SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Niet, stiekem waren jullie aan het hunten.quote:
Ja ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef HappyBob het volgende:
Vieze lapohunter
Hoe gaat het met tekenen?
Teken dan iets fictiefs, dan zit je altijd goedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ja.
En ben er mee gestopt, frustrerend, stomme verhoudingen. Ik begon zo goed.
Ik weet niet of ik dit kan vertrouwen Laat maar even controleren, jongeman.quote:
Hmm, ja maar ik had zin om dat meisje zo te tekenen zittend alles hand in haren, maar het liep uit tot een fiasco, helaas pindakaas. Morgen maar iets anders tekenen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Teken dan iets fictiefs, dan zit je altijd goed
Goed zo!quote:
maar maar ehm het stond op mijn memory stick maar die ben ik thuis vergeten en ik kon het niet uitprinten want de inkt was op en en enquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit kan vertrouwen Laat maar even controleren, jongeman.
Smokey heeft het opgegeten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar maar ehm het stond op mijn memory stick maar die ben ik thuis vergeten en ik kon het niet uitprinten want de inkt was op en en en
En je hond heeft je memory stick opgegeten en de brug stond open..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar maar ehm het stond op mijn memory stick maar die ben ik thuis vergeten en ik kon het niet uitprinten want de inkt was op en en en
Gequote willen worden, doh!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat doet jouw post daar in één keer dan
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ok gelukkig maar
[ afbeelding ]
Neger watquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh! Nu weet ik mn droomIk lag op mn bed en toen kwam er opeens een zwarte kat het huis binnen (nja ik liet hem binnen
) en toen ging die over mn benen heenlopen en dat deed een beetje pijn maar ook weer niet maar hij had nageltjes weetje dus gek gevoel was dat en toen opeens rende hij door het hele huis en was hij verdwenen D:
wajo neger, zit nu bij het 2e land, maar wacht weer tot ik naar school moet, begin ik weer verder met spelen .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |