abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108257352
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dan hadden ze hem een jaar van tevoren moeten verkopen. Hij was eerlijk dat hij niet bij ging tekenen. Duidelijker kan een club het niet krijgen toch? Gewoon goed gecommuniceerd van de Guzman ^O^
Als jij dat zo ziet :') Hij riep het nl. ná de winterstop, toen verkoop al niet meer mogelijk was, voor zover ik me herinner. Is dus een nóg viezer trucje dan Wijnaldem en Fer, want zij hadden tenminste nog een heel jaar een contract lopen en dus nog een zomer- EN winterstop waarin Geel ze kon dumpen.
pi_108257362
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef Stokstaart het volgende:
Volgens Wiki is hem wel degelijk een contract aangeboden.
En als de verklaring was geweest dat Feyenoord hem echt geen contract zou hebben aangeboden waren supporters niet boos geweest op die galbak. Dus van een verklaring van de club is sowieso geen sprake geweest.
Ik kan ook op zijn Wiki zetten dat hij blank is...
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108257372
Foutje in de OP. Staat bij PSV -FEY 26 FEB 19:45. ;)
pi_108257380
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als jij dat zo ziet :') Hij riep het nl. ná de winterstop, toen verkoop al niet meer mogelijk was, voor zover ik me herinner. Is dus een nóg viezer trucje dan Wijnaldem en Fer, want zij hadden tenminste nog een heel jaar een contract lopen en dus nog een zomer- EN winterstop waarin Geel ze kon dumpen.
Wijnaldem :')
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108257393
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Ja wou ik net zeggen. Iedereen kan een account maken en allemaal duimzuigsels posten op Wiki.
pi_108257423
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:08 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Wijnaldem :')
"Supporters" die niet weten dat we hem zo noemen vanwege dit:

pi_108257464
quote:

[..]

Ondertussen heb ik jou nog steeds niet met een bron zien komen ^O^ buiten de WC-eend bron van Guzman die ik dus gevonden heb.

quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ja wou ik net zeggen. Iedereen kan een account maken en allemaal duimzuigsels posten op Wiki.
Voor Wiki is geen account nodig.
pi_108257466
We hebben trouwens in competitieverband al langer niet meer gewonnen in dat gemeentehuis dan in de arena. Zou je ook niet zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108257472
Leuke man.
pi_108257479
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:10 schreef Caland het volgende:
We hebben trouwens in competitieverband al langer niet meer gewonnen in dat gemeentehuis dan in de arena. Zou je ook niet zeggen.
Dat zei ik net ;).
pi_108257488
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Gido Vader heeft dat later bevestigd op twitter, na vragen over de vergoeding die Feyenoord zou krijgen ten tijde van zijn overstap naar Villarreal.
Persvoorlichter is hij toch?
Nouja op twittah.... het zou kunnen dat je gelijk hebt maar dan is het wel vreemd dat er nergens een officiële verklaring van de club is terug te vinden. Volgens mij leven de meeste supporters waaronder ikzelf in de veronderstelling dat hij gewoon weigerde te tekenen :') Sterker nog, ik heb Leo toen bij FC Rijnmond horen zuchten dat hem verkopen prioriteit 1 is, maar dat er anders naar een contractverlenging gekeken zou worden.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108257495
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ondertussen heb ik jou nog steeds niet met een bron zien komen ^O^ buiten de WC-eend bron van Guzman die ik dus gevonden heb.
Dat Feyenoord geen opleidingsvergoeding heeft ontvangen vind jij niet duidelijk genoeg?
pi_108257527
quote:

[..]

Kom dan met een bron pannenkoek.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108257535
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:11 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat Feyenoord geen opleidingsvergoeding heeft ontvangen vind jij niet duidelijk genoeg?
Tot ik een bron zie van Guido Vader (die ik via Google namelijk niet kan vinden) waarin dit bevestigd wordt geloof ik er niet in.

Maar desondanks, in de 'moraaldiscussie' is het niet van toepassing. Guzman gaf namelijk ALLANG aan dat hij op wilde rotten.
pi_108257546
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]

Voor Wiki is geen account nodig.
Hoeft niet. Maar als jij feitelijke onwaarheden op wiki zet. Kan je IP-Adres achterhaald worden.
pi_108257560
quote:
AD over mislopen opleidingsvergoeding De Guzman

Net als Johan Derksen gisteren meldt ook het Algemeen Dagblad dat Feyenoord een opleidingsvergoeding voor Jonathan de Guzman misloopt. Het AD weet daar.a nog iets meer details over te melden. Als Feyenoord De Guzman onlangs een gelijkwaardige aanbieding gedaan zou hebben als zijn laatst getekende contract en hij een internationale transfer zou maken, hadden de Rotterdammers nog een beloning voor jaren opleiding kunnen ontvangen. Daar is geen sprake van, omdat zo'n aanbieding een te groot risico zou zijn voor Feyenoord.
Is later bevestigd door bronnen binnen de club, zowel door Gido Vader als tegen Edward mongol.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108257575
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Tot ik een bron zie van Guido Vader (die ik via Google namelijk niet kan vinden) waarin dit bevestigd wordt geloof ik er niet in.

Maar desondanks, in de 'moraaldiscussie' is het niet van toepassing. Guzman gaf namelijk ALLANG aan dat hij op wilde rotten.
De moraaldiscussie is ook helemaal niet boeiend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108257579
Clasie weer apart getraind. :{
pi_108257586
pi_108257587
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Idd. Hij wilde perse zijn droomtransfer forceren.
En dan ga je naar fucking Villareal _O-

Maar goed, als er nooit een aanbieding gedaan is neem ik het hem niet kwalijk ook. Kan hij dan toch ook niks aan doen?
Groetjes, Ezio.
pi_108257609
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Clasie weer apart getraind. :{
Liesblessure is fucked. Moeten ze geen risico mee nemen, dan maar niet opstellen.
Als het weer erin schiet ben je hem zo een maand kwijt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108257615
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Is later bevestigd door bronnen binnen de club, zowel door Gido Vader als tegen Edward mongol.
Oké, dat begint al ergens op te lijken. Vind het AD ook (hoewel het steeds minder wordt :')) geloofwaardig genoeg.

Blunder van epische proporties, desondanks blijft het een moraalloos pokkejong :W.

Clasie apart getrained :{
pi_108257640
Weer blij Helpmefok? Hoe ga jij je documentaire maken als je dit soort dingen al niet weet?
pi_108257655
AD, Derksen :')

Die hadden destijds toch allebei een lijntje met Leo? Lijkt me sterk dat hij dat als verklaring naar hun gaat geven en vanuit de club geen enkele verklaring wordt gegeven.
Groetjes, Ezio.
pi_108257671
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Liesblessure is fucked. Moeten ze geen risico mee nemen, dan maar niet opstellen.
Als het weer erin schiet ben je hem zo een maand kwijt.
Jep, soms lijkt het voorbij en dan bij een pass of schot is die pijn er ineens weer. :{
pi_108257681
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:15 schreef Stokstaart het volgende:

Die hadden destijds toch allebei een lijntje met Leo? Lijkt me sterk dat hij dat als verklaring naar hun gaat geven en vanuit de club geen enkele verklaring wordt gegeven.
Het is door Feyenoord bevestigd
pi_108257692
quote:

Die is gegeven, aan die Edward van Cuilemborg en dus door Gido Vader.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108257695
quote:
6s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:13 schreef Stokstaart het volgende:
Maar goed, als er nooit een aanbieding gedaan is neem ik het hem niet kwalijk ook. Kan hij dan toch ook niks aan doen?
Nou, hij had natuurlijk wel gewoon wijselijk zijn bek kunnen houden in plaats van continue maar verkondigen dat hij niet zou bijtekenen :').

Overigens is die bron van het AD gebaseerd op de uitspraken van Johan Derksen. Nee, díé is lekker geloofwaardig. :'). Totdat ik een bewijs zie dat íémand in de club (bijv. dus Guido Vader) dit daadwerkelijk gezegd heeft blijf ik dus ook gewoon geloven dat de club niet zó achterlijk kan zijn (tegen beter weten in :') Beenhakker _O-)
pi_108257697
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jep, soms lijkt het voorbij en dan bij een pass of schot is die pijn er ineens weer. :{
Beter gewoon niet laten spelen dan. Risico is te groot.
Groetjes, Ezio.
pi_108257739
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Het is door Feyenoord bevestigd
Dat zeg je wel steeds maar komt nergens in terug lieve schat, ja, wat tweets volgens Caland die ik nog steeds niet gezien heb.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Die is gegeven, aan die Edward van Cuilemborg en dus door Gido Vader.
Laat even zien dan :) Dan is de discussie hier ook over.
pi_108257746
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nou, hij had natuurlijk wel gewoon wijselijk zijn bek kunnen houden in plaats van continue maar verkondigen dat hij niet zou bijtekenen :').

Overigens is die bron van het AD gebaseerd op de uitspraken van Johan Derksen. Nee, díé is lekker geloofwaardig. :'). Totdat ik een bewijs zie dat íémand in de club (bijv. dus Guido Vader) dit daadwerkelijk gezegd heeft blijf ik dus ook gewoon geloven dat de club niet zó achterlijk kan zijn (tegen beter weten in :') Beenhakker _O-)
Het blijft sowieso een lul met zijn B-) smoelwerk. Maar dit zijn toch wel verzachtende omstandigheden. Eerlijk is eerlijk.
Groetjes, Ezio.
pi_108257778
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:15 schreef Guidetti het volgende:
Weer blij Helpmefok? Hoe ga jij je documentaire maken als je dit soort dingen al niet weet?
Is totaal niet van toepassing op de documentaire, ik ga geen stuk clubgeschiedenis proberen te filmen :'). Het gaat over de wederopstanding van de club, daarbij niet eens inzoomend op de teringzooi van vorig jaar (waarom zou je, doet alleen maar pijn ;() maar veel meer kijken naar de verantwoordelijken van de huidige wederopstanding.

Het mooie hierin is de plottwist die - mits goed uitgewerkt - niemand voelt aankomen.
pi_108257803
quote:

Kom op weet wanneer je een argument hebt verloren. :P
pi_108257822
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Is totaal niet van toepassing op de documentaire, ik ga geen stuk clubgeschiedenis proberen te filmen :'). Het gaat over de wederopstanding van de club, daarbij niet eens inzoomend op de teringzooi van vorig jaar (waarom zou je, doet alleen maar pijn ;() maar veel meer kijken naar de verantwoordelijken van de huidige wederopstanding.

Het mooie hierin is de plottwist die - mits goed uitgewerkt - niemand voelt aankomen.
Komt de vrouw van Martin van Geel er ook in voor? Anders gaan we het niet lezen :{w
Groetjes, Ezio.
pi_108257837
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het blijft sowieso een lul met zijn B-) smoelwerk. Maar dit zijn toch wel verzachtende omstandigheden. Eerlijk is eerlijk.
Absoluut hoor. Maar dit:

quote:
De Guzman: Ik vertrek, hopelijk deze maand nog

Jonathan de Guzman arriveerde vrijdag in de Turkse badplaats Alanya om aan zijn laatste trainingskamp in dienst van Feyenoord te beginnen. De geboren Canadees wil voor het einde van de maand een nieuwe werkgever hebben gevonden.Dat zegt hij zaterdag in een interview met het AD. ,,Als Feyenoord twee miljoen voor mij krijgt, moet iedereen tevreden zijn. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. Feyenoord staat open voor een vertrek en ik wil zelf ook graag een nieuwe stap zetten. Eerder ketsten transfers naar Manchester City en Valencia op het laatste moment af. Ik reken er op dat het nu wel in orde komt. Ik vertrek bij Feyenoord, hopelijk deze maand nog. Als ik nu ga, lever ik geld op. Daarnaast kan ik zes maanden wennen aan mijn nieuwe omgeving. Dat is voor iedereen de beste oplossing.” -bron: AD-
:r !!! Sorry hoor maar hij wist dat hij toen ons grootste talent was. Om dan te zeggen dat we met 2 miljoen tevreden moeten zijn... :').
pi_108257843
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik neem aan dat als je de wederopstanding gaat beschrijven dat je ook een inleiding doet waar het mis is gegaan. Dan vind ik het mislopen van de miljoenen van de Guzman daar best wel in terug kan komen.
pi_108257846
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:17 schreef Helpmefok het volgende:
Laat even zien dan :) Dan is de discussie hier ook over.
Lekker makkelijk.

Feyenoord heeft nooit geld ontvangen voor die transfer naar VIllarreal, simpel zat toch?

Laat jij even zien dat het niet zo is dan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108257859
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:20 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Ik neem aan dat als je de wederopstanding gaat beschrijven dat je ook een inleiding doet waar het mis is gegaan. Dan vind ik het mislopen van de miljoenen van de Guzman daar best wel in terug kan komen.
Dat neem je dan verkeerd aan :).
pi_108257872
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Absoluut hoor. Maar dit:

[..]

:r !!! Sorry hoor maar hij wist dat hij toen ons grootste talent was. Om dan te zeggen dat we met 2 miljoen tevreden moeten zijn... :').
2 mil voor een contract van 6 maanden ^O^
pi_108257878
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Lekker makkelijk.

Feyenoord heeft nooit geld ontvangen voor die transfer naar VIllarreal, simpel zat toch?

Laat jij even zien dat het niet zo is dan.
Het gaat over het niet aanbieden van een contract en dat daardoor de inkomsten van een opleidingsvergoeding zijn misgelopen.
pi_108257880
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Absoluut hoor. Maar dit:

[..]

Was deels rancune zoals al eerder gezegd hij was nog steeds boos dat hij niet aan Man City was verkocht. Overigens bewijst je link wel dat hij niet pas na de winterstop zijn vertrek kenbaar maakte. Iets waar je hem hiervoor nog op aansprak.
pi_108257911
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:21 schreef Guidetti het volgende:

[..]

2 mil voor een contract van 6 maanden ^O^
Ja achteraf gezien denk je er zo over ja :') Als hij echter bijgetekend zou hebben voor 2 jaar (nadat we hem ruim 7 jaar ondersteund hadden als club) had hij voor het 5-dubbele getransferd kunnen worden.
pi_108257928
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het gaat over het niet aanbieden van een contract en dat daardoor de inkomsten van een opleidingsvergoeding zijn misgelopen.
Ja en dat is ook gewoon zo.
pi_108257942
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Was deels rancune zoals al eerder gezegd hij was nog steeds boos dat hij niet naar Man City was verkocht. Overigens bewijst je link wel dat hij niet pas na de winterstop zijn vertrek kenbaar maakte. Iets waar je hem hiervoor nog op aansprak.
Volgens mij stond daar duidelijk "volgens mij" in (iets waar dus twijfel vanuit gaat) maar inderdaad, op dat punt verdient hij meer krediet dan Wijnaldem en Fer.
pi_108257948
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja precies.

Bewijs maar eens dat dat contract wel is aangeboden dan. Dus dat Feyenoord wel die +- 3 ton een half jaar geleden heeft ontvangen. ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108257952
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja achteraf gezien denk je er zo over ja :') Als hij echter bijgetekend zou hebben voor 2 jaar (nadat we hem ruim 7 jaar ondersteund hadden als club) had hij voor het 5-dubbele getransferd kunnen worden.
Nogmaals: spelers zijn passanten.
pi_108257968
Was het niet dat Feyenoord de Guzman geen nieuw contract aanbood, omdat hij toch al had gezegd te vertrekken? Dan had het immers geen zin.
pi_108257974
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:22 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Ja en dat is ook gewoon zo.
Dat kan je wel beweren maar tot ik een feitelijke aanwijzing hiertoe zie (uit de jaarcijfers waaruit dit blijkt, een persvoorlichterbericht dat teruggevonden kan worden, et cetera) die verder gaat dan Derksens' grote duim blijf ik het twijfelachtig vinden ^O^.
pi_108257977
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja precies.

Bewijs maar eens dat dat contract wel is aangeboden dan. Dus dat Feyenoord wel die +- 3 ton een half jaar geleden heeft ontvangen. ^O^
Krijg je toch sowieso niet bij binnenlandse transfers ?
pi_108257983
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja precies.

Ik ben niet degeen die beweer dat het níét zo is. :{. Beetje makkelijk van je afschuiven zo Caland.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2012 12:24:40 ]
pi_108258010
@Helpmefok: klinkt echt leuk, die docu. Hou ons op de hoogte. Maar dat doe je vast wel ;)
-
pi_108258040
Als dat hele verhaal zou kloppen. Waarom kregen wij wel 7 ton opleidingsvergoeding voor Kyle Ebicilio, terwijl hij hier überhaupt nog geen contract had?
Groetjes, Ezio.
pi_108258044
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:23 schreef zlakto het volgende:
Was het niet dat Feyenoord de Guzman geen nieuw contract aanbood, omdat hij toch al had gezegd te vertrekken? Dan had het immers geen zin.
Nee, ze konden het financieel gezien gewoon niet. De situatie was zo erg op dat moment dat als hij overhoop toch bij zou tekenen Feyenoord gewoon failliet was. Zo konden hem dus geen contract aan bieden en hebben eieren voor hun geld moeten kiezen door hem geen contract aan te bieden met als gevolg dat ze geen opleidingsvergoeding meer zouden ontvangen.
pi_108258054
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik ben niet degeen die beweer dat het níét zo is. :{. Beetje makkelijk van je afschuiven zo Caland.
Hoezo. Ik kom met bronnen, AD, VI, Gido Vader, heb er toen zelf nog contact over gehad met Van Cuilemborg. En jij zegt alleen dat het niet zo is. Dat is pas lekker makkelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108258091
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:24 schreef Ritmo het volgende:
@Helpmefok: klinkt echt leuk, die docu. Hou ons op de hoogte. Maar dat doe je vast wel ;)
Dat weet je toch schatje O+.

quote:
De Guzman: 'Snap dat het zuur is voor de supporters'
Geschreven op 2011-09-08 om 08:40:47 | Bekeken: 11164 | Reacties: 115 | Foto: OrangePictures | Bron: Voetbalzone.nl

Real Mallorca haalde Jonathan de Guzman voor niets en verkocht de middenvelder deze zomer voor acht miljoen euro aan Villarreal. De transfer van de Nederlandse Canadees roept gemengde gevoelens op bij Feyenoord, dat lijdzaam moest toezien hoe hij een jaar geleden transfervrij de deur uitliep. "Ik snap heel goed dat dat zuur is voor de supporters van Feyenoord", benadrukt De Guzman.

"In mijn laatste twee seizoenen ben ik heel veel geblesseerd geweest, terwijl mijn contract afliep", vertelt De Guzman donderdag in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Bij Mallorca was ik vervolgens wél bijna een heel jaar fit. Ik had heel graag op een andere manier afscheid genomen van Feyenoord, na al die jaren, maar het is gegaan zoals het is gegaan."

DAN HAD JE MOETEN BIJTEKENEN FLAPDROL. Desnoods zélf gevraagd 'wanneer krijg ik een nieuw contract jongens?'. Je bent godverdomme op 12-jarige leeftijd al bij de club gehaald in de jeugdacademie :r.
quote:
"Manchester City wilde me hebben, maar dat dat misging was een ingewikkeld verhaal, het is moeilijk om daar één iemand de schuld van te geven. Het heeft niet zoveel zin om veel achterom te kijken nu." De middenvelder kijkt uit naar zijn nieuwe avontuur. "Je ziet direct dat het niveau weer een stukje hoger is dan bij Mallorca. Villarreal heeft op elke positie geweldige spelers. Het is geen toeval dat we weer in de Champions League spelen."
Leuk voor 'm ^O^
pi_108258106
Ok, helpmefok slaat nu weer door :D Quit de rode limonade
Groetjes, Ezio.
pi_108258111
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat kan je wel beweren maar tot ik een feitelijke aanwijzing hiertoe zie (uit de jaarcijfers waaruit dit blijkt, een persvoorlichterbericht dat teruggevonden kan worden, et cetera) die verder gaat dan Derksens' grote duim blijf ik het twijfelachtig vinden ^O^.
Met je "wij van wc-eend", je verwacht wel een uitgebreide persverklaring waarin de club uit de doeken gaat doen dat ze gefaald hebben?
pi_108258117
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:27 schreef Helpmefok het volgende:

DAN HAD JE MOETEN BIJTEKENEN FLAPDROL. Desnoods zélf gevraagd 'wanneer krijg ik een nieuw contract jongens?'. Je bent godverdomme op 12-jarige leeftijd al bij de club gehaald in de jeugdacademie :r.

Hoe kun je bijtekenen zonder een aanbieding? De tering zeg :') :') :')
pi_108258123
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:25 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Nee, ze konden het financieel gezien gewoon niet. De situatie was zo erg op dat moment dat als hij overhoop toch bij zou tekenen Feyenoord gewoon failliet was.
Aldus Johan Derksen, de grootste duimzuiger van Nederland. Nogmaals: bron-uit-de-club-SVP.

quote:
Zo konden hem dus geen contract aan bieden en hebben eieren voor hun geld moeten kiezen door hem geen contract aan te bieden met als gevolg dat ze geen opleidingsvergoeding meer zouden ontvangen.
Als bovenstaand verhaal ECHT zo was hadden ze wel gezegd 'we bieden je een contract aan, dat teken je NIET, zo krijgen we WEL de opleidingsvergoeding en ben je een held in ROtterdam, zorgen we persoonlijk voor via de clubsite".

Komop man, tot een clubmedewerkersbericht hierover naar buiten komt blijft het voor mij fanfictie.
pi_108258132
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Met je "wij van wc-eend", je verwacht wel een uitgebreide persverklaring waarin de club uit de doeken gaat doen dat ze gefaald hebben?
Gewoon verklaren dat er geen geld was zou toch voldoende zijn geweest :P
Groetjes, Ezio.
pi_108258139
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:28 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Hoe kun je bijtekenen zonder een aanbieding? De tering zeg :') :') :')
Kan je niet lezen? Hint: "DESNOODS [.....]". Ohja. Juistja.
pi_108258178
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Fokkie ga niet over de rooie hé. Anders weet je het wel weer :{
pi_108258194
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:28 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Gewoon verklaren dat er geen geld was zou toch voldoende zijn geweest :P
Dat is ook al een behoorlijke faal als de eerste vraag zal zijn "waarom eerdere biedingen niet geaccepteerd?" ;)
pi_108258202
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoezo. Ik kom met bronnen, AD, VI, Gido Vader, heb er toen zelf nog contact over gehad met Van Cuilemborg. En jij zegt alleen dat het niet zo is. Dat is pas lekker makkelijk.
Het AD is een bron ja, een twijfelachtige (gebaseerd op Johan Derksens' uitspraken) maargoed.

Maar de rest, ... het is pas een bron als hij terug te lezen is. Anders is het gewoon een 'ja dat staat daar ergens zoek maar zelf' en vervolgens blijkt het nergens terug te vinden en kan het - net zo goed - onzin zijn.

Niet dat ik jou niet geloof hoor Calandje, in tegendeel O+ Ik geloof jouw versie van het verhaal meer dan dat de club het goed zou hebben gedaan (want 1) beenhakker en 2) Feijenoord :')), maargoed: een bron zien lost nogal veel op.
pi_108258223
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat is ook al een behoorlijke faal als de eerste vraag zal zijn "waarom eerdere biedingen niet geaccepteerd?" ;)
"Geen bankgarantie van Manchester City".
pi_108258226
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]
Als bovenstaand verhaal ECHT zo was hadden ze wel gezegd 'we bieden je een contract aan, dat teken je NIET, zo krijgen we WEL de opleidingsvergoeding en ben je een held in ROtterdam, zorgen we persoonlijk voor via de clubsite".
Als je iemand een contract aan wilt bieden moet je wel de financiele middelen hebben. Die waren er niet. De KNVB of wat voor een instantie dan ook had dat nooit laten gebeuren.
Maar deze discussie wordt voor jou iets te moeilijk zie ik. Vertel nog eens wat over je docu!
pi_108258253
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het AD is een bron ja, een twijfelachtige (gebaseerd op Johan Derksens' uitspraken) maargoed.

Maar de rest, ... het is pas een bron als hij terug te lezen is. Anders is het gewoon een 'ja dat staat daar ergens zoek maar zelf' en vervolgens blijkt het nergens terug te vinden en kan het - net zo goed - onzin zijn.

Niet dat ik jou niet geloof hoor Calandje, in tegendeel O+ Ik geloof jouw versie van het verhaal meer dan dat de club het goed zou hebben gedaan (want 1) beenhakker en 2) Feijenoord :')), maargoed: een bron zien lost nogal veel op.
Ja, dus kom maar met een bron dat Feyenoord een half jaar geleden 3 ton heeft ontvangen. Dat zouden ze namelijk hoog van de toren hebben geblazen.

In plaats daarvan kozen ze ervoor om enkele verslaggevers voor te liegen door te zeggen dat ze bij een binnenlandse transfer sowieso geen geld krijgen. :') Gelukkig waren de FIFA-regels wat duidelijker daarin.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108258271
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hoe kan ik een werknemer nou een contract aanbieden als ik weet dat als hij zijn handtekening zet ik falliet ben?
Wat snap jij daar in godsnaam niet aan?
pi_108258279
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Tja Beenhakker he. Wat een nutteloze flapdrol is dat toch gebleken. Echt helemaal niets goed gedaan bij de club. Transfers die falen, contracten die niet rechtsgeldig bleken.
Wat dat betreft is die Van Geel echt een koning ondanks de 224214 jaar ervaring van Don Leo :X
Groetjes, Ezio.
pi_108258281
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Volgens mij speelde er wel meer dan alleen Manchester City..
pi_108258292
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:31 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Als je iemand een contract aan wilt bieden moet je wel de financiele middelen hebben. Die waren er niet. De KNVB of wat voor een instantie dan ook had dat nooit laten gebeuren.
Maar deze discussie wordt voor jou iets te moeilijk zie ik. Vertel nog eens wat over je docu!
Je kunt altijd een contract aanbieden, het komt namelijk pas op de weegschaal te staan als hij ondertekent is en er dus loon uitgekeerd gaat worden. Eerder worden er geen kosten gemaakt, dus heb je geen fuck met KNVB of wie dan ook te maken.

Ondertussen ben je nog steeds niet met een bron gekomen schat, behalve een halfbetrouwbare bron van Caland die voortkomt uit een uitspraak van de altijd-even-betrouwbare Johan Derksen :').

De docu moet ik niet teveel over vertellen anders dan is het verrassingselement weg ^O^. Morgen iig. de eerste beelden proberen online te krijgen, wat warmmakertjes, kijken hoe jullie het filmisch vinden.
pi_108258308
Rekik is toch ook vertrokken omdat het gesprek met Leo hem en zijn ouders niet aanstonden? :D
Groetjes, Ezio.
pi_108258312
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Er zijn meerdere versies van het de Guzman - Manchester City verhaal.
pi_108258314
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Volgens mij speelde er wel meer dan alleen Manchester City..
Valencia. Hoe het met hun bankgarantie zit weet ik niet.
pi_108258338
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:32 schreef Helpmefok het volgende:

Je kunt altijd een contract aanbieden, het komt namelijk pas op de weegschaal te staan als hij ondertekent is en er dus loon uitgekeerd gaat worden. Eerder worden er geen kosten gemaakt, dus heb je geen fuck met KNVB of wie dan ook te maken.

Nee dat kan niet. Geen enkele accountant zou daar zijn handtekening onder zetten.
pi_108258347
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Stokstaart het volgende:
Rekik is toch ook vertrokken omdat het gesprek met Leo hem en zijn ouders niet aanstonden? :D
Klopt.

Beenhakker die doodleuk vertelt dat hij misschien wel over een jaar of 2 bij Excelsior in de basis kan staan als opstapje naar het eerste. :')

Die Rekik had dit seizoen al vaste kracht geweest in Feyenoord 1.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108258362
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:32 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Tja Beenhakker he. Wat een nutteloze flapdrol is dat toch gebleken. Echt helemaal niets goed gedaan bij de club. Transfers die falen, contracten die niet rechtsgeldig bleken.
Wat dat betreft is die Van Geel echt een koning ondanks de 224214 jaar ervaring van Don Leo :X
GEEL _O_

[Insert De_Kromme "Die Van Geel worshipping hier blijft maar doorgaan he :{ :{ :[]
pi_108258378
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Er zijn meerdere versies van het de Guzman - Manchester City verhaal.
Daar wilde ik niet eens over beginnen _O- Ik geloof niet dat Manchester City ooit geinteresseerd zou zijn in een speler als De Guzman :') Maar die discussie ga ik maar niet aanwakkeren _O-
pi_108258392
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Valencia. Hoe het met hun bankgarantie zit weet ik niet.
iig zou het behoorlijk beschamend zijn om met dat hele verhaal naar buiten te komen.
pi_108258400
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Daar wilde ik niet eens over beginnen _O- Ik geloof niet dat Manchester City ooit geinteresseerd zou zijn in een speler als De Guzman :') Maar die discussie ga ik maar niet aanwakkeren _O-
De Jong is niks beter.
pi_108258403
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt.

Beenhakker die doodleuk vertelt dat hij misschien wel over een jaar of 2 bij Excelsior in de basis kan staan als opstapje naar het eerste. :')

Vanmiddag stukje met Rekik in Balverliefd bij VI. :)
pi_108258411
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jawel hoor. Toen hadden ze nog geen jongens van het caliber Tevez, Aguero, Balotelli etc.
pi_108258427
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:34 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Nee dat kan niet. Geen enkele accountant zou daar zijn handtekening onder zetten.
Onzin. Echt, waar haal je het vandaan. Als je met het verhaal aankomt 'dit is een schijncontract wat nooit ondertekend zal worden, zie [insert-papiertje-ondertekend-door-guzman-waarop-staat-dat-hij-niet-ingaat-op-contractaanbieding-Feijenoord] en enkel nodig is om de opleidingsvergoeding te krijgen' dan tekent elke accountant dat. :Y
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:36:27 #85
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108258430
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:32 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Heeft Van Geel niet meer ervaring als TD dan Beenhakker?
2000 light years from home
pi_108258485
quote:

[..]

Klopt.

Zó pijnlijk als je ziet wat voor jeugd bij Feijenoord 'verspilt' is. Als je dan nog kijkt wat nú doorkomt... We hadden verdomme een "klein-Ajax-1995" elftal kunnen hebben met íéts meer centen (voor een paar 'dragende spelers'). Overigens zeg ik niet dat we dan CL-finale zouden winnen, maar we hadden echt wel leuk kunnen voetballen in een EL ofzo met zo'n team. :9~
pi_108258503
quote:

[..]

Klopt.

Mwoah, hij is nu wat... 16 toch?
Groetjes, Ezio.
pi_108258512
En die Leo haalde bij Ajax wel even de Zlatan's, Chivu's Maxwell's enz. :{
pi_108258519
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Onzin. Echt, waar haal je het vandaan. Als je met het verhaal aankomt 'dit is een schijncontract wat nooit ondertekend zal worden, zie [insert-papiertje-ondertekend-door-guzman-waarop-staat-dat-hij-niet-ingaat-op-contractaanbieding-Feijenoord] en enkel nodig is om de opleidingsvergoeding te krijgen' dan tekent elke accountant dat. :Y
Schijncontract :')
Feyenoord is geen een of ander beunhaasbedrijf waar schijncontracten opgesteld kunnen worden.
De kans is aanwezig dat de Guzman zijn handtekening had gezet en dan waren we failliet geweest. Ook al was de kans 0,001%.
pi_108258529
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:36 schreef Merkie het volgende:

[..]

Heeft Van Geel niet meer ervaring als TD dan Beenhakker?
Jep.
Leo heeft 3 jaartjes ajax, 1 jaartje TA bij graafschap, 2 jaartjes feijenoord en 1 jaar Ujpest gehad.

van Geel heeft sowieso meer ervaring
pi_108258556
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:38 schreef Paul-89 het volgende:
En die Leo haalde bij Ajax wel even de Zlatan's, Chivu's Maxwell's enz. :{
* Zucht.... zonder geld kun je nu eenmaal niets.... Zucht*
Groetjes, Ezio.
pi_108258558
http://nl.wikipedia.org/wiki/Martin_van_Geel Sowieso een hele bonk aan TD-ervaring.
pi_108258573
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

17.

Had zonder problemen in het eerste gestaan nu. Wat een beest zeg.
Van zijn vertrek baal ik veel meer dan van zo'n Ebecilio, Ake of Bruma.

Als hij geen absolute wereldtop wordt moet het heel raar gaan lopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108258582
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Toevallig een artikel met en over hem in de VI van deze week.
pi_108258608
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jep.
Leo heeft 3 jaartjes ajax, 1 jaartje TA bij graafschap, 2 jaartjes feijenoord en 1 jaar Ujpest gehad.

van Geel heeft sowieso meer ervaring
Als TD . Maar al zijn zogenaamde connecties van jaren in de voetballerij hadden ook ergens wel iets mogen opleveren natuurlijk.
Groetjes, Ezio.
pi_108258637
quote:
19s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:38 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Schijncontract :')
Feyenoord is geen een of ander beunhaasbedrijf waar schijncontracten opgesteld kunnen worden.
De kans is aanwezig dat de Guzman zijn handtekening had gezet en dan waren we failliet geweest. Ook al was de kans 0,001%.
Wat snap je niet van een rechtsgeldig 'bijcontract' die dat voorkomt op straffe van een boete "TER HOOGTE VAN HET GEHELE SALARIS".

Zo moeilijk is het écht niet hoor, Ja, misschien voor Leo. Maar ik neem aan dat zelfs díé kneus het voor elkaar krijgt een dergelijke simpele effectieve constructie te verzinnen :').
pi_108258669
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:40 schreef Caland het volgende:

[..]

17.

Had zonder problemen in het eerste gestaan nu. Wat een beest zeg.
Van zijn vertrek baal ik veel meer dan van zo'n Ebecilio, Ake of Bruma.

Als hij geen absolute wereldtop wordt moet het heel raar gaan lopen.
Jep, de nieuwe Rio Ferdinand noemen ze hem nu al daar ;(

Al hebben wij hem ook weggekaapt bij Ado :P
Groetjes, Ezio.
pi_108258698
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wat snap je niet van een rechtsgeldig 'bijcontract' die dat voorkomt op straffe van een boete "TER HOOGTE VAN HET GEHELE SALARIS".

Zo moeilijk is het écht niet hoor, Ja, misschien voor Leo. Maar ik neem aan dat zelfs díé kneus het voor elkaar krijgt een dergelijke simpele effectieve constructie te verzinnen :').
Kom dan gelijk even met de wetsartikelen die dergelijke praktijken blijkbaar goed keuren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108258717
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ohhh echt... Facepalm
pi_108258722
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Kom dan gelijk even met de wetsartikelen die dergelijke praktijken blijkbaar goed keuren.
Ik ga niet mijn wettenbundel erbij pakken. Als Kapiteintje hier nou was zou hij kunnen concluderen of dit een rechtsgeldige constructie zou zijn. Ik zou niet inzien waarom niet. De clausule "Op straffe van een boete ter hoogte van het volledig salaris" zal door een rechter zeer waarschijnlijk van de tafel gewezen worden.

Een 'bijconstructie' waarin hij aangeeft NIET bij te tekenen omwille het verkrijgen van de opleidingsvergoeding zal echter bij een rechter echt niet problematisch gevonden worden.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2012 12:45:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')