Ik krijg wat meer.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:54 schreef Troeta het volgende:
[..]
En daar krijg je 2 uur voor met een salaris van 6,36![]()
Hier was het heel rustig en geen HAH.....dat was in jaren niet meer voorgekomen.
Staat ontslag op, aldus onze Tc.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:44 schreef Blobje het volgende:
Ik zal morgen eerst eens met wat collega's gaan praten en voorstellen om te stoppen zodra de tijd verstreken is.
Desnoods hang ik anoniem een briefje neer in elk depot in de buurt met de omroep om de post terug te brengen na de verstreken tijd.
Eenlingbussen worden niet geleegd op zondag.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:35 schreef Snoepje5 het volgende:
En nu wordt de brievenbus ineens niet meer op zondag geleegd, of dacht iemand grappig te zijn om de brievenbus vóór half 4 al te legen?
Oude NS topmannen zijn zeker naar PostNL gegaan.
Ongetwijfeld dat ze dat zeggen. Kan me echter niet voorstellen dat zij ook gelijk krijgen als je je ontslag aanvecht. Je hebt tenslotte gewoon je werk gedaan in de tijd die postnl je geeft.quote:
echt?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:21 schreef postfiets het volgende:
Op de site van mijnpostnl.nl kun je ook kleding bestellen.
Het gaat met punten en het heeft ook te maken hoeveel dagen je werkt hoe meer dagen je werkt hoe meer punten.
Heb regenkleding en een blouse met k.mouwen bestelt,nu weer opnieuw sparen voor punten
Heb daar inderdaad eerder iets over gelezen hier.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Eenlingbussen worden niet geleegd op zondag.
Dan zal er wel iets bijzonders aan de hand zijn. Het is namelijk echt niet de bedoeling dat ze voor zessen geleegd worden.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:21 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Heb daar inderdaad eerder iets over gelezen hier.
Echter is het geen eenlingbus en werd de bus normaliter op zondag gewoon geleegd. Ik kan er dan ook niet met mijn gezond verstand bij waarom er nu plots om half 4 al staat ''volgende lichting: maandag na 18:00'' terwijl er normaliter staat '' zondag na 18:00''.
Ik ben 5 bussen afgegaan in de hele wijk om te hopen dat er een nog gelicht zou worden, maar niet heus. Allemaal pas weer maandag avond.
Kan ik morgen weer lekker mailtjes gaan beantwoorden waarom de artikelen maandag niet aangekomen zijn.
Oranje kaart invullen en opsturen!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:37 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld dat ze dat zeggen. Kan me echter niet voorstellen dat zij ook gelijk krijgen als je je ontslag aanvecht. Je hebt tenslotte gewoon je werk gedaan in de tijd die postnl je geeft.
Als ik een brievenbus leeg om 17:59:59 mag ik terug naar desbetreffende brievenbus om hem opnieuw te legen en te scannen. In Breda zijn ze heel erg streng wat dat betreft.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan zal er wel iets bijzonders aan de hand zijn. Het is namelijk echt niet de bedoeling dat ze voor zessen geleegd worden.
En zo hoort het!quote:Op maandag 27 februari 2012 08:55 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Als ik een brievenbus leeg om 17:59:59 mag ik terug naar desbetreffende brievenbus om hem opnieuw te legen en te scannen. In Breda zijn ze heel erg streng wat dat betreft.
Ja maar dat kan. Dat is dan een voorlichting. Zo heb ik meerdere ritten waarbij ik om half 4 al een postkantoor moet leeghalen. Postkantoren worden naar mijn weten ook vaker eerder dan 18 uur opgehaald. i.v.m. de sluitingstijd van de winkel.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:48 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
En zo hoort het!
Hier staat altijd dat ie na 18:00 geleegd wordt, ikg eloof er geen snars van. Vandaar dat ik er altijd om 17:00 al ben. Laatst was meneer op vrijdag om 16:50 ook al pakketjes bij het postkantoor (lees c1000) aan t halen!
Klopt, dat noemt men "afromen van retailers".quote:Op maandag 27 februari 2012 09:58 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Ja maar dat kan. Dat is dan een voorlichting. Zo heb ik meerdere ritten waarbij ik om half 4 al een postkantoor moet leeghalen. Postkantoren worden naar mijn weten ook vaker eerder dan 18 uur opgehaald. i.v.m. de sluitingstijd van de winkel.
In sommige kleine dorpen waar ik kom sluiten ze wel om 18 uur.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:35 schreef Snoepje5 het volgende:
Ken anders geen supermarkt die om 18:00 al sluit hoor
Normaliter is dit 20:00
En de Bruna of Primera zoals iemand al aangaf hierboven.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:07 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
In sommige kleine dorpen waar ik kom sluiten ze wel om 18 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |