Als jij dat zo zietquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem een jaar van tevoren moeten verkopen. Hij was eerlijk dat hij niet bij ging tekenen. Duidelijker kan een club het niet krijgen toch? Gewoon goed gecommuniceerd van de Guzman
Ik kan ook op zijn Wiki zetten dat hij blank is...quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef Stokstaart het volgende:
Volgens Wiki is hem wel degelijk een contract aangeboden.
En als de verklaring was geweest dat Feyenoord hem echt geen contract zou hebben aangeboden waren supporters niet boos geweest op die galbak. Dus van een verklaring van de club is sowieso geen sprake geweest.
Wijnaldemquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als jij dat zo zietHij riep het nl. ná de winterstop, toen verkoop al niet meer mogelijk was, voor zover ik me herinner. Is dus een nóg viezer trucje dan Wijnaldem en Fer, want zij hadden tenminste nog een heel jaar een contract lopen en dus nog een zomer- EN winterstop waarin Geel ze kon dumpen.
Ja wou ik net zeggen. Iedereen kan een account maken en allemaal duimzuigsels posten op Wiki.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik kan ook op zijn Wiki zetten dat hij blank is...
Ondertussen heb ik jou nog steeds niet met een bron zien komenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Voor Wiki is geen account nodig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja wou ik net zeggen. Iedereen kan een account maken en allemaal duimzuigsels posten op Wiki.
Dat zei ik netquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:10 schreef Caland het volgende:
We hebben trouwens in competitieverband al langer niet meer gewonnen in dat gemeentehuis dan in de arena. Zou je ook niet zeggen.
Persvoorlichter is hij toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Gido Vader heeft dat later bevestigd op twitter, na vragen over de vergoeding die Feyenoord zou krijgen ten tijde van zijn overstap naar Villarreal.
Dat Feyenoord geen opleidingsvergoeding heeft ontvangen vind jij niet duidelijk genoeg?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik jou nog steeds niet met een bron zien komenbuiten de WC-eend bron van Guzman die ik dus gevonden heb.
Kom dan met een bron pannenkoek.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tot ik een bron zie van Guido Vader (die ik via Google namelijk niet kan vinden) waarin dit bevestigd wordt geloof ik er niet in.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:11 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat Feyenoord geen opleidingsvergoeding heeft ontvangen vind jij niet duidelijk genoeg?
Hoeft niet. Maar als jij feitelijke onwaarheden op wiki zet. Kan je IP-Adres achterhaald worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor Wiki is geen account nodig.
Is later bevestigd door bronnen binnen de club, zowel door Gido Vader als tegen Edward mongol.quote:AD over mislopen opleidingsvergoeding De Guzman
Net als Johan Derksen gisteren meldt ook het Algemeen Dagblad dat Feyenoord een opleidingsvergoeding voor Jonathan de Guzman misloopt. Het AD weet daar.a nog iets meer details over te melden. Als Feyenoord De Guzman onlangs een gelijkwaardige aanbieding gedaan zou hebben als zijn laatst getekende contract en hij een internationale transfer zou maken, hadden de Rotterdammers nog een beloning voor jaren opleiding kunnen ontvangen. Daar is geen sprake van, omdat zo'n aanbieding een te groot risico zou zijn voor Feyenoord.
De moraaldiscussie is ook helemaal niet boeiend.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tot ik een bron zie van Guido Vader (die ik via Google namelijk niet kan vinden) waarin dit bevestigd wordt geloof ik er niet in.
Maar desondanks, in de 'moraaldiscussie' is het niet van toepassing. Guzman gaf namelijk ALLANG aan dat hij op wilde rotten.
Idd. Hij wilde perse zijn droomtransfer forceren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tot ik een bron zie van Guido Vader (die ik via Google namelijk niet kan vinden) waarin dit bevestigd wordt geloof ik er niet in.
Maar desondanks, in de 'moraaldiscussie' is het niet van toepassing. Guzman gaf namelijk ALLANG aan dat hij op wilde rotten.
Liesblessure is fucked. Moeten ze geen risico mee nemen, dan maar niet opstellen.quote:
Oké, dat begint al ergens op te lijken. Vind het AD ook (hoewel het steeds minder wordtquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is later bevestigd door bronnen binnen de club, zowel door Gido Vader als tegen Edward mongol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |