quote:
Geen idee eigenlijk, ik vond het allemaal een beetje verdacht.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:09 schreef rubbereend het volgende:
Maar Kramer haakte af vlak na de Spelen, als hij betrapt zou zijn zou hij met terugwerkende kracht die medailles kwijt zijn toch?
Ja, daar vertelt die man van het dopinginstituut dat ze zelf nooit de betrapte atleet bekendmaken maar dat dat dus aan de bond en de atleet wordt gelaten......quote:Op donderdag 12 april 2012 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik vond het allemaal een beetje verdacht.
Maar waar kwam jouw vraag opeens vandaan, uit die radiolinks?
(Heb ik -nog- niet beluisterd).
En tennis is volgens mij idd een wereld apart...
Ah, toch maar een keer luisteren als ik tijd hebquote:Op donderdag 12 april 2012 23:15 schreef rubbereend het volgende:
Ja, daar vertelt die man van het dopinginstituut dat ze zelf nooit de betrapte atleet bekendmaken maar dat dat dus aan de bond en de atleet wordt gelaten......
Het zijn maar korte reportages hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:17 schreef APK het volgende:
Er zijn toch verdacht weinig dopinggevallen bekend uit de schaatssport?
Pechstein, verder kom ik zo snel niet maar ik volg het schaatsen niet zo intensief.
Lijkt mij wel een sport waar doping 'nuttig' kan zijn om betere prestaties te leveren, maar net niet belangrijk genoeg om er een enorme zaak van te maken.
Bijna alle sponsoring komt uit Nederland, dus het zou ook een slechte zaak zijn als er opeens een schandaal zou zijn mbt een van de grote helden.
[..]
Ah, toch maar een keer luisteren als ik tijd heb![]()
Die dopingdokter Nikkels zat een tijdje bij SpaarSelect.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:17 schreef APK het volgende:
Er zijn toch verdacht weinig dopinggevallen bekend uit de schaatssport?
Pechstein, verder kom ik zo snel niet maar ik volg het schaatsen niet zo intensief.
Lijkt mij wel een sport waar doping 'nuttig' kan zijn om betere prestaties te leveren, maar net niet belangrijk genoeg om er een enorme zaak van te maken.
Bijna alle sponsoring komt uit Nederland, dus het zou ook een slechte zaak zijn als er opeens een schandaal zou zijn mbt een van de grote helden.
[..]
Ah, toch maar een keer luisteren als ik tijd heb![]()
Hij heeft nog nooit een schaatser met doping begeleid als ik het goed begrijp (deel 1)quote:Op donderdag 12 april 2012 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die dopingdokter Nikkels zat een tijdje bij SpaarSelect.
En het werd afgedaan met het volgende bericht en was klaar.quote:Daniel Carvalho, oud-speler van CSKA Moskou, heeft laten weten dat hij doping gebruikte tijdens zijn periode in Rusland. De middenvelder speelt inmiddels voor Palmeiras.
De Braziliaanse spelverdeler was tussen 2004 en 2009 actief voor de Russische topclub en leidde zijn ploeg destijds onder meer naar de UEFA Cup-winst in 2005. Samen met een andere Braziliaan, Vagner Love, was hij de spil in het succesvolle elftal.
Tegenover Radio ESPN in zijn vaderland Brazilië laat Carvalho nu weten dat hij in zijn periode bij CSKA doping gebruikte. "Toen ik net aankwam in Rusland had ik vooral moeite met het fysieke aspect. Ik kreeg destijds door de club steroïden toegediend zonder dat ik het wist en werd in één klap een stuk sterker en zwaarder."
Volgens de Braziliaan zijn dit soort verhalen schering en inslag in Rusland. "In Rusland gebeurt dit heel veel, omdat er bijna geen toezicht is op de medische afdelingen van de clubs. Op een gegeven moment ben ik gestopt met de injecties en besloot ik CSKA te verlaten."
quote:Update 31/01/2012 09:31 "Injecties geen steroïden"
Daniel Carvalho heeft in een officiële verklaring laten weten dat hij afstand neemt van zijn eerdere uitspraken. De Braziliaan zegt niet zeker te weten of de injecties die hij kreeg daadwerkelijk steroïden waren. Tevens meldt hij dat de club CSKA Moskou hiervoor niet verantwoordelijk was.
Dit is wel heel erg obvious ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als je even z'n carriere samenvat :
- Bij Lotto toen Jo Planckaert en Andrei Tsjmil in de klassiekers hoogtij vierden
- Bij Lampre toen Cunego opeens alle toppers in de Giro uit het wiel kon rijden
- Bij Euskaltel in de hoogdagen van Mayo, Laiseka, Anton en Samsan ...
- Bij Saunier Duval in de hoogdagen van Ricco en Piepoli
En dan bij Omega Pharma - Lotto en Omega Pharma - Quickstep op de momenten waarop Jurgen Van den Broeck en Gilbert sterker dan ooit presteerden ? En nu dit jaar Tom Boonen ???
Met al dat toeval heb je de lotto al meerdere keren gewonnen denk ik ;-)
Was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:27 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vermoed dat Armstrong na 2005 ook gewoon geschorst is geweest voordat hij weer begon met fietsen
Waarschijnlijk heeft hij zwijggeld gekregen ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:52 schreef OProg het volgende:
Dit soort dingetjes in het voetbal. Geen aandacht hier, geen gevolgen maar het is gewoon van begin dit jaar.
[..]
En het werd afgedaan met het volgende bericht en was klaar.
[..]
Waarom is dat per se verdacht van die tennissers? Je kunt toch ook je rentree uitstellen tot het moment dat je weer goed speelt? De 'blessure' van Serena klinkt weliswaar uitzonderlijk maar dat zou ook een indicatie kunnen zijn dat het niet verzonnen is..quote:Op donderdag 12 april 2012 23:10 schreef DeeBee het volgende:
Vooral het perfect weer op niveau zijn van die tennisters na zo'n periode afwezigheid is wel hilarisch ja...Was het niet Clijsters toch die haar eerste grandslam direct weer won (al was ze er toen uit vanwege een kind al of niet?)? En Henin was ook wel bizar goed bij haar rentree...
Serena in de meeste gevallen ook, aardig verdacht ja.
Kramer, tsja, het zou kunnen... Maar als hij op de Spelen positief was geweest (periode waarna z'n afwezigheid ongeveer begon), dan was het zeker weten wel uitgekomen natuurlijk...
@rubbereend: ja, als het op de Spelen zou zijn geweest, dan zou het sowieso uitlekken ben ik van overtuigd.Bij een NK of zo dan wil ik nog geloven dat het misschien niet naar buiten komt of een verdwaalde out of competition ergens...
Jammer hoorquote:
quote:
quote:Galimzyanov betrapt op doping
De Internationale Wieleruni UCI heeft Denis Galimzyanov laten weten dat hij tijdelijk geschorst is. De UCI nam deze beslissing nadat epo werd gevonden in een urinestaal van de Russische renner. Het staal dateert van 22 maart van dit jaar.
De renner van Katusha blijft geschorst tot de Russische Wielerfederatie heeft beslist of Galimzyanov al dan niet de dopingwet heeft overtreden. De Rus kan een tegenexpertise vragen.
De UCI geeft momenteel geen verdere informatie vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |