Als jij dat zo zietquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem een jaar van tevoren moeten verkopen. Hij was eerlijk dat hij niet bij ging tekenen. Duidelijker kan een club het niet krijgen toch? Gewoon goed gecommuniceerd van de Guzman
Ik kan ook op zijn Wiki zetten dat hij blank is...quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef Stokstaart het volgende:
Volgens Wiki is hem wel degelijk een contract aangeboden.
En als de verklaring was geweest dat Feyenoord hem echt geen contract zou hebben aangeboden waren supporters niet boos geweest op die galbak. Dus van een verklaring van de club is sowieso geen sprake geweest.
Wijnaldemquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als jij dat zo zietHij riep het nl. ná de winterstop, toen verkoop al niet meer mogelijk was, voor zover ik me herinner. Is dus een nóg viezer trucje dan Wijnaldem en Fer, want zij hadden tenminste nog een heel jaar een contract lopen en dus nog een zomer- EN winterstop waarin Geel ze kon dumpen.
Ja wou ik net zeggen. Iedereen kan een account maken en allemaal duimzuigsels posten op Wiki.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik kan ook op zijn Wiki zetten dat hij blank is...
Ondertussen heb ik jou nog steeds niet met een bron zien komenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Voor Wiki is geen account nodig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja wou ik net zeggen. Iedereen kan een account maken en allemaal duimzuigsels posten op Wiki.
Dat zei ik netquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:10 schreef Caland het volgende:
We hebben trouwens in competitieverband al langer niet meer gewonnen in dat gemeentehuis dan in de arena. Zou je ook niet zeggen.
Persvoorlichter is hij toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Gido Vader heeft dat later bevestigd op twitter, na vragen over de vergoeding die Feyenoord zou krijgen ten tijde van zijn overstap naar Villarreal.
Dat Feyenoord geen opleidingsvergoeding heeft ontvangen vind jij niet duidelijk genoeg?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik jou nog steeds niet met een bron zien komenbuiten de WC-eend bron van Guzman die ik dus gevonden heb.
Kom dan met een bron pannenkoek.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tot ik een bron zie van Guido Vader (die ik via Google namelijk niet kan vinden) waarin dit bevestigd wordt geloof ik er niet in.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:11 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat Feyenoord geen opleidingsvergoeding heeft ontvangen vind jij niet duidelijk genoeg?
Hoeft niet. Maar als jij feitelijke onwaarheden op wiki zet. Kan je IP-Adres achterhaald worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor Wiki is geen account nodig.
Is later bevestigd door bronnen binnen de club, zowel door Gido Vader als tegen Edward mongol.quote:AD over mislopen opleidingsvergoeding De Guzman
Net als Johan Derksen gisteren meldt ook het Algemeen Dagblad dat Feyenoord een opleidingsvergoeding voor Jonathan de Guzman misloopt. Het AD weet daar.a nog iets meer details over te melden. Als Feyenoord De Guzman onlangs een gelijkwaardige aanbieding gedaan zou hebben als zijn laatst getekende contract en hij een internationale transfer zou maken, hadden de Rotterdammers nog een beloning voor jaren opleiding kunnen ontvangen. Daar is geen sprake van, omdat zo'n aanbieding een te groot risico zou zijn voor Feyenoord.
De moraaldiscussie is ook helemaal niet boeiend.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tot ik een bron zie van Guido Vader (die ik via Google namelijk niet kan vinden) waarin dit bevestigd wordt geloof ik er niet in.
Maar desondanks, in de 'moraaldiscussie' is het niet van toepassing. Guzman gaf namelijk ALLANG aan dat hij op wilde rotten.
Idd. Hij wilde perse zijn droomtransfer forceren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tot ik een bron zie van Guido Vader (die ik via Google namelijk niet kan vinden) waarin dit bevestigd wordt geloof ik er niet in.
Maar desondanks, in de 'moraaldiscussie' is het niet van toepassing. Guzman gaf namelijk ALLANG aan dat hij op wilde rotten.
Liesblessure is fucked. Moeten ze geen risico mee nemen, dan maar niet opstellen.quote:
Oké, dat begint al ergens op te lijken. Vind het AD ook (hoewel het steeds minder wordtquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is later bevestigd door bronnen binnen de club, zowel door Gido Vader als tegen Edward mongol.
Jep, soms lijkt het voorbij en dan bij een pass of schot is die pijn er ineens weer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Liesblessure is fucked. Moeten ze geen risico mee nemen, dan maar niet opstellen.
Als het weer erin schiet ben je hem zo een maand kwijt.
Het is door Feyenoord bevestigdquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:15 schreef Stokstaart het volgende:
AD, Derksen![]()
Die hadden destijds toch allebei een lijntje met Leo? Lijkt me sterk dat hij dat als verklaring naar hun gaat geven en vanuit de club geen enkele verklaring wordt gegeven.
Die is gegeven, aan die Edward van Cuilemborg en dus door Gido Vader.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:15 schreef Stokstaart het volgende:
AD, Derksen![]()
Die hadden destijds toch allebei een lijntje met Leo? Lijkt me sterk dat hij dat als verklaring naar hun gaat geven en vanuit de club geen enkele verklaring wordt gegeven.
Nou, hij had natuurlijk wel gewoon wijselijk zijn bek kunnen houden in plaats van continue maar verkondigen dat hij niet zou bijtekenenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:13 schreef Stokstaart het volgende:
Maar goed, als er nooit een aanbieding gedaan is neem ik het hem niet kwalijk ook. Kan hij dan toch ook niks aan doen?
Beter gewoon niet laten spelen dan. Risico is te groot.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, soms lijkt het voorbij en dan bij een pass of schot is die pijn er ineens weer.
Dat zeg je wel steeds maar komt nergens in terug lieve schat, ja, wat tweets volgens Caland die ik nog steeds niet gezien heb.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het is door Feyenoord bevestigd
Laat even zien danquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is gegeven, aan die Edward van Cuilemborg en dus door Gido Vader.
Het blijft sowieso een lul met zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou, hij had natuurlijk wel gewoon wijselijk zijn bek kunnen houden in plaats van continue maar verkondigen dat hij niet zou bijtekenen.
Overigens is die bron van het AD gebaseerd op de uitspraken van Johan Derksen. Nee, díé is lekker geloofwaardig.. Totdat ik een bewijs zie dat íémand in de club (bijv. dus Guido Vader) dit daadwerkelijk gezegd heeft blijf ik dus ook gewoon geloven dat de club niet zó achterlijk kan zijn (tegen beter weten in
Beenhakker
)
Is totaal niet van toepassing op de documentaire, ik ga geen stuk clubgeschiedenis proberen te filmenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:15 schreef Guidetti het volgende:
Weer blij Helpmefok? Hoe ga jij je documentaire maken als je dit soort dingen al niet weet?
Kom op weet wanneer je een argument hebt verloren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:15 schreef Stokstaart het volgende:
AD, Derksen![]()
Komt de vrouw van Martin van Geel er ook in voor? Anders gaan we het niet lezenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is totaal niet van toepassing op de documentaire, ik ga geen stuk clubgeschiedenis proberen te filmen. Het gaat over de wederopstanding van de club, daarbij niet eens inzoomend op de teringzooi van vorig jaar (waarom zou je, doet alleen maar pijn
) maar veel meer kijken naar de verantwoordelijken van de huidige wederopstanding.
Het mooie hierin is de plottwist die - mits goed uitgewerkt - niemand voelt aankomen.
Absoluut hoor. Maar dit:quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het blijft sowieso een lul met zijnsmoelwerk. Maar dit zijn toch wel verzachtende omstandigheden. Eerlijk is eerlijk.
