abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108257352
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dan hadden ze hem een jaar van tevoren moeten verkopen. Hij was eerlijk dat hij niet bij ging tekenen. Duidelijker kan een club het niet krijgen toch? Gewoon goed gecommuniceerd van de Guzman ^O^
Als jij dat zo ziet :') Hij riep het nl. ná de winterstop, toen verkoop al niet meer mogelijk was, voor zover ik me herinner. Is dus een nóg viezer trucje dan Wijnaldem en Fer, want zij hadden tenminste nog een heel jaar een contract lopen en dus nog een zomer- EN winterstop waarin Geel ze kon dumpen.
pi_108257362
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef Stokstaart het volgende:
Volgens Wiki is hem wel degelijk een contract aangeboden.
En als de verklaring was geweest dat Feyenoord hem echt geen contract zou hebben aangeboden waren supporters niet boos geweest op die galbak. Dus van een verklaring van de club is sowieso geen sprake geweest.
Ik kan ook op zijn Wiki zetten dat hij blank is...
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108257372
Foutje in de OP. Staat bij PSV -FEY 26 FEB 19:45. ;)
pi_108257380
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als jij dat zo ziet :') Hij riep het nl. ná de winterstop, toen verkoop al niet meer mogelijk was, voor zover ik me herinner. Is dus een nóg viezer trucje dan Wijnaldem en Fer, want zij hadden tenminste nog een heel jaar een contract lopen en dus nog een zomer- EN winterstop waarin Geel ze kon dumpen.
Wijnaldem :')
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108257393
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Ja wou ik net zeggen. Iedereen kan een account maken en allemaal duimzuigsels posten op Wiki.
pi_108257423
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:08 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Wijnaldem :')
"Supporters" die niet weten dat we hem zo noemen vanwege dit:

pi_108257464
quote:

[..]

Ondertussen heb ik jou nog steeds niet met een bron zien komen ^O^ buiten de WC-eend bron van Guzman die ik dus gevonden heb.

quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ja wou ik net zeggen. Iedereen kan een account maken en allemaal duimzuigsels posten op Wiki.
Voor Wiki is geen account nodig.
pi_108257466
We hebben trouwens in competitieverband al langer niet meer gewonnen in dat gemeentehuis dan in de arena. Zou je ook niet zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108257472
Leuke man.
pi_108257479
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:10 schreef Caland het volgende:
We hebben trouwens in competitieverband al langer niet meer gewonnen in dat gemeentehuis dan in de arena. Zou je ook niet zeggen.
Dat zei ik net ;).
pi_108257488
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Gido Vader heeft dat later bevestigd op twitter, na vragen over de vergoeding die Feyenoord zou krijgen ten tijde van zijn overstap naar Villarreal.
Persvoorlichter is hij toch?
Nouja op twittah.... het zou kunnen dat je gelijk hebt maar dan is het wel vreemd dat er nergens een officiële verklaring van de club is terug te vinden. Volgens mij leven de meeste supporters waaronder ikzelf in de veronderstelling dat hij gewoon weigerde te tekenen :') Sterker nog, ik heb Leo toen bij FC Rijnmond horen zuchten dat hem verkopen prioriteit 1 is, maar dat er anders naar een contractverlenging gekeken zou worden.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108257495
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ondertussen heb ik jou nog steeds niet met een bron zien komen ^O^ buiten de WC-eend bron van Guzman die ik dus gevonden heb.
Dat Feyenoord geen opleidingsvergoeding heeft ontvangen vind jij niet duidelijk genoeg?
pi_108257527
quote:

[..]

Kom dan met een bron pannenkoek.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108257535
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:11 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat Feyenoord geen opleidingsvergoeding heeft ontvangen vind jij niet duidelijk genoeg?
Tot ik een bron zie van Guido Vader (die ik via Google namelijk niet kan vinden) waarin dit bevestigd wordt geloof ik er niet in.

Maar desondanks, in de 'moraaldiscussie' is het niet van toepassing. Guzman gaf namelijk ALLANG aan dat hij op wilde rotten.
pi_108257546
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]

Voor Wiki is geen account nodig.
Hoeft niet. Maar als jij feitelijke onwaarheden op wiki zet. Kan je IP-Adres achterhaald worden.
pi_108257560
quote:
AD over mislopen opleidingsvergoeding De Guzman

Net als Johan Derksen gisteren meldt ook het Algemeen Dagblad dat Feyenoord een opleidingsvergoeding voor Jonathan de Guzman misloopt. Het AD weet daar.a nog iets meer details over te melden. Als Feyenoord De Guzman onlangs een gelijkwaardige aanbieding gedaan zou hebben als zijn laatst getekende contract en hij een internationale transfer zou maken, hadden de Rotterdammers nog een beloning voor jaren opleiding kunnen ontvangen. Daar is geen sprake van, omdat zo'n aanbieding een te groot risico zou zijn voor Feyenoord.
Is later bevestigd door bronnen binnen de club, zowel door Gido Vader als tegen Edward mongol.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108257575
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Tot ik een bron zie van Guido Vader (die ik via Google namelijk niet kan vinden) waarin dit bevestigd wordt geloof ik er niet in.

Maar desondanks, in de 'moraaldiscussie' is het niet van toepassing. Guzman gaf namelijk ALLANG aan dat hij op wilde rotten.
De moraaldiscussie is ook helemaal niet boeiend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108257579
Clasie weer apart getraind. :{
pi_108257586
pi_108257587
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Idd. Hij wilde perse zijn droomtransfer forceren.
En dan ga je naar fucking Villareal _O-

Maar goed, als er nooit een aanbieding gedaan is neem ik het hem niet kwalijk ook. Kan hij dan toch ook niks aan doen?
Groetjes, Ezio.
pi_108257609
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Clasie weer apart getraind. :{
Liesblessure is fucked. Moeten ze geen risico mee nemen, dan maar niet opstellen.
Als het weer erin schiet ben je hem zo een maand kwijt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108257615
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Is later bevestigd door bronnen binnen de club, zowel door Gido Vader als tegen Edward mongol.
Oké, dat begint al ergens op te lijken. Vind het AD ook (hoewel het steeds minder wordt :')) geloofwaardig genoeg.

Blunder van epische proporties, desondanks blijft het een moraalloos pokkejong :W.

Clasie apart getrained :{
pi_108257640
Weer blij Helpmefok? Hoe ga jij je documentaire maken als je dit soort dingen al niet weet?
pi_108257655
AD, Derksen :')

Die hadden destijds toch allebei een lijntje met Leo? Lijkt me sterk dat hij dat als verklaring naar hun gaat geven en vanuit de club geen enkele verklaring wordt gegeven.
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')