abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2012 @ 23:08:36 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110256636
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:58 schreef APK het volgende:

[..]

Bedoel je mensen zoals Sven Kramer?
:o nog niet eens aan gedacht......
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2012 @ 23:09:51 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110256687
Maar Kramer haakte af vlak na de Spelen, als hij betrapt zou zijn zou hij met terugwerkende kracht die medailles kwijt zijn toch?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_110256726
Vooral het perfect weer op niveau zijn van die tennisters na zo'n periode afwezigheid is wel hilarisch ja... _O- Was het niet Clijsters toch die haar eerste grandslam direct weer won (al was ze er toen uit vanwege een kind al of niet?)? En Henin was ook wel bizar goed bij haar rentree... :D Serena in de meeste gevallen ook, aardig verdacht ja. :)

Kramer, tsja, het zou kunnen... Maar als hij op de Spelen positief was geweest (periode waarna z'n afwezigheid ongeveer begon), dan was het zeker weten wel uitgekomen natuurlijk...

@rubbereend: ja, als het op de Spelen zou zijn geweest, dan zou het sowieso uitlekken ben ik van overtuigd. :) Bij een NK of zo dan wil ik nog geloven dat het misschien niet naar buiten komt of een verdwaalde out of competition ergens...
Jack does it in real time...
  donderdag 12 april 2012 @ 23:12:48 #104
6941 APK
Factual, I think.
pi_110256796
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:09 schreef rubbereend het volgende:
Maar Kramer haakte af vlak na de Spelen, als hij betrapt zou zijn zou hij met terugwerkende kracht die medailles kwijt zijn toch?
Geen idee eigenlijk, ik vond het allemaal een beetje verdacht.
Maar waar kwam jouw vraag opeens vandaan, uit die radiolinks?
(Heb ik -nog- niet beluisterd).

En tennis is volgens mij idd een wereld apart...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2012 @ 23:15:09 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110256874
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:12 schreef APK het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, ik vond het allemaal een beetje verdacht.
Maar waar kwam jouw vraag opeens vandaan, uit die radiolinks?
(Heb ik -nog- niet beluisterd).

En tennis is volgens mij idd een wereld apart...
Ja, daar vertelt die man van het dopinginstituut dat ze zelf nooit de betrapte atleet bekendmaken maar dat dat dus aan de bond en de atleet wordt gelaten......
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 12 april 2012 @ 23:17:37 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_110256974
Er zijn toch verdacht weinig dopinggevallen bekend uit de schaatssport?
Pechstein, verder kom ik zo snel niet maar ik volg het schaatsen niet zo intensief.
Lijkt mij wel een sport waar doping 'nuttig' kan zijn om betere prestaties te leveren, maar net niet belangrijk genoeg om er een enorme zaak van te maken.

Bijna alle sponsoring komt uit Nederland, dus het zou ook een slechte zaak zijn als er opeens een schandaal zou zijn mbt een van de grote helden.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:15 schreef rubbereend het volgende:

Ja, daar vertelt die man van het dopinginstituut dat ze zelf nooit de betrapte atleet bekendmaken maar dat dat dus aan de bond en de atleet wordt gelaten......
Ah, toch maar een keer luisteren als ik tijd heb ^O^
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 12 april 2012 @ 23:20:49 #107
40566 Ericr
Livewrong
pi_110257097
Kramer had wel een geschiedenis van fysiek ongemak en ook een geschiedenis van constant te diep willen gaan in competitie. Zijn blessure was dus wel plausibel ook al blijft het opvallend dat hij precies een heel seizoen aan de kant stond.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2012 @ 23:23:26 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110257211
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:17 schreef APK het volgende:
Pechstein, verder kom ik zo snel niet maar ik volg het schaatsen niet zo intensief.
Lijkt mij wel een sport waar doping 'nuttig' kan zijn om betere prestaties te leveren, maar net niet belangrijk genoeg om er een enorme zaak van te maken.

Bijna alle sponsoring komt uit Nederland, dus het zou ook een slechte zaak zijn als er opeens een schandaal zou zijn mbt een van de grote helden.

[..]

Het zijn maar korte reportages hoor.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 12 april 2012 @ 23:28:42 #109
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_110257419
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:17 schreef APK het volgende:

[..]

Die dopingdokter Nikkels zat een tijdje bij SpaarSelect. :+
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2012 @ 23:49:26 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110258226
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:28 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Die dopingdokter Nikkels zat een tijdje bij SpaarSelect. :+
Hij heeft nog nooit een schaatser met doping begeleid als ik het goed begrijp (deel 1)
DeLuna vindt me dik ;(
pi_110258526
Ik heb eens gepraat met iemand die wel in het wereldje zit, maar er wordt zoveel meer gebruikt dan iedereen denkt en vooral een hoop afgekocht.

Puur hypothetisch. Stel Sven Kramer is een pakhaas en wordt gepakt. Een bedrijf als Essent steekt miljoenen in het schaatsen. Voor hun zou het goed uitkomen dat zoiets niet naar buiten komt. De schaatsbonden zijn weer afhankelijk van Essent. 1+1 zou dan twee zijn ;)
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:45:59 #112
14505 OProg
A Life in Music
pi_110260269
Dat is gewoon precies hetzelfde verhaal dat van voetbalclubs ook bekend is dat er schimmige dingen gebeuren. Zelfs oud-spelers van Real (kan niet eens de naam op Google vinden. :') ) hebben wel eens aangegeven dat er vanalles aan de hand was. Maar niemand gaat het in zijn bol halen om een club als Real onderuit te halen. Mocht Ronaldo betrapt worden dat is het vermelden het vernietigen van miljoenen. Dat bekend maken is ongeveer je eigen doodvonnis tekenen.

Ik kan me ook heugen dat een Belgische journalist/arts/iemand een jaar of zes terug aangaf op de achterbank van het Nederlandse schaatsteam een halve apotheek te hebben gezien. Echter kan ik hem ook niet zo snel achterhalen maar ik weer zeker het toen gelezen te hebben en dat het echt nergens opgepikt werd. In het wielrennen zouden ze dan alleen al op basis van het gerucht aan de hoogste schandpaal hebben gehangen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:52:06 #113
14505 OProg
A Life in Music
pi_110260476
Dit soort dingetjes in het voetbal. Geen aandacht hier, geen gevolgen maar het is gewoon van begin dit jaar. :')

quote:
Daniel Carvalho, oud-speler van CSKA Moskou, heeft laten weten dat hij doping gebruikte tijdens zijn periode in Rusland. De middenvelder speelt inmiddels voor Palmeiras.

De Braziliaanse spelverdeler was tussen 2004 en 2009 actief voor de Russische topclub en leidde zijn ploeg destijds onder meer naar de UEFA Cup-winst in 2005. Samen met een andere Braziliaan, Vagner Love, was hij de spil in het succesvolle elftal.

Tegenover Radio ESPN in zijn vaderland Brazilië laat Carvalho nu weten dat hij in zijn periode bij CSKA doping gebruikte. "Toen ik net aankwam in Rusland had ik vooral moeite met het fysieke aspect. Ik kreeg destijds door de club steroïden toegediend zonder dat ik het wist en werd in één klap een stuk sterker en zwaarder."

Volgens de Braziliaan zijn dit soort verhalen schering en inslag in Rusland. "In Rusland gebeurt dit heel veel, omdat er bijna geen toezicht is op de medische afdelingen van de clubs. Op een gegeven moment ben ik gestopt met de injecties en besloot ik CSKA te verlaten."
En het werd afgedaan met het volgende bericht en was klaar. :')

quote:
Update 31/01/2012 09:31 "Injecties geen steroïden"
Daniel Carvalho heeft in een officiële verklaring laten weten dat hij afstand neemt van zijn eerdere uitspraken. De Braziliaan zegt niet zeker te weten of de injecties die hij kreeg daadwerkelijk steroïden waren. Tevens meldt hij dat de club CSKA Moskou hiervoor niet verantwoordelijk was.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator vrijdag 13 april 2012 @ 00:57:30 #114
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_110260636
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Als je even z'n carriere samenvat :

- Bij Lotto toen Jo Planckaert en Andrei Tsjmil in de klassiekers hoogtij vierden

- Bij Lampre toen Cunego opeens alle toppers in de Giro uit het wiel kon rijden

- Bij Euskaltel in de hoogdagen van Mayo, Laiseka, Anton en Samsan ...

- Bij Saunier Duval in de hoogdagen van Ricco en Piepoli

En dan bij Omega Pharma - Lotto en Omega Pharma - Quickstep op de momenten waarop Jurgen Van den Broeck en Gilbert sterker dan ooit presteerden ? En nu dit jaar Tom Boonen ???

Met al dat toeval heb je de lotto al meerdere keren gewonnen denk ik ;-)
Dit is wel heel erg obvious ja. :') Dat die man nog actief mag zijn in de wielerwereld. :')
pi_110265313
Ik vermoed dat Armstrong na 2005 ook gewoon geschorst is geweest voordat hij weer begon met fietsen :'(
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 13 april 2012 @ 09:28:40 #116
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_110265357
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:27 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vermoed dat Armstrong na 2005 ook gewoon geschorst is geweest voordat hij weer begon met fietsen :'(
Was ook het eerste waar ik aan dacht :')
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_110265695
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:52 schreef OProg het volgende:
Dit soort dingetjes in het voetbal. Geen aandacht hier, geen gevolgen maar het is gewoon van begin dit jaar. :')

[..]

En het werd afgedaan met het volgende bericht en was klaar. :')

[..]

Waarschijnlijk heeft hij zwijggeld gekregen ofzo. :')
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_110266861
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:10 schreef DeeBee het volgende:
Vooral het perfect weer op niveau zijn van die tennisters na zo'n periode afwezigheid is wel hilarisch ja... _O- Was het niet Clijsters toch die haar eerste grandslam direct weer won (al was ze er toen uit vanwege een kind al of niet?)? En Henin was ook wel bizar goed bij haar rentree... :D Serena in de meeste gevallen ook, aardig verdacht ja. :)

Kramer, tsja, het zou kunnen... Maar als hij op de Spelen positief was geweest (periode waarna z'n afwezigheid ongeveer begon), dan was het zeker weten wel uitgekomen natuurlijk...

@rubbereend: ja, als het op de Spelen zou zijn geweest, dan zou het sowieso uitlekken ben ik van overtuigd. :) Bij een NK of zo dan wil ik nog geloven dat het misschien niet naar buiten komt of een verdwaalde out of competition ergens...
Waarom is dat per se verdacht van die tennissers? Je kunt toch ook je rentree uitstellen tot het moment dat je weer goed speelt? De 'blessure' van Serena klinkt weliswaar uitzonderlijk maar dat zou ook een indicatie kunnen zijn dat het niet verzonnen is.. ;) Als je bij haar een motivatieverhaal zou verzinnen of een uitdaging buiten het tennis (bijv. mode) waar ze later op terug komt zou iedereen het ook geloven.

De schorsingtheorie mbt Sven Kramer is er een die ik vanaf het begin van zijn blessure heb aangehangen. Of het waar is zullen we voorlopig niet weten vrees ik. Er gaan ook anekdotes over Anni F. die een beetje aan het Marc Lotzen was. Op dagen dat ze niet naar de dopingcontrole wilde omdat de zelftest een te hoog hematocriet aangaf liet ze zich vallen in de eerste bocht van de 500m. Tja. Ik zou nergens van opkijken.
pi_110267233
Sven Kramer lijkt me toch wel onwaarschijnlijk. Dit omdat hij sinds zijn rentree weer wint en langzaam aan lijkt terug te keren naar zijn oude dominerende rol waar tegenstand ver te zoeken is.

Uiteraard kan hij weer terug zijn bij zijn oude pillen, zoals als je zo wilt redeneren er bij elke (sportieve) prestatie wat meer achter kan zitten

Met de tennis, iets staat mij bij dat er behoorlijk plausibele argumenten waren waarom het wel eens verkapte dopingschorsingen geweest konden zijn.
  maandag 16 april 2012 @ 15:57:12 #120
194695 franklop
Fran knock
pi_110398976
Galymzianov betrapt op epo :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_110399096
Dikke kneus :') Hij ligt sowieso nu helemaal in de kreukels, dus hij heeft een dubbel probleem.
pi_110399248
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:57 schreef franklop het volgende:
Jammer hoor :(

Gelukkig niet zo'n grote naam dat ik nu weer 3 weken van alle familie, vrienden en collega's moet aanhoren dat alle wielrenners doping pakken :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 april 2012 @ 16:06:50 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110399347
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:57 schreef franklop het volgende:
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 16 april 2012 @ 16:08:57 #124
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_110399431
Mongool!!!! :') :') :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 april 2012 @ 16:09:17 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110399443
quote:
Galimzyanov betrapt op doping

De Internationale Wieleruni UCI heeft Denis Galimzyanov laten weten dat hij tijdelijk geschorst is. De UCI nam deze beslissing nadat epo werd gevonden in een urinestaal van de Russische renner. Het staal dateert van 22 maart van dit jaar.

De renner van Katusha blijft geschorst tot de Russische Wielerfederatie heeft beslist of Galimzyanov al dan niet de dopingwet heeft overtreden. De Rus kan een tegenexpertise vragen.

De UCI geeft momenteel geen verdere informatie vrij.
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')