quote:De Guzman: Ik vertrek, hopelijk deze maand nog
Jonathan de Guzman arriveerde vrijdag in de Turkse badplaats Alanya om aan zijn laatste trainingskamp in dienst van Feyenoord te beginnen. De geboren Canadees wil voor het einde van de maand een nieuwe werkgever hebben gevonden.Dat zegt hij zaterdag in een interview met het AD. ,,Als Feyenoord twee miljoen voor mij krijgt, moet iedereen tevreden zijn. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. Feyenoord staat open voor een vertrek en ik wil zelf ook graag een nieuwe stap zetten. Eerder ketsten transfers naar Manchester City en Valencia op het laatste moment af. Ik reken er op dat het nu wel in orde komt. Ik vertrek bij Feyenoord, hopelijk deze maand nog. Als ik nu ga, lever ik geld op. Daarnaast kan ik zes maanden wennen aan mijn nieuwe omgeving. Dat is voor iedereen de beste oplossing.” -bron: AD-
Ik neem aan dat als je de wederopstanding gaat beschrijven dat je ook een inleiding doet waar het mis is gegaan. Dan vind ik het mislopen van de miljoenen van de Guzman daar best wel in terug kan komen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is totaal niet van toepassing op de documentaire, ik ga geen stuk clubgeschiedenis proberen te filmen. Het gaat over de wederopstanding van de club, daarbij niet eens inzoomend op de teringzooi van vorig jaar (waarom zou je, doet alleen maar pijn
) maar veel meer kijken naar de verantwoordelijken van de huidige wederopstanding.
Het mooie hierin is de plottwist die - mits goed uitgewerkt - niemand voelt aankomen.
Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:17 schreef Helpmefok het volgende:
Laat even zien danDan is de discussie hier ook over.
Dat neem je dan verkeerd aanquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als je de wederopstanding gaat beschrijven dat je ook een inleiding doet waar het mis is gegaan. Dan vind ik het mislopen van de miljoenen van de Guzman daar best wel in terug kan komen.
2 mil voor een contract van 6 maandenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Absoluut hoor. Maar dit:
[..]!!! Sorry hoor maar hij wist dat hij toen ons grootste talent was. Om dan te zeggen dat we met 2 miljoen tevreden moeten zijn...
.
Het gaat over het niet aanbieden van een contract en dat daardoor de inkomsten van een opleidingsvergoeding zijn misgelopen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker makkelijk.
Feyenoord heeft nooit geld ontvangen voor die transfer naar VIllarreal, simpel zat toch?
Laat jij even zien dat het niet zo is dan.
Was deels rancune zoals al eerder gezegd hij was nog steeds boos dat hij niet aan Man City was verkocht. Overigens bewijst je link wel dat hij niet pas na de winterstop zijn vertrek kenbaar maakte. Iets waar je hem hiervoor nog op aansprak.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Absoluut hoor. Maar dit:
[..]!!! Sorry hoor maar hij wist dat hij toen ons grootste talent was. Om dan te zeggen dat we met 2 miljoen tevreden moeten zijn...
.
Ja achteraf gezien denk je er zo over jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:21 schreef Guidetti het volgende:
[..]
2 mil voor een contract van 6 maanden
Ja en dat is ook gewoon zo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het gaat over het niet aanbieden van een contract en dat daardoor de inkomsten van een opleidingsvergoeding zijn misgelopen.
Volgens mij stond daar duidelijk "volgens mij" in (iets waar dus twijfel vanuit gaat) maar inderdaad, op dat punt verdient hij meer krediet dan Wijnaldem en Fer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was deels rancune zoals al eerder gezegd hij was nog steeds boos dat hij niet naar Man City was verkocht. Overigens bewijst je link wel dat hij niet pas na de winterstop zijn vertrek kenbaar maakte. Iets waar je hem hiervoor nog op aansprak.
Ja precies.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het gaat over het niet aanbieden van een contract en dat daardoor de inkomsten van een opleidingsvergoeding zijn misgelopen.
Nogmaals: spelers zijn passanten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien denk je er zo over jaAls hij echter bijgetekend zou hebben voor 2 jaar (nadat we hem ruim 7 jaar ondersteund hadden als club) had hij voor het 5-dubbele getransferd kunnen worden.
Dat kan je wel beweren maar tot ik een feitelijke aanwijzing hiertoe zie (uit de jaarcijfers waaruit dit blijkt, een persvoorlichterbericht dat teruggevonden kan worden, et cetera) die verder gaat dan Derksens' grote duim blijf ik het twijfelachtig vindenquote:
Krijg je toch sowieso niet bij binnenlandse transfers ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies.
Bewijs maar eens dat dat contract wel is aangeboden dan. Dus dat Feyenoord wel die +- 3 ton een half jaar geleden heeft ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |