mij doet het nog.Alleen een filmpje maken vanuit een Landcruiser van een jeep die voor je door de duinen rijdt was wat tricky qua zand en stof. Van een ander was er wel een camera gesneuveld.
Anyway...heb echt bijna alles moeten missen van nieuwtjes en zie 't niet zo zitten om 5 topics terug te lezen. Is er iets noemenswaardigs gebeurd buiten de rode kaart van Guidetti en de 1-1 tegen RKC?
Lees het net ja.quote:
Verder was Caland van mening dat Schaken zuigt en geen kans had tegen Pieters. Dat vond iedereen en ik miste jequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lees het net ja.
![]()
![]()
![]()
Dit wordt onze volgende topverdediger.Wat een verademing die van Geel. Gewoon wanneer iedereen die Feyenoord een beetje volgt het idee heeft dat zo'n jongen zich aan het ontwikkelen is direct vastleggen ipv nog een half jaar lanterfanten. Klasse.
Heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien dus kan daar geen oordeel over geven. Ik weet alleen wel dat Schaken in het gros van de voorgaande wedstrijden voor het team een vele malen belangrijkere rol vervult dan Jerson Cabralverlies (en dan wil ik het liefst nog geen woorden vuil maken aan onze wannabe Bep van Klaveren).quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verder was Caland van mening dat Schaken zuigt en geen kans had tegen Pieters. Dat vond iedereen en ik miste je. Zonder jou win ik de oorlog niet!
Als die zijn swag inruilt voor een fatsoenlijke voorzet ben ik tevredenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien dus kan daar geen oordeel over geven. Ik weet alleen wel dat Schaken in het gros van de voorgaande wedstrijden voor het team een vele malen belangrijkere rol vervult dan Jerson Cabralverlies (en dan wil ik het liefst nog geen woorden vuil maken aan onze wannabe Bep van Klaveren).
Of laat ik er nog even een gouwe ouwe in gooien die het hier altijd goed doet: Denkt Caland dat Koeman, Gio en van Gastel geen afgewogen oordeel kunnen maken op dat punt? Ze trainen elke dag met die jongens en analyseren de wedstrijden, dus ik neem aan dat ze er wel een reden voor hebben. (Los van het feit dat Schaken gewoon swag heeft. --> zie Esquire photo shoot)
Schaken is idd. slecht de winterstop uitgekomen, maar tering wat was hij de eerste seizoenshelft toch goedquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
Je hebt na de winterstop geen wedstrijd meer gezien?
Is het enige wat er echt aan ontbreekt inderdaad. Daarom misschien toch stiekem naar zo'n Castelen kijken op basis van een prestatiecontract.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Als die zijn swag inruilt voor een fatsoenlijke voorzet ben ik tevreden
Lol wut. Verder is het wel een complete voetballer vind jequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het enige wat er echt aan ontbreekt inderdaad.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het enige wat er echt aan ontbreekt inderdaad. Daarom misschien toch stiekem naar zo'n Castelen kijken op basis van een prestatiecontract.
Misschien nog het beste inderdaad. Qua kwaliteit ontloopt het elkaar maar weinig. Door te rouleren hou je iig iedereen scherp.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:36 schreef Muto het volgende:
Cabral viel heel redelijk in afgelopen zaterdag.
Kijk, ik heb geen hekel en geen tunnelvisie omtrent spelers, itt tot anderen. Ik denk dat het het best is, dat die buitenspelers elkaar om de drie wedstrijden afwisselen in de basis. Dan haal je het optimale rendement uit hun.
Nee man.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het enige wat er echt aan ontbreekt inderdaad. Daarom misschien toch stiekem naar zo'n Castelen kijken op basis van een prestatiecontract.
Koeman met zn geheime supertactiek. Hij moet natuurlijk wel de 0-10 halen hequote:Op donderdag 23 februari 2012 11:09 schreef Muto het volgende:
Waarom is de voorbereiding op de wedstrijd van zondag zo anders dan normaal? Normaal hebben ze op donderdag training en op vrijdag een besloten en op zaterdag een openbare. Nu hebben ze vandaag vrij, morgen een openbare training en dan zaterdag een besloten training. Gewoon om even aan te geven aan de spelers dat deze wedstrijd erg belangrijk is, of wat?
Toch maar niet, straks komen de Vincken-adepten ook weer uit hun krochten geslopen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Calandquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch maar niet, straks komen de Vincken-adepten ook weer uit hun krochten geslopen...
Precies zijn niveau.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Vincken doet t nu wel redelijk bij Excelsior
Voor de top van de Eredivisie zou het een uiterst bruikbare speler zijn indien hij nog over een normale voorzet zou beschikken ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lol wut. Verder is het wel een complete voetballer vind je?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor de top van de Eredivisie zou het een uiterst bruikbare speler zijn indien hij nog over een normale voorzet zou beschikken ja.
RYO!!!!! Tering wat was ik een fan van die jongen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:43 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk hebben we sinds K2 geen fatsoenlijke vleugelspelers meer gehad, best treurig.
Wat voor kneuzen er allemaal voorbij zijn gekomen zeg. Huysegems, Schaken, Lee, Kolkka (al voldeed die eigenlijk nog wel), Schaken, De Ceulaer, Fernandez, Vincken, Slory, Biseswar (op een goed vorig seizoen na), Schaken, Cissé, Schet, Pedro, Janota, Schaken.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:43 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk hebben we sinds K2 geen fatsoenlijke vleugelspelers meer gehad, best treurig.
Wat voor kneuzen er allemaal voorbij zijn gekomen zeg. Huysegems, Schaken, Lee, Kolkka (al voldeed die eigenlijk nog wel), Schaken, De Ceulaer, Fernandez, Vincken, Slory, Biseswar (op een goed vorig seizoen na), Schaken, Cissé, Schet, Pedro, Janota, Schaken.
Waar het hart vol van is... Je noemt Schaken 4 keerquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:43 schreef Caland het volgende:
Oh shit...zullen we dan maar helemaal niemand op die positie zetten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Das nou net de bedoeling van een buitenspeler
Herhaling van zetten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:43 schreef Caland het volgende:
en hij vergeet Cabralverlies. FAILquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is... Je noemt Schaken 4 keer
Al is het Bakkalquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh shit...zullen we dan maar helemaal niemand op die positie zetten?
Lopen ze ergens anders wel dan? De enige fatsoenlijke buitenspelers in de Eredivisie lopen bij Heerenveen en een seizoen terug bij PSV in de vorm van Dsudszak. Verder is het armoe troef op die posities.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Ik was sommige alweer totaal vergeten, maar idd, waarom gaat dat zo kut bij ons
Oh ja Simon staat er ook niet bij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lopen ze ergens anders wel dan? De enige fatsoenlijke buitenspelers in de Eredivisie lopen bij Heerenveen en een seizoen terug bij PSV in de vorm van Dsudszak. Verder is het armoe troef op die posities.
Boerrigter en Ola John spelen ook beide een erg goed seizoen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lopen ze ergens anders wel dan? De enige fatsoenlijke buitenspelers in de Eredivisie lopen bij Heerenveen en een seizoen terug bij PSV in de vorm van Dsudszak. Verder is het armoe troef op die posities.
Boerrigter een paar goede wedstrijden in de eerste helft van het seizoen. Ik moet ook nog maar zien of die jongen die stijgende lijn kan vast houden na z'n blessure.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Boerrigter en Ola John spelen ook beide een erg goed seizoen.
Haten op Simon.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja Simon staat er ook niet bij.
quote:'Wij hoeven met Feyenoord voor niemand bang te zijn'
Miquel Nelom gelooft in de winstkansen bij PSV
Feyenoord zint op wraak. Na de 1-1 tegen RKC in de Kuip moet komende zondag koploper PSV in Eindhoven het slachtoffer worden van de sportieve revanchegevoelens. Miquel Nelom (21), die zich geruisloos in het basiselftal van Feyenoord heeft geknokt, gelooft in de winstkansen in Brabant.
Vorig seizoen knokte jij tegen degradatie, nu sta je fier in het rijtje met de favorieten voor de landstitel. Dat moet iets doen met een jonge speler.'
Bij Excelsior hadden we vorig seizoen zelfs de nacompetitie nodig om in de eredivisie te blijven. Daar stapten we wekelijks als underdog het veld op. De omschakeling naar dit seizoen was dus groot. Ik had vooraf al goede hoop dat wij bovenin zouden meedraaien. Dat is uitgekomen.'
Dat klinkt nogal nuchter. Als jullie PSV verslaan, doen jullie meer dan ooit mee om de hoofdprijs.'
Vooral in de media wordt de laatste tijd veel gespeculeerd over onze kansen op het kampioenschap. In de spelersgroep leeft dat minder sterk. Wij willen ons rechtstreeks plaatsen voor Europees voetbal, dat is het doel. Maar wij snappen ook dat een gat van vier punten naar de koppositie niet groot is.'
Jij woont in Spijkenisse onder de rook van Rotterdam. Praten ze op straat met jou over een ticket voor Europees voetbal of een kampioenschap?'
Deze club is al heel lang geen kampioen meer geworden, dus dat is wel waar mensen over praten. Maar de supporters weten ook dat het nog alle kanten op kan. We kijken van wedstrijd naar wedstrijd. Dat klinkt saai, maar zo is het. Het is wel zo dat er in de eredivisie niet een elftal is dat aantoonbaar veel beter speelt dan Feyenoord. Wij hoeven voor niemand bang te zijn.'
Jij bent geruisloos in de basiself gekomen. Ben je een onderschatte speler?'
Bij Excelsior heb ik me kunnen ontwikkelen, zoals ook Clasie, Fernandez en Ramsteijn dat hebben gedaan. Er zijn spelers die meer in het oog springen dan ik, maar volgens de technische staf ontwikkel ik me naar behoren. Dat het lekker gaat, maakt me ook niet nonchalant of laks. Dat is het beeld van de hele ploeg. We zijn jong en gretig en willen nog veel meer.' (Mikos Gouka)
Onze laatste prijs weggeven. NOOITquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben "jullie" die trofee nou al teruggegeven aan Sparta?
Teruggeven was niet het probleem, meebetalen wel...quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben "jullie" die trofee nou al teruggegeven aan Sparta?
Paar weken geleden werden we nog voor gek verklaard dat we over het kampioenschap praatten, maar nu is iedereen (Feyenoorders incluis) daarop teruggekomen en krijg je dit soort artikelen.quote:
Ik vind het nog steeds dom gelul.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Paar weken geleden werden we nog voor gek verklaard dat we over het kampioenschap praatten, maar nu is iedereen (Feyenoorders incluis) daarop teruggekomen en krijg je dit soort artikelen.
Zo jammer dat er van RKC niet gewonnen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |