SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Niet, stiekem waren jullie aan het hunten.quote:
Ja ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef HappyBob het volgende:
Vieze lapohunter
Hoe gaat het met tekenen?
Teken dan iets fictiefs, dan zit je altijd goedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ja.
En ben er mee gestopt, frustrerend, stomme verhoudingen. Ik begon zo goed.
Ik weet niet of ik dit kan vertrouwen Laat maar even controleren, jongeman.quote:
Hmm, ja maar ik had zin om dat meisje zo te tekenen zittend alles hand in haren, maar het liep uit tot een fiasco, helaas pindakaas. Morgen maar iets anders tekenen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Teken dan iets fictiefs, dan zit je altijd goed
Goed zo!quote:
maar maar ehm het stond op mijn memory stick maar die ben ik thuis vergeten en ik kon het niet uitprinten want de inkt was op en en enquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit kan vertrouwen Laat maar even controleren, jongeman.
Smokey heeft het opgegeten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar maar ehm het stond op mijn memory stick maar die ben ik thuis vergeten en ik kon het niet uitprinten want de inkt was op en en en
En je hond heeft je memory stick opgegeten en de brug stond open..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar maar ehm het stond op mijn memory stick maar die ben ik thuis vergeten en ik kon het niet uitprinten want de inkt was op en en en
Gequote willen worden, doh!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat doet jouw post daar in één keer dan
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ok gelukkig maar
[ afbeelding ]
Neger watquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh! Nu weet ik mn droomIk lag op mn bed en toen kwam er opeens een zwarte kat het huis binnen (nja ik liet hem binnen
) en toen ging die over mn benen heenlopen en dat deed een beetje pijn maar ook weer niet maar hij had nageltjes weetje dus gek gevoel was dat en toen opeens rende hij door het hele huis en was hij verdwenen D:
wajo neger, zit nu bij het 2e land, maar wacht weer tot ik naar school moet, begin ik weer verder met spelen .quote:
NOU SORRY JE HOEFT NIET METEEN BOOS TE WORDENquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
1: ik bn geen neger
1.2: lees de tekst dan
ik ben alles behalve boos , chill dude liefde voor jou toch, tog, tok?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:49 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
NOU SORRY JE HOEFT NIET METEEN BOOS TE WORDEN![]()
![]()
jatok tok tok tok tokquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben alles behalve boos , chill dude liefde voor jou toch, tog, tok?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tok tok tokquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn broertje heeft waterpokken he, ziet hij op mijn voorhoofd twee puisten zegt hij: Jij hebt ze ook!!
Kom maar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:25 schreef JanPiraat het volgende:
Billenkoekwaardig hoor die opmerking![]()
Ging jij geen film kijken?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn broertje heeft waterpokken he, ziet hij op mijn voorhoofd twee puisten zegt hij: Jij hebt ze ook!!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey mot ik die tong eruit rukken ?
En wat ga jij ermee doen dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey mot ik die tong eruit rukken ?
Probeer je me nou te straffen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
sla ik er striemen mee in je gezicht en op je billetjes
Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja shit
Nou ik ga je wel wiskunde leren ofzo is dat een straf ?
Aangezien ik al sinds de 3e geen wiskunde meer heb gehad wel jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja shit
Nou ik ga je wel wiskunde leren ofzo is dat een straf ?
hequote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:45 schreef K-Cash het volgende:
Je kijkt tegen me op want ik heb je idool zijn baan
Ik doe niet aan trends en rages.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:02 schreef Henkie94 het volgende:
> Yomomma jokes
Had ik al gezegd dat dit 2012 is?
Ik denk het nietquote:
Laatste trein gaat om 23:30 zie ik, dus zou wel thuis kunnen komen mits ik gelijk na de film naar de trein renquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
132 minuten, dus 23:15 klaar. Jij zou niet op tijd thuis kunnen komen ben ik bang.. Maar er is nog wel een plekje bij mij onder de lakens.
.
Geen probleem.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Laatste trein gaat om 23:30 zie ik, dus zou wel thuis kunnen komen mits ik gelijk na de film naar de trein renAls het in het weekend was geweest, had ik het overwogen. En bij jou onder de lakens klinkt heet
Ik slaap wel naakt.
Moet je een FOK!ker meenemen dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
2 kaartjes. Ik date geen FOK!ker dus Flips + ? = foreveralone.
Weet niet. Alleen dan blijft de situatie bijna geheel onveranderd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Moet je een FOK!ker meenemen dan?
Jij was toch datende?quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet. Alleen dan blijft de situatie bijna geheel onveranderd.
Hoeveel ga jij er bestellen dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Je hoeft niet perse met zijn tweeën. En je kan kiezen voor 1 of 2..
Ik 0, ik ben van de organisatie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij was toch datende?
[..]
Hoeveel ga jij er bestellen dan?
Nee. De jongen heeft mij 3 weken terug uit het niets ( en geloof mij ik weet echt niet wat ik fout heb kunnen doen dus echt uit het niets) geblokkeerd op whatsapp. En sindsdien geen contact.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij was toch datende?
[..]
Hoeveel ga jij er bestellen dan?
En Cosje is er ook gewoonquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:30 schreef Flippiee het volgende:
Dan 1. Heb niet zoveel moeite met dingen in mijn eentje te doen.En misschien wel prettig ook.
Neequote:Op woensdag 22 februari 2012 01:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heeft iemand van jullie Mysterious Skin gezien?
Kijk hem dan, met z'n machtquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik 0, ik ben van de organisatie..
Oké..quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. De jongen heeft mij 3 weken terug uit het niets ( en geloof mij ik weet echt niet wat ik fout heb kunnen doen dus echt uit het niets) geblokkeerd op whatsapp. En sindsdien geen contact.
Vanavond hem voor het eerst gezien weer op het werk. Het deed nog nooit zoveel pijn dat iemand mij compleet negeerde en geen contact wilde.
Maja dat dus.
Op mijn bankrekening zou die zeker een episch getal zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik vind 3*10^8 wel een episch getal.
Ja ik had mijn twijfels ook al een beetje toen maar ach wie weet ooit hahaquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En Cosje is er ook gewoon
[..]
NeeDrama.. moet ik altijd huilen
[..]
Kijk hem dan, met z'n macht
[..]
Oké..Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik al twijfels kreeg na die keer daarvoor dat er iets niet helemaal lekker ging (kan even niet meer herinneren wat er precies was
), maar wel kut voor je
En een kutstreek van hem
Blijf vertrouwen in de liefde!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik had mijn twijfels ook al een beetje toen maar ach wie weet ooit haha
Het is de lichtsnelheid.. in m/squote:Op woensdag 22 februari 2012 01:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op mijn bankrekening zou die zeker een episch getal zijn
Liefde.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Blijf vertrouwen in de liefde!!
Injecteer ze met je gay-spuitquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik vind zo veel heterojongens leuk..
Ik vertrouw wel in liefdequote:Op woensdag 22 februari 2012 01:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Blijf vertrouwen in de liefde!!
Gaat lastig zonder ze te dwingen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Injecteer ze met je gay-spuit
Jij ook.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:52 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben slapen. Jullie zijn lief. Kusjes.
Zie het toch liever op m'n bankrekeningquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is de lichtsnelheid.. in m/s
Gewoon blijven aandringen, net als Lucasquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik vind zo veel heterojongens leuk..
In wat voor vormen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vertrouw wel in liefdemaar in andere vormen haha
Slaap zacht, Flipsjequote:Op woensdag 22 februari 2012 01:52 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben slapen. Jullie zijn lief. Kusjes.
Boh maar je weet wel waar het over gaat enzo? Ik had geen flauw benul meeeeen, de badkamerscene maakte me aan het huilen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NeeDrama.. moet ik altijd huilen
Lucas is vrij sletterig. Ik niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zie het toch liever op m'n bankrekening
[..]
Gewoon blijven aandringen, net als Lucas
[..]
In wat voor vormen?
[..]
Slaap zacht, Flipsje
Ik heb je lief
quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gaat lastig zonder ze te dwingen.
Is het wel een aanrader? Dan kijk ik 'm wel een keer als ik even lekker wil huilenquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trusten flips!
[..]
Boh maar je weet wel waar het over gaat enzo? Ik had geen flauw benul meeeeen, de badkamerscene maakte me aan het huilen.Wtf.
Mij uitnodigen bij jou in bed.. klinkt behoorlijk sletterigquote:Op woensdag 22 februari 2012 02:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Lucas is vrij sletterig. Ik niet.
Jij denkt gelijk aan andere dingen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 02:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is het wel een aanrader? Dan kijk ik 'm wel een keer als ik even lekker wil huilen
[..]
Mij uitnodigen bij jou in bed.. klinkt behoorlijk sletterig
Kusje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 02:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga ook een poging wagen, als dat lukt tenminste. Damn die film.
Trusten allemaal.
Nee hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 02:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jij denkt gelijk aan andere dingen.
Oh ik ook dus scheelt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 02:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee hoorIk dacht alleen aan seks.
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 02:50 schreef HappyBob het volgende:
Slaap zacht, Henkie en Lotte
Erg toevallig trouwens ..
quote:
Als dat geenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt!
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Smokkel je hem mee en verstop je hem onder je bedquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boh lijkt me wel tof, maar ik weet niet of Jan het redt om nog thuis te komen.
Dan liever in mn bed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Smokkel je hem mee en verstop je hem onder je bed
En ik dan? Als een puppy op het einde van het bed liggen?quote:
:3 okquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En ik dan? Als een puppy op het einde van het bed liggen?
Mfw ik dat nu zie gebeurenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En ik dan? Als een puppy op het einde van het bed liggen?
:3c kom ik wel midden in de nacht op jullie springen hoorquote:
kusquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:48 schreef Beach het volgende:
wrm denken mensen altijd dat ik gay ben
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Misschien tijd om die handtas weg te doen Beach.
wacht, je bent niet gay?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:48 schreef Beach het volgende:
wrm denken mensen altijd dat ik gay ben
ik viel vroeger gedeeltelijk op jongensquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wacht, je bent niet gay?
waarom praat ik nog met je :S:S
zie jequote:Op woensdag 22 februari 2012 13:07 schreef Beach het volgende:
[..]
ik viel vroeger gedeeltelijk op jongens
vroeger, dus houd je in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zie je
Ik zei ooit eens dat je dat was maar jij ontkende hetIk sta vooraan in de rij ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Don't be a drag, just be a queen!
We vechten om hemquote:
Vecht je ook mee dan? Triootje?quote:
kusquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:40 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb bij omgangskunde van mijn klas het karaktereigenschap kaartje 'humoristisch' gekregen.
HAATquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kies Beach zijn partner wel, het is Cosmo2.0 geworden. Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:40 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb bij omgangskunde van mijn klas het karaktereigenschap kaartje 'humoristisch' gekregen.
Nee, hij weet altijd zich in plaatjes te verwoorden, mafkees.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:14 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jij weet altijd wat te zeggen.
Wat dan als je een keer geen passend plaatje hebt??quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:36 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb een stuk of 100 random foto's bij me waar ik me altijd mee uitdruk ja
Dan houdt FOK! op met bestaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wat dan als je een keer geen passend plaatje hebt??
Dan laat ik mn piemel zien en ren ik wegquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wat dan als je een keer geen passend plaatje hebt??
picsquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan laat ik mn piemel zien en ren ik weg
jo kashcashkashquote:
wats dezequote:Op woensdag 22 februari 2012 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik praat niet meer met jou ok
lo.quote:
Niks tegen Jan zeggen hoorquote:
Geen geheimen voor mij hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niks tegen Jan zeggen hoorOns geheim
Hoi Jan, hoe gaat het met jou? Alles goed daar?quote:
Gaat gaatquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoi Jan, hoe gaat het met jou? Alles goed daar? [ afbeelding ]
Niks zeggen KaaBee, zo heeft hij het niet door!11!111einz11!
Klinkt niet al te tof man.quote:
/brohugquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kut op met die plaatjes, mijn 3G vindt dit niet leuk.
kusquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kut op met die plaatjes, mijn 3G vindt dit niet leuk.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:48 schreef wolfrolf het volgende:
tvp in topic 555 _______O____________
thxquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:48 schreef wolfrolf het volgende:
tvp in topic 555 _______O____________
Jak & Daxter UIquote:
Ik zit smachtend te wachten tot Amazon mijn HD remasters verstuurd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jak & Daxter UI
Gozer, ik hou van je.
Ik heb helaas geen PS3 gekocht omdat mijn kutvrienden waar ik niet eens meer mee omga een xbox hadden gekocht. Ik zit het serieus te overwegen om ergens een 2e hands PS3 te kopen zodat ik weer J&D kan spelenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit smachtend te wachten tot Amazon mijn HD remasters verstuurd.
Oh zeker doen. Dan kan je namelijk niet alleen J&D weer spelen, maar ook de PS3 games van Ratchet & Clank en de Uncharted trilogie. Hele vette games.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen PS3 gekocht omdat mijn kutvrienden waar ik niet eens meer mee omga een xbox hadden gekocht. Ik zit het serieus te overwegen om ergens een 2e hands PS3 te kopen zodat ik weer J&D kan spelen
Henkquote:
Ratchet & Clank had ik er maar eentje van gespeeld dacht ik. Maar die heeft toch geen HD re-release? En Uncharted schijnt wel goed te zijn ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh zeker doen. Dan kan je namelijk niet alleen J&D weer spelen, maar ook de PS3 games van Ratchet & Clank en de Uncharted trilogie. Hele vette games.
Nee geen remakes, 2 hagelnieuwe games voor de Ps3, R&C Tools Of Destruction, en het nog epischere R&C A Crack In Timequote:Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar die heeft toch geen HD re-release? En Uncharted schijnt wel goed te zijn ja.
Edit nmquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef Beach het volgende:
[..]
wie ben jij en waarom post jij elke keer hier
Hopelijk komt er dan ook wel zo'n re-release uit voor PS3. Alhoewel ik er tegen ben om dat soort dingen te kopen spreken die spellen mij wel enorm aanquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee geen remakes, 2 hagelnieuwe games voor de Ps3, R&C Tools Of Destruction, en het nog epischere R&C A Crack In Time
ga met mijquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:19 schreef Furdinand het volgende:
Appel kan niet mee naar John Carter
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef Beach het volgende:
[..]
wie ben jij en waarom post jij elke keer hier
Een goede mang, goede mang.quote:
doe normaal man hij gebruikt geen straattaal geen g, hij begroet me gewoonquote:
Al dat schijnheilige gedoequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
doe normaal man hij gebruikt geen straattaal geen g, hij begroet me gewoon
Als Joran van der Sloot met mn zusje uitgaat ben ik daar ook op tegen ook al doet ie die dag normaalquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
doe normaal man hij gebruikt geen straattaal geen g, hij begroet me gewoon
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als Joran van der Sloot met mn zusje uitgaat ben ik daar ook op tegen ook al doet ie die dag normaal
Al Joran van der Sloot met jouw zusje uitgaat ben ik daar ook op tegenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als Joran van der Sloot met mn zusje uitgaat ben ik daar ook op tegen ook al doet ie die dag normaal
Hij heeft maar een zusje toch.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Al Joran van der Sloot met jouw zusje uitgaat ben ik daar ook op tegenAl ligt het er natuurlijk wel aan welk zusje.
Oudere zusjes zijn ook zusjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft maar een zusje toch.
Oke.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oudere zusjes zijn ook zusjesOmdat meisjes.
Mochten ze willen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze zien eruit als mij minus baardgroei
Heetquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze zien eruit als mij minus baardgroei
jatokquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja true Claudia heeft wel een beginnend baardje
[..]
Hahahah jazekerquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:32 schreef HappyBob het volgende:
Jan, Eastbound&Down trouwens nog gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |