Ik word ook alleen maar gebruikt, maar neuken ho maar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook wel een logische gedachte van der. Want niemand vind lelijke mensen leuk, die zijn er alleen om te gebruiken.
Ze reageerde anders alsof er iets totaal anders gezegt was?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan ze er zelf ook nog wel uit opmaken Mur.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word ook alleen maar gebruikt, maar neuken ho maar.
Arme jongen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is wel waar ja.quote:
U wordt bedankt voor uw medeleven.quote:
Het is dat ik meestal de jongens op mij af laat komen en niet andersom, maar anders wel hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zou je op hem afstappen in de kroeg?
Dat zijn dan ook helemaal geen leuke spelletjes. Maar een potje risk of monopoly daarentegen..quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:44 schreef Myraela het volgende:
Ik ben overigens geen slet. Ik speel alleen geen spelletjes, ik doe niet aan dat "na 3 dates zoenen, na 1 maand seks, 3 dagen na een date wachten tot je weer contact hebt".
LEVENSWEG!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook helemaal geen leuke spelletjes. Maar een potje risk of monopoly daarentegen..
Zoals het daar staat. Over het algemeen zijn er maar weinig echt afstotelijke mensen. Ik vind veel mensen alleen wel afstotelijk.quote:
Misschien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat jij afstotelijk vindt is niet echt afstotelijk. Dat is alleen maar 'niet mijn smaak'.
Ik own je in monopoly jongen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook helemaal geen leuke spelletjes. Maar een potje risk of monopoly daarentegen..
Oeh Monopoly, te lang niet gespeeld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij niet, huizen kopen enzo!quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat dat spel waarin je kinderen kan krijgen. Dat vind ik altijd eng.
Waarom verbaast dat me niks...quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:49 schreef Joysa het volgende:
Monopoly
Ik kan niet tegen mijn verlies dus ik moet wel winnen
Bordspellenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:48 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij niet, huizen kopen enzo!
Of Spookslot! Oh, wat mis ik ouderwetse bordspellen
Voor wat word je gebruikt? Om tegenaan te zeuren?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat dat spel waarin je kinderen kan krijgen. Dat vind ik altijd eng.
Dat is een keer gebeurt, bij eentje mocht ik ook tegen haar aan zeuren dus dat is niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:49 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Voor wat word je gebruikt? Om tegenaan te zeuren?
Risk is een kutspel. Als eerste eruit liggen en de volgende 5 uur moeten kijken hoe de rest verder speeltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |